ja idd even veranderdquote:Op zondag 5 september 2004 17:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
In de openingpost
"Wees aub niet zo orgineel om deze stok weg te halen!!"
Juist wel, dat is de bedoeling. Misschien moet je ontvoeren, ontvreemden, kidnappen oid ervan maken
17:33quote:Op zondag 5 september 2004 17:52 schreef The_Hives het volgende:
hoelaat is die sms verstuurd?
Staat er duidelijk bij: 17:33quote:Op zondag 5 september 2004 17:52 schreef The_Hives het volgende:
of niks neerzetten, voordat je mensen op ideeen brengt..quote:Op zondag 5 september 2004 17:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
In de openingpost
"Wees aub niet zo orgineel om deze stok weg te halen!!"
Juist wel, dat is de bedoeling. Misschien moet je ontvoeren, ontvreemden, kidnappen oid ervan maken
Jup, ook mogelijkquote:Op zondag 5 september 2004 17:53 schreef River-X het volgende:
[..]
of niks neerzetten, voordat je mensen op ideeen brengt..![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 17:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Staat er duidelijk bij: 17:33
ik haal het wel helemaal wegquote:Op zondag 5 september 2004 17:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jup, ook mogelijk
quote:Op zondag 5 september 2004 17:52 schreef The_Hives het volgende:
je zou bijna denken dat hij om 17:33 verstuurd is hè...quote:5/9 17:33 we hebben....
quote:Op zondag 5 september 2004 17:56 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
[..]
je zou bijna denken dat hij om 17:33 verstuurd is hè...
hee handig gelijk ook effe in m'n sig gezet,quote:Op zondag 5 september 2004 18:02 schreef webfreaky het volgende:
http://www.webfreaky.com/fok/topic/fokstok.php deze gaat automatisch naar het nieuwste topic, dus als je die aan je favorieten toevoegd of naar dit topic wil linken, gebruik die link
(het script zoekt gewoon naar het eerste topic in general chat dat begint met "het grote fok! stok", dus nu niet ineens de titels anders gaan doen. hij is niet hoofdlettergevoelig)
Stop toch met janken sukkel, sgop heeft dat ding nu 3x gehad en onmiddelijk verplaatst, geheel volgens de spelregels.quote:In het vorige topic schreef een of ander kwakkie:
wat moeten die rukkers van SGOP nou elke keer.
verzin zelf eens wat
echt waar als gasten een keer zoiets hebben als een fokstok, wil ik er wel wat kilometers voor rijden om ook hun spel te verzieken
Ik heb hem ook in de OP gezet.quote:Op zondag 5 september 2004 18:04 schreef webfreaky het volgende:
<?php
$source = implode('',file('http://forum.fok.nl/forum/61'));
$source = htmlspecialchars(strtolower($source));
// inlezen van [fok america]
$start = strpos($source, '[fok!] america');
$line = substr($source, $start-30, 500);
// alles tussen "topic(" en ");" inlezen
$line = substr($line, strpos($line, 'topic(')+7);
$line = substr($line, 0, strpos($line, ');')-1);
$line = explode('\',\'', $line);
header("location: [url=http://forum.fok.nl/topic/$line[0]");]http://forum.fok.nl/topic/$line[0]");[/url]
?>
deze gebruiken we voor onze america's army topics, ff omgebouwd
Jammer voor jou dat ie er niet meer ligt.quote:Op zondag 5 september 2004 18:05 schreef petre86 het volgende:
als de stok er morgen nog ligt dan word ie opgehaald door een bekende van me
Daar is ie lang genoeg geweest, hij blijft nu een tijdje in het noord-oosten (hint:groningen-stad)quote:Op zondag 5 september 2004 18:08 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk komt hij nu naar het westen
60 km van de plek waar Flash en Deepfreeze wonen blijkbaarquote:Op zondag 5 september 2004 18:29 schreef webfreaky het volgende:
pff 60 km van almelo?
je hebt wel door dat dat een schatting van mij was hè......quote:Op zondag 5 september 2004 18:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
45 minuten zijn om, any minute now
ja hoor dat mag je aannemenquote:Op zondag 5 september 2004 19:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mag ik aannemen dat dat blauwe verkeersbord/wegwijzer en het plaatsnaambord vlak bij elkaar staan?
Ja, om alle lelijke mensen uit te sluiten van deelnamequote:Op zondag 5 september 2004 19:26 schreef Yeahinho het volgende:
Is het tegenwoordig een must om zelf op de foto te staan?
Dan mag Yeahinho niet mee doenquote:Op zondag 5 september 2004 19:29 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Ja, om alle lelijke mensen uit te sluiten van deelname
Succes!quote:Op zondag 5 september 2004 19:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
OK, ik ga, op de fiets dus.
Maar 1. Ik heb geen beltegoed, dat wordt dus geen SMS
Maar 2. Ik ben nogal een poosje onderweg, dus als ik hem idd te pakken krijg dan duurt het zeker 2 uur voordat jullie iets horen
Dan ga ik ook maar een rondje fietsen... alleen niet richting de stok... dan ben ik wel een uur of 8 bezig om daar te komen denk ikquote:Op zondag 5 september 2004 19:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar 2. Ik ben nogal een poosje onderweg, dus als ik hem idd te pakken krijg dan duurt het zeker 2 uur voordat jullie iets horen
* Yeahinho houdt wijselijk zijn mond...quote:Op zondag 5 september 2004 19:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan mag Yeahinho niet mee doen
Kijk!, dat is spirit. Op de fiets...quote:Op zondag 5 september 2004 19:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
er zijn meer kapers op de kust..quote:Op zondag 5 september 2004 19:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
* LucienS houdt wijselijk zijn mond...
Als ie in Den Bosch of naaste omgeving ligt kun je het trouwens schudden, want mijn auto kan harder!
Ik denk dat als ie hier ooit mag belanden dat het een wedstrijd wordt,of.....quote:Op zondag 5 september 2004 19:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
* DutchGooner houdt wijselijk zijn mond...
Als ie in Den Bosch of naaste omgeving ligt kun je het trouwens schudden, want mijn auto kan harder!
Wehehehe, goed plan!!quote:Op zondag 5 september 2004 19:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat als ie hier ooit mag belanden dat het een wedstrijd wordt,of.....
Jij laat mij de stok in DB pakken,ik leg hem in Rosmalen en bel je
Toppie !!!quote:Op zondag 5 september 2004 19:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Vind je het gek met dit soort posts...?quote:Op zondag 5 september 2004 20:27 schreef melismay het volgende:
Jeetje, deze topics gaan echt hard!!
quote:Op zondag 5 september 2004 20:27 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
*expeditie robinson kijkt*
cool he??quote:Op zondag 5 september 2004 20:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Vind je het gek met dit soort posts...?
[..]
vertel vertelquote:Op zondag 5 september 2004 20:42 schreef Renesite het volgende:
Nou, ontopic geneuzel is wel wat fijner
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 5 september 2004 21:08 schreef Isabeau het volgende:
Tara heeft De Stok
Het maakt uit dat er mensen zijn die de topics willen teruglezen, maar er niet op zitten te wachten om daar 3 uur mee bezig te zijn doordat er ook zoveel geslowchat word in dit topic.quote:Op zondag 5 september 2004 20:41 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
wat maakt het uit zo lang de stok er nog niet is![]()
iets van euhmz 350 maail 100!quote:Op zondag 5 september 2004 21:23 schreef LucienS het volgende:
en onstokic verder: Wat zijn de exacte afmetingen van de stok?![]()
benieuwd of ie in je reet past?quote:Op zondag 5 september 2004 21:23 schreef LucienS het volgende:
en onstokic verder: Wat zijn de exacte afmetingen van de stok?![]()
Scherpquote:Op zondag 5 september 2004 21:25 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
benieuwd of ie in je reet past?![]()
eh, ik woon met Tara in één huis?quote:Op zondag 5 september 2004 21:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoe weet jij dat?
Maar hij had geen beltegoed!quote:Op zondag 5 september 2004 21:37 schreef Isabeau het volgende:
eh, ik woon met Tara in één huis?![]()
Haha okey sorryquote:Op zondag 5 september 2004 21:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
eh, ik woon met Tara in één huis?![]()
Wat niet betekend dat hij niet gebeld kan wordenquote:Op zondag 5 september 2004 21:39 schreef kasper het volgende:
[..]
Maar hij had geen beltegoed!![]()
Ehhh... tja....quote:Op zondag 5 september 2004 21:43 schreef _Flash_ het volgende:
Wat niet betekent dat hij niet gebeld kan worden
quote:Op zondag 5 september 2004 22:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi, daar ben ik dan. helemaal bek af.
Ik was in 1 uur in Hardenberg. De stok lag 21.6 km van mijn huis.
Terugweg was vermoeiender en 43.3km later is hij hier in Hoogeveen.
De batterijen van de digitale camera zijn leeg, dus nog even geen foto.
Hij blijft hier overnachten. Gaat morgen mee naar college (Groningen) en zal dan morgenavond pas (sorry, kan niet eerder) op een nieuwe locatie neergelegd worden. Hij zal echter wel binnen 24 uur op z'n nieuwe plekje liggen
Wohooo!! Respect!quote:Op zondag 5 september 2004 22:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
quote:Op zondag 5 september 2004 22:06 schreef Isabeau het volgende:
De Fokstok is in Hoogeveen
(leuk scoobydoodingetje)
Echt knap! Ik doe het je niet na iig !!quote:Op zondag 5 september 2004 22:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hij blijft hier overnachten. Gaat morgen mee naar college (Groningen) en zal dan morgenavond pas (sorry, kan niet eerder) op een nieuwe locatie neergelegd worden. Hij zal echter wel binnen 24 uur op z'n nieuwe plekje liggen
quote:Op zondag 5 september 2004 22:18 schreef petre86 het volgende:
isabeau kan d'r dus ff een gedichtje opzetten
Zo de FOK! stok gaat naar het hoge noorden....quote:Op zondag 5 september 2004 22:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
quote:Op zondag 5 september 2004 20:21 schreef Renesite het volgende:
Neee, niet afsluitdijk, GRONINGENNNN zeg ik
mwah die 60,60 is het probleem niet, op de een of andere manier pakt ie het niet als ik op invoeren druk.quote:Op maandag 6 september 2004 00:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Haal anders dat 60,60 eruit, bij mijn weten is mijn icon gewoon 60x60
me me me!quote:Op zondag 5 september 2004 23:38 schreef harrie1 het volgende:
schitterend dit
nu nog naar roden brengen en nikky kan een kusje uitdelen
ik zal nog ff zoeken maar dacht niet dat het de 75ste moest zijn
(zoals in de op staat)
hmmm wie gaat zich daar voor aanbieden?
Cool!quote:Op zondag 5 september 2004 22:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Eens ff in de gaten houden waar in Groningen!quote:Op zondag 5 september 2004 22:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gaat morgen mee naar college (Groningen) en zal dan morgenavond pas (sorry, kan niet eerder) op een nieuwe locatie neergelegd worden.
Ja, ben wakkerquote:Op maandag 6 september 2004 07:30 schreef woeeiiii het volgende:
Zo iedereen wakker? Tara ben je klaar om m te verplaatsen
Moet je wel net op de goede plaats in het goede college zittenquote:Op maandag 6 september 2004 10:41 schreef Nyluzzz het volgende:
Hij gaat mee naar college? Dan zou ik maar snel zijn, studenten onder ons.
Damn, bedenk me net dat de digtale camera bij mijn ouders ligt!![]()
Hij mag toch niet in een collegezaal neergelegd worden, , maar bij een plaatsnaam bord.quote:Op maandag 6 september 2004 11:02 schreef marchien het volgende:
[..]
Moet je wel net op de goede plaats in het goede college zitten
Kans lijkt me niet heel groot
neequote:Op maandag 6 september 2004 11:03 schreef Loedertje het volgende:
Zernike!
Waarom is in de Openingspost mijn prijs zwartgedrukt :quote:Op maandag 6 september 2004 12:31 schreef Klonk het volgende:
toch jammer van die eerste stok, het was veel mooier geweest als ie dat stuk tussen Limburg en het oosten zo had afgelegd.
hmmm ik vindt het wel grappig hoorquote:Op maandag 6 september 2004 11:33 schreef marchien het volgende:
hebben ze niks leukers te doen dan nadoen?![]()
![]()
Hey !quote:Op maandag 6 september 2004 12:56 schreef ZX9R het volgende:
Waar heb je hem neergelegd Tara?
Misschien dat ik hem dan vandaag nog wel over de afsluitdijk krijg dan!
quote:Op maandag 6 september 2004 13:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hey !
TARA heeft hem mee naar groningen, vanavond nieuwe fotosquote:Op maandag 6 september 2004 12:56 schreef ZX9R het volgende:
Waar heb je hem neergelegd Tara?
Misschien dat ik hem dan vandaag nog wel over de afsluitdijk krijg dan!
Dat weet ik. Maar waar in Groningen?quote:Op maandag 6 september 2004 13:31 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
TARA heeft hem mee naar groningen, vanavond nieuwe fotos
Op dit moment zit de stok bij een geschiedenis college, hij gaat vanavond richting een nog onbekende plek in groningen of drenthequote:Op maandag 6 september 2004 13:55 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar waar in Groningen?![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 13:55 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar waar in Groningen?![]()
heb jij de stok in je buurt dan?quote:Op maandag 6 september 2004 14:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
maar ik heb geen camera bij de hand
En dan ligtie weer eindeloos lang in het gras om vervolgens weer gejat te worden..quote:Op maandag 6 september 2004 15:38 schreef Limprint het volgende:
Die stok moet naar Limburg
ID-tweak dusquote:Op maandag 6 september 2004 15:48 schreef Limprint het volgende:
welke idioot brengt hem dan ook naar Windraak
Neequote:Op maandag 6 september 2004 15:10 schreef marchien het volgende:
[..]
heb jij de stok in je buurt dan?
de stok heeft om precies te zijn 3 uur in windraak gelegen, zolang lag ie dus niet in het gras.quote:Op maandag 6 september 2004 15:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ID-tweak dus
Goed gedaan Taraquote:Op maandag 6 september 2004 20:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zow, even foto's aanpassen en uploaden hoor (kijkt niemand naar die smsjes?)
Hij ligt er
Even???quote:Op maandag 6 september 2004 20:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zow, even foto's aanpassen en uploaden hoor (kijkt niemand naar die smsjes?)
Hij ligt er
ja, dat idee kreeg ik ookquote:Op maandag 6 september 2004 21:38 schreef Ayaxola het volgende:
Haha, wat een bord, voordat iemand de stok heeft gevonden is het bord al verrot en in elkaar gestort.
Mereltje had toch al gezegd dat het bij Veendam lag, dus maakte al niet meer uit.quote:Op maandag 6 september 2004 21:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jammer dat iemand die ene foto heeft opgeduikeld, we wilden de gemeentenaam verborgen houden
Maar volgens mij is het nu nog moeilijk genoeg
nietusquote:Op maandag 6 september 2004 21:44 schreef infra-roodborstje het volgende:
Is dat plaatsje zo Godvergeten klein dat het niet eens te zien is op de foto?
Zandpad? Dat is de hoofdweg naar het dorp toe!quote:Op maandag 6 september 2004 21:45 schreef Klonk het volgende:
zijn die boerderijen alleen over dat zandpad bereikbaar![]()
Dat was het eerste wat ik vond op google dus dat was niet zo moeilijkquote:Op maandag 6 september 2004 21:45 schreef Swolly het volgende:
[..]
Mereltje had toch al gezegd dat het bij Veendam lag, dus maakte al niet meer uit.
NIET kidnappenquote:Op maandag 6 september 2004 21:48 schreef Nyluzzz het volgende:
Damn, ik weet waar het is. Maar ik heb geen camera![]()
* marchien overweegt over te gaan tot kidnappen![]()
Iemand uit Utrecht die weet waar het ligt?quote:Op maandag 6 september 2004 21:52 schreef Fessie het volgende:
Vanaf de Kielsterachterweg, aan de westkant van Wildervank staat dat bord
Dat is wat duidelijker....routeplanner kent die straat ook
Ja, goed he:D:D:Dquote:Op maandag 6 september 2004 21:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Iemand uit Utrecht die weet waar het ligt?
Overigens is er een andere plaats die er het dichtsbij ligt. (Annerveenschekanaal).
laat dat kidnappen maar weer aan andere overquote:Op maandag 6 september 2004 21:48 schreef Nyluzzz het volgende:
Damn, ik weet waar het is. Maar ik heb geen camera![]()
Fessie overweegt over te gaan tot kidnappen![]()
Net even opgezocht 30 km vanaf Groningen, wonen er fokkers in de buurt???quote:Op maandag 6 september 2004 22:00 schreef Fessie het volgende:
[..]
Ja, goed he:D:D:D
Zoek gewoon met routenet als plaats veendam en straat westerdiepsterdallen....tadaaa![]()
zou jij wel doen ja...quote:Op maandag 6 september 2004 22:08 schreef Fessie het volgende:
Hmmm...zat zo die teksten te lezen over dat 'plaatsje' en daar maak ik uit op dat als ik bij mijn huis een bord plaats met een naam erop en ik dat als mijn woonplaats verklaar ik daar ook die stok ken neerleggen![]()
ff paar fototjes van me tuin straat en huis en zoeken maar![]()
link naar stukkie is http://www.filatop.nl/9907.htm
Nee hoor. Vind het wel een strakke actie van hun. Denk alleen dat het verplaatsen wat langer op zich laat wachtenquote:Op maandag 6 september 2004 22:12 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
zou jij wel doen ja...![]()
die straat vind ie ook niet.quote:Op maandag 6 september 2004 23:00 schreef Klonk het volgende:
Zoek maar eens op Veendam en dan straatnaam Westerdiepsedallen
kan redelijk kloppenquote:Op maandag 6 september 2004 23:05 schreef River-X het volgende:
ik kon het ookal niet vinden, Klopt het ongeveer hardenberg> Westerdiepsterdallen =70.7 Km ?
Heb nog een Honda MT crossbrommer maar om vanuit hoek (gem. terneuzen) (hé! nog zo'n gehucht) naar veendam te rijden....quote:Op maandag 6 september 2004 23:05 schreef harrie1 het volgende:
whuhahaha
wat een strakke actie !
eeuwige roem +
hoee kan je het vinden
nou het gaat mij benieuwen wie er met een landrover de fokstok gaat verplaatsen
is er iemand die een 4x4 heeft?
misschien een topic over openen want dit raad ik niet aan om met een gewone auto te halen
of uiteraard iemand op een crossmoter / fiets
geweldig !
quote:Op maandag 6 september 2004 22:22 schreef Fessie het volgende:
[..]
Ik ga hem iig niet halen. Heb geen 4x4![]()
Behalve de foto die eraan komt verder niet echt, sorry. Maar de versiersels en de Scoubidou zijn niet van mij, hoewel ik er wel weer wat bij heb gedaanquote:Op maandag 6 september 2004 21:58 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
tara hebben jullie ook een dischtbij foto gemaakt van de voor en achterkant van de plank??
ben benieuwd hoe hij er nu uitziet namelijk
Westerdiepsterdallen heeft anders wel een (niet boeiende) geschiedenis en bestond al toen Almere nog de bodem van de zee was. Was zelfs groter ooit. In officiele oude documenten wordt er ook melding van gemaakt en het staat in het Guinness Book als Nederlands kleinste dorpjequote:Op maandag 6 september 2004 22:08 schreef Fessie het volgende:
Hmmm...zat zo die teksten te lezen over dat 'plaatsje' en daar maak ik uit op dat als ik bij mijn huis een bord plaats met een naam erop en ik dat als mijn woonplaats verklaar ik daar ook die stok ken neerleggen![]()
ff paar fototjes van me tuin straat en huis en zoeken maar![]()
link naar stukkie is http://www.filatop.nl/9907.htm
Het ligt echt vlakbij Annerveenschekanaal. Veendam -> Westerdiepsterdallen is toch zeker 8 a 9 kmquote:Op maandag 6 september 2004 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
die straat vind ie ook niet.
maar het ligt dus vlakbij Veendam?
want anders zet ik hem gewoon op die plaats
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik Hoogeveen-Hardenberg v/v heb gefiets. En Spijkerboor-Westerdiepsterdallen v/v.quote:Op maandag 6 september 2004 23:20 schreef Rossdale het volgende:
Die-hard fietsers, tering wat een eind... respect
En Groningenquote:Op maandag 6 september 2004 23:59 schreef LennyKravitz het volgende:
Tja... hij is eigenlijk via Hoogeveen gegaan... toch?
Jupquote:Op dinsdag 7 september 2004 00:03 schreef LennyKravitz het volgende:
erm...
Zie ik nou goed dat de brievenbus voor de bewoners uit deze "buurschap" buiten het dorp (voorbij het bord) staat?
[afbeelding]
ik dacht al....quote:Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik Hoogeveen-Hardenberg v/v heb gefiets. En Spijkerboor-Westerdiepsterdallen v/v.
Daartussen gebruik gemaakt van OV hoor
Ik zal het morgen (is al weer vandaag) nog wel effe veranderenquote:ARAraboemdijee
[..]
Ow en kree, het is Westerdiepsterdallen, wel goed schrijven he
Is toch zeker 50 km wat ik heb gefiets vanwege die stokquote:Op dinsdag 7 september 2004 01:15 schreef kree het volgende:
[..]
ik dacht al....
Het was anders wel een heeeeeeeeel eind fietsen
[..]
Ik zal het morgen (is al weer vandaag) nog wel effe veranderen
Nu ga ik slapen
![]()
Is dat goed of slecht nieuws.quote:Op dinsdag 7 september 2004 01:27 schreef ondeugend het volgende:
Hij is al weer gepakt !
Fantastisch!quote:Op maandag 6 september 2004 21:46 schreef marchien het volgende:
We hebben verdorie het HALVE dorp gefotografeerd en jij loopt te zeuren!![]()
Mooi zo!quote:Op dinsdag 7 september 2004 01:29 schreef ondeugend het volgende:
Das goed nieuws
Voorpagina-nieuws!quote:Op dinsdag 7 september 2004 01:38 schreef ZX9R het volgende:
Ik kende het plaatsje!
quote:Hij was iig heel goed verstopt. Ik heb nu brandnetelprikken op mijn been en er staat geen bramenstruik meer in de buurt van het bord![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 01:38 schreef ZX9R het volgende:
Ik kende het plaatsje!
Kom er namelijk regelmatig voorbij als ik naar Wildervank moet.
Toen ik dus na middernacht las waar hij lag kon ik de verleiding niet weerstaan om hem te gaan halen
[afbeelding]
Deze foto is dus genomen om 1 uur 13 en 58 seconden!
Hij was iig heel goed verstopt. Ik heb nu brandnetelprikken op mijn been en er staat geen bramenstruik meer in de buurt van het bord![]()
Waar woon je dan?quote:Op dinsdag 7 september 2004 01:38 schreef ZX9R het volgende:
Ik kende het plaatsje!
sorryquote:Hij was iig heel goed verstopt. Ik heb nu brandnetelprikken op mijn been en er staat geen bramenstruik meer in de buurt van het bord![]()
In de Oosterparkwijk van Groningenquote:Op dinsdag 7 september 2004 01:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waar woon je dan?(waar is de stok nu)
quote:sorry
quote:Op dinsdag 7 september 2004 01:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kun je trouwens ook een foto van de achterkant maken?
Er waren wat nieuwsgierig naar zijn huidige uiterlijk
Niet sporende mensen zijn zoooooooooooooooo leuk !!quote:Op dinsdag 7 september 2004 01:38 schreef ZX9R het volgende:
Ik kende het plaatsje!
........
Toen ik dus na middernacht las waar hij lag kon ik de verleiding niet weerstaan om hem te gaan halen
Jammer, ik had gehoopt op een paar quotes van achter de schermen.quote:
Mensen die 40 km gaan fietsen om zo'n plankje op te halen bijv?quote:Op dinsdag 7 september 2004 01:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niet sporende mensen zijn zoooooooooooooooo leuk !!![]()
Nope, maar wel een originele FOK!flyer.quote:Op dinsdag 7 september 2004 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer, ik had gehoopt op een paar quotes van achter de schermen.
Yepquote:Op dinsdag 7 september 2004 01:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Mensen die 40 km gaan fietsen om zo'n plankje op te halen bijv?
Ach, het maakt het leven iig een stukje spannenderquote:Op dinsdag 7 september 2004 02:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Yep
40 kilometer fietsen.... of bijvoorbeeld midden in de nacht brandnetels staan kroelen
Ook leuk.quote:Op dinsdag 7 september 2004 02:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nope, maar wel een originele FOK!flyer.
Dat is een waar collectors-item. Hij stamt uit augustus 2000, van de MegaFrustratie.
De foto is de FP van toen
Ik heb geen flauw idee. Maakt me ook geen flikker uit.quote:Op dinsdag 7 september 2004 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ook leuk.
Maar euh, is dat interview eigenlijk ooit geplaatst
quote:Op dinsdag 7 september 2004 02:10 schreef DutchGooner het volgende:
Als ZX9R niet te beroerd is omdat plankje op maximaal 50 KM van Den Bosch te leggen vannacht wil ik hem nog best gaan halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |