abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22673375

Flyers van feesten (weet niet of je beetje into-feesten bent en die dingen spaart )
Is overigens niet mijn kamer.
Een kennis van mij heeft een gedeelte van haar wand volgeplakt met allerlei gratis installatie-cd-roms van internetproviders (dus dat de glimmende te zien is - spiegeleffect). Ziet er ook erg tof uit!
pi_22675819
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 01:16 schreef hydraulix het volgende:
[afbeelding]
Flyers van feesten (weet niet of je beetje into-feesten bent en die dingen spaart )
Een kennis van mij heeft een gedeelte van haar wand volgeplakt met allerlei gratis installatie-cd-roms van internetproviders (dus dat de glimmende te zien is - spiegeleffect). Ziet er ook erg tof uit!
Stoer, een vriend van mij heeft ook zo'n muur met flyers.
pi_22678122
Met cd'tjes ken je inderdaad ook wat moois maken, zeker als je ze ook nog 's breekt.

Heb nu alleen nog een rijtje ongebroken op m'n cd-kastje zitten.
Sweet and innocent...
pi_22678622
tvp
  zondag 17 oktober 2004 @ 20:24:27 #105
15453 oorlog
The one and only
pi_22686473
tvp
Ik neem niet de verantwoording voor de hierboven gemaakte opmerking.
pi_22691420
Zou men zo vriendelijk willen zijn niet alleen maar te tvp'en!
De bookmark is er niet voor niets..
En anders, voeg er wat anders nuttigs bij.
Thanks
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  zondag 17 oktober 2004 @ 23:53:46 #107
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_22691477
die tvp's zijn irritant
ik zit al een tijje, met ik wil wat anders met mijn kamer, maar wat, daar ben ik nog niet uit.
ik was een tijdje tijdschrift plaatjes aan het verzamelen, maar daar ben ik mee gestopt, ik ben bang dat het dan zo snel te druk wordt.
maar wat ik dan wel wil weet ik nog niet eigenlijk

ik heb overigens dus wel de binnenkant van mijn deur geschilderd met schoolbord verf, daar krabbel ik reminders voor mezelf op, omdat ik nog wel eens dingen vergeet
als ik dan sochtends mijn kamer uitwandel zie ik mooi wat ik allemaal nog moet regelen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 18 oktober 2004 @ 22:05:45 #108
11518 Kleibintje
Centrumradicaal
pi_22711084
Ik ga voor m'n kamertje een plank inrichten met flessen drank, een soort minibar. Niet iets wat al morgen af moet zijn, maar ik ga beginnen met een fles absint en wodka. Vervolgens een blacklight erbij, en dan gaan die dranken wel geinig oplichten.
Is wel een kwestie van groeien natuurlijk, en andere drank drinken, anders is het zo weer voorbij. (Goedkoop is het alleen niet, alhoewel: Ik krijg een fles Southern Comfort uit de VS opgestuurt, met een zwarte sticker, want die verkoopt men hier niet.)

Verder kun je zaadjes kopen voor planten te groeien, heb je meteen een hobby erbij
pi_22711396
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 22:05 schreef Kleibintje het volgende:
Ik ga voor m'n kamertje een plank inrichten met flessen drank, een soort minibar. Niet iets wat al morgen af moet zijn, maar ik ga beginnen met een fles absint en wodka. Vervolgens een blacklight erbij, en dan gaan die dranken wel geinig oplichten.
Is wel een kwestie van groeien natuurlijk, en andere drank drinken, anders is het zo weer voorbij. (Goedkoop is het alleen niet, alhoewel: Ik krijg een fles Southern Comfort uit de VS opgestuurt, met een zwarte sticker, want die verkoopt men hier niet.)

Verder kun je zaadjes kopen voor planten te groeien, heb je meteen een hobby erbij
Zoiets wil ik ook nog in elkaar zetten, maar ik ben niet zo handig.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 18 oktober 2004 @ 22:26:01 #110
11518 Kleibintje
Centrumradicaal
pi_22711663
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 22:17 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zoiets wil ik ook nog in elkaar zetten, maar ik ben niet zo handig.
Ik ook niet. Ik ga gewoon een plank aan de muur bevestigen, blacklight tegen de achterwand en dan flessen ervoor zetten. Op een hoogte dat mensen er niet op kunnen kijken, en anders maak ik er een glimmende stalen rand omheen, kan nooit moeilijk zijn.
pi_22711729
quote:

Als je de juiste zaadjes koopt misschien wel twee

Nog iets wat een vriendin van mij vroeger had: 1 muur heel donkerblauw geverfd en daar van die plaksterren opgeplakt. Dat zag er dus niet alleen in het donker maar ook overdag erg leuk uit.
Ik had zelf overigens die plaksterren in de vorm van bestaande sterrenbeelden opgeplakt. Had een schuin dak, dus je zag ze ook als je zat. Weer eens wat anders
  maandag 18 oktober 2004 @ 22:45:43 #112
11518 Kleibintje
Centrumradicaal
pi_22712146
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 22:28 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Als je de juiste zaadjes koopt misschien wel twee
Dat was wel het idee

Maar een plant moet er zeker nog bij op m'n kamer, moet alleen nog uitzoeken wat voor een.

Ook een idee: Wat oude naslagwerken op de kop tikken, en die dan vakkundig inkleden in de boekenkast. Staat ook intelligent. Ik zoek trouwens ook nog een borstbeeld van een al lang geleden overleden iemand. Moet ook wel goedkoop kunnen?
pi_22712337
quote:

hou er rekening mee dat bepaalde dranken zoals wijn en whisky niet zo blij worden van fel licht... Leuk topic wel, heb al twee goeie ideeën (rasterbator en schoolbordverf) opgedaan hier voor m'n nieuwe kamer
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_22712381
Je hele muur volhangen met bierdopjes.
  maandag 18 oktober 2004 @ 22:57:28 #115
98615 Just-Little-Me
Catch me if You can!
pi_22712413
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 01:16 schreef hydraulix het volgende:
Ja, of van die boomerangkaarten.. kun je gewoon gratis meenemen in cafeetjes enzo! Plak je muur ermee vol en de vrolijkheid straalt je tegemoet!
Hallo hart, ik ben een tijdje weg geweest.. maar ik ben weer thuis!
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 14:39:03 #116
96097 Tyrhraustur
Fenrir zal sterven
pi_22724129
Nou ik heb die rasterbite(?) even uit geprobeerd, op een kleinplaatje van 150px bij 200px, en dat geexplode naar 3a4 bij 4a4, en het resultaat is ook nog om aan te zien. Ook is het super handig dat er kniplijntjes meegeprint worden, zodat de marges kunnen verdwijnen.

Ik heb er één uitgeprint als voorbeeld en maar gelijk opgehangen in mn computer kamertje

Het is er nog steeds saai (ja ik moet kleuren gaan gebruiken ) maar nu in ieder geval ietsjes minder. En ja ik ben te lui om de marges weg te knippen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tyrhraustur op 19-10-2004 17:08:38 ]
Audaces fortuna juvat.
Beati pauperes spiritu.
pi_22726932
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 14:39 schreef Tyrhraustur het volgende:
Nou ik heb die rasterbite(?) even uit geprobeerd, op een kleinplaatje van 150px bij 200px, en dat geexplode naar 4a4 bij 4a4, en het resultaat is ook nog om aan te zien. Ook is het super handig dat er kniplijntjes meegeprint worden, zodat de marges kunnen verdwijnen.

Ik heb er één uitgeprint als voorbeeld en maar gelijk opgehangen in mn computer kamertje
[afbeelding]

Het is er nog steeds saai (ja ik moet kleuren gaan gebruiken ) maar nu in ieder geval ietsjes minder. En ja ik ben te lui om de marges weg te knippen.
Iets roods Een mooi Coca-Cola bord ofzo.
pi_22727149
koop een potje verf en geef 1 van die muren een kleurtje
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 20:20:12 #119
11518 Kleibintje
Centrumradicaal
pi_22731543
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 22:54 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

hou er rekening mee dat bepaalde dranken zoals wijn en whisky niet zo blij worden van fel licht...
Er moet wel voldoende snel gedronken worden natuurlijk...

Ik heb ook het idee om eens in een platenwinkel te gaan kijken en daar wat oude platen op de kop te tikken en de hoezen op de muren te hangen, misschien met platen erbij. Natuurlijk wel een hoop verschillende, en dan vooral om het ontwerp, wat het si doet er dan minder toe.
Vervolgens ook wat spiegeltjes er tussen, en de rest opvullen met allerlei foto's.
pi_22732317
Ik heb vorige week een gave foto op het grootste posterformaat (75x50 cm) laten uitvergroten bij de Kruidvat voor een euro of 7, maar nu nog ergens op m'n kamer op zien te hangen...

Oja, aan m'n plafond heb ik al jaren allerlei gekleurde voetbalsjaals (van allemaal verschillende clubs dus) hangen, maar dan moet je die natuurlijk wel eerst even sparen .
pi_22732389
Ik had die 12 '' van New Order - Blue monday. Dat was net een grote floppy, met dan een gewone ernaast.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  † In Memoriam † dinsdag 19 oktober 2004 @ 23:15:10 #122
7074 moussy
kuttekop
pi_22736472
Waarom let ik toch altijd op andere dingen

Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 23:36:12 #123
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_22737028
tvp
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
pi_22750078
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 18:37 schreef littledrummergirl het volgende:
een stel goedkope ( dezelfde) kussen kopen bij bijv de xenos en die tegen je muur maken ( soort van isoleercelmuur maar dan anders )
leuk plan!
hoe doe je dat, een boor erdoorheen douwen ofzo?
pi_22752230
hmm daar hak nog niet zo over nagedacht
of met een boor idd.. precies door het midden wel allemaal dan
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 20 oktober 2004 @ 18:29:53 #126
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_22753008
tacker? (nietmachine...)
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_22753111
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 17:51 schreef littledrummergirl het volgende:
hmm daar hak nog niet zo over nagedacht

Dunne kussens zou je idd wel kunnen schroeven denk ik. Dikke niet.
pi_22753157
okay dan
ik ging er eigenlijk wel vanuit dat je dat al gedaan had enzo
pi_22753197
Mijn nieuwe kamer is in een ex-kantoorgebouw. Er zit zo'n lelijk systeemplafond in.

Zo iets, alleen dan zonder dat rooster.

Daar ga ik dus een laken over spannen, om een soort tent-effect te creëren. In het midden komt een hanglamp.
pi_22753627
leuk topic , ander (niet erg origineel) idee is om cd's achterstevoren op te hangen aan de muur of het plafond.
pi_22754196

ik wil deze graag aan mn muur, maar ik kan het originele plaatje nergens vinden
wie helpt me eraan??
pi_22754637
Die is idd echt vet !
pi_22755560

Deze wel 100x... Maar die andere nog niet.
pi_22755598
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 20:12 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Deze wel 100x... Maar die andere nog niet.
nee, daar loop ik inderdaad zo een 100 keer tegenaan, mar die ander vind ik niet
  woensdag 20 oktober 2004 @ 20:18:48 #135
55829 Mayadevi
Illusie/desillusie*
pi_22755725
En als je dan toch het plaatje hebt, bezig bent en de smaak te pakken hebt, kan je `m net zo goed ff uitprinten op van die strijkvellen. Die strijk je op stof, en wat je daar allemaal mee kan maken: kussenhoesjes, gordijnen, dekbedovertrekken, je nieuwe outfit kan ook
Je zou die posters dus ook op stof kunnen doen, voor weer een ander effect. Of op stickers en dan bekleed je ook nog je bloempotten, salontafel, dienblad, lantaarnpalen in de buurt en je fiets.
*Doorhalen wat niet van toepassing is
Are we part of the solution or we part of the pollution
pi_22757938
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 19:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[afbeelding]
ik wil deze graag aan mn muur, maar ik kan het originele plaatje nergens vinden
wie helpt me eraan??
Het lijken 24 A4'tjes, maar het is 1 groot formaat... (zie die rand)
pi_22758359
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:36 schreef D-MIXXX het volgende:

[..]

ik wil gewoon dat originele plaatje hebben
dan kan ik hem zelf rasterboten [ofzo]
en aan mn muur knallen
  woensdag 20 oktober 2004 @ 22:53:16 #138
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_22760260
tvp
I'm running out of time
  donderdag 21 oktober 2004 @ 01:05:09 #139
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_22763789
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 18:39 schreef Toeps het volgende:
Mijn nieuwe kamer is in een ex-kantoorgebouw. Er zit zo'n lelijk systeemplafond in.
[afbeelding]
Zo iets, alleen dan zonder dat rooster.

Daar ga ik dus een laken over spannen, om een soort tent-effect te creëren. In het midden komt een hanglamp.
Camouflagenet doet het ook altijd goed
Vampire Romance O+
pi_22765527
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 01:05 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Camouflagenet doet het ook altijd goed
Niet in een roze prinsessenkamertje.
pi_22766840
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 21:36 schreef D-MIXXX het volgende:

[..]

nee echt waar spuit elf
  donderdag 21 oktober 2004 @ 10:43:48 #142
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_22767300
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 07:22 schreef Toeps het volgende:

[..]

Niet in een roze prinsessenkamertje.
Elk prinsesje heeft wel een donkere hoek waar een draak verstopt zit
Vampire Romance O+
pi_22772228
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 22:57 schreef Just-Little-Me het volgende:
Ja, of van die boomerangkaarten.. kun je gewoon gratis meenemen in cafeetjes enzo! Plak je muur ermee vol en de vrolijkheid straalt je tegemoet!
Dit vind ik ook een cool idee! Wilde het doen voor op m'n deur, alleen bleven ze niet goed plakken (ze gingen bol staan door de pritt-stift die ik gebruikte )
Heb 2 schoenendozen vol staan met allemaal boomerangkaarten (neem altijd een stapel mee als ik ze vind, maar weet eigenlijk niet waarom aangezien ik ze toch nooit gebruik )
pi_22772296
ik heb net mn rasterbatod [ofzo?] image uitgeprint bij de copyshop, straks eens kijken hoe die in elkaar moet
[28 velletjes ]
pi_22772530
Ga dat Raterbator ook toepassen denk ik.
Je hebt het uitgeprint bij de copyshop: wat voor soort papier heb je gebruikt en hoe ga je het op je wand knallen?
pi_22772535
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 14:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb net mn rasterbatod [ofzo?] image uitgeprint bij de copyshop, straks eens kijken hoe die in elkaar moet
[28 velletjes ]
Ik heb ook nog een mooie (gelukkig maar 8 velletjes), misschien ook maar eens uitprinten ofzo bij de bieb. Heb alleen geen ruimte om het op te hangen
pi_22772561
euhw, ik heb het gewoon uitgeprint op de standaard zwart wit laser printer daar.
ik ga het denk ik allemaal eerst uitleggen op de grond, dan aan de achterkant met plakband aan elkaar vastplakken, ik denk stukken van 4 velletjes, en die dan weer met dubbelzijdig tape op de muur plakken.
pi_22773126
hij is alleen wel vaag, een aantal pagina's zijn niet helemaal gekleurd zeg maar, maar voor 3kwart.
dus dat zal een raar effect geven denk ik.
maar ik ga hem mooi niet nog een keer afdrukken
pi_22773934
Maar dat voor driekwart, is dat niet gewoon het bestand? Dan laat die gewoon weg of knipt ze bij.
pi_22774028
nee, het klopt wel, het is de zijkant, het randje
het is wel veel werk
heb hem nu goed uitgelegd op de grond, dat vergde wel veel puzzelwerk.
nu ga ik ze in setjes van 4 aan elkaar plakken, dat is wel moeilijk om te doen, zonder zichtbare randjes.
maar, we houden vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')