Die is vast aan het golfen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:46 schreef mitt het volgende:
daar is justme voor
Nee man, die gaat nog golfen als het Nederlands elftal de WK-finale speelt.quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:47 schreef Suijk het volgende:
justme is psv aan het kijken.
Hoi Bluezz, ik wou nog ff zeggen dat ik echt blij ben voor je dat Q. thuis isquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Lievies
Ik ookquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:15 schreef Againzender het volgende:
Pff, wat wordt je slaperig van die CL, trusten!
quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:46 schreef mitt het volgende:
daar is justme voor
Ik moet eerlijk zeggen dat ik best erg veel aan jullie gedacht heb vandaag!quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:31 schreef golfer het volgende:
Lieve topictitel.
En ja, wij zijn met zeer gemengde gevoelens ook blij.
Ik zei vanavond in een topic daar is justme voor. Nee zei ie want die moet PSV kijken. Nee zei ik die gaat nog golfen als Nederland de WK-finale speelt. Ik zat er dus niet ver naast. Wat een voetbalmod.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:22 schreef just me het volgende:
[..]ik was avondje uit eten met collega van school
Krijg je nog een beetje extra van mijquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik best erg veel aan jullie gedacht heb vandaag!
wat een kutmod ben ik eigenlijk hè.. had zowaar een privé leven op een avond dat psv moest voetballenquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zei vanavond in een topic daar is justme voor. Nee zei ie want die moet PSV kijken. Nee zei ik die gaat nog golfen als Nederland de WK-finale speelt. Ik zat er dus niet ver naast. Wat een voetbalmod.
Naar bed naar bed zei duimelotquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:44 schreef ErikT het volgende:
* Bluezz geeft aandacht
Ja onvergeeflijk.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:45 schreef just me het volgende:
[..]
wat een kutmod ben ik eigenlijk hè.. had zowaar een privé leven op een avond dat psv moest voetballen
![]()
ik zal mijn ontslag indienenquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja onvergeeflijk.
Met inlevering van salaris ?quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:51 schreef just me het volgende:
[..]
ik zal mijn ontslag indienen![]()
inlevering van salaris vind ik niet erg maar die autoquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met inlevering van salaris ?
Shit.. ik kan nooit op zondag!!quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:57 schreef tong80 het volgende:
Just me daar moet je 5 jaar lang elke zondag de reet van Yvonne voor schoonlikken. Ze hebben je voorgelogen.
Trusten justmequote:Op woensdag 15 september 2004 00:03 schreef just me het volgende:
* tong80 gaat eens nadenken over haar zonden van vanavond
trustuh Hools
*proost*quote:Op woensdag 15 september 2004 01:33 schreef rubbereend het volgende:is er nog leven in Fok~!, vanavond de oefenwedstrijd gewonnen en daarna nogn wat gespeeld ene beetje (veel) aan de bar blijven hangen. k zei 2 uur geleden al dat k naar huis zou gaan...... en k ben uiteindelijk nu pas thuis
quote:Op woensdag 15 september 2004 01:36 schreef golfer het volgende:
[..]
*proost*
Afzakkertje dus maar met eendje neemt.
Mijn lieve wijffie drinkt alleen maar droge witte hoor.quote:Op woensdag 15 september 2004 01:38 schreef rubbereend het volgende:
Wijntje dan een zoete witte (ja net een wijf)
gaarne, bocht it is... maar wel drinkbare bocht.quote:Op woensdag 15 september 2004 01:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn lieve wijffie drinkt alleen maar droge witte hoor.
Maar als jij persé aan zoete bocht wilt, schenk ik nog wel een laatste drupje voor je uit een fles zoet vocht.
quote:Op woensdag 15 september 2004 02:31 schreef rubbereend het volgende:
nouk ga dan maar slapen, geen leven meer hier.
een hartelijk goede morgen alvast voor de ochtendhoolsers
Je bent te vroegquote:Op woensdag 15 september 2004 07:11 schreef just me het volgende:goeie morgen ochtendhools
quote:Op woensdag 15 september 2004 07:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je bent te vroeg
Ik wacht nog heel eventjesquote:Op woensdag 15 september 2004 07:26 schreef just me het volgende:
van www.nu.nl :
Biertje?
Een biertje per dag is goed voor de gezondheid en het liefdesleven. Dat zegt de voedingsdeskundige Manfred Wenzel uit het Oosterijkse Graz in het Duitse mannenmagazine Matador. "Mannen mogen minstens een liter bier per dag drinken, vrouwen ongeveer een halve liter", aldus Wenzel. Bier drinken heeft meer voordelen. Zo meldt Wenzel dat bier de lustgevoelens aanwakkert. Bovendien krijgen een op de drie vrouwen en een op de drie mannen door het drinken van bier meer plezier in seks
biertjuh ????
quote:Op woensdag 15 september 2004 07:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Pfft, JM, dat stond maandag al op de FP.
Goedemorgen.
Weer gym vandaag. Ben benieuwd of de warm up nog steeds zo makkelijk is.
Foutje, moet kunnen.quote:Op woensdag 15 september 2004 07:30 schreef just me het volgende:
[..]ik had dat niet gelezen Lego, dacht ik iets leuks gevonden te hebben!
Heb je even voor mij,quote:Op woensdag 15 september 2004 08:30 schreef SCH het volgende:
Heb je even voor mij?????
quote:Op woensdag 15 september 2004 08:31 schreef just me het volgende:
want ik wacht op die zoen kom vanavond bij mij.
nou dan nietquote:Op woensdag 15 september 2004 08:34 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Je bent de ta-ta-tá-ta-la-ta vergetenquote:Op woensdag 15 september 2004 08:31 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je even voor mij,
maak wat tijd voor me vrij.
Ieder uur van de dag denk ik steeds aan jouw lach alleen jij maakt me blij.
Heb je even voor mij,
Zeg me wat ik moet doen want ik wacht op die zoen kom vanavond bij mij.
Jalalalalala Jalalalala
[..]
Heb je even voor mij,
Ieder uur van de dag denk ik steeds aan jouw lach alleen jij maakt me blij.
Heb je even voor mij,
Zeg me wat ik moet doen want ik wacht op die zoen kom vanavond bij mij.
Jalalalalala Jalalalala
Note: Ik ben niet verantwoordelijk voor messentrekkende buren.quote:Op woensdag 15 september 2004 08:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Morgen!
D, thanks voor de CDs. Zal ze straks eens in de speler mikken...
Hoop het nietquote:Op woensdag 15 september 2004 09:07 schreef Eilanden het volgende:
Is het vandaag soms Frans Bauer-dag in Hools ofzo?
Hey hey, ik woon niet in Oss...quote:Op woensdag 15 september 2004 09:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Note: Ik ben niet verantwoordelijk voor messentrekkende buren.
Ik voel een lichte ochtendmisselijkheid opkomen.quote:Op woensdag 15 september 2004 09:16 schreef Lionheaad het volgende:
Nee, ze waren een nieuwe tune aan het proberen voor als er een baby zou worden geboren bij HOOLS
Deze doen we dus niet.....quote:Op woensdag 15 september 2004 09:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik voel een lichte ochtendmisselijkheid opkomen.
Doe die maar niet neequote:Op woensdag 15 september 2004 09:30 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Deze doen we dus niet.....
nog andere opties??
Jah zekerquote:Op woensdag 15 september 2004 09:56 schreef PyTh het volgende:
23 punten, 3e plek
Jammer dat er maar 8 mensen meedoen
die gooien toch alleen bommen in de kuip ??quote:Op woensdag 15 september 2004 09:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hey hey, ik woon niet in Oss...
OK, maar je moet hem wel lekker hard zettenquote:Op woensdag 15 september 2004 09:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hey hey, ik woon niet in Oss...
Hmm daar was ik destijds nog bij ja, is nu iets van 17 jaar geleden toch?quote:Op woensdag 15 september 2004 10:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die gooien toch alleen bommen in de kuip ??
quote:Op woensdag 15 september 2004 07:26 schreef just me het volgende:
van www.nu.nl :
Biertje?
Een biertje per dag is goed voor de gezondheid en het liefdesleven. Dat zegt de voedingsdeskundige Manfred Wenzel uit het Oosterijkse Graz in het Duitse mannenmagazine Matador. "Mannen mogen minstens een liter bier per dag drinken, vrouwen ongeveer een halve liter", aldus Wenzel. Bier drinken heeft meer voordelen. Zo meldt Wenzel dat bier de lustgevoelens aanwakkert. Bovendien krijgen een op de drie vrouwen en een op de drie mannen door het drinken van bier meer plezier in seks
biertjuh ????
quote:Op woensdag 15 september 2004 10:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hmm daar was ik destijds nog bij ja, is nu iets van 17 jaar geleden toch?
in de aanloop naar het ek88 !!quote:Op woensdag 15 september 2004 10:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hmm daar was ik destijds nog bij ja, is nu iets van 17 jaar geleden toch?
bij een deurenfabrikant hier in de buurt, afwerking van deuren doen, zoals slotengaten maken en dergelijke.quote:Op woensdag 15 september 2004 10:50 schreef Suijk het volgende:
Mooi, wat ga je doen?
Nog niks van gehoord, maar ik had al het idee dat die functie niks ging worden, dat werd tenminste in het gesprek voor mij duidelijk. De reistijd vonden ze toch wel een euvelquote:Op woensdag 15 september 2004 10:56 schreef zjroentje het volgende:
En je job als calculator dan?
quote:Op woensdag 15 september 2004 09:53 schreef Suijk het volgende:
27 punten tot nu toe.Gelijk met jou geloof ik, dd!
dat had ik ookquote:Op woensdag 15 september 2004 11:12 schreef Da_Sandman het volgende:
18 punten dus... Foutje met Robben gemaakt hehe
Dat wordt minder in de kroeg zitten hierquote:Op woensdag 15 september 2004 10:55 schreef pascalheister het volgende:
bij een deurenfabrikant hier in de buurt, afwerking van deuren doen, zoals slotengaten maken en dergelijke.
ploegendienst van 6:00 tot 14:30, valt nog mee dusquote:Op woensdag 15 september 2004 11:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat wordt minder in de kroeg zitten hier
knap he van zo'n jongenquote:Op woensdag 15 september 2004 11:19 schreef Bluezz het volgende:
goed hoor Pascal![]()
Inderdaad. Komt ie toch nog goed terecht.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
knap he van zo'n jongen
Lijkt me stoer, enne hoe wil je heten?quote:Op woensdag 15 september 2004 11:31 schreef SCH het volgende:
Bloessie, zal ik mijn baard ook laten staan?![]()
en dat allemaal dankzij bluezzquote:Op woensdag 15 september 2004 11:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Inderdaad. Komt ie toch nog goed terecht.
Alles zal reg kom, hopelijk ook die deuren van jequote:Op woensdag 15 september 2004 11:48 schreef pascalheister het volgende:
en dat allemaal dankzij bluezz
Ik dacht aan Bjoro - is dat wat?quote:Op woensdag 15 september 2004 11:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lijkt me stoer, enne hoe wil je heten?
wie weetquote:Op woensdag 15 september 2004 11:52 schreef golfer het volgende:
Kan Pascal dan binnenkort ook slotjes zetten op Fok! met die nieuwe baan van hem?
quote:Op woensdag 15 september 2004 11:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ploegendienst van 6:00 tot 14:30, valt nog mee dus
Alleen s'avonds wat vroeger weg
zoietsquote:Op woensdag 15 september 2004 12:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]top Pascal
maar nu kom jij dus voortaan hier hools openen in de ochtend ipv Lego, JM of Bluezz?
quote:Op woensdag 15 september 2004 12:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zoiets
afsluiten mag jij doen![]()
Keurig zo.quote:Op woensdag 15 september 2004 13:15 schreef VoreG het volgende:
*poets poets*
de eendjes?quote:Op woensdag 15 september 2004 13:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Keurig zo.
Wie wil er nog een oud broodje kaas die al een week in mijn tas zit
xena misschien?quote:Op woensdag 15 september 2004 13:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Keurig zo.
Heeft die oude kaas zeker reuma, dat ie er nog niet zelf uitgelopen is.quote:Op woensdag 15 september 2004 13:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Keurig zo.
quote:Op woensdag 15 september 2004 13:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Heeft die oude kaas zeker reuma, dat ie er nog niet zelf uitgelopen is.
Ja,ja..geef die kaas maar weer de schuld.quote:Op woensdag 15 september 2004 13:55 schreef Bluezz het volgende:
Het rook al zo tiepies hier in het callcenter
wat heb je opgestuurd ?????quote:Op woensdag 15 september 2004 13:46 schreef DIGGER het volgende:
IS DYLAN DOG AL DOOF??!!
neee man da's niks...dan wordt je ook gepest !!quote:Op woensdag 15 september 2004 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht aan Bjoro - is dat wat?
quote:'Medewerker' Endemol laadt truck gratis vol
Des Bouvrie voor 40 mille opgelicht
door Bart Mos
AMSTERDAM - Een slimme dief heeft de bekende meubel- en interieurontwerper Jan des Bouvrie op een buitengewoon inventieve manier bestolen. De man gaf zich uit voor een medewerker van televisieproducent Endemol, die bij de winkel van Des Bouvrie in Naarden een lading meubelen kwam afhalen. Hij ging er vervolgens vandoor met een vrachtwagen vol exclusieve meubelen, ter waarde van 40.000 euro.
De stoelen, banken en tafels die hij kwam ophalen, waren zogenaamd bedoeld voor televisieopnamen. "Hij beschikte over alle benodigde papieren" , vertelt Jan des Bouvrie. "We hielpen hem zelfs met inladen. Er bestond bij ons geen enkele argwaan. Maar vervolgens hebben we er nooit meer iets van teruggezien."
Het werd ook wel eens tijd dat we hier nieuwe meubels kregen.quote:Op woensdag 15 september 2004 14:08 schreef rubbereend het volgende:![]()
rondje op kosten van Jan Des Bouvrie
[..]
[..]
censuur
quote:Op woensdag 15 september 2004 14:08 schreef rubbereend het volgende:![]()
rondje op kosten van Jan Des Bouvrie
[..]
*stuitert nog een uurtje mee, dan mag ik lekker naar huis*quote:Op woensdag 15 september 2004 15:22 schreef rubbereend het volgende:
wat een rust hier
*gooit Rammstein - Amerika in de cd speler
u kunt verzoekplaatjes indienenquote:Op woensdag 15 september 2004 15:36 schreef Lionheaad het volgende:
wat een tering herrie hier!!!
* rubbereend pakt een biertje
snel OOMPH! erin gooitquote:Op woensdag 15 september 2004 15:22 schreef rubbereend het volgende:
wat een rust hier
*gooit Rammstein - Amerika in de cd speler
niet veelquote:Op woensdag 15 september 2004 15:28 schreef rubbereend het volgende:
nog een uurtje uitzitten of heb je daadwerkelijk ook wat te doen?
als je dat tegen SCH zegt...komt-ie straks weer met Franske Bauer aanzettenquote:Op woensdag 15 september 2004 15:37 schreef rubbereend het volgende:
u kunt verzoekplaatjes indienen
Doe maar iets van Buju Bantonquote:Op woensdag 15 september 2004 15:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je dat tegen SCH zegt...komt-ie straks weer met Franske Bauer aanzetten
in een glas of drink je dat uit de flesquote:Op woensdag 15 september 2004 15:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe maar iets van Buju Banton
*Gooit 'eigengemaakte' CD erin. Tracklist hieronder: *quote:Op woensdag 15 september 2004 15:29 schreef VoreG het volgende:
*gooit Metallica - Astronomy in de cd speler
Melkweg programmeert homofobe Buju Banton tochquote:Op woensdag 15 september 2004 15:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in een glas of drink je dat uit de fles
11. Rank 1 - After Mequote:Op woensdag 15 september 2004 15:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
*Gooit 'eigengemaakte' CD erin. Tracklist hieronder: *
1. Metallica - Nothing Else Matters
2. Nightwish - Nemo
3. R.E.M. - Losing My Religion
4. Osdorp Posse - Wat Zou Je Doen
5. Muse - Time Is Running Out
6. Nightwish - Wishmaster
7. Metallica - Master Of Puppets
8. Iron Maiden - Lightning Strikes Twice
9. Gary Jules - Mad World
10. Rhapsody - Emerald Sword*
11/12/13/14. **
* De Intro van Sebbo op Fok radio een hele tijd terug, ja.
** nog in te vullen door users hier. Voorkeur voor wat andere muziek dan hier al ingevuld.
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:55 schreef zjroentje het volgende:
13. Frans Bauer - Een ons geluk
Dat weiger ik uit principe.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:55 schreef zjroentje het volgende:
13. Frans Bauer - Een ons geluk
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:01 schreef Suijk het volgende:
Kleine café van de havenzangers? wordt dat nummer nu ook al gecovered?
ik gok dat je op 3 of 9 doelt.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:09 schreef methodmich het volgende:
Lego, die cd van jou heeft maar één goed nummer man...
4quote:Op woensdag 15 september 2004 16:09 schreef methodmich het volgende:
Lego, die cd van jou heeft maar één goed nummer man...
Ja.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:14 schreef Suijk het volgende:
Doe maar niets van die sjacherijnige muziek. Kun je daar echt de hele dag naar luisteren en dan 's avonds nog vrolijk zijn?
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:15 schreef Vom het volgende:
Middag Hools
Internet doet het eindelijkj weer
Hoe is 't "the day after" Bluezz?quote:Op woensdag 15 september 2004 16:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wou net zeggen, ja. Heb er ooit nog een vertaling van gemaakt.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:16 schreef Againzender het volgende:
Master of Puppets is hartstikke vrolijk joh! (als je niet teveel op de tekst let)
Daar krijg ik spontaan jeuk vanquote:Op woensdag 15 september 2004 16:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ja. Heb er ooit nog een vertaling van gemaakt.
Maar goed, ik word ook niet vrolijk van O Zone...
Is dat het kleine broertje van Jan Smit die nu in Duitsland zo succesvol isquote:Op woensdag 15 september 2004 16:15 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik Jantje Smit nou eens een keer
in de vorige hools hebben zowel Dylan Dog als VoreG dat gepost !quote:Op woensdag 15 september 2004 16:23 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik ook 27 punten bij de UEFA ding. Wat is de code voor onze subleague?
En het staat ook in het VBLmanagerstopic nog een keer vermeld.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:39 schreef jpzegthallo het volgende:
Dan heb ik dat gemist..
Ja om 19.00 volgens mijquote:Op woensdag 15 september 2004 16:41 schreef methodmich het volgende:
Morgen vergadering en dan speelt Feyenoord al vroeg toch?
Gaat beter hier in mijn hoofd, werken helpt ookquote:Op woensdag 15 september 2004 16:17 schreef Vom het volgende:
Hoe is 't "the day after" Bluezz?
fok leeft morgenavond nog...met feyenoord weet je het nooitquote:Op woensdag 15 september 2004 17:03 schreef methodmich het volgende:
hmm, lastige keuze... Fokken of Feyenoord.
misschien kan hij hier een boek over schrijven !quote:Op woensdag 15 september 2004 17:27 schreef SCH het volgende:
'Ik merk een homofiel meteen op en ik wil ze niet in mijn team.'
quote:Op woensdag 15 september 2004 17:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien kan hij hier een boek over schrijven !
Hoe herken je een homo in 5 minuten ......scoort wel denk ik !
pienaar loopt altijd wel raarquote:Op woensdag 15 september 2004 17:40 schreef Againzender het volgende:
Gelukkig kan je met hetero's wel een team bouwen waar je nooit problemen binnen de selectie hebt.
Of is Zlatan of Van der Vaart homo?
heel ajax is homoquote:Op woensdag 15 september 2004 17:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
pienaar loopt altijd wel raar
Sterkte ermee :')quote:Op woensdag 15 september 2004 18:12 schreef VoreG het volgende:
Ook al ben ik voor Ajax :').
Ja hequote:Op woensdag 15 september 2004 18:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sterkte ermee![]()
Naar het schijntquote:Op woensdag 15 september 2004 18:18 schreef Eilanden het volgende:
Hey Vom
Ook al voor Ajax?
Ook sterkte danquote:Op woensdag 15 september 2004 18:21 schreef Vom het volgende:
[..]
Naar het schijnt
http://www.ritzparis.com/quote:Op woensdag 15 september 2004 18:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Zijn er nog mensen die een leuk hoteletje weten binnen- of buitenland waar je een weekendje lekker kunt shoppen en uiteten met je meissie?
We zitten nog te twijfelen tussen Nederland (Scheveningen/Zandvoort) of Buitenland (Barcelona, Madrid, Rome etc.). Voor NL is het verreiste om goed te kunnen shoppen en lekkere restaurantjes, buitenland liefst ook nog iets mooist te zien.quote:Op woensdag 15 september 2004 18:28 schreef Eilanden het volgende:
Ligt eraan waar je naar toe wilt Franky ... Ikzelf vind bijvoorbeeld Barcelona en Londen erg leuke steden om met mijn meissie rond te lopen
En heb je nog adviezen voor goeie hotels in deze plaatsen?quote:Op woensdag 15 september 2004 18:35 schreef Eilanden het volgende:
OK, ik ben nog nooit in Madrid geweest (meissie wel en zij vond Madrid leuk), dus daar kan ik niet over oordelen. Rome ben ik een weekend geweest en vond ik overweldigend. Als je iets wil zien, dan valt er in Rome heel veel te zien.
Barcelona behoort tot mijn top 3 van favoriete steden, dus daar ben ik niet geheel objectief overDaar kan je erg leuk shoppen en er valt veel te zien, helemaal als je van Gaudi houdt. Daarnaast is het ook heerlijk om 's avonds op een terrasje tapas te eten
quote:Op woensdag 15 september 2004 18:40 schreef Eilanden het volgende:
Ik weet wel wat hotels, maar dat hangt ook van je budget af. Als dat MSN adres in je profiel ook je e-mail is dan zal ik je later vanavond wel een mailtje sturen .. weet niet alle namen en adressen uit mijn hoofd.
Ik raad je Barcelona aan, erg mooie stadquote:Op woensdag 15 september 2004 18:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
We zitten nog te twijfelen tussen Nederland (Scheveningen/Zandvoort) of Buitenland (Barcelona, Madrid, Rome etc.). Voor NL is het verreiste om goed te kunnen shoppen en lekkere restaurantjes, buitenland liefst ook nog iets mooist te zien.
Ga je nu grote orgies organiseren?quote:Op woensdag 15 september 2004 18:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Be afraid, be very afraid.
I'm home alone.
Oh jee, alle kakkertjes uit de buurt uitgenodigd voor een spannende ranjaparty?quote:Op woensdag 15 september 2004 18:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Be afraid, be very afraid.
I'm home alone.
quote:Op woensdag 15 september 2004 18:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Of hij gaat zich de hele avond aftrekken op de Teletubbies!
Nope.quote:Op woensdag 15 september 2004 18:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ga je nu grote orgies organiseren?
Beetje meer respect voor de bejaarden.quote:Op woensdag 15 september 2004 18:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nope.
Oma gevallen, 3 hechtingen in haar hoofd.
Sorry, maar ik aap je niet na.quote:Op woensdag 15 september 2004 18:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Of hij gaat zich de hele avond aftrekken op de Teletubbies!
Zo af en toe kan ze ook behoorlijk irritant zijn.quote:Op woensdag 15 september 2004 18:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor de bejaarden.
We zullen het wel nodig hebben vanavond.quote:Op woensdag 15 september 2004 18:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ook sterkte dan![]()
![]()
Eet Chinees, helpt altijd. Vraag maar aan Bjoro.quote:Op woensdag 15 september 2004 18:55 schreef Vom het volgende:
[..]
We zullen het wel nodig hebben vanavond.
Ik kan nou al niet meer poepen![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 18:55 schreef Vom het volgende:
Ik kan nou al niet meer poepen![]()
Gelukkig hebben bejaarden ook altijd respect voor jongerenquote:Op woensdag 15 september 2004 18:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor de bejaarden.
Dat is er bij mij wel ingestamptquote:Op woensdag 15 september 2004 18:56 schreef Vom het volgende:
[..]
Gelukkig hebben bejaarden ook altijd respect voor jongeren![]()
Frankyquote:Op woensdag 15 september 2004 18:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nu pas?
Neppert!
Ik al 2 dagen niet!
Teletubbies?quote:Op woensdag 15 september 2004 18:58 schreef Vom het volgende:
Nou zit me beeldscherm onder![]()
![]()
![]()
Ik wil dus gewoon een weekendje weg, flink shoppen, goed eten en wat leuke dingen zien!quote:Op woensdag 15 september 2004 18:58 schreef Vom het volgende:
Trouwens ik heb me eens een hele week vermaakt in Rome!!!
Oudjes die denken dat je wel ff vol in je remmen gaat als ze overstekenquote:Op woensdag 15 september 2004 18:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is er bij mij wel ingestampt.
Tsjaa wat vind je leuke dingen?quote:Op woensdag 15 september 2004 19:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik wil dus gewoon een weekendje weg, flink shoppen, goed eten en wat leuke dingen zien!
Beetje cultuur, mooie gebouwen enzo vind ik wel relax.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:02 schreef Vom het volgende:
Tsjaa wat vind je leuke dingen?
Nou dat heb je in Rome meer dan genoegquote:Op woensdag 15 september 2004 19:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Beetje cultuur, mooie gebouwen enzo vind ik wel relax.
De Sagrada valt wel mee qua bouwput. Het is natuurlijk een ongelooflijke rotzooi met al die hijskranen en bouwvakkers, maar toch zeer indrukwekkend.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:19 schreef Eilanden het volgende:
Inderdaad!Casa Mila is een must, eveneens Park Guell. La Sagrada Familia is een bouwput
, maar wel een hele indrukwekkende bouwput. Camp Nou neem je uiteraard de uitgebreide rondleiding, zodat je ook even het veld op mag. Lekker wandelen over de Rambla en dan ook gelijk een bezoekje aan Barri Gotic, een mooi en gezellig gedeelte van Barcelona. Op Plaça Reial daar heb je een restaurant waar topkoks in opleiding werken en waar je voor zeer weinig echt fantastisch goed kan eten
Shit ... ik wil nu zelf weer naar Barcelona![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 18:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Eet Chinees, helpt altijd. Vraag maar aan Bjoro.
bestaat El Corte Ingles ofzo nogquote:Op woensdag 15 september 2004 19:19 schreef Eilanden het volgende:
Daar heb je een groot winkelcentrum waar je de nodige uurtjes en Euros kan doorbrengen
thanx babe....moet ik je rug ff wassen ???quote:Op woensdag 15 september 2004 19:29 schreef just me het volgende:
Bjoro ik heb je opmerking in FB gelezen maar ik ga eerst even ontzettend warm douchen want ik heb het koud van het golfen!
totzo
Helemaal vergeten! Natuurlijk met de grote fonteinl! Als je snel boekt kan je misschien nog de lichtshow en de geluidsshow bij die fontein zien! Of is dat al afgelopen?quote:Op woensdag 15 september 2004 19:26 schreef Eilanden het volgende:
Daarom zeg ik ook dat het een indrukwekkende bouwput is. Het gebouw heeft echt veel indruk op me gemaakt, terwijl er daar inderdaad de nodige hijskranen staan en bouwvakkers rondlopen.
Wat ik in Barcelona ook wel aardig vond was Poble Espanyol. Vond ik erg relaxed rondlopen op een zonnige morgen
Ook dat nogquote:Op woensdag 15 september 2004 19:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bestaat El Corte Ingles ofzo nog
Er was ook nog een gigantische markt bij de Ramblas, waar je al die varkens en vissen (dood welliswaar) nog verder in stukjes gehakt zag worden en het stonk gigantisch! Ramblas is wel erg leuk overdag dan heb je overal levende standbeelden.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ook dat nogWij hadden de laatste keer een hotelletje (moet de naam bij mijn vriendin navragen Franky) vlakbij Plaça Catalunya en daar had je een El Corte Ingles. Het was er iedere dag echt beredruk!
In Maremagnum zit trouwens een Barcelona shop. Erg mooi shirt gekochtquote:Op woensdag 15 september 2004 19:37 schreef Eilanden het volgende:
VoreG .... negeer je soms mijn posts?![]()
Het winkelcentrum dat jij bedoelt is Maremagnum. El Corte Ingles is zeg maar een megagrote V&D, maar dan anders
Please let me know!quote:Op woensdag 15 september 2004 19:31 schreef Eilanden het volgende:
Ook dat nogWij hadden de laatste keer een hotelletje (moet de naam bij mijn vriendin navragen Franky) vlakbij Plaça Catalunya en daar had je een El Corte Ingles. Het was er iedere dag echt beredruk!
je kunt beter de rug van golfer wassen, hij heeft het ondertussen aangepastquote:Op woensdag 15 september 2004 19:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
thanx babe....moet ik je rug ff wassen ???
Mijn broer kocht hem daar voor m'n neefje van 4. Die is zo blond als maar kan maar loopt met Kluivert achterop z'n shirtje.quote:Op woensdag 15 september 2004 19:48 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb een shirt gekocht in de shop van Barca. Dichter bij de bron kan je niet komen
had ik gezien....maar ben over het algemeen meer gecharmeerd van gladde ruggen dan zwaar behaarde !!quote:Op woensdag 15 september 2004 19:52 schreef just me het volgende:
je kunt beter de rug van golfer wassen, hij heeft het ondertussen aangepast
*note zet: voor de meeting rug epileren*quote:Op woensdag 15 september 2004 20:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had ik gezien....maar ben over het algemeen meer gecharmeerd van gladde ruggen dan zwaar behaarde !!
niet alleen je rug svpquote:Op woensdag 15 september 2004 20:06 schreef just me het volgende:
*note zet: voor de meeting rug epileren*
Ik dacht dat jij vrouwen met een baard wel geil vond!quote:Op woensdag 15 september 2004 20:10 schreef Bjoro het volgende:
niet alleen je rug svp
klopt...alleen moet je niet vergeten dat "vond" voltooid verleden tijd is !!!!quote:Op woensdag 15 september 2004 20:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik dacht dat jij vrouwen met een baard wel geil vond!
ja en ?quote:Op woensdag 15 september 2004 20:19 schreef tong80 het volgende:
AAAAAAAJAAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXX
AAAAAAAAAAJAAAAAAAAAXXXXXXXXXXXquote:Op woensdag 15 september 2004 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
ja en ?
jij altijd, maar moeten wij daar lastvan hebben ??quote:Op woensdag 15 september 2004 20:25 schreef tong80 het volgende:
Mag je je cluppie niet meer aanvuren ?
heb jouw keuze nog niet gezien Tong !!!!!quote:Op woensdag 15 september 2004 20:25 schreef tong80 het volgende:
Mag je je cluppie niet meer aanvuren ?
Sorry dat ik Ajax roep in een voetbalcafé.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij altijd, maar moeten wij daar lastvan hebben ??
Hopelijk blijft ie dan hebben jullie er nu ook zo eentje!quote:Op woensdag 15 september 2004 20:28 schreef VoreG het volgende:
Weer een nieuwe aanwinst... Partyyboy wat een ongelooflijke randdebiel....
wat een ellendequote:Op woensdag 15 september 2004 20:28 schreef tong80 het volgende:
Erg hè van het been van Balkenende ?
Dat is dan wel weer leuk! Cultheld vs Loek vs Partyboyquote:Op woensdag 15 september 2004 20:29 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hopelijk blijft ie dan hebben jullie er nu ook zo eentje!
Ik mis Loekie!quote:Op woensdag 15 september 2004 20:31 schreef VoreG het volgende:
Dat is dan wel weer leuk! Cultheld vs Loek vs Partyboy
Idee voor een topic?quote:Op woensdag 15 september 2004 20:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk! Cultheld vs Loek vs Partyboy
Wat een namen ook.
Oe dat is een foutje. Uit de asbak roken Vom.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:36 schreef Vom het volgende:
Kut, me sigaretten zijn bijna op![]()
Ik zat er wel aan te denken, maar laten we dat maar doen na Ajax - Juventus.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Idee voor een topic?
Ja, nu heb ik helemaal geen stressremmers meerquote:Op woensdag 15 september 2004 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oe dat is een foutje. Uit de asbak roken Vom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |