Hello!quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:23 schreef Zwansen het volgende:
Hi!
quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:26 schreef JaWi het volgende:
http://www.huizerdag.nl
nietusquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
je leert het al.
Kijk dan!quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik keek en mijn reactie wasquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kijk dan!
quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:33 schreef JaWi het volgende:
Bier drinken en vis eten!
Fase 3!quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:36 schreef JaWi het volgende:
dronken
zelfs de waarheid ontgroeit mijquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:39 schreef JaWi het volgende:
Het was geen humor, het is gewoon trieste waarheid. Kutdorp.
wat ik zeg ben ik zelf . nananenana !quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:41 schreef JaWi het volgende:
Je zegt net zelf dat je in een andere dimensie verkeert.
wat ?quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:44 schreef JaWi het volgende:
Ik volg het niet meer.
bzzzzt!quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
wederom invasie der muggen
quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
BONK!!!!
en weer een bloederige vlek op t plafond!
waar?quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:56 schreef Zwansen het volgende:
Smerige homo's!
wie dan ?quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:57 schreef Zwansen het volgende:
Ik weet niet wie maar had zin om dat te zeggen...
quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:57 schreef Zwansen het volgende:
BB? Voel jij je af en toe niet aangetrokken tot het mannelijke geslacht?
hoezo, heb je gevoelens voor BB!quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:57 schreef Zwansen het volgende:
BB? Voel jij je af en toe niet aangetrokken tot het mannelijke geslacht?
ja zwans geef ik je braak neigingen ?quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hoezo, heb je gevoelens voor BB!
oh !quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:04 schreef Zwansen het volgende:
Mên ik lul ook maar wat, verveel me dood hier.
als hij in utrecht is wel ja !quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:08 schreef Zwansen het volgende:
Ga jij eik ook naar die #onz meet BB?
Oeh cool !quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:14 schreef Zwansen het volgende:
Ik kom ook!
oehquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:14 schreef Zwansen het volgende:
Heel misschien.
niettus !quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:15 schreef Zwansen het volgende:
Godver. Wat reageer jij snel!
Ik moet inhalen zwansquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:18 schreef Zwansen het volgende:
Ik kon geen 2 berichten zo snel achter elkaar plaatsen en in die tijd had jij al weer 2 posts...
nee hoor ik doe het gewoon op de gokquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:19 schreef Zwansen het volgende:
Heb je 7 vensters GPD open staan ofzo?
precies dat is normaal voor mensen met sportnegers in hun icoon !quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:22 schreef Zwansen het volgende:
9268 (gemiddeld 27 per dag)
niettus jij zit op 36,8kquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
das meer dan mij BB!
gemiddelde is nonsensequote:Op vrijdag 10 september 2004 23:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
qua gemiddelde BB!
ik tel ook nietquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
klonen tellen niet..
en 10k is iets te ruim
jaquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
leuk voor je...
quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik speel alleen nog maar FPS-en de laatste tijd...
WTF is manhunt !quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
en owja, manhunt, maar dat verveelt nogal snel
ja ik las dat iemand in enschede een erg oud wiskunde probleem heeft opgelost ... dat tjetjeenen kindertjes hebben doodgeschoten... wilders een eenmans partij is begonnen ... gorgina verbaan in de playboy komt te staan... madonna in de geldredome stond ... enzquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
lees je de nieuwsberichten nog wel eens? of heb je daar ook geen kranten?
ohquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
http://www.rockstargames.com/manhunt/
http://frontpage.fok.nl/nieuws/45935?highlight=manhunt
nou dat dusquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
oh..(!)?
quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:17 schreef JaWi het volgende:
Morgen!
ja kalk- aanslag !quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:20 schreef JaWi het volgende:
Zou er nog een aanslag komen vandaag?
waar is je fiets heen dan ?quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:32 schreef JaWi het volgende:
Ik denk dat de vriend van mijn zus er op weg is ofzo.
wie wil nou niet naar huizerdag
waar ?quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:35 schreef JaWi het volgende:
Meet topic al gezien bb?
ja kwist niet dat er al een deel 2 wasquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:37 schreef JaWi het volgende:
Je hebt al gerageerd!
quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:39 schreef JaWi het volgende:
gerageerd
Ja, deel 2. PP ende Nouk spammen alles vol.
als ik dat te horen zou krijgen zou ik idd ook gelijk vervallen in zon psychiatrische blik !quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:42 schreef JaWi het volgende:
Dalijk krijg ik PP als familie [afbeelding]
Dat eten we met Nouk, JK, Skaai, en PP aan een tafelquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
als ik dat te horen zou krijgen zou ik idd ook gelijk vervallen in zon psychiatrische blik !
nou daar mag je dan blij mee zijnquote:Op zaterdag 11 september 2004 11:45 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat eten we met Nouk, JK, Skaai, en PP aan een tafel [afbeelding]
Ende ik!
töf dus !quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
tof + "
ik verloor, van Marinus..quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:52 schreef Zwansen het volgende:
UT? Is goed te doen ja.
wie?quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:55 schreef Zwansen het volgende:
Alain Clark, Ringtone!
Slinger Kazaa maar eens aan.quote:Op zaterdag 11 september 2004 15:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wie?
Voor enkele mp3's ook? Dan is kazaa nog altijd de betere volgens mij. Nog wel...quote:Op zaterdag 11 september 2004 15:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kazaa?
sinds ik bit-torrent gebruik negeer ik dat
waar ?quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:41 schreef Nouk het volgende:
Leuk dat je ook komt BB!
hey nouk iets voor jou ?quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:45 schreef Nouk het volgende:
Ow, god ja, ik ken niet alles bijhouden!
niettus !quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:50 schreef Nouk het volgende:
Leuk idee van die Wall of Fame BB.
tja als PP een nieuwe reeks begint zit hij ook in multiple reeksen dus dan mag jij dat ook !quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:52 schreef Nouk het volgende:
Ik hoor al bij deze reeks.
Maar dan heb ik geen tijd meer voor school, helaas!quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja als PP een nieuwe reeks begint zit hij ook in multiple reeksen dus dan mag jij dat ook !
ik heb het afgejat van een collega van mij die op het werk een soort van employee of the week ding deedquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:53 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hoezo niet!
tja school smchool !quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:54 schreef Nouk het volgende:
[..]
Maar dan heb ik geen tijd meer voor school, helaas!
Ach joh, dat weet toch niemand!quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik heb het afgejat van een collega van mij die op het werk een soort van employee of the week ding deed
jawel jij ! en ik and the rest of the worldquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:55 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ach joh, dat weet toch niemand!
Alleen ben jij er hier mee begonnen en niet iemand anders en is het dus hier jouw idee en later wordt je een bekende fokker.quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jawel jij ! en ik and the rest of the world
want de albertheijn doet het ook al en eigenlijk is het een kutidee dus !
quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:00 schreef Seborik het volgende:
[..]
Alleen ben jij er hier mee begonnen en niet iemand anders en is het dus hier jouw idee en later wordt je een bekende fokker.
En de Mac oook!quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jawel jij ! en ik and the rest of the world
want de albertheijn doet het ook al en eigenlijk is het een kutidee dus !
Daar heb je een punt, al is de muur leuk gelukt!quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:59 schreef Bosbeetle het volgende:
en de uitvoering is al helemaal niet om over naar huis te schrijven !
quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:05 schreef Nouk het volgende:
[..]
En de Mac oook!
de mac het laagste der laagste op voedsel gebied !quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wa?
Burger King en Kentuckyquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
de mac het laagste der laagste op voedsel gebied !
OMG noukquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:09 schreef Nouk het volgende:
[..]
Burger King en Kentucky
Ik kwijl al.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:13 schreef Seborik het volgende:
De Mac is toch heel interessant als Chemicus, BB.
Bij de Burger King hebben ze Spider-Man friet.quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:15 schreef Zwansen het volgende:
Mac is ok.
welkom in de wondere wereld die merchandise heetquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:16 schreef Seborik het volgende:
[..]
Bij de Burger King hebben ze Spider-Man friet.
Het is lekker en Spider-Man is echt helemaal geweldig! Zeker The Ultimate Spider-Man stripboeken!quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
welkom in de wondere wereld die merchandise heet![]()
Check the spiegel eens BB! Vraag je dan nog eens af of wij diegene zijn waar iets mis mee is...quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:15 schreef Bosbeetle het volgende:what's wrong with you people !
kijk de stripboeken zijn dan wel weer okay ja ! (alleen ik heb er nooit in verdiept en die verhaal-lijnen in die echte comics zijn wel behoorlijk diep )quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:17 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het is lekker en Spider-Man is echt helemaal geweldig! Zeker The Ultimate Spider-Man stripboeken!
quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Check the spiegel eens BB! Vraag je dan nog eens af of wij diegene zijn waar iets mis mee is...
Cervesa !quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:19 schreef Zwansen het volgende:
EN in Spanje bij de MAc hebben ze bier!
Alleen als je bier bij je Happy Meal bestelt kan dat weer niet..quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:19 schreef Zwansen het volgende:
EN in Spanje bij de MAc hebben ze bier!
quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:18 schreef Zwansen het volgende:
Big King XXL is ook wel ok!
Happy meal ook al zo ietsquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alleen als je bier bij je Happy Meal bestelt kan dat weer niet..
Van die speeltjes wordt men happy. Vandaar.quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Happy meal ook al zo iets
Ik wil verdorie een sad-meal of een melodramatic meal al die happy shit daar wordt je droevig van !
speeltjes het is verdorie een restaurant geen speeltuin !quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Van die speeltjes wordt men happy. Vandaar.
Lijkt me wel he.quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:24 schreef Zwansen het volgende:
Wat gaat er gebeuren tijdens die meet? Zuipen in een kroeg o.i.d.?
op dat zeflde moment? Haddaway is van 93. Zal ff voor je denken.quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:25 schreef Nouk het volgende:
Haddaway - What is love
Tof nummer, laatst hoorde ik er 1 die op hetzelfde moment een hit was, met iets van I'm aloneeeeeeeeee ofzo. Nu ken ik m niet meer en kan ik m niet downen
kroeg bier straat slaap ...napraatquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:24 schreef Zwansen het volgende:
Wat gaat er gebeuren tijdens die meet? Zuipen in een kroeg o.i.d.?
quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
kroeg bier straat slaap ...napraat
dat op 1 na laatste is het grootste gedeelte van de meet altijd !
Iets vanquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
op dat zeflde moment? Haddaway is van 93. Zal ff voor je denken.
never alooooone van een 24/7 achtige band !quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:29 schreef Nouk het volgende:
[..]
Iets van
You are aloneeeeee een soort dance nummer, net zo iets en door een vrouw gezongen.
Misshcien is t wel you are alone? of net iets anders...mmm
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
never alooooone van een 24/7 achtige band !
Die zou kunnen. Gaaf nummer wel!quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
never alooooone van een 24/7 achtige band !
zeg dat dan gewoon !quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:31 schreef Nouk het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
NEVER ALONE! DAT IS T!
nee ik wou dat ik die bagger eens vergeten kon !quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:32 schreef Nouk het volgende:
Ja?
OW MEN! JULLIE ZIJN FANTASTISCH!
quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:33 schreef Zwansen het volgende:
Twenty for seven, of twenty four seven of 20 for seven of....
nee zwans dat mag nostalgie zijn ofzo maar vet niet ... dat waren ze zelfs toen al niet (toen zat ik naar serieuze platen te luisteren als gabber jacob, baby boom 13 , en dom records 16 "shake shake until the break"quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:39 schreef Zwansen het volgende:
Mên! BB! Stel je aan! Nakatomi is ook vet!
die rommel was toen al kitch hoe kan dat nu dan wel leuk zijnquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:42 schreef Zwansen het volgende:
Ja jij bent de man BB!
Maar eh Nouk die snapt mij tenminste! Nakatomi met hun clips...![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:45 schreef Bosbeetle het volgende:dat leerde wij op de basis school met muziek les (waar ik niet mocht meezingen om dat ik te laag onder de boel door bromde)
Slapen?!?!?!?!?!?!quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:46 schreef Zwansen het volgende:
Slapen! Tjeu!![]()
SEBORIK in onze reeksquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:00 schreef Seborik het volgende:
[..]
Alleen ben jij er hier mee begonnen en niet iemand anders en is het dus hier jouw idee en later wordt je een bekende fokker.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:46 schreef Nouk het volgende:
[..]![]()
Nouk, je kontquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:21 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hou op, ik wil nu een Big King menu, hoe lekker!
quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dat ging echt zo .. [irl naam] stop jij maar even met zingen , dit nummer is te hoog voor jouw. Ik hoor je de hele tijd onder de rest van de klas doorbrommen.
PP! Ik ben al 4 kilo afgevallenquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nouk, je kont
wat doe je!
fruit salad voor jou!
Is denk voor mijn tijd?quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:50 schreef Bosbeetle het volgende:
volgensmij heb ik het singletje van technohead - bananananenana ooit doormidden gebroken
quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:50 schreef Nouk het volgende:
[..]
PP! Ik ben al 4 kilo afgevallen
quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:50 schreef Nouk het volgende:
[..]
PP! Ik ben al 4 kilo afgevallen
nee hoor is de single na I want to be hippy !quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Is denk voor mijn tijd?
tik tik tik tik boom !quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
BOOM, shake shake shake the ROOM!
Die wil ik ooooooook!quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
BOOM, shake shake shake the ROOM!
Ha die heb ik nog op cd, die ga ik ook ff downen!quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee hoor is de single na I want to be hippy !
singles zijn al van voor mijn tijd, dus ik denk t wel jaquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:51 schreef Nouk het volgende:
[..]
Is denk voor mijn tijd?
Ik post wel onder een kloontje dan.quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
SEBORIK in onze reeks
quote:[18:56] * PP np - - Baz Luhrman - Everybody's free ( to wear sunscreen)
Shit, de verkeerde kloon.quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:55 schreef P.H.Donner het volgende:
[..]
Ik post wel onder een kloontje dan.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:56 schreef Wodan het volgende:
[..]
Shit, de verkeerde kloon.
t was meer bewondering!quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:55 schreef P.H.Donner het volgende:
[..]
Ik post wel onder een kloontje dan.
advice is trash carefully taken from the disposal and painted over the ugly bits and passed on for more than its worthquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
quote:================================
Baz Luhrman - Sunscreen Speech
================================
Ladies and Gentlemen of the class of ?9...Wear sunscreen
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists, whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience. I will dispense this advice now.
Enjoy the power and beauty of your youth; oh nevermind; you will not understand the power and beauty of your youth until they have faded. But trust me, in 20 years you’ll look back at photos of yourself and recall in a way you can’t grasp now how much possibility lay before you and how fabulous you really looked...You’re not as fat as you imagine.
Don’t worry about the future; or worry, but know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubblegum. The real troubles in your life are apt to be things that never crossed your worried mind; the kind that blindside you at 4pm on some idle Tuesday.
Do one thing everyday that scares you
Sing
Don’t be reckless with other people’s hearts, don’t put up with people who are reckless with yours.
Floss
Don’t waste your time on jealousy; sometimes you’re ahead, sometimes you’re behind...the race is long, and in the end it’s only with yourself.
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Keep your old love letters, throw away your old bank statements.
Stretch
Don’t feel guilty if you don’t know what to do with your life...the most interesting people I know didn’t know at 22 what they wanted to do with their lives, some of the most interesting 40 year olds I know still don’t.
Get plenty of calcium
Be kind to your knees, you’ll miss them when they’re gone.
Maybe you’ll marry, maybe you won’t, maybe you’ll have children, maybe you won’t, maybe you’ll divorce at 40, maybe you’ll dance the funky chicken on your 75th wedding anniversary...what ever you do, don’t congratulate yourself too much or berate yourself either - your choices are half chance, so are everybody else’s.
Enjoy your body, use it every way you can...don’t be afraid of it, or what other people think of it, it’s the greatest instrument you’ll ever own.
Dance...even if you have nowhere to do it but in your own living room.
Read the directions, even if you don’t follow them.
Do NOT read beauty magazines, they will only make you feel ugly.
49 second break in speech -- Quindon singing
Get to know your parents, you’ll never know when they’ll be gone for good. Be nice to your siblings; they are the best link to your past and the people most likely to stick with you in the future.
Understand that friends come and go, but for the precious few you should hold on. Work hard to bridge the gaps in geography in lifestyle because the older you get, the more you need the people you knew when you were young.
Live in New York City once, but leave before it makes you hard; live in Northern California once, but leave before it makes you soft.
Travel.
Accept certain inalienable truths, price will rise, politicians will philander, you too will get old, and when you do you’ll fantasize that when you were young prices were reasonable, politicians were noble and children respected their elders.
Respect your elders.
Don’t expect anyone else to support you. Maybe you have a trust fund, maybe you have a wealthy spouse; but you never know when either one might run out.
Don’t mess too much with your hair, or by the time it’s 40, it will look 85.
Be careful who advice you buy, but be patient with those who supply it. Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than it’s worth.
But trust me on the sunscreen...
1:18 of vocal
quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
advice is trash carefully taken from the disposal and painted over the ugly bits and passed on for more than its worth
de strekking is het zelfdequote:Be careful who advice you buy, but be patient with those who supply it. Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than it’s worth.
ok dan nietquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
nietus
quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
t was meer bewondering!
nee, meer op een metroseksuele manier, niet zoquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:10 schreef Seborik het volgende:
[..]
![]()
Dat zegt me niks, maar het zal wel okay zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee, meer op een metroseksuele manier, niet zo
quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
Emmen de Krim
quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:00 schreef Nouk het volgende:
Ik ben an de Coebergh, smakkies!
Lees maar eens even een aantal topics terug en dat zul je zien dat ik gewoon vrij ben om te posten waar ik wil.quote:Op zaterdag 11 september 2004 21:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
...kuch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |