kay!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij stopt nu zelf met posten en ik kom op irc.
Dat geldt dus voor jou. Een aantal vaste posters in deze reeks zien je hier liever niet, wees de wijste en post gewoon een poosje niet hier.quote:Let op!
De reeksen zijn in principe voor iedereen toegankelijk om mee te posten, niet om te verzieken, als je niets in een reeks te zoeken hebt, blijf er dan gewoon weg, anders ben je gewoon aan het trollen en volgt een ban.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:08 schreef Nouk het volgende:
zoozo!
Nou ja, je kunt hem altijd nalezen...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:45 schreef Silmarwen het volgende:
Shit mis ik weer net een rel.
Men ik wil ook naar lowlands
Is toch niet hetzelfdequote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:46 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt hem altijd nalezen...
nee, meerellen is natuurlijk het leukste!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Is toch niet hetzelfde
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:55 schreef ShaoliN het volgende:
Schwanzen wat doe jij in dezereeks
![]()
![]()
bleh...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:55 schreef ShaoliN het volgende:
Schwanzen wat doe jij in dezereeks
![]()
![]()
Wat? Mag ik ook niet in je reeksje posten?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:57 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
bleh...![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat? Mag ik ook niet in je reeksje posten?
quote:Let op!
De reeksen zijn in principe voor iedereen toegankelijk om mee te posten, niet om te verzieken, als je niets in een reeks te zoeken hebt, blijf er dan gewoon weg, anders ben je gewoon aan het trollen en volgt een ban.
Wanneer heb ik dat gezegd dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat? Mag ik ook niet in je reeksje posten?
Chill Winston. Ik maakte een geintje. Besides als Sil hier mag posten mag iedereen hier posten volgens mij.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:07 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat gezegd dan?
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:11 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Chill Spoilerman. Ik maakte een geintje. Besides als Sil hier mag posten mag iedereen hier posten volgens mij.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:38 schreef EL_REY het volgende:
backstage bij faithless, damn het zal je maar gebeuren! Ben ook heel erg benieuwd naar N*E*R*D
eerste is wel cool. Tweede is uhm... Niet zo boeiend.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:38 schreef EL_REY het volgende:
backstage bij faithless, damn het zal je maar gebeuren! Ben ook heel erg benieuwd naar N*E*R*D
smaken verschillen maar het schijnt dat ze live echt super zijn! Net zoals de scissor sisters.. Tjsa je moet er van houden he!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:41 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
eerste is wel cool. Tweede is uhm... Niet zo boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |