dat dat ook kan he bij die lompe boeren van Fok!quote:Op maandag 13 september 2004 21:58 schreef Suijk het volgende:
Indrukwekkend ook al die icoontjes in dat topic.
ff om alles duidelijk te maken...het is geen verwijt voor de mensen die reeds hebben gepost.quote:Op maandag 13 september 2004 22:11 schreef SCH het volgende:
Ik heb ook niemand een lompe opmerking zien plaatsen Bjoro - het is toch logisch dat mensen niet weten waar het over gaat. Ik zie nu pas dat ik woe os typte ipv wie is - puur per ongeluk.
uuhhh ze zitten ook op fokquote:Op maandag 13 september 2004 22:15 schreef SCH het volgende:
Hmz, ik snap je meeleven maar vindt het niet zo geschikt als topictitel hiero. Ik lees die namen voor het eerst, - ik vind het hartstikke verdrietig maar hebben die mensen ook een binding met ons?
Dat snap ik maar ik heb niet meteen iets met iedereen die op fok zit, maar het is liev van je.quote:Op maandag 13 september 2004 22:16 schreef Bjoro het volgende:
uuhhh ze zitten ook op fok
Da's ook wel weer waar ja.quote:had een titel voor Bluezz willen doen ...iets met verloren zoon...maar dat staat helemaal zo raar in de Active Topics !!
Thanxquote:Op maandag 13 september 2004 22:18 schreef SCH het volgende:
Dat snap ik maar ik heb niet meteen iets met iedereen die op fok zit, maar het is liev van je.
[..]
Da's ook wel weer waar ja.
quote:Op maandag 13 september 2004 22:24 schreef tha_dark het volgende:
Ja ik dacht ik post die link hier maar omdat hierbij geen verschil is tussen een ajax fan of die van feyenoord. Hier gaat het gewoon om je medeleven te tonen ongeacht wie je bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |