Geen idee. Zou het gewoon doen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:40 schreef brotherlouie98 het volgende:
Is het verstandig om dan je acties naar haar te maken?
das juist lachenquote:Op donderdag 29 juli 2004 00:07 schreef LostFormat het volgende:
Als je het wel doet, bereid je dan wel voor op de roddel en achterklap van jullie collega's.
Ach ook al doe je het niet dan merken ze het wel aan de manier hoe je met elkaar omgaat. Bij mij op het werk in ieder geval wel, daar noemden de managers ons zelfs het lovekoppel, probleem is alleen ze heeft al een vriend en ik ga niet stoken in die relatie dus probeer wat afstand te houden.(daar is al ander topic over ) We hebben het wel supergezellig op het werk, mailen constant etc dus je verhaal komt me bekend voorquote:Op donderdag 29 juli 2004 00:07 schreef LostFormat het volgende:
Als je het wel doet, bereid je dan wel voor op de roddel en achterklap van jullie collega's.
leeftijd verschil is niet zo'n groot puntquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:49 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ik weet t niet. Stel je nou toch eens voor dat ze juist doordat we collega's zijn de boot afhoudt? Dat zou een ernstige vernedering zijn waar je dan elke dag op t werk aan herinnerd wordt..
Beiden durven we niet zo lijkt t! Leeftijdsverschil is wel ruim 5 jaar in haar voordeel.
Nou laat haar dan als oudste de 1e move makenquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:49 schreef brotherlouie98 het volgende:
Leeftijdsverschil is wel ruim 5 jaar in haar voordeel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |