abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26393798

Clip van Mario- Let me love you

Over muren bekleden besproken, als ik zo'n schildering op mn muur kon krijgen
Deponeer maar gelijk een vraagje hier: Kan je mensen inhuren die dit kunnen doen?
Die samoerai in het clipje zijn ook stoer!
  donderdag 21 april 2005 @ 02:47:48 #252
116883 m0nk-E
digital monkey.
pi_26394869
Weet iemand of er mischien ook een site is waar posters (allerlei, films/babes/brands/sports) hi-res op staan, om deze vervolgens met de rasterbat0r te rasterbaten?
pwned.
pi_26395840
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:30 schreef shredder het volgende:
[afbeelding]
Clip van Mario- Let me love you

Over muren bekleden besproken, als ik zo'n schildering op mn muur kon krijgen
Deponeer maar gelijk een vraagje hier: Kan je mensen inhuren die dit kunnen doen?
Die samoerai in het clipje zijn ook stoer!
Ik weet niet of je de mensen kan inhuren, maar wat je, als je er een beetje goed mee bent, zelf kan doen (gaat veel tijd kosten, omdat een leeuw veel lijnen heeft) is het plaatje groot uitprinten en op een stuk karton leggen (stevig, hoeft niet heel dik te zijn) met een stanleymes de dingen die je zwart hebben langs de randen uitsnijden en dat als mal tegen je muur ophangen en er met een spuitbus verf overheen gaan. Het is goedkoper, en het kan makkelijker mislukken, en het kost meer tijd.
  donderdag 21 april 2005 @ 08:08:19 #254
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_26395872
Er zijn vaak ook leuke 2e hands winkeltjes...: http://www.kringloopwinkels.nl/
Niet mieten! Door gieten!
pi_26400040
quote:
Op donderdag 21 april 2005 02:47 schreef m0nk-E het volgende:
Weet iemand of er mischien ook een site is waar posters (allerlei, films/babes/brands/sports) hi-res op staan, om deze vervolgens met de rasterbat0r te rasterbaten?
http://images.google.com/

kijk ook in het Babes en Hunks forum

Voor rasterbator hoef je niet persee een High Res foto te hebben, je gaat het toch rasterren
  donderdag 21 april 2005 @ 13:57:57 #256
116883 m0nk-E
digital monkey.
pi_26402833
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:04 schreef KermitKrul het volgende:

[..]

http://images.google.com/

kijk ook in het Babes en Hunks forum

Voor rasterbator hoef je niet persee een High Res foto te hebben, je gaat het toch rasterren
Hehe, das waar
pwned.
  donderdag 21 april 2005 @ 14:17:21 #257
108257 Vla
het lekkerste toetje...
pi_26403312
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 18:39 schreef Toeps het volgende:
Mijn nieuwe kamer is in een ex-kantoorgebouw. Er zit zo'n lelijk systeemplafond in.
[afbeelding]
Zo iets, alleen dan zonder dat rooster.

Daar ga ik dus een laken over spannen, om een soort tent-effect te creëren. In het midden komt een hanglamp.
Om een lekkere stofhaard te maken bedoel je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')