Het is helemaal niet duidelijk wat mij betreft. Wat maakt het voor jou zo duidelijk? Vertel eens??quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:46 schreef Aurora025 het volgende:
Ok, het is wel duidelijk dat 911 een inside job was. Onvoorstelbaar dat er nog steeds non-believers zijn, maar goed. Maar nu de grote vraag: Welke groep mensen zou dit gepland kunnen hebben? Ik kan me voorstellen dat ze de groep mensen zo klein mogelijk wouden houden om uitlekken te voorkomen.
Het moeten in ieder geval mensen zijn met extreem nauwe banden met de CIA, FBI, het leger etc.
Zelf kan ik me deze groep voorstellen: Henry Kissinger(Dat deze man ooit een nobelpreis voor de vrede gekregen heeft is me een wonder, want dit is één van de gevaarlijkste mensen die er rondloopt), Cheney, Wolfowitz, Franks en Richard Perle(Prince of Darkness).
Wat denken jullie?
Ik spreek even voor mijn beurt...quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:48 schreef haaahaha het volgende:
Maar vertel eens waarom het voor jou zo duidelijk is dat 9-11 een inside job was?
quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:53 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, Al-Quada bestaat (bestond) wel, maar niet alle terreur is Al-Quada. Alles wordt maar aan Bin Laden gelinked terwijl daar nauwelijks bewijs voor is. Toch slikt iedereen het als zoete koek, en wordt de angst voor "Al-Quada" steeds groter. Iets dat iemand als Bush (of z'n regering) niet slecht uitkomt. Die willen de mythe Al-Quada en Bin Laden graag in stand houden. Misschien ook de reden dat ie nog niet is gevonden, dat zou heel slecht uitkomen. Misschien vlak voor de verkiezingen in de VS, wie weet.
Ik gebruik mijn verstand, dank u. Ik heb me verdiept in de materie, en ik denk verder dan m'n neus lang is.quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:55 schreef Aurora025 het volgende:
Gebruik je verstand, meer hoef ik niet te zeggen. Verdiep je in de materie en denk verder dan je neus lang is.
Dit is ietwat te gemakkelijk. Verlicht ons, alwetende.quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:55 schreef Aurora025 het volgende:
Gebruik je verstand, meer hoef ik niet te zeggen. Verdiep je in de materie en denk verder dan je neus lang is.
9quote:- 26 februari 1993: Een bomaanslag op het World Trade Center in New York eist zes levens.
- 25 juni 1996: Een aanslag op een Amerikaanse luchtmachtbasis in de Saudische stad Khobar kost negentien Amerikanen het leven.
- 7 augustus 1998: Twee autobommen ontploffen voor de Amerikaanse ambassades in de Keniase hoofdstad Nairobi en de Tanzaniaanse stad Dar es Salaam. Daardoor komen 224 mensen om het leven, onder wie twaalf Amerikanen, en raken duizenden gewond.
- 11 september 2001: Drie gekaapte vliegtuigen boren zich in het World Trade Center in New York en het Pentagon in Washington. Een vierde toestel stort neer in Pennsylvania. Door deze aanslagen komen 3044 mensen om het leven.
- 11 april 2002: Een vrachtwagen explodeert nabij een synagoge op Djerba in Tunesië. Veertien Duitsers, vijf Tunesiërs en een Fransman komen om.
- 8 mei 2002: Door een zelfmoordaanslag bij het Sheraton Hotel in de Pakistaanse stad Karachi vinden elf Fransen, drie Pakistani en de dader de dood.
- 12 oktober 2002: Een nachtclub op Bali wordt getroffen door een zware explosie. Daardoor komen 202 mensen om, onder wie veel Australiërs, Britten en vier Nederlanders.
- 12 mei 2003: Een aanslag op een wooncomplex voor westerlingen in de Saudische hoofstad Riyad doodt 35 mensen, onder wie negen Amerikanen.
- 16 mei 2003: Verschillende gebouwen in de Marokkaanse havenstad Casablanca zijn doelwit van aanslagen. Meer dan veertig mensen komen om, onder wie twaalf daders.
- 5 augustus 2003: Door een aanslag op het Marriott Hotel in de Indonesische hoofdstad Jakarta laten veertien mensen het leven. Een van de slachtoffers is een Nederlander.
- 8 november 2003: Een autobom bij een wooncomplex in de Saudische hoofdstad Riyad kost zeventien mensen het leven.
- 12 november 2003: In het Italiaanse hoofdkwartier in de Iraakse stad Nasiriyah sterven 28 mensen, onder wie negentien Italianen, door een autobom.
- 15 november 2003: Zelfmoordaanslagen op twee synagogen in de Turkse stad Istanbul kost 29 levens.
- 20 november 2003: Aanslagen op het Britse consulaat en de Britse HSBC-bank in Istanbul doden 32 mensen. De vier aanslagen in de Turkse stad in vijf dagen tijd verwonden bijna zevenhonderd mensen.
- 1 februari 2004: Een dubbele zelfmoordaanslag in de Iraakse stad Arbil eist 105 levens. Doelwit waren twee kantoren van Koerdische partijbureaus.
- 10 februari 2004: Een rij sollicitanten voor een politiebureau in de Iraakse stad Bagdad is doelwit van een zelfmoordaanslag. Daardoor komen 55 mensen om het leven.
- 11 februari 2004: Een zelfmoordenaar met een zware autobom op een rekruteringscentrum van het Iraakse leger in Bagdad sleurt 47 mensen met zich mee de dood in.
Met dank aan Reutersquote:Op zondag 29 augustus 2004 02:00 schreef haaahaha het volgende:
Even een overzicht van al qaeda aanslagen.
http://www.planet.nl/plan(...)tid=455200/sc=871d28
[..]
9
Daar gaat het al een paginaatje of 5 over? Waarom nu niet over discusseren?quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:58 schreef Aurora025 het volgende:
Laten we nou niet discusseren of het nou wel of niet een inside job was. Open er een nieuwe topic over zou ik zeggen. 911 Inside Job? of zo iets.
Het was je toch duidelijk??quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:00 schreef Aurora025 het volgende:
Ik kan echt niet in een paar zinnen uitleggen waarom het zo is, want 911 is een ongelooflijk complex gebeuren
Redux is de naam. Waarop?quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:01 schreef Oblivion het volgende:
Nah ja, tel ik niet mee ofzo? Geef eens antwoord lachende dingus...![]()
Ja, al quada aanslagen. Wie beweert dat ?quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:00 schreef haaahaha het volgende:
Even een overzicht van al qaeda aanslagen.
http://www.planet.nl/plan(...)tid=455200/sc=871d28
[..]
9
Waarom geloof jij in het officiele verhaal?quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:01 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Daar gaat het al een paginaatje of 5 over? Waarom nu niet over discusseren?
Kom op, vertel op man, of kun je het niet onder woorden brengen en is het een gevoel van je? Ja kan hoor, zeg het maar, maar roepen dat het duidelijk een inside job is, maar verder niet zeggen waarom je dat vind is natuurlijk ook wel een beetje raar, vind je niet?
Nee joh, laten we dat gewoon terloops ff meepikken, we zijn nou toch bezig.quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:58 schreef Aurora025 het volgende:
Laten we nou niet discusseren of het nou wel of niet een inside job was. Open er een nieuwe topic over zou ik zeggen. 911 Inside Job? of zo iets.
Maar het is toch niet alleen die persknakker (goeie kerel was dat trouwens, kwam erg integer over! Stuk beter dan bushquote:Op zondag 29 augustus 2004 01:58 schreef Nynex het volgende:
haaahaha;
Stel je nou even voor dat de PR man van het Pentagon alleen al gewoon zou ZEGGEN dat ze vermoeden dat de oorzaak van de aanslagen van 9/11 binnen de Amerikaanse regering ligt.
(en ik er in deze thread hard voor zou vechten om te bewijzen dat Osama Bin Laden erachter zit)
Dan zou de hele wereld het geloven (althans, iedereen die nu het tegendeel aanhangt). Met dit voorbeeld rest ik mijn case eigenlijk. They don't have to prove shit, iedereen gelooft het toch wel
Ik vind dat je in ieder geval moet toegeven dat wat je verteld is een leugen kan zijn, net zo gemakkelijk als dat het de waarheid kan zijn, mensen vertellen net zo makkelijk de waarheid als dat ze liegen
MUTS! Lezen, zou kunnen helpen!quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:02 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Redux is de naam. Waarop?
Alle andere mevrouwtjes en meneertjes (die met die microfoontjes in hun handen voor de camera's) doen verslag van wat hij zegt. Back to you, bob!quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:03 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Maar het is toch niet alleen die persknakker (goeie kerel was dat trouwens, kwam erg integer over! Stuk beter dan bush) die me verteld dat 9-11 een terroristische aanslag was? Of denk je dat hij alleen de enige is die dat claimt?
Dat 9-11 werk was van bin laden klinkt bij mij inderdaad een stuk aannemelijker dan het hele inside-job theorie. Voor mij zijn de gebeurtenissen zoals ik ze op tv heb gezien, en alle verklaringen / docu's / journaals de waarheid. Ik heb geen dingen gehoord of gezien die me niet achterdochtig gemaakt hebben tov bush of zijn mensen in deze gebeurtenis.quote:Op zondag 29 augustus 2004 02:03 schreef Nynex het volgende:
[..]
Waarom geloof jij in het officiele verhaal?
Dan zeg jij 'het klinkt plausibel'
Als Aurora hetzelfde zegt, lijdt hij aan waanbeelden en is het een conspiracyfreak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |