praat nooit mee in SC ofzoquote:Op maandag 6 september 2004 18:53 schreef BoJo het volgende:
Wie ben jij
Maar mooie SC hoor![]()
zie ze ook spoken of niet ?quote:Op maandag 6 september 2004 18:54 schreef BoJo het volgende:
Ohja ik was er weer, wat een saaie eerste dag bij m'n werk zeg, basic training zuigt.
Zit wel een leuke dame bij de training, eens kijken of ik daar wat mee kan regelen![]()
Keuze van de auto is iigquote:Op maandag 6 september 2004 18:54 schreef seto het volgende:
[..]
praat nooit mee in SC ofzo
maar ik wachtte mijn kans af op de 250e
weet ik nog niet, ik hoop het welquote:Op maandag 6 september 2004 18:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
zie ze ook spoken of niet ?
Hoiquote:Op maandag 6 september 2004 18:57 schreef ook_gek het volgende:
ik zie opeens allemaal onbekende namen in de SC komen![]()
ik heb niet zozeer een specifiek jaartal gekozen, maar voor jou heb ik er een plaatje bij gezet (hoop dat het de goeie is)quote:Op maandag 6 september 2004 18:55 schreef Krush het volgende:
Had dan de GTO '64 genomen![]()
je zou je vriendin maar op een helpdesk ontmoetenquote:Op maandag 6 september 2004 18:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
weet ik nog niet, ik hoop het wel![]()
wat is daar mis mee?quote:Op maandag 6 september 2004 19:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
je zou je vriendin maar op een helpdesk ontmoeten
Kunnen jullie elkaar extra goed helpenquote:Op maandag 6 september 2004 19:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat is daar mis mee?
quote:Op maandag 6 september 2004 19:01 schreef seto het volgende:
[..]
ik heb niet zozeer een specifiek jaartal gekozen, maar voor jou heb ik er een plaatje bij gezet (hoop dat het de goeie is)
quote:Op maandag 6 september 2004 19:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kunnen jullie elkaar extra goed helpen![]()
helemaal niets, klinkt zo kansloos, meer niet.quote:Op maandag 6 september 2004 19:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat is daar mis mee?
je verhaal is pas kansloosquote:Op maandag 6 september 2004 19:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
helemaal niets, klinkt zo kansloos, meer niet.
Ik was vandaag zo aan het terugrijde he, met de auto over zon semi b-weg waar allemaal traktors enzo rijden. Best kut met dit weer, dan rij je dus constant 20En ik was dus maar aant chille met 20 kmh, zie ik ze dus stilstaan op de andere weghelft want er moest zo sjakie traktor afslaan, komt daar zon vrouwtje aangevlogen met 80 ofzo, vol in de remmen 4 rokenden banden zker 10 meter doorslippen en gewoon een halve meter voor der voorganger stil staan
![]()
![]()
![]()
Ik zag die auto al vol achterop klappen maar (jammer genoeg) niet, maar het zag er wel stoer uit al dat rook
ja nou, het was wel spannend toen ik daar reed en die auto al vol achterin zag klappen, gebeurde gelukkig niet want voor zelfde geld was mijn heilige opel ook nog geraakt.quote:Op maandag 6 september 2004 19:10 schreef ook_gek het volgende:
was dit zo spannend
alfa rijde, das pas kansloosquote:Op maandag 6 september 2004 19:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
je verhaal is pas kansloos![]()
zwak hoorquote:Op maandag 6 september 2004 19:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
alfa rijde, das pas kansloos![]()
Oh, ongetwijfeld boeiender dan dat van Fugie... als-ie zich al door mij laat dissenquote:Op maandag 6 september 2004 16:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee een "mediatheekmonster" zal een boeiend leven hebben![]()
Nou blijkbaar, als iedereen zich er zo druk over maaktquote:Op maandag 6 september 2004 @ 18:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja, alsof de mening van een 15jarig delletje me eventueel zou kunnen boeien
Ik ben GEEN slet en zeker de jouwe nietquote:Op maandag 6 september 2004 18:39 schreef ook_gek het volgende:
He LoverGirl gekke slet van me.
Mja das je eigen schuld weet je...quote:Op maandag 6 september 2004 18:57 schreef ook_gek het volgende:
* Fugie vindt de alfa van de pa van mijn biertank maat stiekem wel strakquote:Op maandag 6 september 2004 19:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
zwak hoor![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 19:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
Fugie vindt de alfa van de pa van mijn biertank maat stiekem wel strak
OP, onderste stukjequote:Op maandag 6 september 2004 19:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Die auto kost toch 13 miljoen ofzo ?
Vandaag ben jij mijn slet en tevens mijn bitchquote:Op maandag 6 september 2004 19:23 schreef LoverGirl het volgende:
Ik ben GEEN slet en zeker de jouwe niet
Ja jij mag komen maar de rest vind ik elke keer gekker wordenquote:Mja das je eigen schuld weet je...
Dàcht het niet... ik vind wel iemand leuk, maar dat ben jij zeker niet weet je!quote:Op maandag 6 september 2004 19:35 schreef ook_gek het volgende:
Vandaag ben jij mijn slet en tevens mijn bitch
Ik ben niet onbekend, ik ben zeldzaam.quote:Op maandag 6 september 2004 18:57 schreef ook_gek het volgende:
shitttt, ben je ook zo lelijkquote:Op maandag 6 september 2004 19:38 schreef Krush het volgende:
[..]
Ik ben niet onbekend, ik ben zeldzaam.
Een soort GTO '64![]()
wie is dat danquote:Op maandag 6 september 2004 19:38 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Dàcht het niet... ik vind wel iemand leuk, maar dat ben jij zeker niet weet je!
beter gaan we daar dan maar meetenquote:Op maandag 6 september 2004 19:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja jo is niet meer leuk.
Hij heeft hele stapels auto,s
Die gast van paradigit overgens ook.
Heeft alle evo,s op een rij staan in z,n garage.
Dan nog een compleet rally team. En nog paar andere leuke auto,s.
En dan nog de enige echte officiele F&F supra
Eh? Ken jij niet, denk ik... kweet wel dattie hier lurkt, kweet niet offie ook post...quote:Op maandag 6 september 2004 19:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
wie is dat dan![]()
Ik ben altijd nog mooier dan de mooiste Vauxhall, vriend.quote:Op maandag 6 september 2004 19:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
shitttt, ben je ook zo lelijk![]()
wtf!quote:Op maandag 6 september 2004 20:06 schreef Fugie het volgende:http://www.realmofexcursi(...)x%20truck/truck1.wmv
Kap eens met een neger na doenquote:Op maandag 6 september 2004 19:52 schreef LoverGirl het volgende:
Zijn jullie collectief ongesteld ofzo? Ga ff gezellig doen weet je
Ja je weet toch gozer, je hebt geen leven weetjewel! Mja, ik wéét dat ik "teveel op straat rondhang", dat zegt ma namelijk ook de hele tijdquote:Op maandag 6 september 2004 20:06 schreef Fugie het volgende:
je weet toch jongen, je moet niet zo focke anders komen al mijn matties en gaan we je gruwelijk geven tochhhh
Jij bent dat nog nooit geweestquote:Op maandag 6 september 2004 20:15 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Ja je weet toch gozer, je hebt geen leven weetjewel! Mja, ik wéét dat ik "teveel op straat rondhang", dat zegt ma namelijk ook de hele tijd, en die is ongesteld, dus...
quote:Op maandag 6 september 2004 20:15 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Ja je weet toch gozer, je hebt geen leven weetjewel! Mja, ik wéét dat ik "teveel op straat rondhang", dat zegt ma namelijk ook de hele tijd, en die is ongesteld, dus...
Mja moest evenquote:Op maandag 6 september 2004 20:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kap eens met een neger na doen![]()
Eeeh... dat is wat mensen zonder internetverbinding of op een andere manier een overschot aan vrijetijd hebben doen als ze niet werken of op school zitten. Of dat hebben ze omdàt ze niet werken of op school zitten...quote:Op maandag 6 september 2004 20:17 schreef MutZ het volgende:
Leven?? Wasda??
Was het maar waarquote:Op maandag 6 september 2004 20:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij bent dat nog nooit geweest
![]()
Dat wil je niet wetenquote:Op maandag 6 september 2004 20:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
Je weet tochWelke ghetto kom je dan vandaan als je dat leert op straat
engelsen zijn zo lijpquote:Op maandag 6 september 2004 20:17 schreef ook_gek het volgende:http://www.hugi.is/hahradi/bigboxes.php?box_id=51208&f_id=1128
![]()
Ik ben opgehoudenquote:Op maandag 6 september 2004 20:23 schreef ook_gek het volgende:
ja wel of niet moeten. Kap daar mee![]()
hmm, als je dat nou zelf leest, vind je het dan kloppenquote:Op maandag 6 september 2004 20:20 schreef LoverGirl het volgende:
Eeeh... dat is wat mensen zonder internetverbinding of op een andere manier een overschot aan vrijetijd hebben doen als ze niet werken of op school zitten. Of dat hebben ze omdàt ze niet werken of op school zitten...
naakt foto,s van jouquote:Op maandag 6 september 2004 20:25 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Ik ben opgehouden
Goed, ander onderwerp dan maar?
kan je gelijk door naar het scheveningse huis van bewaringquote:Op maandag 6 september 2004 20:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
naakt foto,s van jou![]()
Eh nee... ik heb niet zoveel ervaring met het fenomeen "leven" Heb jij een betere uitleg dan?quote:Op maandag 6 september 2004 20:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
hmm, als je dat nou zelf leest, vind je het dan kloppen![]()
Jij hebt ECHT niks beters te doen he?quote:Op maandag 6 september 2004 20:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
naakt foto,s van jou![]()
Leeftijd is maar een getal.quote:Op maandag 6 september 2004 20:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
kan je gelijk door naar het scheveningse huis van bewaring![]()
Is dat dan een reden om er meteen maar naar te verhuizen dan?quote:Op maandag 6 september 2004 20:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leeftijd is maar een getal.
Rekt het niet dan scheurt het wel.
Je kent het wel......
Ag ik woon er vrij dicht bij![]()
Het is moeilijk een huis of kamer te vinden in scheveningen hoorquote:Op maandag 6 september 2004 20:34 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Is dat dan een reden om er meteen maar naar te verhuizen dan?![]()
leven is dat je zaterdag jezelf helemaal kapot drinkt en zondags hele dag op bed moet liggen uit brakheid, dat is levenquote:Op maandag 6 september 2004 20:33 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Eh nee... ik heb niet zoveel ervaring met het fenomeen "leven" Heb jij een betere uitleg dan?
[..]
Jij hebt ECHT niks beters te doen he?
Mja... zoekt er nog iemand een huis? Ik geloof dat ook_gek zometeen er zometeen geen meer nodig heeftquote:Op maandag 6 september 2004 20:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is moeilijk een huis of kamer te vinden in scheveningen hoor![]()
Telt dat als leven? Pff... zo kan ik het ook alleen mag ik geen alcoholquote:Op maandag 6 september 2004 20:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
leven is dat je zaterdag jezelf helemaal kapot drinkt en zondags hele dag op bed moet liggen uit brakheid, dat is leven(tenminste, ik voel dan wel dat ik leef (naja op dat moment niet echt (volg je het nog? )))
Word een vakantiehuisjequote:Op maandag 6 september 2004 20:36 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Mja... zoekt er nog iemand een huis? Ik geloof dat ook_gek zometeen er zometeen geen meer nodig heeft
Had ik gister ook, kwam terug uit Markelo stonden 'r op eens twee debielen (1 Beetle, 1VW T2) midden op de weg. Kerel voor me remt flink heh, waarom weet ik niet want hij had 'r makkelijk doorheen gekunt. Ik dus ook remmen, net niet op de ABS. Hoor ik opeens pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep achter me. Zie ik zo'n omatje helemaal shakend afremmen en bijna m'n prinses raken.quote:Op maandag 6 september 2004 19:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja nou, het was wel spannend toen ik daar reed en die auto al vol achterin zag klappen, gebeurde gelukkig niet want voor zelfde geld was mijn heilige opel ook nog geraakt.
ik wou dat ik nog 15 was, kon ik na 8 bier helemaal padje af naar huisquote:Op maandag 6 september 2004 20:37 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Telt dat als leven? Pff... zo kan ik het ook alleen mag ik geen alcohol
Goed, vakantiehuisje anyone?quote:Op maandag 6 september 2004 20:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Word een vakantiehuisje
Vier weken niets drinken schijnt te werkenquote:Op maandag 6 september 2004 20:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik wou dat ik nog 15 was, kon ik na 8 bier helemaal padje af naar huis![]()
ja das leuk he zon gezicht, helemaal over de toerenquote:Op maandag 6 september 2004 20:39 schreef dnzl het volgende:
[..]
Had ik gister ook, kwam terug uit Markelo stonden 'r op eens twee debielen (1 Beetle, 1VW T2) midden op de weg. Kerel voor me remt flink heh, waarom weet ik niet want hij had 'r makkelijk doorheen gekunt. Ik dus ook remmen, net niet op de ABS. Hoor ik opeens pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep achter me. Zie ik zo'n omatje helemaal shakend afremmen en bijna m'n prinses raken.
Was wel komisch die kop van dat omatje. Helemaal in shock etc.
toen ik 15 was kon ik maar 8 bier drinken voordat ik thuis moest zijn, nu is de nacht nog niet eens begonnen na 8 bierquote:Op maandag 6 september 2004 20:41 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Vier weken niets drinken schijnt te werken
Tjaaa dat doe je zelf he?quote:Op maandag 6 september 2004 20:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
toen ik 15 was kon ik maar 8 bier drinken voordat ik thuis moest zijn, nu is de nacht nog niet eens begonnen na 8 bieren das niet goed voor je, padje af en nog hele nacht voor je
mja, ik zeg ook elke keer dat het de laatse keer is, maar toch he... * Fugie vindt bier niet eens lekkerquote:Op maandag 6 september 2004 20:46 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Tjaaa dat doe je zelf he?
Ik drink al heel lang vrij weinig drank. en ik kan je vertellen dat je dan opeens snel dronken ben wanneer je weer eens lis gaatquote:Op maandag 6 september 2004 20:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik wou dat ik nog 15 was, kon ik na 8 bier helemaal padje af naar huis![]()
Ik kan best lief doen hoor... ik ben alleen een héél klein beetje chagquote:Op maandag 6 september 2004 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zeg Lovergirl, als je hier alleen maar komt om te bleren over geen leven hebben, ga dan in onzin zitten..
En als je wel lief kunt doen, ben je natuurlijk vast wel welkom..
Dat probleem ken ik ook, dat los ik nu op door ieder weekend met schoonouders mee te drinken tijdens en na het avondeten..quote:Op maandag 6 september 2004 20:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik drink al heel lang vrij weinig drank. en ik kan je vertellen dat je dan opeens snel dronken ben wanneer je weer eens lis gaat![]()
mja dat is juist kut, dan ben je van de wereld en is het nog vet vroeg. Had ik toen ik nog dom was en 3 uur sliep en hele dag werkte. Ging je bier drinken was je zo weg en kon je de hele avond nix meerquote:Op maandag 6 september 2004 20:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik drink al heel lang vrij weinig drank. en ik kan je vertellen dat je dan opeens snel dronken ben wanneer je weer eens lis gaat![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 21:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja dat is juist kut, dan ben je van de wereld en is het nog vet vroeg. Had ik toen ik nog dom was en 3 uur sliep en hele dag werkte. Ging je bier drinken was je zo weg en kon je de hele avond nix meer(alleen nog maar: 'daaar gaat zeeee' zingen en dan vervolgens erachter komen dat ze ook echt weg zijn
)
Slimquote:Op maandag 6 september 2004 21:08 schreef ook_gek het volgende:
ik ken mijn grensen. Maar goed tijdje geleden er dus lekker over heen gegaan.
eindig je zo dronken als een hoerentoeter op het strandDat is best moeilijk lopen hoor zand op dat moment.
Of zit je in de auto rij je mee met de bob. Word je aan gehouden zegt die agent. Mevrouw uw lamp is kapot wilt u die even laten repareren. En ik doe droog dat lampje aan wat ook aan gaat tijdens het instappen. En zeg dan droog. Nou ik weet niet wat jij gebruikt. Maar ik hoef het niet. Want het lampje werkt gewoon hoor![]()
Dat soort actie,s allemaal dus
En het ergste is dan nog s,ochtends om half 7 thuis komen dood leuk je ouders tegen komen. Hele verhalen tegen hebben wat er allemaal gebeurt is. Die proberen je dan in bed te krijgen. Lig je in bed ga je weer naar beneden om nog even wat te vertellen. Zo van. MAM je raad nooit wie ik tegen gekomen ben. En als iemand saggo is dan is het m,n moeder wel en die heeft op zo een moment GEEN zin om te raden. En dan maar blijven door praten dat ze moet raden. En dan zegt ze. Sinterklaas. En dan heel serieus reageren van. HUH was jij er ook dan![]()
Maar goed op een gegeven moment lig je in bed dan. En als je dan wakker word heeft je moeder vrij veel lol. Alleen kan jij die lol niet begrijpen omdat het idee is dat je hoofd nog ergens op het strand ligt![]()
* ook_gek doet dus niet zo veel meer aan drank![]()
tis altijd wel gaar de day after, maar de lol die je hebt op dat momentquote:Op maandag 6 september 2004 21:08 schreef ook_gek het volgende:
gelul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IKquote:Op maandag 6 september 2004 21:45 schreef MutZ het volgende:
Ok, ff een invertarisatie... wie hebben FOK!radio gehoord?? Dan weet ik tenminste wie dat allemaal over mij gehoord hebben...
quote:Op maandag 6 september 2004 21:45 schreef ook_gek het volgende:
ik moet volgende week naar de dealer info beurs in utrecht van m,n werk.
Dat word weer uit eten gaan en zuipen. Dat kan nog leuk worden. Hele middag zwaar
aan het bier en dan s,avonds ook nog eens zuipen. En ik kan al niet zo veel hebben![]()
Ik vergeet altijd wanneer het isquote:Op maandag 6 september 2004 21:45 schreef MutZ het volgende:
Ok, ff een invertarisatie... wie hebben FOK!radio gehoord?? Dan weet ik tenminste wie dat allemaal over mij gehoord hebben...
Mja, vrijwilligers?quote:Op maandag 6 september 2004 21:48 schreef BazzoS het volgende:
[..]verhalen, foto's enzo
daar draaien ze geen eminem dus daar luister ik niet naarquote:Op maandag 6 september 2004 21:45 schreef MutZ het volgende:
vet relaaaaaxtquote:Op maandag 6 september 2004 21:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
daar draaien ze geen eminem dus daar luister ik niet naar![]()
Volgende week maandag of dinsdagquote:Op maandag 6 september 2004 21:48 schreef BazzoS het volgende:
[..]verhalen, foto's enzo
jij luistert 24/7 eminem?quote:Op maandag 6 september 2004 21:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
daar draaien ze geen eminem dus daar luister ik niet naar![]()
m,n rokje zat in de wasquote:Op maandag 6 september 2004 21:56 schreef Ballebek het volgende:
Wat een klootzakken zijn jullie ook...
Valt me zoooooooo tegen!!!
Ik kijken of de 250e PTA SC er is en niks slingers, balonnen, danseressen met een hawaii outfit, geen lekkere cocktails, geen bloemen voor de vaste gasten hier in de SC HELEMAAL NIETS!!!
Zit ik hier helemaal netjes in pak speciaal voor de 250e PTA SC te wachten op een lekker borrelhapje maar nee hoor, het kon er niet vanaf... IK BEN ZELFS ONDER DE DOUCHE GEWEEST VOOR DE KERST!!!
Affijn, dan maar weer me stinkende met gaten versierde trainingsbroek en "I am 1337" shirt.
Ik schenk mezelf wel een biertje in. Jammer, echt heel jammer...
nee als ik slaap nietquote:Op maandag 6 september 2004 21:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij luistert 24/7 eminem?![]()
post hier nog geen 250 slowchats, sorryquote:Op maandag 6 september 2004 21:56 schreef Ballebek het volgende:
Ik kijken of de 250e PTA SC er is en niks slingers, balonnen, danseressen met een hawaii outfit, geen lekkere cocktails, geen bloemen voor de vaste gasten hier in de SC HELEMAAL NIETS!!!
Zit ik hier helemaal netjes in pak speciaal voor de 250e PTA SC te wachten op een lekker borrelhapje maar nee hoor, het kon er niet vanaf... IK BEN ZELFS ONDER DE DOUCHE GEWEEST VOOR DE KERST!!!
Affijn, dan maar weer me stinkende met gaten versierde trainingsbroek en "I am 1337" shirt.
Van jou wist ik het al... Maar als jij de enige bent, dan valt het nog wel mee...quote:Op maandag 6 september 2004 21:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
IK![]()
Nolius vind je lief. Ik zie een trio aankomen tussen nolius ChrisJX en Mutz
quote:Op maandag 6 september 2004 22:02 schreef Ballebek het volgende:
BazzoS krijgt een biertje op de volgende meet
Ik kan anders wel snel een rel veroorzaken hoorquote:Op maandag 6 september 2004 22:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Van jou wist ik het al... Maar als jij de enige bent, dan valt het nog wel mee...
quote:Yeah i'm talkin to you BITCH (get up and dance bitch)
Wiggle that ass BITCH (yeah thats it. yeah i called you a bitch)
What you going to do about it BITCH?
Sit there and cry like a little BITCH? BITCH.
Get up and dance BITCH (wiggle that ass bitch)
You little trash BITCH (yeah thats it. yeah i called you a trash bitch)
quote:Op maandag 6 september 2004 21:56 schreef Ballebek het volgende:
quote:Op maandag 6 september 2004 22:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kan anders wel snel een rel veroorzaken hoor
Denk even terug aan die collum van SC over mikeymo en neusaap.
Gek genoeg heb ik die in handen gekregen en heb ik hem in onzin geknalt.
Hij is toen of verwijderd of hij is toen naar de crew forum verhuis![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 21:45 schreef BazzoS het volgende:
BoJo, je gelooft me nooit, raad eens wat ik gezien heb vanmiddag?waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah het komt weer boven drijven merk ikquote:Op maandag 6 september 2004 22:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die column heb ik toen gelezen... Was wel tof...quote:Op maandag 6 september 2004 22:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah het komt weer boven drijven merk ik![]()
de rel was leuker die er van gekomen isquote:Op maandag 6 september 2004 22:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die column heb ik toen gelezen... Was wel tof...
trusten MutZie!quote:Op maandag 6 september 2004 22:13 schreef MutZ het volgende:
truste allemaal...
quote:Op maandag 6 september 2004 22:19 schreef Fugie het volgende:
* hermandeperman vindt het niet zo leuk dat ie zo weg gaat en hermandepermban alleen moet laten in het pta channel, zal morgen wel niets meer van over zijn
In mah hometown, i was cruisin` in my ride, down the alleyquote:Op maandag 6 september 2004 22:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
waar?![]()
heb je daar fatsoenlijke wegen dan?quote:Op maandag 6 september 2004 22:23 schreef BazzoS het volgende:
[..]
In mah hometown, i was cruisin` in my ride, down the alley![]()
oke, hij reed dus gewoon in mijn woonplaats, in lichtenvoorde (gelderland)
it wasn't mequote:Op maandag 6 september 2004 22:23 schreef BazzoS het volgende:
[..]
In mah hometown, i was cruisin` in my ride, down the alley![]()
oke, hij reed dus gewoon in mijn woonplaats, in lichtenvoorde (gelderland)
als je het goed doet welquote:Op maandag 6 september 2004 22:24 schreef ook_gek het volgende:
geil? Kan je dat eten?
Alfa's die niet maximaal verlaagd zijn, rijden er zo overheen (terreinwagens enzo)quote:Op maandag 6 september 2004 22:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
heb je daar fatsoenlijke wegen dan?![]()
hij had echt exact dezelfde velgen als jij hebtquote:Op maandag 6 september 2004 22:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
it wasn't me
beetje gaar dat iedereen nu mijn stylo kopieerd.![]()
je ziet gewoon spoken manquote:Op maandag 6 september 2004 22:28 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hij had echt exact dezelfde velgen als jij hebt15/16"?
dat wijf in je sig heb te grote tieten.quote:Op maandag 6 september 2004 22:34 schreef Ballebek het volgende:
Ik ook niet... Ik ben dom...
quote:Op maandag 6 september 2004 22:36 schreef ook_gek het volgende:
ik heb schijt aan modjes zoals sommige wel gemerkt hebben![]()
ThaFreak![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 22:45 schreef Ballebek het volgende:
IRC hoeren... Ik mag die Fugie niet...
quote:Op maandag 6 september 2004 22:45 schreef Ballebek het volgende:
IRC hoeren... Ik mag die Fugie niet...
kom morgenavond eens weer op ircquote:Op maandag 6 september 2004 22:36 schreef ook_gek het volgende:
ThaFreak![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 22:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
![]()
herman heb weer @ dus alles is weer veilig
Is dit opeens een data forum gewordenquote:Op maandag 6 september 2004 22:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kom morgenavond eens weer op irc![]()
heb ik dat amsterdammetje voor niks uit de grond getrokken bedoel jequote:Op maandag 6 september 2004 22:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dit opeens een data forum geworden
Sorry maar ik ben niet zo een soort mens als dat jij bent.
Ik wil niet paalzitten.
Sorry maar ik ga je echt niet helpen dat in te brengenquote:Op maandag 6 september 2004 22:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb ik dat amsterdammetje voor niks uit de grond getrokken bedoel je![]()
neej je zou me geld betalen om dat ding voor jou te regelen.....quote:Op maandag 6 september 2004 22:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sorry maar ik ga je echt niet helpen dat in te brengen![]()
notes bedoel je?quote:Op maandag 6 september 2004 22:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neej je zou me geld betalen om dat ding voor jou te regelen.....
meer baggeren, na je ban is er niets meer bijgekomenquote:Op maandag 6 september 2004 22:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
notes bedoel je?
Ag er zijn meer wegen die naar rome leiden![]()
whahaquote:Op maandag 6 september 2004 22:51 schreef ook_gek het volgende:
Post hier de ziekste foto van de 5-jaars-meeting![]()
Dat beest![]()
Heftig vet man !quote:Op maandag 6 september 2004 20:06 schreef Fugie het volgende:http://www.realmofexcursi(...)x%20truck/truck1.wmv
Wheheh je moest eens weten.quote:Op maandag 6 september 2004 22:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
meer baggeren, na je ban is er niets meer bijgekomen![]()
waarvoor dit keer dan?quote:Op maandag 6 september 2004 23:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wheheh je moest eens weten.
En belangrijker. Ik heb een 2de onterechte ban van 10min gehad
Lekker gerukt bij Discovery?quote:Op maandag 6 september 2004 23:28 schreef ook_gek het volgende:
ik ben nog wakker![]()
wat was er dan?quote:Op maandag 6 september 2004 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lekker gerukt bij Discovery?
Nog steeds! Nu gaat het niet meer over tieten, maar over orgasmes. Achterlangs heeft de penis de beste kans om de G-plek te vindenquote:Op maandag 6 september 2004 23:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat was er dan?
Je weet dat ze er meer dan 1 heeft hequote:Op maandag 6 september 2004 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nog steeds! Nu gaat het niet meer over tieten, maar over orgasmes. Achterlangs heeft de penis de beste kans om de G-plek te vinden
Vanavond maar eens op zoek dan
ik dacht in de DIG sticky topics of anders in MED....quote:Op maandag 6 september 2004 23:57 schreef dnzl het volgende:
Hoe connect ik naar de Fok irc?
de search vind teveel
lukt dat zo weinig danquote:Op maandag 6 september 2004 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Meer dan 1 erogene zone, ja!
Maar meer dan 1 g-plek? Nou ja, ik ga gewoon door met zoeken na het vinden
Vrouwen die klaarkomen houden 70% meer sperma vastVoortan dus Sandra elke ker tot een orgasme brngen, is minder geknoei
is zeker niet makkelijk neequote:Op dinsdag 7 september 2004 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
60-40 verhouding of zo....
Probeer jij nou maar eens een vrouw tot een orgasma te brengen (een die niet faket)
en daar is niets mis mee...quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgens mij heeft ook_gek zn armani pyjama aangedaan en is ie in zn Hugo Boss bed gaan liggen
Ja wat vind je leuk?quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
ook_gek, we gaan morgen met schoonmoeder een autoritje maken, maar we weten nog neit waar naar toe.. heb je nog tips voor leukeplekken in regio den haag om te bezoeken?
versace bed is het lulquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgens mij heeft ook_gek zn armani pyjama aangedaan en is ie in zn Hugo Boss bed gaan liggen
boerderij in den haagquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, als ik daar met mn schoonmoeder en mn verloofde zit zijn wij het lijpste gezelschap wat er bij zit hoor.. maar terrasjes is neit echt iets voor schoonma.. ze wilde nar een boerderij, maar dat wildne wij niet.. we komen al vaak genoeg op de boerderij van mn broer. oude tuinen of pittoreske dorpjes in de omgeving of zo.
ik ga nu weg! trusten ook_gekquote:Op dinsdag 7 september 2004 01:23 schreef ook_gek het volgende:
leuk hoor weggaan zonder gedag te zeggen
liefquote:Op dinsdag 7 september 2004 01:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ga nu weg! trusten ook_gek
16"quote:Op maandag 6 september 2004 22:28 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hij had echt exact dezelfde velgen als jij hebt15/16"?
leuk meisje zie je dan weerquote:Op dinsdag 7 september 2004 07:53 schreef BoJo het volgende:
hoop dat deze trainingsdag interessanter is
doei
quote:Op dinsdag 7 september 2004 07:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
leuk meisje zie je dan weer
quote:Op maandag 6 september 2004 22:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de rel was leuker die er van gekomen is![]()
Niet alleen aan modjes volgens mij...quote:Op maandag 6 september 2004 22:36 schreef ook_gek het volgende:
ThaFreak![]()
ook aan de paashaas!quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Niet alleen aan modjes volgens mij...
gewoon blijven fokkenquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:05 schreef Fugie het volgende:
* BazzoS heeft eigelijk niet zon goed idee van wat ie nu moet doen, iedereen die ik moet hebben is weg ofzo
quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
ook aan de paashaas!![]()
ik moet een softwareapplicatie testen en er wat documenten over schrijven. Tis bij informatica bedrijf. Alleen heb ik gister wat informatie erover gehad, staat er hier een proefopstelling, maar meer weet ik niet. Ook niet over wat er exact moet gebeuren en iedereen is dus weg... Schiet dus niet echt op he.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:09 schreef BazzoS het volgende:
[..]
gewoon blijven fokken
Wat voor stage doe je eigenlijk, bij wat voor een soort bedrijf?
doe jij is niet zo populairquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:22 schreef Steve-O het volgende:
wtf doen al die newbies hier
newbiequote:Op dinsdag 7 september 2004 10:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
doe jij is niet zo populair![]()
![]()
hmm inderdaadquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik moet een softwareapplicatie testen en er wat documenten over schrijven. Tis bij informatica bedrijf. Alleen heb ik gister wat informatie erover gehad, staat er hier een proefopstelling, maar meer weet ik niet. Ook niet over wat er exact moet gebeuren en iedereen is dus weg... Schiet dus niet echt op he.
Moet je horen wie het zegt...quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:22 schreef Steve-O het volgende:
Mogguhquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:24 schreef Steve-O het volgende:
oja
mogguh
ja dat vind ik ookquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:27 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hmm inderdaadgewoon afblijven, kan je het ook niet mollen
sorryquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt...
newbiequote:Geregistreerd op: vrijdag 21 november 2003 @ 19:59
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: 7421 (gemiddeld 26 per dag)
quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:29 schreef Steve-O het volgende:
tering ik ben nu al stront nerveus voor mijn stage
ik ook niet en ik zit hier op mijn 2de dag een beetje af te vragen wat ik nu eigelijk moet doenquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:32 schreef Steve-O het volgende:
nee neit![]()
eerder
heb gewoon nog nooit stage gelopen
ehehequote:Op dinsdag 7 september 2004 10:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ook niet en ik zit hier op mijn 2de dag een beetje af te vragen wat ik nu eigelijk moet doen
ja 233 euro bruto per maand, reiskosten moet ik nog even vragen, maar die man is er ook nietquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:34 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ehehe![]()
ik mag een paar maanden op school rondlopen ...
krijg jij eigenlijk vergoeding oid
dat zou best wel lullig zijnquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja 233 euro bruto per maand, reiskosten moet ik nog even vragen, maar die man is er ook niet
Als ik geen reiskosten vergoeding krijg, gaat die 233 euro op aan benzine om heen en weer te rijde
Mensen met een kleurtje zijn geen newbie meer...quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:29 schreef Steve-O het volgende:
[..]
sorry
[..]
newbie
ja pfff niet mijn schuldquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:36 schreef hermandeperman het volgende:
moge mensen
enne Fugie... GA EENS WAT DOEN MAN
huiliequote:Op dinsdag 7 september 2004 10:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja pfff niet mijn schuld![]()
zou tijd wordenquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:41 schreef hermandeperman het volgende:
ik moet vanmiddag bellen of er een bedrijf een plekje voor me heeft!!
yeuhquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:41 schreef hermandeperman het volgende:
ik moet vanmiddag bellen of er een bedrijf een plekje voor me heeft!!
* mist het middelvingersmileytje van D-Devil...quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
zou tijd worden![]()
* Hugster speelt plaatsvevangend D-Devilquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
zou tijd worden![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
* hermandeperman speelt plaatsvevangend D-Devil
[afbeelding]
dat is zo kut, van het programma hier is nix geen documentatie. Ik weet totaal niet wat het doet enzoquote:Op dinsdag 7 september 2004 10:55 schreef Thermo het volgende:
Ik loop dus ook stage
Sinds ze hier SAP draaien en er niemand echt gespecialiceerd is in SAP, mag ik mezelf in het diepe werpen en proberen alle functies van SAP zo goed mogelijk in dit bedrijf te gaan implementeren.
De eerste dagen bleek het vrij goed te gaan maar nu zit ik bij quotation reports die ik moet maken toch al wat meer op te zoeken dan de eerste week.
De helpdesk in ierland is iedergeval wel super okee, in tegen stelling tot de nederlandse....
Verder moet ik ook nog in php de webshop verbouwen en het intranet verbouwen, heb nog genoeg te doen du
quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
* Fugie speelt plaatsvevangend D-Devil
[afbeelding]
o god o god... het begint nu al met vergaderen.....quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat is zo kut, van het programma hier is nix geen documentatie. Ik weet totaal niet wat het doet enzoMaar de baas kwam net, dus ff vergaderen
Nee eigelijk aan heel veel mensen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Niet alleen aan modjes volgens mij...
quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee eigelijk aan heel veel mensen.
Er zijn er maar een paar waar ik respect voor heb![]()
En die zitten naar mijn weten niet op fok![]()
SPAM... maar wel mooie wagens!quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
Over een 250 GTO gesproken...
*kuch* [TK] Diverse modelauto's (schaal 1:18)
Is een feit. Ik heb schijt aan iedereen. En wie of wat ze ook mogen zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:49 schreef Steve-O het volgende:
[..]!
quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:50 schreef hermandeperman het volgende:
rollator
De mijne is een rollator voor de meer bedeelden onder onsquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
dit is een rollator
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:59 schreef Hugster het volgende:
waarom zet jij altijd een punt achter elke smiley?
PIMPquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:58 schreef D-Devil het volgende:
[..]
De mijne is een rollator voor de meer bedeelden onder ons.
Das wel zielig. Een beetje danquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:21 schreef Steve-O het volgende:
ik ook
morgen met stage beginnen op school ()
ja wat hij zegt ja.quote:Op dinsdag 7 september 2004 10:22 schreef Steve-O het volgende:
een 15 jarige vervelende BrEeZaH die populair praatquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:18 schreef Tjabbo het volgende:
okay okay praat me ff bij.
wie de fuck is lovergirl, en hoe houdt ze het vol tussen al die autonerds hier
weet jequote:Op dinsdag 7 september 2004 14:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
een 15 jarige vervelende BrEeZaH die populair praat
quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
weet je![]()
staat hier zon dikke opel vectra gts voor het raamquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]* moet weer aan DE-reclame denken
![]()
ze gaat maar niet weg, weet jequote:Op dinsdag 7 september 2004 14:18 schreef Tjabbo het volgende:
je weet toch... dit dat zus zoquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ze gaat maar niet weg, weet je [afbeelding]
Ze staat bij mij in m,n msn lijst. Dat zal veel verklaren denk ikquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:18 schreef Tjabbo het volgende:
quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:30 schreef hermandeperman het volgende:
Jaja... eindelijk voor elkaar... ik ga morgen op gesprek bij potentieel stage-bedrijf!!!!!!!!
je doet maar!! Bier zatquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:40 schreef Fugie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
morgeavond bier @ hermannetjuhhhhh
nee kan niet, moet donderdag weer stage lopenquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je doet maar!! Bier zat![]()
pfff mietje.. ik met een beetje mazzel ookquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee kan niet, moet donderdag weer stage lopen![]()
goeie grapquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
pfff mietje.. ik met een beetje mazzel ook![]()
Zet haar in d'r auto. 50 cents uit haar speakers laten pompen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ze gaat maar niet weg, weet je [afbeelding]
heeeeyquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:58 schreef Tjabbo het volgende:
Gewon chîl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |