quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:04 schreef KingB het volgende:
ik haak af bij deze...
Was dat niet ook die tijd dat die dingen voor 25 piek over de toonbank gingen ipv 20 euro. Op zich heb ik wel interesse in de 250 Testa Rossa (die van mij is laatst op de grond gevallen en de ruit is gescheurd) en de 250 LM. Maar voor 20 euro p/s kijk ik dan toch maar liever tegen de gescheurde ruit aan.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Deze zijn uit de tijd dat Burago nog échte modellen maakte, en niet die slecht afgewerkte kitsch van tegenwoordig...
Het ontwerp is al ouder, maar het model wordt nog steeds nieuw gemaakt. En de tijd dat ze 25 piek kostten is zeker 15 jaar geleden...quote:Op donderdag 9 september 2004 23:22 schreef Toewan het volgende:
[..]
Was dat niet ook die tijd dat die dingen voor 25 piek over de toonbank gingen ipv 20 euro. Op zich heb ik wel interesse in de 250 Testa Rossa (die van mij is laatst op de grond gevallen en de ruit is gescheurd) en de 250 LM. Maar voor 20 euro p/s kijk ik dan toch maar liever tegen de gescheurde ruit aan.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:39 schreef KingB het volgende:
heb je foto's van details? wil wel zien hoe ze zijn afgewerkt...
Je geeft het zelf al aan. Deze auto's kostten rond de 25 gulden. Ik heb ze recentelijker (10 jr. geleden ongeveer) gekocht voor hetzelfde bedrag (ongeveer). Ik ga normaal niet lopen emmeren over verkoopprijzen, maar zoals je zelf al min of meer aangeeft is dit redelijk bespottelijk.quote:Op vrijdag 10 september 2004 02:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Het ontwerp is al ouder, maar het model wordt nog steeds nieuw gemaakt. En de tijd dat ze 25 piek kostten is zeker 15 jaar geleden...
Maar ze mogen allemaal tegelijk weg voor 75 euries, ik heb helaas wat ruimte tekort.
Moet je wel goed lezen.quote:Op maandag 13 september 2004 14:38 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Je geeft het zelf al aan. Deze auto's kostten rond de 25 gulden. Ik heb ze recentelijker (10 jr. geleden ongeveer) gekocht voor hetzelfde bedrag (ongeveer). Ik ga normaal niet lopen emmeren over verkoopprijzen, maar zoals je zelf al min of meer aangeeft is dit redelijk bespottelijk.
Is goed, stuur me maar een mailtje als je weet wanneer je langs kunt komenquote:Op maandag 3 januari 2005 08:46 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb eventueel wel interesse, maar ik ben pas over een paar (2-3) weken in de buurt. Als je ze nog even kunt bewaren kan ik ze misschien een keer ophalen?
¤ 50 doen voor alle 5?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |