abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21889861

Op Planet.nl hebben ze mooi alle links bij elkaar gezet

Hot links: 9-11-complottheorieën

edit mode:
Sorry, Redux,....bij deze de vorige delen.

9-11. Geen vliegtuig, maar missile in Pentagon?
9-11. Geen vliegtuig, maar missile in Pentagon? deel 2
9-11. Geen vliegtuig, maar missile in Pentagon? deel 3
9-11. Geen vliegtuig, maar missile in Pentagon? deel 4

en deze kwam daar nog bij,...
9-11. Geen vliegtuig, maar missile in pentagon? Waarom????

[ Bericht 28% gewijzigd door JeanClaude_Ballzack op 13-09-2004 22:35:05 ]
pi_21890138
zijn ze uberhaupt wel ingestort vraag ik me af, wat een onzin allemaal...
pi_21890577
Moeten nu ieder jaar op 11 september alle complottheoriën die al lang besproken zijn weer uit de kast worden gehaald
A mind with a heart of it's own
pi_21890697
Misschien wel even waard om deze mini flash documentaire te bekijken dan

http://pixla.px.cz/pentagon.swf
  zaterdag 11 september 2004 @ 23:37:31 #5
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_21890901
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 23:26 schreef DarkWolf88 het volgende:
Misschien wel even waard om deze mini flash documentaire te bekijken dan

http://pixla.px.cz/pentagon.swf
Absoluut wel een +1 waard. Die kende ik nog niet.
pi_21890921
Het Pentagon is nou eenmaal behoorlijk 'bepantserd' dus dat de schade erg meeviel is daardoor te verklaren

Case solved. Next.
pi_21891178
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 23:38 schreef smash789 het volgende:
Het Pentagon is nou eenmaal behoorlijk 'bepantserd' dus dat de schade erg meeviel is daardoor te verklaren

Case solved. Next.
- Waarom dan geen brokstukken van vliegtuigen in de media te zien daar,
Zo'n 747 zit stevig in elkaar, brokstukken als turbines( evnt. staart stukken ) zullen heus wel terug te vinden zijn.

- Waarom geen crash-spoorvan het vliegtuig ?
Het zou wel heel toevallig zijn als hij exact op 2 meter boven de grond tegen de voor gevel van het pentagon insloeg, maarjah het kan wel, blijft overigens erg onwaarschijnlijk voor mij.

- Waarom zijn alle tapes van cameras die het betreffende vliegtuig gefilmt moesten hebben in beslag genomen door overheids diensten ?

- Als deze inbeslag genomen tapes film matriaal zouden bezitten van het vliegtuig, zouden deze toch wel in de media worden vertoont ?

Wel kristisch blijven kijken natuurlijk he
  zondag 12 september 2004 @ 00:04:58 #8
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_21891504
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 23:50 schreef DarkWolf88 het volgende:

[..]

Zo'n 747 zit stevig in elkaar, brokstukken als turbines( evnt. staart stukken ) zullen heus wel terug te vinden zijn.

Het zou wel heel toevallig zijn als hij exact op 2 meter boven de grond tegen de voor gevel van het pentagon insloeg, maarjah het kan wel, blijft overigens erg onwaarschijnlijk voor mij.

- Waarom zijn alle tapes van cameras die het betreffende vliegtuig gefilmt moesten hebben in beslag genomen door overheids diensten ?

- Als deze inbeslag genomen tapes film matriaal zouden bezitten van het vliegtuig, zouden deze toch wel in de media worden vertoont ?

Wel kristisch blijven kijken natuurlijk he
Je kunt ook alle 4 de vorige topics gaan lezen. Daar komt dit allemaal aan bod.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_21891534
quote:
Op zondag 12 september 2004 00:04 schreef Knarf het volgende:

[..]

Je kunt ook alle 4 de vorige topics gaan lezen. Daar komt dit allemaal aan bod.
Daar zit wel wat in ja, sorry.
  zondag 12 september 2004 @ 06:18:39 #10
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_21896434
quote:
Nu op National Geographic voor eenieder die het interessant vindt ...
nu op discovery ook een !

"ze begonnen met verstevigen op 11 september 1941"
pi_21896515
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 23:38 schreef smash789 het volgende:

Case solved. Next.
jaja en gelukkig zijn ze in een leegstaand deel gecrasht, dus viel het aantal slachtoffers ook goed mee. Wat een geluk toch die dag ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_21896571
Ze begonnen met verstevigen op 11 september 1941?

Toen stond heel dat Pentagon er nog niet eens volgens mij
  zondag 12 september 2004 @ 08:30:14 #13
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_21896616
quote:
Op zondag 12 september 2004 06:18 schreef merlin693 het volgende:

[..]

nu op discovery ook een !

"ze begonnen met verstevigen op 11 september 1941"
Ze begonnen met BOUWEN op 11 September 1941...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_21898021
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 23:50 schreef DarkWolf88 het volgende:

[..]

Het was geen 747 maar een 757.. toch wel een aantal meters en tonnen gewicht verschil.
Maar wat zit steviger in elkaar 30cm gewapend beton, of 2 mm aluminium?
En er zijn ok brokstukken gevonden, waaronder een wiel..
quote:
Dat het onwaarschijnlijk is voor jou, zegt 0,0 over het werkelijk gebeurde..
quote:
Voor onderzoek?
quote:
Als er al wat opstond..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zondag 12 september 2004 @ 11:34:24 #16
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_21898088
quote:
Op zondag 12 september 2004 11:31 schreef Redux het volgende:
bedankt topicstarter voor het plaatsen van de links van de 4 vorige delen in je openingspost...

9-11. Geen vliegtuig, maar missile in Pentagon?
9-11. Geen vliegtuig, maar missile in Pentagon? deel 2
9-11. Geen vliegtuig, maar missile in Pentagon? Deel 3
9-11. Geen vliegtuig, maar missile in pentagon? deel 4
Maar die heeft hij juist helemaal niet geplaatst!!

...

Oh...

...

Laat maar...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_21898806
Het was dus gewoon een vliegtuig in het pentagon, case closed.
pi_21898818
quote:
Op zondag 12 september 2004 12:23 schreef smash789 het volgende:
Het was dus gewoon een vliegtuig in het pentagon, case closed.
agree
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zondag 12 september 2004 @ 12:37:09 #19
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_21899069
Dus de neus van het vliegtuig gaat door drie delen van het pentagon, maar de motoren, de vleugels en de staart komen niet door de eerste muur?
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_21899159
quote:
Op zondag 12 september 2004 12:37 schreef OpenYourMind het volgende:
Dus de neus van het vliegtuig gaat door drie delen van het pentagon, maar de motoren, de vleugels en de staart komen niet door de eerste muur?
De neus waar 50 meter romp achter zit....
En er zijn ook kleinere gaten te zien (foto's ergens in de andere delen), welke door de motoren gemaakt kunnen zijn...

De vleugels en de staart zijn van vrij dun en slap alu gemaakt.. blijft niet zo heel veel van over, denk ik..
C. Sagan
pi_21899256
Is erwel btw ooit een Blackbox gevonden ?
pi_21900480
quote:
Op zondag 12 september 2004 12:44 schreef DarkWolf88 het volgende:
Is erwel btw ooit een Blackbox gevonden ?
blijkbaar wel..
http://archives.tcm.ie/breakingnews/2001/09/13/story23581.asp
http://www.newscientist.com/news/news.jsp?id=ns99991302
C. Sagan
pi_21906821
quote:
Das zeker interessant.. Maar in dat geval is dus een missile uitgesloten.. OF is het 2 vliegtuigen en een raket
C. Sagan
pi_21910459
Sommige denkpistes geraken voor mij ook vast hoor.
Stel nou dat er geen Boeing in het Pentagon gecrasht is ... waar is die dan naartoe ?
Stoffelijke resten van Pentagon-personeel zouden via Fort Belvoir, Virginia naar Dover overgebracht zijn. De denkpiste gaat verder dat de Boeing in Ohio geland zou zijn, waar ze iedereen alsnog opgeblazen hebben om die stoffelijke resten dan rechtstreeks naar Dover te brengen op 't moment dat de die van Virginia gingen aankomen.
Dit overstijgt mijn bevattingsvermogen ... iedereen daar in een kamer steken, opblazen en dan de resten verschepen ... pfew
Hopelijk getuigt dit gewoon van teveel fantasie.
Ik persoonlijk geloof idd dat er meer achter 911 zit dan we weten, wat zal niemand ooit exact weten vrees ik. En als ze (?) zoiets durven doen, deinzen ze idd voor niets terug.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')