abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 september 2004 @ 22:00:46 #1
14745 Melkboer
Scarface,Bork!,Feta en Loungen
pi_21933592
In 9-11. Geen vliegtuig, maar missile in pentagon? deel 5 kwam ik onderstaande tegen. Ik wou hem niet tussen de "Ja, het is een drone"/"Nee, ik zie een wiel"-war posten omdat ik hem liever apart behandel.
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:05 schreef UncleScorp het volgende:
Sommige denkpistes geraken voor mij ook vast hoor.
Stel nou dat er geen Boeing in het Pentagon gecrasht is ... waar is die dan naartoe ?
Stoffelijke resten van Pentagon-personeel zouden via Fort Belvoir, Virginia naar Dover overgebracht zijn. De denkpiste gaat verder dat de Boeing in Ohio geland zou zijn, waar ze iedereen alsnog opgeblazen hebben om die stoffelijke resten dan rechtstreeks naar Dover te brengen op 't moment dat de die van Virginia gingen aankomen.
Dit overstijgt mijn bevattingsvermogen ... iedereen daar in een kamer steken, opblazen en dan de resten verschepen ... pfew
Mhh, daar had ik het vandaag toevallig met een vriend (sisko) over. Wat als nu het vliegtuig wat zogenaamd in het pentagon crashte, op het moment dat hij van de radar verdween niet lager ging vliegen, maar dat amerika dit vliegtuig al uit de lucht geschoten had.

Dit is iets wat ze liever niet hebben dat de bevolking weet, dus heben ze het pentagonverhaal in scene gezet, met een boeing/raket/drone/whatever.. niemand weet precies wat het dus noem ik het maar even ufo... LOL "9-11. Geen vliegtuig, maar ufo in pentagon?" . Het komt bij de bevolking ondanks de dreiging nooit goed over als je je eigen mensen uit de lucht schiet. Dit zou wel betekenen dat ze al lang van te voren van de aanval afwisten, misschien niet op de dag nauwkeurig, maar toch.

Dit zou je kunnen staven door het feit dat de 'ufo' na een mooie draai precies terecht kwam in de maanden ervoor verbouwde vleugel. NRC-artikel de dag erna: "De aanslag op het kolossale, vijfhoekige gebouw had volgens de eerste berichten erger kunnen uitpakken als de E-vleugel, waar de Boeing insloeg, niet half leeg had gestaan wegens een recente verbouwing." en die docu van National Geographic "Een verbeterd sprinkler systeem dat waarschijnlijk vele mensen gered heeft was op dat moment alleen nog maar in dat gedeelte van het gebouw geplaatst", komt dat even goed uit.

Ook het feit dat FBI mensen zo snel na de crash al de security videos van omliggende bedrijven die iets opgenomen kunnen hebben, in beslag genomen hadden zou suggereren dat men voorkennis had van het gebeurde en waarom zijn ze nog steeds niet openbaar gemaakt. Zijn ze in een keer van als die wacko's af.

Volgens mij kunnen de overige experts wel toelichten waarom het wel/niet zo is..

Dit is overigens bedoeld als discussie over wat de reden zou kunnen zijn dat de amerikaanse regering de aanval op het pentagon in scene gezet heeft, mocht dit gebeurt zijn. Niet het Boeingwiel opnieuw uit te vinden Dus als je wilt discuseren over wat nu precies was, dan verwijs ik je naar deel 1/2/3/4/5/ect...

[ Bericht 0% gewijzigd door Melkboer op 13-09-2004 22:06:05 ]
En hier is van 'oe' Als in bami..
pi_21933881
Ik geloof best dat het een raket was, maar niet om te verbergen dat ze een vliegtuig hebben neergeschoten.
Ik denk dat de bevolking dat best geaccepteerd zou hebben. Ze hadden dan namelijk makkelijk kunnen zeggen dat dat vliegtuig net zo'n ramp als die van het WTC zou veroorzaken en dan zou iedereen het juist geweldig vinden.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_21934038
Ik heb al paar keer aangekaart dat ik het strange vond dat "het" eerst een bocht van 270° maakt om daarna op paar meters boven de grond in een leegstaand gedeelte van het Pentagon te crashen.
Een ander meende dat ze me misschien niet zeker waren van hun doel.
Maar dan denk ik persoonlijk dat zo'n operatie toch net wat voorbereiding vraagt, en dat de doelen bepaald zijn.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_21934101
Een reden voor de US om dit te doen?

Er dreigt een oliecrisis,....olie raakt op.
Men heeft een goede reden nodig om oorlog te gaan voeren vanwege die olie.

,....zo ff uit de mouw geschut,...

Maar ik kan me heel goed voorstellen dat dit mogelijk is in deze wereld.
Net zo goed als ik me kan voorstellen dat al die complottheorieen bullshit zouden kunnen zijn.

en nou ook niet gaan flamen graag,........

filmpje
pi_21936157
quote:
Op maandag 13 september 2004 22:17 schreef JeanClaude_Ballzack het volgende:
filmpje
Dat filmpje zou in de openingspost moeten .

Zijn er trouwens filmpjes dat, een vliegtuig of wat dan ook, inslaat in het Pentagon? Of ooggetuigen? Een raket zou je toch moeten horen/zien.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2004 23:24:04 ]
pi_21936237
quote:
Op maandag 13 september 2004 22:17 schreef JeanClaude_Ballzack het volgende:
Een reden voor de US om dit te doen?

Er dreigt een oliecrisis,....olie raakt op.
Men heeft een goede reden nodig om oorlog te gaan voeren vanwege die olie.

,....zo ff uit de mouw geschut,...

Maar ik kan me heel goed voorstellen dat dit mogelijk is in deze wereld.
Net zo goed als ik me kan voorstellen dat al die complottheorieen bullshit zouden kunnen zijn.

en nou ook niet gaan flamen graag,........

filmpje
Precies, zo denk ik er ook over. En grappig dat je dat filmpje post. Melkboer zit me al de hele week te pushen dat ik dat filmpje eens moet kijken, moet ik toch maar eens doen dan
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
pi_21936603
"a war on freedom" noemen ze het in dat filmpje,...

En ja je zou het snel moeten kijken,....me bek viel echt open, en bleef drie kwartier open,....

Nu heb ik dorst
pi_21937916
er bestaat idd wel een filmje. Het is alleen gemaakt door een bewakingscamera dus vrij slechte kwaliteit (maar een paar frames) maar lijkt niet echt op een raket ofzo. Bovendien zijn er ook massa's ooggetuigen die het vliegtuig laag over hebben zien vliegen .
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
  dinsdag 14 september 2004 @ 00:45:35 #9
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_21938069
Ik zou iedereen willen aanraden deze film te bekijken (die dus ook al door JeanClaude_Ballzack is gelinkt). Een heel heldere uiteenzetting van kwesties rondom 9/11 die ik nergens anders heb gezien. Na het zien van deze 50 minuten top-informatie valt het nog moeilijk te geloven dat wat écht is gebeurd overeenkomt met wat de wereld voorgeschoteld heeft gekregen.

En niks geen retorisch, pompeus verhaal dus. Zo veel mogelijk feiten loepzuiver op een rijtje gezet. De makers van deze film dienen een doel van levensbelang.

Kijken dus.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_21938445
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 00:45 schreef Ringo het volgende:
herhaling van 5 posts hoger
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  dinsdag 14 september 2004 @ 01:27:58 #11
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_21938520
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 01:19 schreef Fixxxer het volgende:
Sommige dingen moeten vaak worden gezegd om te worden gehoord.
Hoe vaak heb jij de vliegtuigen in het WTC zien crashen?

Er zijn zoveel punten van discussie die in die film worden aangestipt en met videomateriaal ondersteund:

* het veel te kleine gat in het Pentagon (daar kan nooit een Boeing 757 in zijn gecrasht)
* het ontbreken van een krater
* het ontbreken van vliegtuigresten op het terrein
* het dak dat niet direct is ingestort

en over de WTC-crash:
* de FOX-journalist die stug beweert dat het géén passagiersvliegtuig is geweest dat in het WTC is gevlogen
* de vreemde ineenstorting van building 7 voordat het WTC zelf eraan ging
* het vreemde object dat aan het vliegtuig vastzat

ga zo maar door.
Verdorie, ik lijk wel een overtuigd truth-poster.

KIJKEN dus!

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 14 september 2004 @ 02:18:33 #12
6941 APK
Factual, I think.
pi_21938868
Ik snap niet waarom dit buiten het al bestaande topic besproken zou moeten worden
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_21939336
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 02:18 schreef APK het volgende:
Ik snap niet waarom dit buiten het al bestaande topic besproken zou moeten worden
Een gevolg van geflame en off-topic posts in de andere topics,..waardoor dat nogal onoverzichtelijk wordt voor diegenen die interesse hebben.

Dit is eigenlijk ook allemaal offtopic.

Maarja,...we zijn hier kampioen in het antwoorden op wat niet gevraagd wordt.
Dus ik herhaal de vraag van de topic starter,.....

Waarom???

9-11 Geen vliegtuig, maar missile in pentagon? WAAROM????
pi_21939338
mmm heb ik dit niet eerder gezien?? Gaan we wer...
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 01:27 schreef Ringo het volgende:

[..]

Sommige dingen moeten vaak worden gezegd om te worden gehoord.
Hoe vaak heb jij de vliegtuigen in het WTC zien crashen?

Er zijn zoveel punten van discussie die in die film worden aangestipt en met videomateriaal ondersteund:

* het veel te kleine gat in het Pentagon (daar kan nooit een Boeing 757 in zijn gecrasht)
[quote]
[img]http://members.shaw.ca/freedomsix/pics/marker.jpg[ímg]
Ik vind dit nogal een groot gat.. Vergeet niet dat het een versterkte 50cm dikken betonnen muur was.. Dat zorgt ervoor dat het gat kleiner is dan je zou verwachten...
[quote]
* het ontbreken van een krater
Alle oogetuigen zijn er over eens, dat wat het pentagon ook raakte, het recht het gebouw in vloog, dus niet de grond in vloog. Dus ook geen krater..
quote:
* het ontbreken van vliegtuigresten op het terrein
Da's gewoon napraten.. er zijn weldegelijk resten gevonden, zoals een wiel, metaal resten.. Alleen blijft er niet zo heel veel over tijdens een frontale crash en een brand...
quote:
* het dak dat niet direct is ingestort
De constructie van het pentagon bevatte een heleboel metalen balken. Plus in de muren was een textiel aangebracht. Deze twee dingen aorgden ervoor dat het een tijdje bleef staan... WTC storte toch ook niet meteen in?
quote:
en over de WTC-crash:
* de FOX-journalist die stug beweert dat het géén passagiersvliegtuig is geweest dat in het WTC is gevlogen
En 100 miljoen mensen zeggen dat er wel een vliegtuig in ging... Plus de vele TV beelden..
quote:
* de vreemde ineenstorting van building 7 voordat het WTC zelf eraan ging
Kijk daar maar voor in het wt7 topic
quote:
* het vreemde object dat aan het vliegtuig vastzat
Zou dat ook een optische illusie kunnen zijn, een spiegeling door het licht op een glanzende romp?
quote:
ga zo maar door.
liever niet
quote:
Verdorie, ik lijk wel een overtuigd truth-poster.

KIJKEN dus!

Je bedoelt in de zin dat je de andere topics niet eerst doorleest voordat je oud en al weerlegt "bewijs" neerzet?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_21939356
Hier gaat het topic niet over,.... De vraag is hier Waarom zouden de US dat willen doen???

Maarja,....kompleet zinloos door elkaar geschreeuw hier op FoK

Kijk de film als je daar behoefte aan hebt,....
of kijk gewoon niet,...ook goed. Je doet maar.
pi_21939798
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 06:02 schreef The_stranger het volgende:
mmm heb ik dit niet eerder gezien?? Gaan we wer...
[..]

Alle oogetuigen zijn er over eens, dat wat het pentagon ook raakte, het recht het gebouw in vloog, dus niet de grond in vloog. Dus ook geen krater..
[..]
en wat met deze getuige dan, die heeft het zo allemaal rustig kunnen bekijken, en volgens hem heeft het vliegtuig met zijn linkervleugel de grond geraakt. Ooit al es een vliegtuig de grond zien raken met zijn vleugel, volgens mij maakt dat dan een draai ofzo.
Soit, tot daar nog, maar als het de grond geraakt zou hebben, moeten daar wel sporen van te zien voor het Pentagon.

[quote]
Da's gewoon napraten.. er zijn weldegelijk resten gevonden, zoals een wiel, metaal resten.. Alleen blijft er niet zo heel veel over tijdens een frontale crash en een brand...
[..]
passagiersstoelen wil ik zien. Dat wiel en stuk landingsgestel past ook in onze versie van de Global Hawk, bekijk daar maar es foto's van en vergelijk de brokstukken.
quote:
En 100 miljoen mensen zeggen dat er wel een vliegtuig in ging... Plus de vele TV beelden..
[..]
niet moeilijk als ze die beelden 500 miljoen keer laten zien op tv, kwestie van de bevolking ff goed de strot in te duwen.
Nog niet gelezen van die groep Israelis die ze opgepakt hebben die dag ?
Die stonden al opgesteld aan de torens om alles tijdig te kunen filmen ...
Wees gerust ... er MOEST voldoende beeldmateriaal zijn om de wereld te kunnen schokken.
quote:
Kijk daar maar voor in het wt7 topic
[..]
van wtc7 hebben ze meer dan een jaar volgehouden dat het ingestort is door de branden.
En nu staat het op video dat de eigenaar opdracht gegeven heeft het op te blazen
(zie discussie betekenis "pull it")
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 14 september 2004 @ 08:40:15 #17
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_21939842
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 08:32 schreef UncleScorp het volgende:
Nee. Heb je een linkje?
quote:
Wees gerust ... er MOEST voldoende beeldmateriaal zijn om de wereld te kunnen schokken.
Je geloofd werkelijk dat er geen vliegtuigen in het WTC zijn gevlogen?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_21939885
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 08:40 schreef livEliveD het volgende:
Je geloofd werkelijk dat er geen vliegtuigen in het WTC zijn gevlogen?
ma nee lol ... ik heb ook tv hoor ... ik zie die daar ook wel incrashen hoor.
Ik zeg toch nergens dat er geen vliegtuig in wtc gecrasht is ?
Het moest juist duidelijk op video staan wat er gebeurd is. Er MOEST voldoende beeldmateriaal zijn om een schok-effect te creeeren.

link ivm israelis : http://abcnews.go.com/sec(...)whitevan_020621.html
pi_21939946
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 08:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

passagiersstoelen wil ik zien. Dat wiel en stuk landingsgestel past ook in onze versie van de Global Hawk, bekijk daar maar es foto's van en vergelijk de brokstukken.
[..]
En het feit dat een klein vliegtuigje als de hawk nooit zo'n diep gat had kunnen maken? Zelfs als het vol zou zitten met explosieven zou het nog niet zo'n diep gat maken.. (mede door het aangebrachte textiel, wat bomexplosies dempt
quote:
niet moeilijk als ze die beelden 500 miljoen keer laten zien op tv, kwestie van de bevolking ff goed de strot in te duwen.
Die stonden al opgesteld aan de torens om alles tijdig te kunen filmen ...
[..]
Dus dit:

is geen vliegtuig? En dan zijn er nog meer films, allemaal met een vliegtuig.. Of geloof jij ook in holografisch gecloakte kruisraketten?
quote:
van wtc7 hebben ze meer dan een jaar volgehouden dat het ingestort is door de branden.
En nu staat het op video dat de eigenaar opdracht gegeven heeft het op te blazen
(zie discussie betekenis "pull it")
Tsja, ben ik het niet mee eens... maar dat blijkt wel in die discussie..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_21939989
quote:
Op maandag 13 september 2004 22:00 schreef Melkboer het volgende:
Mhh, daar had ik het vandaag toevallig met een vriend (sisko) over. Wat als nu het vliegtuig wat zogenaamd in het pentagon crashte, op het moment dat hij van de radar verdween niet lager ging vliegen, maar dat amerika dit vliegtuig al uit de lucht geschoten had.
en waar is dat neergeschoten vliegtuig dan?
C. Sagan
pi_21940046
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 08:54 schreef The_stranger het volgende:

is geen vliegtuig? En dan zijn er nog meer films, allemaal met een vliegtuig.. Of geloof jij ook in holografisch gecloakte kruisraketten?
maar waarom zeggen jullie steeds dat ik precies doe alsof er geen vliegtuig in de wtc gevlogen is ?
Dat heb ik NERGENS gezegd.
quote:
En het feit dat een klein vliegtuigje als de hawk nooit zo'n diep gat had kunnen maken? Zelfs als het vol zou zitten met explosieven zou het nog niet zo'n diep gat maken.. (mede door het aangebrachte textiel, wat bomexplosies dempt
[..]
mja, maar dan zeg ik dat dat punch hole ook niet door een Boeing kan gemaakt zijn. Als er "iets" zo'n groot gat in die muur maakt, moet "dat" daar toch ook nog liggen ? Ik bedoel als het de neus van de Boeing was, moet daar toch iets van terug te vinden in de buurt van dat gat ? Maar er liogt zo gewoon wat klein puin voor dat gat ?
De complottheorie gaat verder met de global hawk dat daar ook een raket zou op afgevuurd zijn. De Global Hawk zou geschilderd geweest zijn in de kleuren van een American Airliner voor het visueel misleiden, en de raket voor het explosie-effect.
pi_21940080
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 09:00 schreef The_stranger het volgende:
en waar is dat neergeschoten vliegtuig dan?
goei vraag ...
EN dit vind ik zelf ook moeilijk te 'vatten' ...
Het vliegtuig zou eventueel afgeleid zijn naar Ohio, wss alsnog gecrasht/neergehaald/opgeblazen om daarna de stoffelijke resten over te brengen naar mortuarium in Dover, waar op dat moment ook de resten van pentagonpersoneel binnengebracht hebben. Op die manier zouden de mensen in Dover geen argwaan krijgen.
Hier heb ik het dus ook moeilijk mee, er zijn totaal geen aanwijzingen voor en het feit zelf is zo gruwelijk dat ik hoop dat het op teveel fantasie berust.

Het is niet omdat wij de officiele uitleg proberen te weerleggen, dat wij dan ook automatisch alles wel kunnen uitleggen en bewijzen.
We proberen gewoon duidelijk te maken dat er teveel schort in de officiele uitleg.
pi_21940316
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 09:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

maar waarom zeggen jullie steeds dat ik precies doe alsof er geen vliegtuig in de wtc gevlogen is ?
Dat heb ik NERGENS gezegd.
[..]
Klopt, maar dat komt omdat jij reageerde op een reactie, waarmee ik reageerde op Ringo die met het feit kwam dat een journalist claimde dat er absoluut geen vliegtuig het WTC ingegaan was.. Door jou reactie daar weer op, leek het alsof je het met Ringo eens was..
quote:
mja, maar dan zeg ik dat dat punch hole ook niet door een Boeing kan gemaakt zijn. Als er "iets" zo'n groot gat in die muur maakt, moet "dat" daar toch ook nog liggen ? Ik bedoel als het de neus van de Boeing was, moet daar toch iets van terug te vinden in de buurt van dat gat ? Maar er liogt zo gewoon wat klein puin voor dat gat ?
[quote]
Er is al in een ander topic de link naar deze site gegeven:
http://www.sandia.gov/media/NRgallery00-03.htm
Hier staat een filmpje waarbij ze een jet tegen een muur raggen.. Na de impact is er bijzonder weinig over van de jet, bijna geen grote brokstukken. Bijna het hele vliegtuig was bij een snelheid van 400 mijl per uur, veranderd in confettie. Een 757 is wel wat zwaarder.
Trouwens hier nog wat foto's van enkele wrakstukken:

beide stukken zijn terug te vinden op een tekening van de 757 motoren

[quote]
De complottheorie gaat verder met de global hawk dat daar ook een raket zou op afgevuurd zijn. De Global Hawk zou geschilderd geweest zijn in de kleuren van een American Airliner voor het visueel misleiden, en de raket voor het explosie-effect.
Een global hawk van 13 meter kun je best verven in de kleuren van AA, maar een vliegtuigje van 13 meter en een van dik 51 meter kun je best wel uit elkaar houden... En die raket, was die dan ook afgeschoten vanaf die hawk?

[ Bericht 3% gewijzigd door The_stranger op 14-09-2004 09:45:07 ]
C. Sagan
pi_21940392
mooie documentatie, maar ik daag je (vriendelijk) uit om dit ook es te doen voor de Global Hawk. Zoek zo ook es schematische overzicht daarvan en vergelijk met de brokstukken, en je zal zien dat alle brokstukken van de foto's daar ook inpassen ... (vergeef mijn luiheid maar kzit op mijn werk ... shame shame:-)

Ivm de raket op de global hawk hebben we verder geen informatie vrees ik. Er wordt zelfs ergens gesuggereerd dat het White House en misschien ook het Pentagon een soort missile-beveiliging heeft, maar dat kan ik niet bevestigen.
pi_21940569
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 09:39 schreef UncleScorp het volgende:
mooie documentatie, maar ik daag je (vriendelijk) uit om dit ook es te doen voor de Global Hawk. Zoek zo ook es schematische overzicht daarvan en vergelijk met de brokstukken, en je zal zien dat alle brokstukken van de foto's daar ook inpassen ... (vergeef mijn luiheid maar kzit op mijn werk ... shame shame:-)

Ivm de raket op de global hawk hebben we verder geen informatie vrees ik. Er wordt zelfs ergens gesuggereerd dat het White House en misschien ook het Pentagon een soort missile-beveiliging heeft, maar dat kan ik niet bevestigen.
Da's nog niet zo makkelijk.. het gaat in de hawk om een AE3007H

Compressor gedeelte
C. Sagan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')