Stoer, een vriend van mij heeft ook zo'n muur met flyers.quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:16 schreef hydraulix het volgende:
[afbeelding]
Flyers van feesten (weet niet of je beetje into-feesten bent en die dingen spaart)
Is overigens niet mijn kamer.
Een kennis van mij heeft een gedeelte van haar wand volgeplakt met allerlei gratis installatie-cd-roms van internetproviders (dus dat de glimmende te zien is - spiegeleffect). Ziet er ook erg tof uit!
Zoiets wil ik ook nog in elkaar zetten, maar ik ben niet zo handig.quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:05 schreef Kleibintje het volgende:
Ik ga voor m'n kamertje een plank inrichten met flessen drank, een soort minibar. Niet iets wat al morgen af moet zijn, maar ik ga beginnen met een fles absint en wodka. Vervolgens een blacklight erbij, en dan gaan die dranken wel geinig oplichten.
Is wel een kwestie van groeien natuurlijk, en andere drank drinken, anders is het zo weer voorbij. (Goedkoop is het alleen niet, alhoewel: Ik krijg een fles Southern Comfort uit de VS opgestuurt, met een zwarte sticker, want die verkoopt men hier niet.)
Verder kun je zaadjes kopen voor planten te groeien, heb je meteen een hobby erbij
Ik ook niet. Ik ga gewoon een plank aan de muur bevestigen, blacklight tegen de achterwand en dan flessen ervoor zetten. Op een hoogte dat mensen er niet op kunnen kijken, en anders maak ik er een glimmende stalen rand omheen, kan nooit moeilijk zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zoiets wil ik ook nog in elkaar zetten, maar ik ben niet zo handig.
Als je de juiste zaadjes koopt misschien wel tweequote:Op maandag 18 oktober 2004 22:05 schreef Kleibintje het volgende:
Verder kun je zaadjes kopen voor planten te groeien, heb je meteen een hobby erbij
Dat was wel het ideequote:Op maandag 18 oktober 2004 22:28 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Als je de juiste zaadjes koopt misschien wel twee
hou er rekening mee dat bepaalde dranken zoals wijn en whisky niet zo blij worden van fel licht... Leuk topic wel, heb al twee goeie ideeën (rasterbator en schoolbordverf) opgedaan hier voor m'n nieuwe kamerquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:05 schreef Kleibintje het volgende:
Ik ga voor m'n kamertje een plank inrichten met flessen drank, een soort minibar. Niet iets wat al morgen af moet zijn, maar ik ga beginnen met een fles absint en wodka. Vervolgens een blacklight erbij, en dan gaan die dranken wel geinig oplichten.
Is wel een kwestie van groeien natuurlijk, en andere drank drinken, anders is het zo weer voorbij. (Goedkoop is het alleen niet, alhoewel: Ik krijg een fles Southern Comfort uit de VS opgestuurt, met een zwarte sticker, want die verkoopt men hier niet.)
Ja, of van die boomerangkaarten.. kun je gewoon gratis meenemen in cafeetjes enzo! Plak je muur ermee vol en de vrolijkheid straalt je tegemoet!quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:16 schreef hydraulix het volgende:
Flyers van feesten (weet niet of je beetje into-feesten bent en die dingen spaart)
Is overigens niet mijn kamer.
Een kennis van mij heeft een gedeelte van haar wand volgeplakt met allerlei gratis installatie-cd-roms van internetproviders (dus dat de glimmende te zien is - spiegeleffect). Ziet er ook erg tof uit!
Iets roodsquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:39 schreef Tyrhraustur het volgende:
Nou ik heb die rasterbite(?) even uit geprobeerd, op een kleinplaatje van 150px bij 200px, en dat geexplode naar 4a4 bij 4a4, en het resultaat is ook nog om aan te zien. Ook is het super handig dat er kniplijntjes meegeprint worden, zodat de marges kunnen verdwijnen.
Ik heb er één uitgeprint als voorbeeld en maar gelijk opgehangen in mn computer kamertje
[afbeelding]
Het is er nog steeds saai (ja ik moet kleuren gaan gebruiken) maar nu in ieder geval ietsjes minder. En ja ik ben te lui om de marges weg te knippen.
Er moet wel voldoende snel gedronken worden natuurlijk...quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:54 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
hou er rekening mee dat bepaalde dranken zoals wijn en whisky niet zo blij worden van fel licht...
leuk plan!quote:Op dinsdag 21 september 2004 18:37 schreef littledrummergirl het volgende:
een stel goedkope ( dezelfde) kussen kopen bij bijv de xenos en die tegen je muur maken ( soort van isoleercelmuur maar dan anders)
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:51 schreef littledrummergirl het volgende:
hmm daar hak nog niet zo over nagedacht![]()
nee, daar loop ik inderdaad zo een 100 keer tegenaan, mar die ander vind ik nietquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:12 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Deze wel 100x... Maar die andere nog niet.
Het lijken 24 A4'tjes, maar het is 1 groot formaat... (zie die rand)quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[afbeelding]
ik wil deze graag aan mn muur, maar ik kan het originele plaatje nergens vinden
wie helpt me eraan??
ik wil gewoon dat originele plaatje hebbenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:36 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Het lijken 24 A4'tjes, maar het is 1 groot formaat... (zie die rand)
Camouflagenet doet het ook altijd goedquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:39 schreef Toeps het volgende:
Mijn nieuwe kamer is in een ex-kantoorgebouw. Er zit zo'n lelijk systeemplafond in.
[afbeelding]
Zo iets, alleen dan zonder dat rooster.
Daar ga ik dus een laken over spannen, om een soort tent-effect te creëren. In het midden komt een hanglamp.
Niet in een roze prinsessenkamertje.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:05 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Camouflagenet doet het ook altijd goed
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:36 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Het lijken 24 A4'tjes, maar het is 1 groot formaat... (zie die rand)
Elk prinsesje heeft wel een donkere hoek waar een draak verstopt zitquote:Op donderdag 21 oktober 2004 07:22 schreef Toeps het volgende:
[..]
Niet in een roze prinsessenkamertje.
Dit vind ik ook een cool idee! Wilde het doen voor op m'n deur, alleen bleven ze niet goed plakken (ze gingen bol staan door de pritt-stift die ik gebruiktequote:Op maandag 18 oktober 2004 22:57 schreef Just-Little-Me het volgende:
Ja, of van die boomerangkaarten.. kun je gewoon gratis meenemen in cafeetjes enzo! Plak je muur ermee vol en de vrolijkheid straalt je tegemoet!![]()
Ik heb ook nog een mooie (gelukkig maar 8 velletjes), misschien ook maar eens uitprinten ofzo bij de bieb. Heb alleen geen ruimte om het op te hangenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb net mn rasterbatod [ofzo?] image uitgeprint bij de copyshop, straks eens kijken hoe die in elkaar moet
[28 velletjes]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |