Inderdaad en dan beseffen dat alle mensen op die foto's al op zijn minst 40 jaar dood zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
indrukwekkend!
Tis idd raar om kleurenfoto's te zien van dat tijdperk omdat je die zwart-wit gewend bent.
kloptquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:11 schreef popolon het volgende:
Blauwe uniformen
dat is ook het eerste wat ik denk ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 07:56 schreef Blasphemer het volgende:
[..]
maar zijn dit geen ingekleurde fotot's?
er is nu een DVD uit World war 1 in colorquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:37 schreef 8op het volgende:
Het komt wel een stuk dichterbij zo. Die zwartwitbeelden geven toch een meer afstandelijke kijk op die periode. De fotograaf in kwestie had wel gevoel voor compositie.
Vallen foto's wel zo mooi in te kleuren?
Same here...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:03 schreef blieblie het volgende:
Wat een rare foto's.
Het komt heel onwerkelijk bij me over...
Net alsof het nep is...... heel maf.
Maar wel mooi idd.
staat er inderdaad op vermeld ja dat die digitaal is ingekleurd, Op de eerste wereldoorlog van The Orion Channel staat weer niets maar die claimen ook geen kleur te hebbenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:59 schreef Blasphemer het volgende:
[..]
er is nu een DVD uit World war 1 in color
deze zijn allemaal digitaal ingekleurt
bij mij weten bestond kleuren fotografie nog niet in die tijd
*kijkt naar fotoloog*
Idd,de kleurenfotografie deed zijn intrede midden jaren 30quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:59 schreef Blasphemer het volgende:
[..]
er is nu een DVD uit World war 1 in color
deze zijn allemaal digitaal ingekleurt
bij mij weten bestond kleuren fotografie nog niet in die tijd
*kijkt naar fotoloog*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |