Ik heb heb haar nummer opgezocht. Nu hoop ik dat het haar juiste nummer is.quote:Op zondag 12 september 2004 09:38 schreef Spindizzy het volgende:
Zou iemand Rewimo niet even moeten SMSen? Die leeft altijd zo met iedereen mee, die wil dit ook wel weten.
Ik weet niet of je dit nog kan meelezen, maar ik zal je wat sturen.quote:Op zondag 12 september 2004 09:22 schreef Luchtbel het volgende:
TC, Beef of LadyS ik kan bijna niet online komen hier (inbelmodem) zou 1 van jullie me willen smsen als er nieuws is, dan kan ik proberen om dan in te bellen (aangezien het iedere keer 20 minuten ofzo duurt)![]()
Zou graag willen, maar ik heb haar nummer nietquote:Op zondag 12 september 2004 09:38 schreef Spindizzy het volgende:
Zou iemand Rewimo niet even moeten SMSen? Die leeft altijd zo met iedereen mee, die wil dit ook wel weten.
Doe jij dat dan of moet ik het nou doen? want dubbele smsjes lijkt me een beetje overbodigquote:Op zondag 12 september 2004 10:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit nog kan meelezen, maar ik zal je wat sturen.
[..]
Ik denk ook dat je het maar beter wel kan doen. Als ik het zo inschat hoort ze het "liever" nu dan dat ze thuis komt en de pc aanknalt.quote:Op zondag 12 september 2004 10:34 schreef phileine het volgende:
Doe maar wel Troel, ze is zo begaan met iedereen hier. Ik denk dat ze ook graag in gedachten een kaarsje brandt voor Danyel.
OK!quote:Op zondag 12 september 2004 11:04 schreef pluisje het volgende:
Troel, ik mail je even.
Moussy ook jij en je man heel veel sterkte.quote:Op zondag 12 september 2004 11:07 schreef moussy het volgende:![]()
Voor mn gevoel zou ik wel naar fluf toe willen rennen... Ik weet nu pas hoe jullie je 2 jaar geleden gevoeld moeten hebbenMaar ik weet nu ook weer hoe ik me 2 jaar geleden voelde
![]()
t was t eerste waar ik aan dacht inderdaad...............quote:Op zondag 12 september 2004 11:10 schreef jolene het volgende:
[..]
Moussy ook jij en je man heel veel sterkte.
Dit haalt voor jullie allesnog eens boven.
En ook voor jullie is het nog maar kort geleden.
Dikke knuffel
Ik vind het vooral zo verdrietig voor hun dat ze dit mee moeten maken, hoe wanhopig ze zullen zijn.. ik vind dit zo erg voor zequote:Op zondag 12 september 2004 11:08 schreef Spindizzy het volgende:
Er zal wel een hoop op je afkomen, Mous[afbeelding]
* Spindizzy doet mee en slaat haar anderhalve armpje om de knufkudde heenquote:Op zondag 12 september 2004 11:12 schreef moussy het volgende:
kom op!! Voor fluf, meneer fluf & danyel [afbeelding]
Maakt mij niks uit (heb net al wat door geseind, weet niet wat jij gedaan heb . . .)quote:Op zondag 12 september 2004 10:55 schreef LadyS het volgende:
Doe jij dat dan of moet ik het nou doen? want dubbele smsjes lijkt me een beetje overbodig
Ik ookquote:Op zondag 12 september 2004 11:38 schreef Belana het volgende:
ik kom ook even groepshuggen, jezus ik ben er helemaal stuk van zeg.... wat een vreselijk verhaal!
zo te zien vond Rene de papegaaien heel erg liefquote:Op zondag 12 september 2004 09:40 schreef moussy het volgende:
Ik ga er vandaag voor, we krijgen alleen nog maar goede berichten van Fluf ... hoop ik... ik heb zelfs over ze gedroomd vannacht..
Ik doe nog 1 papegaaien spammetje, straks gaan ze weer naar huis
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
niet alleen Renéquote:Op zondag 12 september 2004 12:24 schreef daniman het volgende:
[..]
zo te zien vond Rene de papegaaien heel erg lief
quote:Op zondag 12 september 2004 12:30 schreef Spindizzy het volgende:
Kerels en dieren...
Allemal grote stoere mannen tot er een beestje in beeld komt. Zijn het opeens allemaal net kleine kinderen
Ja natuurlijk! Dat hoef je toch niet te vragenquote:Op zondag 12 september 2004 09:45 schreef phileine het volgende:
beefcake, mag ik jouw usericon jatten? ik vind hem zo mooi...
doe jij het maar dan, want straks kmt mijn visite en dan ben ik niet meer up-to-datequote:Op zondag 12 september 2004 11:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Maakt mij niks uit (heb net al wat door geseind, weet niet wat jij gedaan heb . . .)
Ik heb nog geen berichtje teruggehad, maar ga er eigenlijk vanuit dat ze haar telefoon niet de hele dag aan heeft staan.quote:Op zondag 12 september 2004 13:49 schreef Spindizzy het volgende:
Troel, heb je Rewimo te pakken gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |