Het is er per 1 januari niet beter (en duidelijker) opgeworden met de verzekeraars.
Wat een gedoe zeg!
Misschien een tip , ik moest ook een machtiging hebben van mijn verzekeraar voor de medicatie.
Hiervoor moest ook bij mij de gyn een papier invullen voor een aanvraag voor de vergoeding daarvan.
Ik heb gebeld met mijn gyn en dezelfde dag (na zelf wat over en weer bellen tussen de verzekeraar en assistentes van de gyn) is die brief op de bus gegaan. Binnen een week had ik de papieren al thuis liggen!
Dus niets over en weer gaan sturen , bel ze op en geef dit door , breng desnoods als er een papier van jou daarheen moet dat papier daar persoonlijk langs en haal het smiddags of de dag erna weer op.
Faxen kan natuurlijk ook , dat geld ook voor Amicon!
Suc6 in elk geval daarmee...
Je kan in elk geval beginnen dat is het belangrijkste!
Was zelf behoorlijk gestrest vanmorgen om 5.14 zat dat k*t kind van hier naast weer zijn moeder te roepen , verdorie 11 jaar en nog moet het mammie roepen als ie op bed ligt.
Mamma slaapt heel vast dus die hoort niets...
Dat gaat dan een kwartier zo door... vervolgens stilte...
Mooi denk je dan verder slapen...
Wekker bij de buren nog even stil en dat k*tjoch begint weer...
Daarna staat de hele familie op en is er beneden een geschreeuw over en weer...
Die vent (vriend van de buuf , niet de vader van dat kind en hij woont er ook niet) heeft
ruzie met dat joch...
Weer even rustig , hond blaft achter het huis , vervolgens met een metalen voorwerp lekker even over de straatstenen lopen schuren en daarna nog een kwartier buiten roepen en praten
![]()
Daarna gaan ze allemaal hun eigen weg , hij met zijn scootertje die nog even een tijd stationair moet lopen , dat joch gaat de straat op en zij weer naar binnen...
Ondertussen is het dan net half 7 geweest , grom mopper mopper grom!
Maar mijn wraak zal zoet zijn als we hier weg gaan over 1 jaar en 4 maand