he opa haal jij hem even op met de fiets ?quote:Op woensdag 8 september 2004 23:28 schreef opa het volgende:
fipo
En bedanktquote:Op woensdag 8 september 2004 23:31 schreef kree het volgende:
Nog even een herhaling van de foto's van de laatst bekende locatie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja ik heb ze nog wel even hierboven in het topic gezet, als je het niet erg vindquote:Op woensdag 8 september 2004 23:32 schreef ondeugend het volgende:![]()
Gelukkig ! Mijn tieten zijn uit de OP en mijn plaatje er in !
Tnx kree
quote:Op woensdag 8 september 2004 23:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En bedankt![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik heb ze nog wel even hierboven in het topic gezet, als je het niet erg vind![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 23:32 schreef ondeugend het volgende:![]()
Tnx kree
Ik zou nu maar gelijk gaanquote:Op woensdag 8 september 2004 23:35 schreef Mereltje het volgende:
In het weekend heb ik wel tijd om hem op te halen, maar ik denk dat tie echt wel weg is dan..
Ik moet morgen weer om 7 uur opstaan en heb al wat biertjes op dus lijkt me geen goed planquote:Op woensdag 8 september 2004 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zou nu maar gelijk gaan, bedenk wel, dat het mischien je enige kans is om de stok in je handen te krijgen
U bedoelde deze ?quote:Op woensdag 8 september 2004 23:32 schreef ondeugend het volgende:![]()
Tnx kree
Niks mis met die tieten!!quote:Op woensdag 8 september 2004 23:32 schreef ondeugend het volgende:![]()
Tnx kree
Ik heb eens ff rondgekeken in de provincie en constateerde de aanwezigheid van oneindig vele koeiezakken.quote:Op woensdag 8 september 2004 23:39 schreef DaMart het volgende:
In vervolg op de vorige topic: wie o wie gaat hem uit Gasselternijvvenschemond halen ?
quote:Op woensdag 8 september 2004 23:46 schreef opa het volgende:
[..]
Ik heb eens ff rondgekeken in de provincie en constateerde de aanwezigheid van oneindig vele koeiezakken.
tja...quote:Op woensdag 8 september 2004 23:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En bedankt![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 23:47 schreef ZX9R het volgende:En ik maar denken dat je de naam van de verplaatser van morgen ging vermeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, stond dat er.quote:Op donderdag 9 september 2004 00:07 schreef opa het volgende:
PLAGIAAT!!!!!!!!!!!!!!! @#$%^&*()_
Had je nou die plank maar wat hoger gehouden héquote:Op woensdag 8 september 2004 23:52 schreef ondeugend het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 00:15 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Hij gaat toch niet nog hoger he?
Een wattesquote:Op donderdag 9 september 2004 00:16 schreef petre86 het volgende:
is ondeugend soms stiekem BMWM3 ??
Dat schijnt een auto te zijnquote:Op donderdag 9 september 2004 00:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een wattes
Moraal!quote:Op donderdag 9 september 2004 00:19 schreef ondeugend het volgende:
Owwwww... dat wist ik eigenlijk wel
Maar nu het moraal van het verhaal nog
quote:Op donderdag 9 september 2004 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, stond dat er.
Je moet effe je viezewoordenscanner uitschakelen in de opties.![]()
zoek eens op bmwm3quote:Op donderdag 9 september 2004 00:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een wattes
Wel vleesch ende bloedtquote:Op donderdag 9 september 2004 00:32 schreef opa het volgende:
Ondeugend is gelukkig plank noch stok.
Hunk !quote:Op donderdag 9 september 2004 00:36 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wel vleesch ende bloedt![]()
Morgen gaat ie iig verplaatst wordenquote:Op donderdag 9 september 2004 00:52 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik moet 'm écht halen geloof ik hè !
Bel eerst even met je broerquote:Op donderdag 9 september 2004 00:52 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik moet 'm écht halen geloof ik hè !
Besef je wel dat wij eigenlijk de enige trieste noorderlingen zijn eigenlijk ?quote:Op donderdag 9 september 2004 00:53 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Morgen gaat ie iig verplaatst worden![]()
Heyquote:Op donderdag 9 september 2004 00:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Bel eerst even met je broer
lijkt er wel opquote:Op donderdag 9 september 2004 00:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Besef je wel dat wij eigenlijk de enige trieste noorderlingen zijn eigenlijk ?![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 00:58 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Hey
Niet vanavond hoor.
Had ik me nou gisteren maar niet af laten leiden
quote:Op donderdag 9 september 2004 06:29 schreef Klonk het volgende:
Beste Vakantieman,
Mijn echtgenoot de Heer F.okstok, is aan het kamperen in Gasselternijveenschemond, en het is daar zo gezellig dat ie daar niet meer weg wil.
Kunt U daar iets aan doen ?, want ik mis mijn man zo.
Groetjes van Berta Balk
Beste Vakantieman,
Mijn echtgenoot de Heer F.okstok, is aan het kamperen in Gasselternijveenschemond, en het is daar zo gezellig dat ie daar niet meer weg wil.
Groetjes van Berta Balk
Beste Vakantieman,
Groetjes van Berta Balk
Waar denk je dat ie nu isquote:Op donderdag 9 september 2004 10:21 schreef Svensational het volgende:
Komt ie ook in Drenthe??
Sukkel!!! Lees dan eerst!quote:Op donderdag 9 september 2004 10:21 schreef Svensational het volgende:
Komt ie ook in Drenthe??
Ik had het ineens door en heb mezelf al op m'n kop gegevenquote:Op donderdag 9 september 2004 10:23 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Waar denk je dat ie nu is![]()
Dus jij gaat hem halen?quote:Op donderdag 9 september 2004 10:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had het ineens door en heb mezelf al op m'n kop gegeven
Nee, dat is me iets te ver fietsenquote:Op donderdag 9 september 2004 10:25 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dus jij gaat hem halen?![]()
Ik weet wie hem vandaag gaat verplaatstenquote:Op donderdag 9 september 2004 10:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat is me iets te ver fietsenAls iemand hem nou daar weghaalt en hem in de buurt van Hoogeveel legt
![]()
Ga mij even de les lezen over waar ik woonquote:Op donderdag 9 september 2004 10:29 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik weet wie hem vandaag gaat verplaatsten![]()
En hij gaat dan een heel eind naar het westen. Niet richting Hoogeveen![]()
quote:Tijd Km Actie Weg
00:00 0 Veenlandweg
00:00 0 rechts afslaan naar Boogerdweg Boogerdweg
00:00 0.2 links afslaan naar Zwarte Dijkje Zwarte Dijkje
00:00 0.3 rechts afslaan naar Coevorderstraatweg Coevorderstraatweg
00:03 1.3 links afslaan naar Weg om de Oost Weg om de Oost
00:03 1.8 rotonde oprijden N852
00:03 1.8 neem tweede afslag op de rotonde naar A37/E233
00:06 5.6 rechts aanhouden op A28/E232
00:22 36 neem rechter rijstrook van A28/E232, verder op N33
00:23 36.6 rechts aanhouden op N33
00:37 51.5 rotonde oprijden N33/N34
00:37 51.5 neem eerste afslag op de rotonde naar N34 N34
00:41 55.8 links afslaan naar N378\Ir. van Veelenweg N378\Ir. van Veelenweg
00:42 56.9 rotonde oprijden N378
00:42 57 neem tweede afslag op de rotonde naar N378\Ir. van Veelenweg N378\Ir. van Veelenweg
00:51 64.4 rechts afslaan naar Tweede Dwarsdiep Tweede Dwarsdiep
Ja, ik moest wel met de auto anders kom ik helemaal niet in zo'n uithoek van NLquote:Op donderdag 9 september 2004 10:37 schreef ZX9R het volgende:
En jij gaat op de fiets over de snelweg
Ach, hij kan hooguit worden ingehaald door een tractor op de snelweg in die regionen :')quote:Op donderdag 9 september 2004 10:37 schreef ZX9R het volgende:
En jij gaat op de fiets over de snelweg
Hunzepark ?quote:Op donderdag 9 september 2004 10:40 schreef Myster_E het volgende:
Gasselternijveen, daar staat ons familieweekend-huisje, als die stok er eind oktober nog ligt pak ik hem wel.
Daar ben ik ook wel eens geweest... kennissen beheerden het restaurant daar. Ligt die wiebelplank daar nog steeds in het water ? Waar iedereen er halverwege afdondert omdat er een neppaal staat ? En waar men in het water de bril gaat zoeken en tientallen brillen vindt behalve de eigen ?quote:Op donderdag 9 september 2004 10:41 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Ja.![]()
Vorig jaar nog wel ja, toen hebben we dat vlot wat daar ook is per ongeluk omgekeerd. :')quote:Op donderdag 9 september 2004 10:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel eens geweest... kennissen beheerden het restaurant daar. Ligt die wiebelplank daar nog steeds in het water ? Waar iedereen er halverwege afdondert omdat er een neppaal staat ? En waar men in het water de bril gaat zoeken en tientallen brillen vindt behalve de eigen ? :')
Nee sorry, ken daar niemand meer. Ik moet uit west Friesland komen, dus ik stel voor dat iemand uit Groningen hem haalt.quote:En om ontopic te blijven: Kun je niet even naar je vakantiehuisje, of ken je iemand daar in de buurt die de stok even kan halen ?
Op dit moment zou 1 al een wonder zijnquote:Op donderdag 9 september 2004 10:49 schreef Svensational het volgende:
Wat als er nou twee mensen teglijk bij de stok arriveren? Wie krijgt dan de eeuwige roem :')
Leg hem dan in R'dam centrum neer ofzoquote:Op donderdag 9 september 2004 10:51 schreef misterDre het volgende:
[..]
Op dit moment zou 1 al een wonder zijn![]()
250km is net ff te verquote:Op donderdag 9 september 2004 11:08 schreef MadDorito het volgende:
[..]
Leg hem dan in R'dam centrum neer ofzo
Staat daar een plaatsnaambord?quote:Op donderdag 9 september 2004 11:08 schreef MadDorito het volgende:
[..]
Leg hem dan in R'dam centrum neer ofzo
Natuurlijkquote:Op donderdag 9 september 2004 11:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Staat daar een straatnaambord?
Stadbord bedoel ikquote:Op donderdag 9 september 2004 11:16 schreef misterDre het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
![]()
1.40 uur reistijd...moet kunnenquote:Op donderdag 9 september 2004 11:15 schreef Razor21 het volgende:
Ik zit nu in Enschede hoelang zal ik erover doen? Moet zelf naar Huizen toe is 134 KM van Enschede vandaan dus ik moet waarschijnlijk een hele omweg maken. Ik twijvel.
Huizen en Stadskanaal, oke.quote:Op donderdag 9 september 2004 11:15 schreef Razor21 het volgende:
Ik zit nu in Enschede hoelang zal ik erover doen? Moet zelf naar Huizen toe is 134 KM van Enschede vandaan dus ik moet waarschijnlijk een hele omweg maken. Ik twijvel.
:')quote:Op donderdag 9 september 2004 11:20 schreef misterDre het volgende:
[..]
![]()
Denk je nou echt dat ik 64.5 km ga reizen voor zo'n stok??quote:Op donderdag 9 september 2004 12:47 schreef mazaru het volgende:
Wat een luie mensen daar in Drenthe!!
Die stok ligt te verteren!
Het is prachtig weer!quote:Op donderdag 9 september 2004 12:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik 64.5 km ga reizen voor zo'n stok??![]()
de eerste fokstokkers, waren echte, Tetsu heeft er meer dan 250 km voor gereden, ik 130, mietjes zijn het de tweede fokstokkersquote:Op donderdag 9 september 2004 12:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik 64.5 km ga reizen voor zo'n stok??![]()
Volgens mij nog niet.quote:Op donderdag 9 september 2004 14:12 schreef qu63 het volgende:
is ie al verplaatst???
Heldquote:Op donderdag 9 september 2004 14:33 schreef Eev het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet.
Volgens mij ga ik hem zo ophalen![]()
En zoals eerder gezegd, gaat ie dan een stukje westwaarts.
hoho, wij hebben mooi wel een pokke-end gefietstquote:Op donderdag 9 september 2004 12:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
de eerste fokstokkers, waren echte, Tetsu heeft er meer dan 250 km voor gereden, ik 130, mietjes zijn het de tweede fokstokkers![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 14:45 schreef marchien het volgende:
hoho, wij hebben mooi wel een pokke-end gefietst![]()
maar ik mag hem niet ophalen, maar Eev haalt hem nu dus op?
Wat was je oude icoon??quote:Op donderdag 9 september 2004 09:21 schreef Funnie het volgende:
[..]![]()
![]()
(oh ja mijn icoon is veranderd.. Gaarne ook in de op)
en dat is dezequote:Op donderdag 9 september 2004 15:50 schreef Funnie het volgende:
Willow als vampier
De stok heeft in ieder geval geen last gehad van de zon in zijn ogen met die zonnebrilquote:Op donderdag 9 september 2004 16:55 schreef Eev het volgende:
De vindplaats:
[afbeelding]
Straks de verstopplaats weer.
Doe maar nietquote:Op donderdag 9 september 2004 17:39 schreef Myster_E het volgende:
Naar Terschelling ermee.
Eerst het westen ja!quote:Op donderdag 9 september 2004 18:33 schreef infra-roodborstje het volgende:ZUIDEN... ZUIDEN
Dat was voor mij het eerste k*tdorp wat ik tegenkwam bij mn zeilschool vandaan. Bewoonde wereldquote:Op donderdag 9 september 2004 19:53 schreef misterDre het volgende:
Akkrum ligt tussen Heereveen en Leeuwarden![]()
Batterijtjes in de oplader, auto regelen.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:59 schreef Dreammaster het volgende:
heej ik weet waar dat is
he alleen geen auto ds kan er niet komen
en batterijen van mn digi zijn ook nog eens leeg
Volgens de stoklegger hebben ze in dat gat ook een station... dus die smoes van geen auto hebben en er niet kunnen komen gaat niet op ja!quote:Op donderdag 9 september 2004 19:59 schreef Dreammaster het volgende:
heej ik weet waar dat is
he alleen geen auto ds kan er niet komen
en batterijen van mn digi zijn ook nog eens leeg
Daar kan verandering in gebracht worden natuurlijkquote:Op donderdag 9 september 2004 22:25 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hmm dit is het eerste topic dat niet volgespamd word en dus niet loopt
ik zat ook al te denken toen ik Akkrum op dat bord zag staan.quote:Op donderdag 9 september 2004 22:22 schreef APK het volgende:
Woont Atje Keulen Deelstra niet daaro?
Het is ook nooit goed. In deel 22 verweet "een Moderator" de aktieve posters in dit topic van slowchat. Vanaf dat moment is het topic een klein beetje gestorven.quote:Op donderdag 9 september 2004 22:25 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hmm dit is het eerste topic dat niet volgespamd word en dus niet loopt
het tog ook General CHATquote:Op donderdag 9 september 2004 22:32 schreef LucienS het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed. In deel 22 verweet "een Moderator" de aktieve posters in dit topic van slowchat. Vanaf dat moment is het topic een klein beetje gestorven.
is zo, maar daardoor is het hier dus rustiger dan zeg een paar dagen geleden.. (nou hebben we 't weer niet over de stok >> GC )quote:Op donderdag 9 september 2004 22:57 schreef River-X het volgende:
[..]
het tog ook General CHAT![]()
En daar luister jij naar?quote:Op donderdag 9 september 2004 22:32 schreef LucienS het volgende:
Het is ook nooit goed. In deel 22 verweet "een Moderator" de aktieve posters in dit topic van slowchat.
Als hij hier in Katwijk aanspoeld dan zal ik wel even een fotootje postenquote:Op donderdag 9 september 2004 23:49 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Fles : Het grote FOK! fles door Nederland spel deel 1!
Hilversum, Hilversum, Hilversum!quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:58 schreef HenkieSpankie het volgende:
ik heb hem. sta nu in akkrum. had ff zin om te rijden. leuk een pda en gprs. morgen overdag/avond ligt ie pittig wat kilometer hier vandaan, en niet in de buurt van enkhuizen. groetjes en tot straks
Keep the soul alive!quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:58 schreef HenkieSpankie het volgende:
ik heb hem. sta nu in akkrum. had ff zin om te rijden. leuk een pda en gprs. morgen overdag/avond ligt ie pittig wat kilometer hier vandaan, en niet in de buurt van enkhuizen. groetjes en tot straks
Als jij hem dan in de buurt van Haarlem neerlegt...quote:Op vrijdag 10 september 2004 04:44 schreef harrie1 het volgende:
gooi maar in hoorn neer
graag na 07.00 uur want anders slaap ik nog
gaat lekker met die stok
ik wil me naam er nu ook wel eens op hebben(zelf schrijven)
wadway is ook wel wat hoor
Schrijf je mijn naam er ook ff op?quote:Op vrijdag 10 september 2004 03:08 schreef HenkieSpankie het volgende:
Zo en we zijn weer thuis... !!
Die heb ik er vannacht gelijk opgezet!quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:44 schreef Eev het volgende:
[..]
Schrijf je mijn naam er ook ff op?
Amsterdam?quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:46 schreef HenkieSpankie het volgende:
Plaatsnaam begint waarschijnlijk met een A![]()
Alblasserdamquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:58 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Amsterdam?
Almere?
Laat het zoiets zijn, lekker snel weer weg dan.
De andere kant van Akkrumquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:46 schreef HenkieSpankie het volgende:
Plaatsnaam begint waarschijnlijk met een A![]()
Ik wil juist dat-ie in een grote stad komt te liggen. Als het gaat om plaatsnamen met een A weet ik er wel wat, maar niet waar ik die stok wil hebben.quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:00 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Alblasserdam
Abcoude
Akkrum
Akmarijp
Aachen
Amersfoort is wel leuk, ja.quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:09 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Leg maar in de buurt van Utrecht ofzo. Amersfoort, mag ook.
nee joh, hij komt eindelijk eens in de buurtquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:37 schreef p-etr-a het volgende:
Te ver weg, te ver weg, te ver weg.
Aeenendaal dan?quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:22 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Veenendaal...
Er is geen minimaal aantal kilometers,quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:54 schreef DaMart het volgende:
Is er eigenlijk een minimum aantal kilometers dat de stok verplaatst moet worden, of mag hij ook gewoon 'maar' een kilometer of 5 verderop worden gelegd ?
Die hebben een eigen stokquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:41 schreef qu63 het volgende:
wel een beetje lullig voor onze belgische fok!kers.. die kunnen nu niet meedoen..
Ok. Goed om te weten, mocht ik hem dicht bij huis treffen (of verder weg natuurlijk), weet ik wel een aardige plek om hem neer te leggen...quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:35 schreef kree het volgende:
[..]
Er is geen minimaal aantal kilometers,
het zou toh niet dat je de kok!stok....... naaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:04 schreef HenkieSpankie het volgende:
Ja ik ga hem zo neerleggen.. Had ff een drukke dag (begravenis enzo) maar ik ga zo direct rijden.. Tegen 8 uur heb ik de foto's!!!!
Zeg spankie, ouwe rukker had jij hem niet al een keer verplaatstquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:04 schreef HenkieSpankie het volgende:
Ja ik ga hem zo neerleggen.. Had ff een drukke dag (begravenis enzo) maar ik ga zo direct rijden.. Tegen 8 uur heb ik de foto's!!!!
Jazeker!! Maar nu het geen balk maar een plank is, vond ik dat ik hem nog een keer mocht verplaatsen :-Dquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:10 schreef -KQwakie- het volgende:
[..]
Zeg spankie, ouwe rukker had jij hem niet al een keer verplaatst
Goed plan, ik ga hem ook weer pakkenquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:40 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Jazeker!! Maar nu het geen balk maar een plank is, vond ik dat ik hem nog een keer mocht verplaatsen :-D
Maar in een grote stad zoals veel mensen wilden!!quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:58 schreef Renesite het volgende:
Jezus!!!!!
Weer het westen![]()
Hij moet nog meer naar het westen komen!quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:58 schreef Renesite het volgende:
Jezus!!!!!
Weer het westen![]()
Is dat een stad dan?quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:00 schreef Renesite het volgende:
Groningen![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij moet nog meer naar het westen komen!
Nah, dan kwamen die mensen ZELFS langs me huisquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:01 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Is dat een stad dan?
En daar issie voorlangs gegaan!!
STFU!!quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:05 schreef trance40 het volgende:
Jezus ligt dat ding daar!
Beetje nep hoor henk. De echte fok! stok was gaver. Doet harrie1 hier nog aan mee of niet?
kan hij dan wat meer naar het westen, richting Haarlem/Zandvoort of zo ?quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:26 schreef McRubz het volgende:
als ie voor morgenmiddag nog niet opgehaald is haal ik m wel op
Groningen is verder weg voor mij hoorquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:40 schreef Renesite het volgende:
Zandvoort, ach, waarom niet, nog verder weg
Hint: Haarlem en omgeving *smeeksmilie*quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:54 schreef PHteV het volgende:
De Fok!stok is niet meer waar hij was. Foto's volgen later.
Zie je wel dat het in het westen sneller gaatquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:54 schreef PHteV het volgende:
De Fok!stok is niet meer waar hij was. Foto's volgen later.
Daarom gewoon houden hier...quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:59 schreef misterDre het volgende:
[..]
Zie je wel dat het in het westen sneller gaat![]()
Alweer ? De foto's van de nieuwe locatie zijn nog niet eens gepostquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:04 schreef Carpenter het volgende:
Let op hij is gevonden![]()
Terug lezenquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alweer ? De foto's van de nieuwe locatie zijn nog niet eens gepost![]()
![]()
Mijn sarcasme is je denk ik even ontgaan daarquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:08 schreef Carpenter het volgende:
[..]
Terug lezen![]()
Zal de leeftijd wezen zekerquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn sarcasme is je denk ik even ontgaan daar
maar apeldoorn is ook een grote stadquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:59 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Maar in een grote stad zoals veel mensen wilden!!
Maar dat ligt in het minder snelle deel van het landquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:18 schreef Party_P het volgende:
[..]
maar apeldoorn is ook een grote stad![]()
![]()
not true er zijn hiero fokkers die er echt wel voor zorgen dat die snel weer ergens anders ligtquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat ligt in het minder snelle deel van het land![]()
euh hou je bek of lees je in al die delen die je gemist hebquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:05 schreef trance40 het volgende:
Jezus ligt dat ding daar!
Beetje nep hoor henk. De echte fok! stok was gaver. Doet harrie1 hier nog aan mee of niet?
quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:19 schreef Sandertje21 het volgende:
Breng m eens naar Roosendaal.
Verstuur m per post?quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zit er niet in schatje
(Heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen
)
Hotmail? (Slowchatten mag hier toch niet?quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:30 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Verstuur m per post?
Ik dacht eerder aan TPG.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Hotmail? (Slowchatten mag hier toch niet?)
De stok moet binnen 24 uur op zijn nieuwe locatie zijn...quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:34 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan TPG.
Vanaf nu mag dat wel.
In het westen houden we 3uur aanquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:44 schreef es70 het volgende:
[..]
De stok moet binnen 24 uur op zijn nieuwe locatie zijn...
Hij zou al zo'n beetje op de nieuwe plaats van bestemming moeten zijnquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:47 schreef misterDre het volgende:
[..]
In het westen houden we 3uur aan![]()
Hoe ver kun je gooien?quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:44 schreef es70 het volgende:
[..]
De stok moet binnen 24 uur op zijn nieuwe locatie zijn...
Welke richting moeten we aan denken dan (Noord, oost, zuid, west) ?quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij zou al zo'n beetje op de nieuwe plaats van bestemming moeten zijn![]()
Nog steeds Noord-Hollandquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welke richting moeten we aan denken dan (Noord, oost, zuid, west) ?
Ok... hopelijk westwaardsquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Nog steeds Noord-Holland![]()
Nog drie biertjes en ik spring op mijn fiets, waar dat kloteding ook ligt.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:53 schreef es70 het volgende:
Nog steeds Noord-Holland![]()
Dan is het goedquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij zou al zo'n beetje op de nieuwe plaats van bestemming moeten zijn![]()
Pffffff...blufferquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Nog drie biertjes en ik spring op mijn fiets, waar dat kloteding ook ligt.
Ik kan nog fietsen hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:56 schreef misterDre het volgende:
Pffffff...bluffer![]()
Misschien maak ik er wel een internationale stok van als ik hem in mijn handen krijg... heb een engelstalig forum namelijkquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan nog fietsen hoor.
Goede exposure voor sgop elke keer weer trouwens, hé?
Pakken we mooi ff meequote:Op vrijdag 10 september 2004 22:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan nog fietsen hoor.
Goede exposure voor sgop elke keer weer trouwens, hé?
Ooooeeeeh, dan gaat Harrie flippen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:00 schreef DaMart het volgende:
Misschien maak ik er wel een internationale stok van als ik hem in mijn handen krijg... heb een engelstalig forum namelijk![]()
Wie heeft het over Nederland uitgaan ? Gewoon een naam erop hoorquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ooooeeeeh, dan gaat Harrie flippen.
De stok mag Nederland niet uit.
Moeten we eerst weten waar dat ding ligtquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:06 schreef Renesite het volgende:
Pak die kaa uuh teej stok
Jammer.quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:06 schreef DaMart het volgende:
Wie heeft het over Nederland uitgaan ? Gewoon een naam erop hoor
En dan vergeet je Gasselte zelf ook nog.quote:Op donderdag 9 september 2004 10:25 schreef MadDorito het volgende:
9514 Aa en Hunze - Gasselternijveen NL
9515 Aa en Hunze - Gasselternijveenschemond NL
9514 Aa en Hunze - Gasselterboerveen NL
9515 Aa en Hunze - Gasselterboerveenschemond NL
Hoe bedoel je geen creativiteit
Tuurlijk, ik heb een neus voor lekkere mannenquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Wow, PHteV, ben je nog vrijgezel????? Die hele Fok!stok kan me plots gestolen worden!! Ik neem een taxi naar die plek om PHteV te vinden![]()
Hoi Es, jij hier in dit topic?
Kunnen we dat niet afkorten?quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:39 schreef ondeugend het volgende:
Hey... goed te zien dat het weel helemaal lekker gaat met de-stok-die-eigenlijk-een-balk-was-maar-nu-toch-een-plank-is
mietjequote:Op zaterdag 11 september 2004 00:04 schreef Bananenman het volgende:
Ik woon daar op 5 min fietsen vanaf! Ligt op 100 meter van mijn school afMorgenochtend ga ik hem meteen halen!
Tja dan ben je te laat, APK zit al op de fiets vanuit A'damquote:Op zaterdag 11 september 2004 00:04 schreef Bananenman het volgende:
Ik woon daar op 5 min fietsen vanaf! Ligt op 100 meter van mijn school afMorgenochtend ga ik hem meteen halen!
Uit betrouwbare bron vernomen dat Bananenman NU die stok gaat halen. Jammer voor APK, kan die weer terugfietsenquote:Op zaterdag 11 september 2004 00:07 schreef misterDre het volgende:
[..]
Tja dan ben je te laat, APK zit al op de fiets vanuit A'dam![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:09 schreef Xante het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron vernomen dat Bananenman NU die stok gaat halen. Jammer voor APK, kan die weer terugfietsen.
Heb je hem wel verteld van de 3uurs regel die we in het westen hanterenquote:Op zaterdag 11 september 2004 00:09 schreef Xante het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron vernomen dat Bananenman NU die stok gaat halen.
neej, maar de maker is nu ff druk en zou de site dit weekend updaten..quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:38 schreef LennyKravitz het volgende:
pssst...
is http://www.fok-stok.tk/ dood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |