Volgens mij schrijf jij je smsjes en mailtjes ook altijd met 2 of 3 uitroeptekens, dus ook bij jou is het erg hoor.quote:Op maandag 13 september 2004 18:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die verSCHlaving zit dieper dan je zelf hoopt !!
klopt...maar die 3 uitroeptekens wijzen niet op Fokquote:Op maandag 13 september 2004 18:52 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij schrijf jij je smsjes en mailtjes ook altijd met 2 of 3 uitroeptekens, dus ook bij jou is het erg hoor.
Ja baas!quote:Op maandag 13 september 2004 18:53 schreef SCH het volgende:
Hey Franky pas je sig eens aan. Beetje kansloos om je na een paar maanden nog verliefd te noemen
die wijzen toch op je machteloosheid om dingen met woorden duidelijk te maken?quote:Op maandag 13 september 2004 18:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
klopt...maar die 3 uitroeptekens wijzen niet op Fok
daar heb je gelijk in, maar vind het wel weer jammer dat jij dat hier zo hard moet mededelen terwijl een ieder hier kan meelezen !!!quote:Op maandag 13 september 2004 19:05 schreef SCH het volgende:
die wijzen toch op je machteloosheid om dingen met woorden duidelijk te maken?![]()
![]()
0.15 als t goed isquote:Op maandag 13 september 2004 18:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe laat is die herhaling?
Hools !!!!!!!!!!! hebben !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geheimen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 13 september 2004 19:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in, maar vind het wel weer jammer dat jij dat hier zo hard moet mededelen terwijl een ieder hier kan meelezen !!!![]()
iddquote:Op maandag 13 september 2004 19:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Hools !!!!!!!!!!! hebben !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geheimen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Love is in the airquote:Op maandag 13 september 2004 19:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd![]()
![]()
Als de stiekeme film niet te lang is kan ik het nog prima zienquote:Op maandag 13 september 2004 19:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
0.15 als t goed is
Als je kind lang weg is geweest......quote:Op maandag 13 september 2004 19:29 schreef Da_Sandman het volgende:
En wie komt er aangevlogen eigenlijk op Schiphol?
Laat ik OUD eens in mijn active topics gooien, kan nog wel eens relevant worden de komende 60 jaar.quote:Op maandag 13 september 2004 19:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je kind lang weg is geweest......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |