Ja. Kies je net de verkeerde optiequote:Op maandag 13 september 2004 22:22 schreef bartrid het volgende:
hoe zit het nou met Juliette, Ranja? Ze is je all time favourite actrice?
Uitstekendquote:Op maandag 13 september 2004 22:24 schreef bartrid het volgende:
strokes en blondie meen ik.
die heb ik nog niet eens gehoordquote:Op maandag 13 september 2004 22:24 schreef bartrid het volgende:
ik moet zeggen dat ik Juliette erg leuk vind, en ze is nog verder in mijn achting gestegen sinds het prodigy album.
nee, niet deep forrest. Ik kan me eigenlijk ook niiet meer voorstellen wanner het in de film voorkwam. Het is een newyorkse 3 mans band.quote:Op maandag 13 september 2004 22:34 schreef ranja het volgende:
Hm, nou zit ik me af te vragen wanneer dat in de film voorkomt. Speelt Deep forrest dat?
Wat Wim zei!quote:Op maandag 13 september 2004 22:28 schreef bigshadow het volgende:
Oei, dubbele punten![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:09 schreef bartrid het volgende:
u2 - one tree hill.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 08:58 schreef Doc het volgende:
Die Strange Days soundtrack is best aardig trouwens
(tvp)
Ik wens mij volledig aan te sluiten bij deze wijze woorden van onze Gambol.quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:52 schreef Gambolputty het volgende:
Geen idee....
Dave Mustainequote:Op dinsdag 14 september 2004 10:58 schreef bartrid het volgende:
ooit heel lang geleden zat deze heer een korte tijd in Metallica.
Helaas -voor mij dan- was Z eerder dan ik en het is volgens mij een dubbele punte topic (dat overigens in Romeinse cijfers geschreven zou moeten worden als CCXVquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:03 schreef bartrid het volgende:
doc +1
was ook wel een erg makkelijke hint
CCXV = 215... die is al lang geweest. Bedoel je CCXL? Dat is wel beter ja.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:07 schreef Doc het volgende:
(dat overigens in Romeinse cijfers geschreven zou moeten worden als CCXV)
Yep, you're rightquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:09 schreef ranja het volgende:
[..]
CCXV = 215... die is al lang geweest. Bedoel je CCXL? Dat is wel beter ja.
Ozric Tentaclesquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:08 schreef Z het volgende:
Thnx Doc
Dit vind ik een van de ssaiste bands van Engeland, wie zijnhet?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:40 schreef ranja het volgende:
Ik ken echt heel veel saaie britse bandjes maar van de meeste weet ik dat het geen zestal is....
En is Mercury rev brits? Als je die saai vind moet je Yerself is steam eens luisteren, metname het nummer 'Chasing a bee'
Is Mercury Rev niet Brits?quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:40 schreef ranja het volgende:
Ik ken echt heel veel saaie britse bandjes maar van de meeste weet ik dat het geen zestal is....
En is Mercury rev brits? Als je die saai vind moet je Yerself is steam eens luisteren, metname het nummer 'Chasing a bee'
Nee, die zijn Amerikaans...quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:45 schreef ranja het volgende:
heeft Blind melon een nieuwe zanger gevonden
en zijn die brits?
Heel lang de Plato No risk-disc geweest. Jaren 60 pastische...quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:55 schreef ranja het volgende:
nooit van gehoord hoor
quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:21 schreef Z het volgende:
Fresh Fruit.
quote:was the most important composer in the history of jazz as well as being a bandleader who held his large group together continuously for almost 50 years.
Eindelijk een keer niet 'one of the ....' (volgens de amg).quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:58 schreef Berkery het volgende:
Duke Ellington?
Wat zijnquote:Fans of atmospheric, cool slices of art pop like [...] and [...] must have had a shock when the needle hit the first track on' 198? album
.
kicks off with a stomping dance beat and slide guitar riff before settling into a whomping soul groove featuring a Stax-style horn section and soul-chick chorus. The whole thing is far too antiseptically clean to be funky - old production habits die hard - but it's one thing that no previous
single had been:
is dead sexy. Sounding like Dusty Springfield's even brassier kid sister,
lets rip on this song, delivering a feisty smackdown of a lyric to
's head-bobber of a lead guitar riff. It could have sounded like a marketplace-minded bid for chart success after the critical and commercial failure of the artsy
soundtrack, but
simply sounds too good to be cynical.
Nee, geen Chrisquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:55 schreef iggy_in_the_house het volgende:
chris deburgh?
quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:36 schreef belsen het volgende:
Bekende kop...
John Paul Jones?
quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:44 schreef belsen het volgende:
Bert Heerink uit zijn VandenBergh-tijd?
RUK! Waarom lees ik de vraag dan ook niet goedquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:42 schreef Gambolputty het volgende:
Would I Lie to you kielzoggen we dan maar?
quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:57 schreef Litpho het volgende:
Bon Scott?
quote:My wife has burned the scrambled eggs
The dog just bit my leg
My teenage daughter ran away
My fine young son has turned out gay
Mijn favoriete Stewart Copeland nummerquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:27 schreef Gambolputty het volgende:
Any other day - Police
Guus Meeuwis (volgens mij toen zonder Vagant) - Het is een nachtquote:Op dinsdag 14 september 2004 16:45 schreef Gambolputty het volgende:
Welk nummer is dit?
You ask if I have sense in a cigarette,
it are two hours 's nights, we lie on bed.
In a hotel in a city where nobody hears us,
where nobody knows us and nobody disturbs us.
Litpho +2quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Guus Meeuwis (volgens mij toen zonder Vagant) - Het is een nacht.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:45 schreef Gambolputty het volgende:
Welk nummer is dit?
You ask if I have sense in a cigarette,
it are two hours 's nights, we lie on bed.
In a hotel in a city where nobody hears us,
where nobody knows us and nobody disturbs us.
He...Hij had z'n bril niet op....die lag namelijk ook ergens op het nachtkastje naast de lege glazen wijn. Dus hij zal het wel niet goed kunnen zien.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:57 schreef Z het volgende:
'En kledingstukken die van jouw of mij kunnen zijn'
Zegt dat wat over Guus of z'n vriendin (?)?
Artiest - titel graagquote:In the jungle it is wet
and your skirt is soaking wet
therefore I carry you to my bunch hut
because a cold has been rapidly caught
and I stoke for you a wood fire
soon am to your clothes dry
you seem contradicting on
for the with your hairs this way up
and then fall you in my arms
from the jungle resound a scream
for the in problems
such a stupid crocodile
De Dijk met Nooit meer tarzan!!quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Artiest - titel graag.
Bimmel +2quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:02 schreef Bimmel het volgende:
De Dijk met Nooit meer tarzan!!
voor zover ik weet heeft Brian dit nummer nooit vertolkt, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:13 schreef Gambolputty het volgende:
Bryan Adams - Please forgive me¿
Kijk liever naar m'n antwoord want volgens mij heb ik het goedquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:20 schreef Bimmel het volgende:
Heren, ik moet er helaas vandoor en ik ben niet voor morgen terug...
Vraag even parkeren en iemand anders even door met een nwe?
Antwoord zet ik in mijn profiel
Ja dusquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Kijk liever naar m'n antwoord want volgens mij heb ik het goed
Beide linkshandig? (McCartney trouwens)quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:25 schreef Doc het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Douglas Colvin en Paul McArtney (die Beatle dus waar ik ook nooit de juist spelling van onthoud)
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beide linkshandig? (McCartney trouwens)
Beide volgens geruchten dood dan?quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:26 schreef Doc het volgende:
Volgens mij niet
Nope/..quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beide volgens geruchten dood dan?
Gray it is!quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:25 schreef Doc het volgende:
[..]
Ja dus(bedankt Z
)
(kon bijna niet anders, ik heb dat album tig keer gedraaid - alleen stom dat ik nog steeds niet weet of het Grey of Gray is ...)
Volgende vraag:
Wat is de overeenkomst tussen Douglas Colvin en Paul McArtney (die Beatle dus waar ik ook nooit de juist spelling van onthoud)
Dat zal het wel zijn, ze noemden zich allebei "Ramone" - en speelden allebei bas.quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:39 schreef bartrid het volgende:
paul mccartney's stage naam was toch Ramon? En Douglas colvin is Dee Dee Ramone en ramone was een eerbetoon aan mr mccartney.
+2 bartridquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:39 schreef bartrid het volgende:
paul mccartney's stage naam was toch Ramon? En Douglas colvin is Dee Dee Ramone en ramone was een eerbetoon aan mr mccartney.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:52 schreef bigshadow het volgende:
Fredericke spigt (ofzo?)
quote:Op woensdag 15 september 2004 00:07 schreef tong80 het volgende:
Anne Clark ?
Mark, jouw beurtquote:Op woensdag 15 september 2004 06:28 schreef Mark het volgende:
Gok op the Righteous Brothers (die bovenste doet me tenminste aan Bill Medley denken)
quote:Singer/songwriterinterest in music began as a teen in Boise, playing in punk and blues bands as well as receiving classical training in clarinet and saxophone in high school. After graduation,
moved to New York to pursue rock music, but soon found himself more at home in the city's blues and jazz clubs. He attracted label attention as the saxophonist/vocalist of a jazz trio, signing a deal with Arista and releasing two albums for the label: 1991's self-titled, multi-platinum debut and 1995's
.
inderdaadquote:Op woensdag 15 september 2004 10:06 schreef Z het volgende:
G Love? Maar dat issem niet volgens mij...
ik tel hem goed, het is Curtis Stigers, bekend van de hit I wonder whyquote:Op woensdag 15 september 2004 10:46 schreef belsen het volgende:
Curtin Stigers?
quote:Op woensdag 15 september 2004 11:33 schreef Doc het volgende:
Jimmy Nail
NIJNTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 september 2004 12:42 schreef belsen het volgende:
Zal ik nog een vraagje doen?
Ik ben nu toch al zo lekker bezig...
Welk Nederlands musical-succes gaat een trip maken langs Canada en de Verenigde Staten?
Er komt ook een Kroatische versie van...
quote:Op woensdag 15 september 2004 12:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
NIJNTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zit ik een uur te wachten op de bevesting dat het antwoord goed is voordat ik een vraag stel gooit-ie direct een tweede vraag er achter aanquote:Op woensdag 15 september 2004 12:42 schreef belsen het volgende:
Zal ik nog een vraagje doen?
Ik ben nu toch al zo lekker bezig...
Welk Nederlands musical-succes gaat een trip maken langs Canada en de Verenigde Staten?
Er komt ook een Kroatische versie van...
Ja, ik denk, die is ondertussen vast al weg...quote:Op woensdag 15 september 2004 12:52 schreef Doc het volgende:
[..]
Zit ik een uur te wachten op de bevesting dat het antwoord goed is voordat ik een vraag stel gooit-ie direct een tweede vraag er achter aan
Te laat!!!!!!!quote:Op woensdag 15 september 2004 12:59 schreef Doc het volgende:
Ik ga er dan maar voor het gemak van uit dat TSE ook alweer vertrokken is
"welke man speelde zowel bij The Ramones als bij Madonna een (belangrijke) rol in (het begin van) hun carriere?"
(de biografie die ik las voor die van DeeDee Ramone was die van Madonna)
Was jij er ook soms? Z + 2 !!quote:Op woensdag 15 september 2004 13:00 schreef Z het volgende:
Tse is bij Lamb geweest (in de Paradiso).
Jellybean Benitez?quote:Op woensdag 15 september 2004 13:01 schreef Doc het volgende:
"welke man speelde zowel bij The Ramones als bij Madonna een (belangrijke) rol in (het begin van) hun carriere?"
Ik zie een zangeres, een behoorlijk aanwezige toetsenist en de Paradiso, dat maakt Lamb. Ik was er niet, een vriendin van me wel .... En Doc's vraag mag wel blijven staanquote:Op woensdag 15 september 2004 13:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Was jij er ook soms? Z + 2 !!
Smart ass!! Het was in ieder geval een supergaaf concert! Een van de betere concerten die ik heb mee mogen maken! (en dat zijn er behoorlijk wat!)quote:Op woensdag 15 september 2004 13:15 schreef Z het volgende:
[..]
Ik zie een zangeres, een behoorlijk aanwezige toetsenist en de Paradiso, dat maakt Lamb. Ik was er niet, een vriendin van me wel .... En Doc's vraag mag wel blijven staan
Yes indeed!quote:Op woensdag 15 september 2004 13:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Seymour Stein toch?
ouder. Was een hit rond 1990, 1991.quote:Op woensdag 15 september 2004 14:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Tiga??
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:07 schreef belsen het volgende:Double You, Please don't go!
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:16 schreef ranja het volgende:
De vieze vreemdgaande verloofde
Voor de oorlog?
Nieuwe jongen?
De wilde jongeman?
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:37 schreef Doc het volgende:
Boudewijn de groot Voorde Overlevenden
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:46 schreef Z het volgende:
Zal ik nu een vraag doen Doc?
Tja, het valt niet mee.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:07 schreef belsen het volgende:
Zou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebeid in overweging willen nemen alsjeblieft...
Ik heb dat album toen echt voor een habbekrats gekocht bij Plato; best goed.quote:Op woensdag 15 september 2004 16:13 schreef Z het volgende:
Het gaat op twee punten vandaar de strengheid...
belsen + 2
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:17 schreef belsen het volgende:
Welke Nederlandse artiesten bezongen de volgende dranken?Heineken bier Rode wijn Bloody Mary hoe heten ze ook weer (blauw van de) Sangria Whsikey-Coke Een pikketanissie (geef mij maar) een neut - Ome Joop Een glaasje Madeira - Gerard Cox? Domo (melk) Margarita - Marco Borsato
quote:Op woensdag 15 september 2004 17:10 schreef Doc het volgende:
Rode Wijn - UB40 ? Of mogen vertalingen niet ?
quote:Op woensdag 15 september 2004 16:17 schreef belsen het volgende:
Welke Nederlandse artiesten bezongen de volgende dranken?
Lezen is inderdaad een kunstquote:Op woensdag 15 september 2004 17:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 15 september 2004 17:14 schreef Doc het volgende:
Dan nog:Heineken bier - Travoltas Rode wijn - Bram Vermeulen Whsikey-Coke - Luie Hond Een pikketanissie -Johnny Jordaan Domo (melk) - Boegies
Nee, het zijn beiden Nederlandstalige bands en de nummers komen uit de jaren 80...quote:Op woensdag 15 september 2004 17:21 schreef ranja het volgende:
Heineken bier - Travoltas
Whiskey-coke - Beef
quote:Op woensdag 15 september 2004 17:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Whsikey-Coke - Doe maar
Trockener Kecksquote:Op woensdag 15 september 2004 17:24 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan enkel nog maar:Heineken bier...
Zo makkelijk was die. Gewoon de aanleiding voor de vraag uit de vorige vraag.quote:Op woensdag 15 september 2004 17:24 schreef Doc het volgende:
[..]
Trockener Kecks
quote:Op woensdag 15 september 2004 17:25 schreef ranja het volgende:
op welk Doe maar album staat diede eerste?
Nou je mist niet veel hoor.quote:Op woensdag 15 september 2004 17:29 schreef ranja het volgende:
Vandaar dat ik 'm niet (her)ken
Als ik de juiste tribute voor ogen heb in elk geval:quote:Op woensdag 15 september 2004 17:32 schreef Doc het volgende:
Ik heb vandaag een Ramones tribute CD gekocht (ja ik ben een ramones mood) uit 2003. "We're a happy family" heet-ie en er staan 15 artiesten op (+ bonustrack) die The Ramones coveren: Noem 10 van deze 15.
+2 Sack_Blabbathquote:Op woensdag 15 september 2004 17:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij staan U2, Kiss, Marylin Manson en Incubus er ook nog op
edit: kiss was al genoemd...
in ieder gevalquote:Op woensdag 15 september 2004 18:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:Eerste keer 2 punten
Ik heb ook nog een aantal tribute-cd's in de kast staan, maar de enige die ik de moeite waard vind zijn "Nativity in Black: A Tribute to Black Sabbath" deel I & II. Op deel I staan 13 nrs en op deel II staan 12 nrs. Om in herhaling te vallen: noem 12 van de 24 artiesten (want 1tje staat op beide delen):
1. Slayer - Hand Of Doomquote:Op woensdag 15 september 2004 18:13 schreef Doc het volgende:
[..]
in ieder geval
Slayer
Monstermagnet
Faith no More
Pantera
Biohazard
Megadeth
Ozzy zelf
...en nu m'n hersens verder laten kraken...
Dat zijn de bands die samen met Ozzy speelden:quote:Op woensdag 15 september 2004 18:16 schreef Berkery het volgende:
Therapy? & Primus ook geloof ik
1. Slayer - Hand Of Doomquote:Op woensdag 15 september 2004 18:22 schreef bartrid het volgende:
1000 homo dj's (supernaut :-) )
ugly kid joe.
Nee, maar wel beide zangers maar dan met een andere bandquote:Op woensdag 15 september 2004 18:23 schreef bukgeit het volgende:
Iron Maiden enn Judas Priest?
We hebben een winnaarquote:Op woensdag 15 september 2004 18:24 schreef bartrid het volgende:
type o negative en corrosion of conformity ook nog.
Nee, dat was die Green Dinges in z'n uppie, geloof ikquote:Op woensdag 15 september 2004 21:03 schreef dolle_hond het volgende:
scritti politti
waarom herkende ik ivan nietquote:Op woensdag 15 september 2004 21:35 schreef bukgeit het volgende:
Men Without Hats!
Belsen +2quote:Op woensdag 15 september 2004 22:42 schreef belsen het volgende:
How to dismantle an atombomb...
Ik was allang blij dat het dismantle was en niet shutdown ofzow...quote:Op woensdag 15 september 2004 22:48 schreef bartrid het volgende:
close enough toch?
ik vind van wel.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:48 schreef bartrid het volgende:
close enough toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |