Ik heb dan meteen weer die associatie met die serie "Get a life"quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:02 schreef belsen het volgende:
Stand!

Hey, jij ging niet antwoorden toch?quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:07 schreef Mark het volgende:
My Fair LAdy?
Ik ben iig South Park kijken

En toch het punt inpikken!quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:07 schreef Mark het volgende:
My Fair LAdy?
Ik ben iig South Park kijken

quote:rose from the ashes of the seminal roots rockers Uncle Tupelo, who disbanded in 1994. While Jay Farrar, one of the group's two singer/songwriters, went on to form the band Son Volt, his ex-partner Jeff Tweedy established
along with the remaining members of Tupelo's final incarnation ....

Isaac Hayes!quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:18 schreef Z het volgende:
Zeker van de de stem van chef is?

Tja, dat hebben we allemaal wel eens...quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik moet even een exploderende wasmachine repareren........iemand anders mag dus ff een vraag doen...

Nee, hij had een nog grotere hit, maar die was gejat van hem door Perry Farrel, die hem uiteindelijk sue-de.quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:27 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Chocolate Salty Balls?

Nee, ik heb het over de serie.quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:32 schreef Ascaroth het volgende:
Shaft?

quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:53 schreef Berkery het volgende:
Eruption![]()

hete lavaquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:56 schreef Berkery het volgende:
Lava dan?

Hot lava, it is...quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:09 schreef ongekend41 het volgende:
[..]
hete lava![]()

Checkquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:31 schreef dolle_hond het volgende:
doe mij maar een beker warme tvp

quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:13 schreef againstthegrain het volgende:
All 4 One - I can love You like that
Peter Frampton - Baby I love your Way (live)

quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:55 schreef Mar10Segovia het volgende:
Balloony is van L.A. Style, de rest weet ik niet

Je hebt er tweequote:Op zaterdag 11 september 2004 00:18 schreef Gambolputty het volgende:
Gokmodus
Foxy - Hot Number
Coolio - Woody Boogie
Baltimora - We'll Meet Again
Maria McKee - It's All The Way Live Now
Roland Kaiser - Gloria
Roots Syndicate - Sweetest Child

Je bent er niet erg bedreven inquote:Op zaterdag 11 september 2004 00:31 schreef Mar10Segovia het volgende:
Dan doe ik mee met gokken
Coolio / We;ll meet again
Roots Syndicate / It's all the way live now
Maria McKee - Woody Boogie
Baltimora / Sweetest Child
quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:36 schreef Gambolputty het volgende:
Baltimora - It's All The Way Live Now
Maria McKee - We'll Meet Again
Coolio - Sweetest Child
Roots Syndicate - Woody Boogie

Dan is ineens alles goed.quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:41 schreef Mar10Segovia het volgende:
Baltimora - Woody Boogie
Roots Syndicate - We'll Meet Again
Coolio - It's all the way live now
Maria McKee - Sweetest Child
Zo dan?

die is zo goedquote:Op zaterdag 11 september 2004 00:41 schreef Mar10Segovia het volgende:
Maria McKee - Sweetest Child

Helaasquote:Op zaterdag 11 september 2004 04:04 schreef bigshadow het volgende:
Wilde gok![]()
- Pete Rock & CL Smooth - Dancing In The Streets
- Shalamar - Brain Damage
- Gino Soccio - Night Train
- Pink Floyd - Blue Moon
- Billie Holiday - Try It Out
- James Brown - Soul Brother #1

quote:Op zaterdag 11 september 2004 15:25 schreef Berkery het volgende:
Ik zag 'm laatst nog in een time life-jaren '70 reclame geloof ik.

See my baby jive en I wish it could be christmas everydayquote:Op zaterdag 11 september 2004 15:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
wizzard misschien?

Een wat flatteuze foto van mevrouw Stansfield?quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Herinnert u zich deze nog?
[afbeelding]

quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:16 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Een wat flatteuze foto van mevrouw Stansfield?

quote:A dance diva with a great, soulful voice,is best remembered for a handful of pop hits from the early '90s, but her presence on the charts extends well past that. Born in Norwich, U.K.,
started publicly performing at the age of 13 with her father's big band playing various resorts and hotels. In her late teens she was performing with a cover band when she was spotted by Simon Fuller.

quote:Op zaterdag 11 september 2004 16:29 schreef methodmich het volgende:
Cathy Denis?

Ik vind het wel meevallen:quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:07 schreef timbob het volgende:
not even close

quote:Theare one of the more purely hip-hop oriented acts on Ninja Tune's roster of sample-based pocket-funk. Combining deft, mid-tempo beats, well-chosen jazz and funk figures, sparse scratching, and even the odd rap,
bridge the gap between dusty B-side instrumental hip-hop and London's new school of psychotropic beat scientists. Formed by
and
in the early '90s,
, unlike many of London's abstract beat scene's acid house-steeped big-name artists, trace their roots to American jazz and funk (Roy Ayers, Johnny Pate, Ramsey Lewis) as well as old-school hip-hop (particularly of the New York variety — Grandmixer D.ST, Sugarhill, Jungle Brothers).

quote:Op zondag 12 september 2004 10:47 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik ken niet echt veel van het Ninja Tune label, maar ik doe eens gokken...
The Herbaliser?
is het enige duo dat ik ken op t label

Mar10Segovia +1quote:Op zondag 12 september 2004 10:47 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik ken niet echt veel van het Ninja Tune label, maar ik doe eens gokken...
The Herbaliser?
is het enige duo dat ik ken op t label

ik heb 'm opgezocht. Lastigquote:Op zondag 12 september 2004 11:44 schreef bartrid het volgende:
ik doe wel een vraag...Welk nummer heb ik opstaan?
I can only receive
I can listen to you
It keeps me stable for days

Je punt al ontvangen? Zo niet, bukgeit +1quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:58 schreef bukgeit het volgende:
Dat is Songs: Ohia

je snapt em al, artiest - titelquote:The scales of justice
Weighed down on one side
Freemassons on the case
You know you’re gonna get a rough ride
Hold tight, even if you know your rights
It’s just a piece of paper unless you’re prepared to fight
For ten years, one hell of a long time to rot in a cell
When you’ve committed no crime
Another innocent man forced to carry the can
Free satpal ram!
Whose word against who?
The degenerate crew out on the town
Thought they had something to prove
Self defence is no offence
Had to protect himself from the murderous fools
Cutting remarks on account of his race
A plate to the chest and a glass in his face
An asian fights back
Can’t afford to be meek
With your back against the wall
You can’t turn the other cheek.

Hij was voor mij té moeilijkquote:Op zondag 12 september 2004 17:40 schreef timbob het volgende:
issie zo moeilijk of is er gewoon niemand?

quote:![]()
![]()
are 21st century MIDI warriors. Their distinctive sound is a combination of hard ragga-jungle rhythms, indo-dub basslines, searing sitar- inspired guitars and 'traditional' sounds gleaned from their parents' record collections, shot through with fast-chat conscious lyrics.
1998's album 'Rafi's Revenge' on London Records met with much critical acclaim and received a Mercury Prize nomination. By that time already considered one of Britain's most exciting live bands, this album helped to introduce them to a wider audience.

Lied had ik niet herkend, maar die titel wel. Asian Dub Foundation.quote:Op zondag 12 september 2004 19:31 schreef Doc het volgende:
Fun-da-men-tal? Titel "Free satpal ram" of zo?

Liever lui dan analfabeet.quote:Op zondag 12 september 2004 21:22 schreef timbob het volgende:
[..]
luizak

ojaquote:Op zondag 12 september 2004 21:50 schreef dolle_hond het volgende:
harry harry en frank
Bannink mooten en ?

Harry Bannink (opperG), Harry Mooten (grote grijze G) en Frank Noja (papjesG), toch?quote:Op zondag 12 september 2004 21:50 schreef dolle_hond het volgende:
harry harry en frank
Bannink mooten en ?

quote:Op zondag 12 september 2004 21:54 schreef bukgeit het volgende:
[..]
oja

opgezocht voor de zekerheid en dit is goed.quote:Op maandag 13 september 2004 06:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Harry Bannink (opperG), Harry Mooten (grote grijze G) en Frank Noja (papjesG), toch?

bijnaquote:Op maandag 13 september 2004 09:43 schreef Z het volgende:
Flipneus?

Björk - Army of me.quote:Op maandag 13 september 2004 10:04 schreef bartrid het volgende:
artiest en titel:
You're alright
There's nothing wrong
Self sufficience please!
And get to work

Het debuut van Camel. Z +1quote:Op maandag 13 september 2004 10:44 schreef Z het volgende:
Camel?

Nummers over weergesteldheid?quote:Op maandag 13 september 2004 11:32 schreef ranja het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen deze acts?
Aha
Crowded house
Earth & fire
Phil Collins
Raggende manne

snel en doeltreffendquote:Op maandag 13 september 2004 11:37 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Nummers over weergesteldheid?

'Dit jaar wil ik sneeuw' en 'Storm and thunder'quote:Op maandag 13 september 2004 11:47 schreef Gambolputty het volgende:
Ah, toch. Ik kwam bij de Raggende Manne & Earth & Fire niet op een titel.

Bakken vol met sneeuw. Begrepen!?quote:Op maandag 13 september 2004 11:52 schreef ranja het volgende:
[..]
'Dit jaar wil ik sneeuw' en 'Storm and thunder'

Mijn bron heeft het over alle Top 100 's Aller Tijden die ooit door Radio Veronica en Yorin FM zijn uitgezonden.quote:Op maandag 13 september 2004 11:56 schreef ranja het volgende:
tellen dan de edities van radio 538 ook mee of alleen de echte van Veronica![]()

Da's 3 4!quote:Op maandag 13 september 2004 12:06 schreef ranja het volgende:
Klein orkest - Over de muur
Marco Borsato - Dromen zijn bedrog
Marco Borsato - Binnen
Van dik hout - Stil in mij
Shaffy/List - De pastorale
Het goede doel - Belgie
Het goede doel - Vriendschap
Toontje lager - Stiekem gedanst
Doe maar - 32 jaar![]()
Boudewijn de Groot - Meisje van 16
Boudewijn de Groot - Meester Prikkebeen![]()
Henk Westbroek - Zelfs je naam is mooi

Vergeet ook de bands "uit de provincies" niet, idem voor onze zuiderburenquote:Op maandag 13 september 2004 12:16 schreef belsen het volgende:Boudewijn de Groot - Avond Boudewijn de Groot - Testament 

5, 6 & 7quote:Op maandag 13 september 2004 12:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Vast ook wel iets van Blof, langs de kust of harder dan ik hebben kan of zoiets dan
En ik gok ook op Acda & de Munnik met Niet of nooit geweest

Da's nummer 8 en 9......quote:Op maandag 13 september 2004 12:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
boudewijn de groot - jimmy?
normaal - oerend hard

...en da's 10quote:Op maandag 13 september 2004 12:26 schreef iggy_in_the_house het volgende:
raymond van 't groenewoud - je veux de l'amour?

Zou niet eens 1 band op Appelpop kunnen noemen. Laat staan waar de openers van het kleine podium vandaan komen.quote:Op maandag 13 september 2004 12:33 schreef Doc het volgende:
Ik had gister een vraag moeten stellen maar ging naar Appelpop.
Uit welke plaatsen kwamen de eerste drie bands op het kleine podium op Appelpop op zaterdag?

+1 dolle Hondquote:Op maandag 13 september 2004 13:16 schreef dolle_hond het volgende:
arnhem

quote:Op maandag 13 september 2004 14:02 schreef Berkery het volgende:
Belfast Child - Simple Minds

Kon ook helemaal niet niet : Theo Loevendie kijkt nooit vrolijkquote:Op maandag 13 september 2004 14:32 schreef Berkery het volgende:![]()

Neenquote:Op maandag 13 september 2004 14:42 schreef Gambolputty het volgende:
Marty Wilde?

De vader van Kirsty MacColl wiens naam me absoluut ontschiet?quote:Op maandag 13 september 2004 14:57 schreef Berkery het volgende:
Zijn dochter overleed in 2000....

Omdat ik weg moet krijg je de voornaam Ewan van mij kadoquote:Op maandag 13 september 2004 15:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
De vader van Kirstie MacColl wiens naam me absoluut ontschiet?.

Uhm, ja bedankt, maar ik moet elk moment een meeting in dus ik laat het stellen (en controleren) van een nieuwe vraag even aan iemand anders over. Sorryquote:Op maandag 13 september 2004 15:02 schreef Berkery het volgende:
Omdat ik weg moet krijg je de voornaam Ewan van mij kado"Dirty Old Town" is zijn bekendste nummer.
Litpho + 1

Dat is inderdaad Carl Coxquote:Op maandag 13 september 2004 15:15 schreef belsen het volgende:
Carl Cox?

En met deze erbij:quote:Op maandag 13 september 2004 15:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
1. Dr. Bernard (Bonny St.Clair)
2. Dr. Greenthumb (Cypress Hill)
3. Dr. Hook
4. Dr. Dre
5. Dr. Octagon (oftewel Kool Keith)
6. Dr. Feelgood (als in de band)
7. Dr. Feelgood (als in het nummer van Motley Crue) (dubbel)
8. Witch Doctor (Armand van Helden)
9. Spin Doctors
10. Dr. Wu (Steely Dan)
11. Nachtzuster (Doe Maar)
Kom je tot de tien.quote:Op maandag 13 september 2004 15:27 schreef Z het volgende:
Dr. Alban
Dr. John
Clinic
Die Artzen

quote:Formed by brothers Lou and Petein the mid-'80s,
became a seminal band in the New York City
scene. While remaining true to their roots, and without compromising style,
have progressed from an indie band with a strong live following to a major-label act touring with the likes of
and
.
remains a vital influence on the
scene.

quote:Op maandag 13 september 2004 15:38 schreef belsen het volgende:
The Sick Boys?

quote:Op maandag 13 september 2004 15:43 schreef belsen het volgende:
Sick Of It All, dan?

quote:Op maandag 13 september 2004 15:56 schreef Mar10Segovia het volgende:
Arrested Development?

Artiest en titel please...?quote:The song's tales of sexual ambiguity and druggy decadence would hardly seem to be hit single material on the surface, butinfused the lyrics with a sly wit that helped to sugarcoat the medicine, and the hooky "And the colored girls go" chorus was infectious enough to wear down nearly anyone's resistance. Wrapped up in a spare, jazzy arrangement, "
" sounded like nothing else on the radio in 1972, but that didn't stop it from becoming
's first hit single — and his only major U.S. hit to this day.

quote:Op maandag 13 september 2004 16:08 schreef Gambolputty het volgende:
Lou Reed - Walk on the wild side

Niets aan toe te voegen...quote:Op maandag 13 september 2004 16:08 schreef Gambolputty het volgende:
Lou Reed - Walk on the wild side

Ja, ik twijfelde nog om dat stukje weg te laten, maarjaquote:Op maandag 13 september 2004 16:12 schreef Gambolputty het volgende:
Tja, als "And the colored girls go" d'r in staat lukt 't wel
Wie's dit dan?
[afbeelding]

quote:Op maandag 13 september 2004 16:18 schreef belsen het volgende:
Bobby McFerrin, dan?

Nee, da's Groverquote:Op maandag 13 september 2004 16:48 schreef belsen het volgende:
Groover?

quote:Op maandag 13 september 2004 16:58 schreef bartrid het volgende:
grover washington jr.

Antics dacht ikquote:Op maandag 13 september 2004 17:23 schreef Z het volgende:
Hoe gaat de nieuwe CD van Interpol heten?

Inkop puntjequote:Op maandag 13 september 2004 17:28 schreef Z het volgende:![]()
bigshadow + 1

Idd, hun debuut, ik ben ook 1 titel vergetenquote:Op maandag 13 september 2004 18:55 schreef Berkery het volgende:
Soulwax? Geen idee hoe hun debuut heet.

Hmm, ik vergis me jammerlijk in de albums, ik zoek de titel van het 2e soulwax albumquote:Op maandag 13 september 2004 19:07 schreef ranja het volgende:
heet die niet This is radio soulwax?

No offence Bartid +1 maar ik was een beetje aan het kutten geslagen deze vraag, excuses daarvoorquote:Op maandag 13 september 2004 19:41 schreef bartrid het volgende:
much against everyone's advice

quote:had objections to
's "
" The veteran composer/arranger/producer thought that the title would be confusing, leading listeners to think that the title referred to pro tennis player
![]()
.

ranja + 1quote:Op maandag 13 september 2004 21:15 schreef ranja het volgende:
Michael Jackson - Billy Jean King

Was dat dat Simple Minds in-a-bag-nummer?quote:Op maandag 13 september 2004 20:37 schreef Berkery het volgende:
Usura - Open Your Mind:?

New Gold Dream iddquote:Op maandag 13 september 2004 21:30 schreef Gambolputty het volgende:
Was dat dat Simple Minds in-a-bag-nummer?

Dat is Juliette Lewisquote:Op maandag 13 september 2004 21:56 schreef bukgeit het volgende:
Is dat Juliette Lewis? >> The Prodigy

eervolle vermelding!quote:Op maandag 13 september 2004 21:59 schreef bartrid het volgende:
en ik vond the prodigy nou weer veel te veel voor de hand liggen. Ik had ook nog klaarstaan dat ze live zong in de film Strange Days.....

quote:Op maandag 13 september 2004 22:05 schreef bartrid het volgende:
geen flauw idee....Je vindt het niks als actrice??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |