oh je heb helemaal gelijk... mijn excuses meiden.. ik zal het meteen ff veranderenquote:Op zondag 12 september 2004 19:59 schreef minoes1967 het volgende:
GIRLY....ik denk dat je LW bedoelt met de 16e.
Groetjes,Minoes![]()
En dan moet je niet zo zenuwachtig zijn als ik toen wasquote:Op zondag 12 september 2004 19:59 schreef minoes1967 het volgende:
JESS........ik krijg idd.een tabletje om rustiger te worden voor de operatie,dat wist ik al wel.Maar dat van die med.vooraf vragen,dat is weer een goede tip,ik ga dat meteen vragen!.
Ma maatje- ik vind het dus echt superlief van je dat je aan mij gedacht hebquote:Op maandag 13 september 2004 12:53 schreef Ma-Maatje het volgende:
Girly, omdat het vandaag de 13e is wil ik je even laten weten dat ik (als wildvreemde) aan je denk. Klinkt een beetje vreemd misschien, maar ik ben "lurker" en weet dat jij op 13 september was uitgerekend (ikzelf op 15 september, vandaar).
Je zult er deze weken ongetwijfeld toch veel aan denken, net als ik, maar het is wel hartstikke fijn dat je juist rond deze tijd weer zwanger bent (en ook dat hebben we gelukkig gemeen al maakt zo'n eerdere ervaring je wel knap onzeker hè). Nog vier nachtjes slapen voor je echo, spannend!
Doen er wel meer is niet ergquote:Op maandag 13 september 2004 14:02 schreef Ma-Maatje het volgende:
Hartstikke bedankt voor je lieve berichtje in ieder geval. Enne... het is toch goed als ik een beetje heen en weer vlieg tussen Z&G en hier hè?
Veel liefs van Ma-Maatje.
Lief dat je aan me denkt, maar momenteel vind ik mijn eigen situatie zo verschrikkelijk onbelangrijk tov die van Fluf....quote:Op maandag 13 september 2004 11:01 schreef jolene het volgende:
LW, ook aan jou wordt gedacht nog maar 3 nachtjes slapen.
was vanochtend langsgeweest om die arme ziel te laten onderzoeken & heb ze op het hart gedrukt dat het een heeeeeel lichte narcose moet zijn (heb gelijk het hele verhaal van mijn moeder's hond verteld) & de dierenarts heeft me wel gerustgesteld. had laatst haar bloed nog laten onderzoeken & dat was helemaal inorde & ze is eigenlijk (ondanks dat ze zo oud is) nog best wel fit, dus ik probeer het maar zo positief mogelijk in te zien (al ben ik wel een beetje zenuwachtig hoor) maar ik blijf maar gewoon positief denken!quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:57 schreef Beaker12345.....etc het volgende:
Hartje, wat vervelend van je hondjehopelijk gaat ze na de narcose niet bergafwaards
Kan je niet vragen of het onder een " roesje " gedaan kan worden?
voor jou!
Wat goed dat je dat hebt onthouden!quote:Op maandag 13 september 2004 21:00 schreef Merisse het volgende:
Jonnetje, niet gek hoor dat je baalt. Goed plan om naar de huisarts te gaansucces morgen!
Had je voor je zwangerschap van Wilyan nou al onderzoeken gehad?
Minoes, wanneer is jouw kijkoperatie?
Ik ga morgen eens bellen naar het AMC waar de afspraak met de stollingsarts blijft. [fluistermode] We hebben in die 48 uur wel ge-kvk-ed hoor maar andere maanden deden we het dan 3x in die 48 uur, nu maar 1x. Ja, ja laat die ouwetjes maar schuiven.[/fluistermode]
Ma-Maatje nog van harte met je zwangerschap! En leuk dat je ook af en toe hier mee blijft lurkenquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:33 schreef Ma-Maatje het volgende:
Pizzakoeriertje, bij jou nog altijd niets (hoop, hoop)?
Veel liefs weer allemaal van Ma-Maatje (die de stap naar Z&G inmiddels gemaakt heeft, maar ook lekker bij jullie blijft rondneuzen).
Nee ik heb nog geen test gedaan, Ik wacht nog even af tot zaterdag is er dan nog niks dan ga ik weer testenquote:Pizzakoeriertje, hoe is het nou? Heb je nog een test gedaan?
Hai lief Merisje-wisje!quote:Op woensdag 15 september 2004 07:50 schreef Merisse het volgende:
LW, nog maar 1 nachtje tot de MRI... Denk je dat je lang moet wachten op de uitslag? Het zal wel niet dezelfde dag zijn schat ik zo.
[
Maar het tegenstrijdige is dan weer: als ik niks had zou ik 4 weken geleden al met het Alive onderzoek begonnen zijn en dan had ik meteen aspirine voorgeschreven gekregen. Maar omdat ik dus een diagnose heb om aspirine te slikken krijg ik het maar liefst 7 weken laterquote:Op woensdag 15 september 2004 09:01 schreef LittleWoodstock het volgende:
(Kun je nagaan als je niet mee had gedaan aan dat Alive-onderzoek!)
*knip
PS: vind jij het ook zo moeilijk om met iets anders bezig te kunnen zijn dan Danyel? Ik heb gisteren de radio-fragmenten kunnen horen via ThunderChild's verkleinde versie, erg ontroerend![]()
Spannend!quote:Op woensdag 15 september 2004 22:41 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Morgen tussen 7 en 8 uur ga ik nog een test doen. Dit omdat ik nog steeds niet ongesteld ben.Nog 9 uurtjes!
![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje aangepast, alleen was mij niet helemaal duidelijk of Jonnetje nou nog wel of niet haar NOD heeft op 17 sept.
Merissequote:Op donderdag 16 september 2004 12:49 schreef Merisse het volgende:
Beaker, gij zeit 'n toppertje
quote:Op donderdag 16 september 2004 11:04 schreef Brighteyes het volgende:
U vraagt, wij draaien Jonnetje!
Heb je er nog een tijd bij?
Gek kind! Iedereen mag hier toch gezellig blijven meeposten en meeleven?quote:Op donderdag 16 september 2004 13:23 schreef Girly het volgende:
(hopelijk vinden jullie het niet erg als ik mee blijf posten in dit topic.. als er iemand het wel erg vind.. graag even zeggenwant ook al ben ik "verhuist'' .. ik denk toch echt wel aan jullie.
liefs shir
Niet 's morgens, 's middags en 's avonds?quote:Op donderdag 16 september 2004 13:25 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
KVK'en gok ik op ergens in de avond en de NOD op ergens in de ochtend![]()
*Tjekt agenda* 5 & 6 oktober vallen op dinsdag en woensdag en dan werkt husbiequote:Op donderdag 16 september 2004 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet 's morgens, 's middags en 's avonds?
3 Maal daags is het voorschrift toch?
Waar hebben we het over
Heb je een vriezer en rietjes?quote:Op donderdag 16 september 2004 13:31 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
*Tjekt agenda* 5 & 6 oktober vallen op dinsdag en woensdag en dan werkt husbie
Brrrrrrrrrrrrrr, is dat niet koud?quote:Op donderdag 16 september 2004 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb je een vriezer en rietjes?
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:42 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrrrrr, is dat niet koud?![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:47 schreef jolene het volgende:
En waarom ik het nou weer precies voor me.
Door het ook nog in een ijsblokjesvorm in het vriezen.
Zodat je een klont per keer kan ontdooien![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:47 schreef jolene het volgende:
En waarom ik het nou weer precies voor me.
Door het ook nog in een ijsblokjesvorm in het vriezen.
Zodat je een klont per keer kan ontdooien![]()
Dacht eerder van die hartjes...quote:Op donderdag 16 september 2004 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]In van die leuke zakjes!
Aggos, hij moest eens weten wat we hier allemaal over hem bekonkelen.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:52 schreef Jonnetje het volgende:
*proest*
Ik zie Michiel al helemaal voor me, met het ijsblokjes-laatje..........![]()
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:52 schreef jolene het volgende:
[..]
Dacht eerder van die hartjes...
alhoewel je hebt ook al penisvormpjes...
I I I I I I I I I I I E E E E E E E E E E E E E E W W W W W W W W W ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !quote:Op donderdag 16 september 2004 14:18 schreef jolene het volgende:
Grinnik, idem hier.
Okee, invriezen is geen optie
waarom zie ik dan toch weer scenario's voor me, dat het ingevroren is en dat er visite komt daar man lief een ijsblokje in het drinken gooit en het verkeerde bakje heeft
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:18 schreef jolene het volgende:
waarom zie ik dan toch weer scenario's voor me, dat het ingevroren is en dat er visite komt daar man lief een ijsblokje in het drinken gooit en het verkeerde bakje heeft
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:18 schreef jolene het volgende:
Okee, invriezen is geen optie
Boerenbont thermoskan.quote:
We hebben je gemist hoor..quote:Op donderdag 16 september 2004 17:19 schreef Girl24 het volgende:
Hallo Dames,
Daar ben ik weer. Lekker een poosje met vakantie geweesten lekker bij gebruind. Verder heb ik het voor dat ik weg ging ook erg druk gehad dus weinig tijd gehad om achter de pc te kruipen. Heb ik iets gemist zijn er al dames door?Ik heb nog niet echt de tijd gehad om alles terug te lezen
Ik ben op dit moment ongie en dus breekt er weer een nieuwe klusperiode aan. Mijn NOD is ongeveer 12 oktober.
Big![]()
wat fijn dat je er niks aan over heb gehouden en dat het niet pijnlijk was.. als ik denk aan vloeistof in je arm.. moet ik meteen denken aan dat nare narcose wat ik toen kreegquote:Op donderdag 16 september 2004 22:39 schreef LittleWoodstock het volgende:
Hai!![]()
Merisse en Girly, het inspuiten van de contrastvloeistof gebeurde in de arm, op dezelfde manier als je bloed moet laten prikken (arm was naar keuze). Totaal niet pijnlijk.
De ''medewerkster'' die het bij me inspoot zei nog dat het wat koud kon aanvoelen in de arm, maar ik voelde niks. ''Dat was ook mogelijk'' zei ze, ''want iedereen reageert weer anders''.
Bijwerking kon misselijkheid achteraf zijn, maar ik heb nergens last van gehad. Bovendien is het met ongeveer 30 min. het lichaam weer uit.
Dus, no worries. Contrastvloeistof: no problemo!![]()
LW
Ja, ze vroeg of ik links of rechts ingespoten wilde worden. Ik moet zeggen dat ik er ook van opkeek hoor, wist niet dat je bij zoiets kon kiezen.quote:Op donderdag 16 september 2004 23:04 schreef Girly het volgende:
[..]
kon je kiezen waar je het kon laten spuiten dan??shir
mallemeid at gmail dot comquote:Op vrijdag 17 september 2004 09:13 schreef Justy_ het volgende:
ow, en k wou heel graag even aan twee "meiden" vragen of ik t email adres even mocht hebben...
namelijk die van merisse en mallemeid!
Dat kijken herken ik.quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:47 schreef Merisse het volgende:
.
Weet je wat het is, je moet ook gewoon verder. Voor mij gaat het leven gewoon door, moest toch naar mijn werk, sporten, boodschappen etc. En het is ook wel weer goed om gewoon door te gaan. maar ik kijk toch minimaal 20x per dag of er geen nieuws is...
Mallemeid, huh?, jij hebt toch twee miskramen gehad? Je had een maand geleden ofzo toch een positieve test en een paar dagen later bloedverlies? Dat is een miskraam hoor!quote:Op zaterdag 18 september 2004 01:17 schreef mallemeid het volgende:
maar na 9 weken ongeveer is dat misgegaan, 4 maand geleden en sindsdien nog niet weer zwanger geweest
dankje, ik hoop het zo ontzettend ookquote:Op zaterdag 18 september 2004 13:28 schreef mallemeid het volgende:
Welkom heavenswoman, hopelijk heb je snel een 2e streepje gepiest.
Kweenie, of beter gezegd ik heb nog geen idee en probeer er ook nog maar niet al te veel mee bezig te zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:19 schreef mallemeid het volgende:
Hoe schat je jullie kansen in deze ronde trouwens Merisse? Denk je dat het wel weer eens raak zou kunnen zijn, om het zo maar ff te zeggen?
Dankje voor je welkomsbericht.quote:Op zaterdag 18 september 2004 18:10 schreef Merisse het volgende:
[..]
Heavenswoman, welkom hier en succes met het behalen van de begeerde twee streepjes! Wat goed dat je al meteen een usericon hebt voor Danyel
quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:19 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Heavenswomen
Welkom hier hoop dat je snel door kan naar Z&G
_Justy
Ik ben nog steeds niet ongesteld ik ben nu al 8 dagen overtijd. Als ik morgen nog niet ongi ben ga ik testen!Nog 1 nachtje slapen
Ongesteld zijn, en zeker zo hevig, is helemaal niet leukquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:29 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik ga de super dan maar eens proberen, kijken of dat helpt. Ik ben ook wel erg hevig ongesteld nu.
Uit mijn hoofd:quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:19 schreef heavenswoman het volgende:
IS er al ergens een lijstje online met voorkomende syptomen tijdens de eerste weken van de zwangerschap?
De 2e kan totaal anders zijn dan de 1e. Bij mijn dochter ben ik maanden lang ziek geweest en bij mijn zoon heb ik nergens last van gehad.quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:24 schreef Dreamgirl het volgende:
Welkom Heavenswoman.
Zouden dit de eerste tekenen kunnen zijn. Spannend!![]()
Bij mijn zwangerschap van mijn zoon had ik helemaal geen last van zwangerschapsverschijnselen.
Ik werd alleen niet ongesteld.
Weet misschien iemand of een tweede zwangerschap lijkt op de eerste of zou ik dan wel gewoon verschijnselen kunnen krijgen?
Ik hoop dat ik bij mijn eventuele tweede wel wat meer ga merken in het begin.
Op zich was het wel fijn om nergens last van te hebben, maar ik voelde me de eerste 5 maanden absoluut niet zwanger. Ik had na 4 maanden nog maar een keer een test gedaan om te kijken of het nog wel zo was.![]()
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:01 schreef Anitra het volgende:
[..]
De 2e kan totaal anders zijn dan de 1e. Bij mijn dochter ben ik maanden lang ziek geweest en bij mijn zoon heb ik nergens last van gehad.
Heavenswoman welkom!!!
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:20 schreef Merisse het volgende:
[..]
Ongesteld zijn, en zeker zo hevig, is helemaal niet leuk
maar in jouw geval, beter als dat bruinige gedoe want dan weet je nog niet waar je aan toe bent
Chips, balen zeg dat je nog steeds niet weet waar je aan toe bent.quote:Op zondag 19 september 2004 10:47 schreef Pizzakoeriertje het volgende:
Nou meiden nog steeds een dikke min ik snap er helemaal niks meer van![]()
![]()
Je hoeft ook niet boos te worden, ik heb nooit gezegd dat ik al te lang wacht.quote:Op zondag 19 september 2004 10:49 schreef minoes1967 het volgende:
MALLEMEID.......dat weet ik ook wel,dat als je er mee bezig bent,dat dan iedere maand dat je ongi wordt,er 1 teveel is.Maar ik wordt(nog steeds)een beetje kriegel van nieuwkomers,die klagen,dat het na zo'n lange tijd....6 maanden dus....nog steeeeeeds niet lukt........
Tuurlijk,als je wacht,duurt alles lang,maar denk ook eens aan slaapmeisje en een paar anderen ,hoelang zijn wij al niet bezig?
En ik heb geneens zin meer,om hier "boos"om te worden,dus schoot ik er maar in de lach om.
Hoe gaat het met jou?Alles weer een beetje ok?
Groetjes,Minoes![]()
dankje verder voor je welkomstbericht, ik hoop hier een fijne tijd te hebben.quote:Op zondag 19 september 2004 00:22 schreef minoes1967 het volgende:
HEAVENSWOMAN........welkom bij de club enne.......denk je dat je nu al zwanger bent?En is het je eerste?
Zou wel vlot zijn hoor en ik moet daarom ook wel lachen,als je zegt,dat je al geruime tijd bezig bent......ikzelf al 2 jaar,dus.........je bent echt snel als t zo is.
Succes en hou ons op de hoogte en test maar niet te vroeg.
Groetjes,Minoes![]()
Ik ben al zowat 10 jaar bezig. Ik moet nog een jaar of 5 wachten op mijn eerste kind. Ik word zoooooooooooo kriegel van huilies die pas 2 jaar bezig zijn en klagen dat het zooooooo lang duurt. Kom over 8 jaar maar terug met je verdrietquote:Op zondag 19 september 2004 10:49 schreef minoes1967 het volgende:
Maar ik wordt(nog steeds)een beetje kriegel van nieuwkomers,die klagen,dat het na zo'n lange tijd....6 maanden dus....nog steeeeeeds niet lukt........
Ik heb 2 dagen heeele erge last gehad. Ik heb alevevrouwenspul geslikt. Het hielp een beetje, maar ik kan volgens mij net zo goed gewone naproxen slikken. En een kruikje erbij deed ook wonderen.quote:Op zondag 19 september 2004 23:10 schreef Mistress_Dodo het volgende:
Ingrid:
Ik heb endometriose en weet dus jammer genoeg hoe ontzettend veel pijn je kan hebben. Wat mij ontzettend helpt als mijn mmetje er is is magnesium slikken. vaak zo'n 800 mg 2 keer per dag. Kan ik in tablet vorm in de supermarkt krijgen hierzo. Magnesium zorgt ervoor dat je spieren ontspannen. Suc6
Agnes
Daar zou ik maar vanaf blijven als ik jou was. Een vlammetje erbij... BOEM! Magnesium is zeer brandbaar en explosief!quote:Op zondag 19 september 2004 23:29 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Magnesium ga ik misschien wel proberen, al heb ik dat hopelijk over een maand niet nodig!
quote:Op zondag 19 september 2004 23:49 schreef Merisse het volgende:vooral nuttig om Spindizzy de gordijnen in te jagen
![]()
* jolene duimt gewoon weer gezellig mee en dat het nu gewoon vrijdag mag plaatsvindenquote:Op maandag 20 september 2004 08:47 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hoi lieve jolene, echt positief zie ik het niet in hoor. Mijn gevoel zegt me nog altijd dat ik pas vanaf poging 3 een kansje maak. Nu maar hopen dat ik poging 2 snel achter de rug heb. Straks een follikelmeting en ben erg benieuwd of mijn eitje deze week nog zal springen *duimt van wel*
Als ik ergens de pest aan heb is het betutteling. Ik heb nooit gezegd dat ik iemand nodig heb om voor mij op te komen, dat kan ik heel goed zelf. En ik maak ook zelf wel uit wanneer en of ik me erger als iemand zegt lang bezig te zijn. Heb ik ook niemand anders voor nodig. Ik weet namelijk zelf het beste hoe ik me daar over voel. Ik wil niet dat mensen op hun tenen gaan lopen om die arme zielige sterieltjes maar zoveel mogelijk te ontzien en ik wens geen betutteling. Dat vind IK namelijk erg onprettig en beschouw IK als neergesabeld worden. Gelieve voortaan met dit soort dingen voor jezelf te praten en mij erbuiten laten. Ik kan best voor mezelf praten.quote:Op maandag 20 september 2004 09:07 schreef minoes1967 het volgende:
SPINDIZZY........ik vind je opmerking erg onprettig,want als je goed had gelezen,had je gezien,dat ik jou ook hiermee bedoel,als lang wachtende.......
En om mij dan meteen zo neer te sabelen,dat doet zeer.......![]()
Ik had "boos"toch tussen tekentjes staan,want waarom zou ik er nog boos over worden?
Kom je es op voor iemand,krijg je dit....en bedankt........
Goed zo want anders had ik de deegroller erbij moeten zoekenquote:Op maandag 20 september 2004 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
Spindizzy, ik wilde dus daarstraks iets gaan zeggen over dat ik dacht dat jij best voor jezelf op kon komen en dat, hoe lief bedoeld ook, anderen dat niet voor je hoefden te doen.
Ben ik even blij dat ik dat niet gedaan heb!![]()
dankje merisse!quote:Op zondag 19 september 2004 23:24 schreef Merisse het volgende:
Heavenswoman, nog een tweetal psychische verschijnselen voor het lijstje:
- emotioneel/geirriteerd (om met Xanthe te spreken een hormonster)
- verstrooid
Wat een gezellige boel hierquote:Op zaterdag 18 september 2004 13:15 schreef heavenswoman het volgende:
Ook ik wil graag meedoen met dit topic.
Ik ben al geruime tijd (ruim 6 maanden) bezig zwanger te worden maar het wil steeds niet lukken.
Tips hiervoor zijn altijd welkom
Morgen de 19e is mijn NOD-dag, maar bij mij verschilt de cyclus weleens van 25 naar 26 dagen dus het kan ook de 20e komen
Ik merk dat ik er erg veel mee bezig ben en konstant nakijk wanneer ik ongi moet worden en wanneer ik het beste vruchtbaar ben enzo. Goed jullie herkennen dit vast wel.
Mischien door met dit topic mee te doen gebeurt het iets sneller![]()
Lijkt me ook leuk jullie verhalen te lezen en eventuele zwangerschappen "live" te volgen.
Iedereen die bezig is, heel veel succes. Ik weet hoe t voelt![]()
En net zei je nog dat je voor me opkwam. Lijkt mij dat je daar dus wel iets over hebt gezegd.quote:Op maandag 20 september 2004 10:57 schreef minoes1967 het volgende:
En nogmaals,lees eerst goed wat er staat,want ik heb niks gezegd over jou moeten verdedigen of jouw gevoel en wat je wel of niet wanneer wel of niet zou mogen voelen.
Dat heb ik dus niet gedaan omdat ik wel begreep dat je het hierbeneden bedoelde.quote:En BE,jij had ook eerst om een uitleg kunnen vragen.
En ja, dit is idd al eerder langs gekomen. Maar dat maakt in mijn ogen niet uit. Mensen verschillen en de ene keer heeft de ene persoon even moeite met iets en de volgende keer is het een ander.quote:Op maandag 20 september 2004 10:57 schreef minoes1967 het volgende:
Pffff..........zal ik nog proberen om t uit te leggen of niet![]()
Ok,poging........
Wat ik bedoelde/probeerde te zeggen tegen Heavenswoman is
Ik snap best dat je ongedulidig bent na 6 maanden,dat ben ik ook geweest en anderen ook.En,zoals ik al eerder heb gezegd,iedere maand is er 1 teveel.Maar het kan nog veel langer gaan duren,dus kop op.
nee nog niet gestest.... probeer het vol te houden om even te wachten.quote:Op maandag 20 september 2004 11:02 schreef minoes1967 het volgende:
HEAVENSWOMAN........heb je al getest???Ga es doen,ga es doen,ga es doen.(Hoezo,ongeduldig)
PK.....en heb,jij alweer getest,of ga je t morgen nog es doen?En heb je nu clear blue digitaal,of had je die juist al?Ben benieuwd,spannend hoor.
Mis-dodo.....welkom hier en succes ermee!.
Groetjes,Minoes
Die van het Kruidvat eigen merk zijn maar 6 euro het stukquote:Op maandag 20 september 2004 11:11 schreef heavenswoman het volgende:
Normaal gesproken ren ik bij de 1e dag overtijd naar de drogist hoor, maar dat kost steeds zoveel geld. Ik probeer niet ongeduldig te zijn.
die zijn inderdaad niet duur neequote:Op maandag 20 september 2004 11:17 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Die van het Kruidvat eigen merk zijn maar 6 euro het stuk
Normaal gesproken wel. Maar bij sommige vrouwen is het wat onregelmatig, terwijl het bij anderen dus helemaal wegblijft door medische oorzaken.quote:Op maandag 20 september 2004 12:37 schreef het_fokschaap het volgende:
maar zo'n eisprong heb je toch iedere maand ?
suc6 morgen,ik hoop voor je dat het gelijk raak is .quote:Op maandag 20 september 2004 11:32 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ben weer terug van de fertikliniek en een beetje geschrokken, had namelijk een eitje van 23 mm. Ter plekke mocht ik een ovulatietest doen die vet positief uitsloeg.... gevolg:Morgenochtend de IUI
Kmoet nog even bijkomen van de schrik dat ik op CD15 al de IUI heb. Zou dat komen doordat ik gestopt ben met roken![]()
quote:Op zondag 19 september 2004 23:24 schreef Merisse het volgende:
- emotioneel/geirriteerd (om met Xanthe te spreken een hormonster)
Ja haal jij het nog even een keer op.quote:Op maandag 20 september 2004 15:02 schreef Xanthe :
een heleboel
Ben ik lief he?quote:Op maandag 20 september 2004 15:08 schreef heavenswoman het volgende:
[..]
Ja haal jij het nog even een keer op.
Het was toch al einde discussie ?
Voorstel: zullen we het nu gewoon weer over kwaaltjes, sypmtomen, dromen en babytjes hebben?
je zal verder vast wel lief zijn hoorquote:Op maandag 20 september 2004 15:09 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Ben ik lief he?
Ik had dus nog niet alles uit gelezen , solly hoor.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |