quote:Op zondag 5 september 2004 01:48 schreef static het volgende:
*afwacht*
Het DIG kliekjequote:Op zondag 5 september 2004 01:54 schreef DePresident het volgende:
vertel over het nerd-kliekje ! vertel over het nerd-kliekje!
Yvonne, Cynix en Breuls hadden inderdaad regelmatig overleg met elkaarquote:Op zondag 5 september 2004 01:50 schreef Insomaniac het volgende:
Het Mod kliekje
Nuffig kijken ze om zich heen en scheppen op over het aantal gezette slotjes. Ze bespreken cryptisch info uit de private-fora, uit angst dat de gewone users ze kunnen horen...
Als er een vliegtuig over de camping heen vliegt, zetten een paar mensen meteen hun gasmaskers op en ontstaat er een heftige discussie over chemtrails.quote:Op zondag 5 september 2004 01:56 schreef Croupouque het volgende:
Het TRU- kliekje.
Vijf users vormen een pentagram door lijntjes te trekken op het gras van camping de Berenkuil. Vervolgens slachten zij ritueel een geit waarna deze op de barbecue gegooid wordt en Stranger en Vork kunnen genieten van hun 'vegetarische burger'.
Het kliekje lijkt op het eerste gezicht erg klein, maar alleen de begaafden onder ons zien de twintig ronddwalende geesten die er eigenlijk nog bij horen.
Nee, dat is het;quote:Op zondag 5 september 2004 01:56 schreef bosmeneer het volgende:
[..]
Yvonne, Cynix en Breuls hadden inderdaad regelmatig overleg met elkaar
Whehehehe.quote:Op zondag 5 september 2004 02:08 schreef Croupouque het volgende:
Het Keldertje-kliekje:
Geen idee,
ik mocht niet met ze praten omdat ik weigerde om mijn piemel te laten bewerken met een plastic barbecuevorkje.
Whehehehehe.quote:Op zondag 5 september 2004 03:03 schreef Arcee het volgende:
Het ONZ-mod-kliekje
Insomaniac verbiedt jogy om een vierde rondje te geven, omdat het op een reeks begint te lijken.
quote:Op zondag 5 september 2004 03:04 schreef Jumparound het volgende:
het OO kliekje
weerde steevast users met een ID nr. lager dan 5000. Het was dan ook erg rustig in die hoek [afbeelding]
Frenkie was er nietquote:Op zondag 5 september 2004 01:45 schreef Insomaniac het volgende:
1. Het R&P kliekje
In een hoekje zitten ze bij elkaar begripvol te knikken. De borderlinertjes doen een wedstrijdje 'wie heeft de meeste littekens' en DE en Frenkie rennen rond met een doos tissues. De mensen met verlatingsangst kruipen dicht tegen elkaar aan en de mensen met bindingsangst bekijken het geheel van een afstandje. De mensen die net verlaten zijn door hun partner wisselen verhalen en telefoonnummers uit.
Worden "zij over wie we niet spreken" wel ge-un-banned zodat ze naar de meet mogen komen?quote:Op zondag 5 september 2004 01:52 schreef Insomaniac het volgende:
Het ZWA kliekje
Een klein groepje in het zwart gekleed maakt de ene na de andere grove opmerking. Het motto van dit kliekje; Humor? Poep aan je tumor!
En het paraderen als een blonde godin ware een copy van Yvonnequote:Op zondag 5 september 2004 05:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Frenkie was er niet, moest het allemaal alleen doen en was vechten tegen die bierkaai dus heb me maar toegelegd op de schone kunsten van Rosé drinken
mocht ze willen dat ze mij wasquote:Op zondag 5 september 2004 09:51 schreef Roönaän het volgende:
[..]
En het paraderen als een blonde godin ware een copy van Yvonne![]()
![]()
Ah, 't pberends-kliekje.quote:Op zondag 5 september 2004 11:10 schreef Bupatih het volgende:![]()
![]()
oh ik dacht dat de muziek kliek met volle overtuiging een piep knars uitvoering van een john zorn nummer speelde met als instrumenten een tentstok een bierglas en een verwaalde dwerghamster !quote:Op zondag 5 september 2004 11:26 schreef DaMart het volgende:
Het MUZ-kliekje
Hier worden naar hartelust cd's uitgewisseld. De enkeling die een laptop met brander bij zich heeft en voor anderen kopietjes verzorgt, moet van Seborik een T-shirt met piratendoodskop dragen. Als het donker is wordt er een kampvuur gemaakt, waar het kliekje, onder aanvoering van Seborik en Summoner, tot grote ergernis van de overige kliekjes, uit volle borst begint te zingen over potjes met vet in 187 coupletten, waarna ook nog eens alle personen die bovenop een berg schijnen te wonen met een lied worden vereerd. Gelukkig wisten Yvonne en Breuls voor de overige kliekjes oordopjes te regelen.
NiNi geeft les; Zo laag mogelijk beginnen, dan kan je extra lang doorkrassenquote:Op zondag 5 september 2004 15:54 schreef Croupouque het volgende:
Het R&P-kliekje.
[afbeelding]
De leden van het kliekje laten trots hun snijwonden aan elkaar zien.
die zie je als gekken tussen alle groepjes heen en weer rennenquote:Op zondag 5 september 2004 15:49 schreef Martijn_77 het volgende:
En waar was het ik post eigenlijk overal kliekje?
De PTA kliek...quote:Op zondag 5 september 2004 11:07 schreef Bond het volgende:
En de PTA meet?
Hey we hebben wel meer dan 2 sexy meisjesquote:Op zondag 5 september 2004 01:47 schreef Insomaniac het volgende:
Het B&H kliekje
Twee sexy geklede meisjes staan in een kring vol kwijlende jongens. Lub en Roel lopen hysterisch te schreeuwen dat die jongens zich ook uit mmoeten kleden en dat ze maar ergens anders moeten gaan staan praten.
Mij lijt het handiger als ze een haan en een paar ganzen offeren. Die beesten werden soms wel irritant.quote:Op zondag 5 september 2004 01:56 schreef Croupouque het volgende:
Het TRU- kliekje.
camping de Berenkuil. Vervolgens slachten zij ritueel een geit waarna deze op de barbecue gegooid wordt en Stranger en Vork kunnen genieten van hun 'vegetarische burger'.
En weet je wat nou het lulligste was, niemand wilde TRV modden!quote:Op zondag 5 september 2004 15:01 schreef qwerty_x het volgende:
Het TRV kliekje
Bij gebrek aan een mod was het een hele toer om aanwezig te zijn. Lucille deed z'n best, maar kwam uiteindelijk ook niet verder dan het aanraden van IP's en internet-pagina's van reisbureaus.
Treinreiziger en Rosstek waren overigens niet al te zeker dat de meeting écht was en eisten bewijs via foto-links.
Na de nodige appeltaarten en dagen mekkeren of de Berenkuil nu wel of niet in een hoofdstad ligt, werden de tickets -al dan niet- electronisch besteld.
Het resultaat: zoals gewoonlijk valt de TRV kliek uit de Fok boot en is men in berenkuilen wereldwijd wanhopig op zoek naar mede-Fokkers.
ja zo ging het precies jaquote:Op zondag 5 september 2004 05:06 schreef Maanvis het volgende:
Het GC-kliekje
Dit kliekje begon met 20 fokkers die over diverse onderwerpen praten, van het weer tot de gisting van bier. Als de discussies te hevig, langdurgig of te specifiek worden worden ze het kliekje uitgekickt, en deze fokkers zoeken dan ook prompt andere kliekjes op waar ze wel wat mee kunnen vinden. Op het eind van de meet zijn alleen heatwave en Dr_flash nog over
Hier spreekt een man met ervaring??quote:Op maandag 6 september 2004 00:54 schreef Dirkh het volgende:
OVJL
Hoi
Hoi
Wie ben jij?
Ik ben (willekeurige naam)
Goh, jij ziet er anders uit als dat je je voordoet
Ja
Doei
Ja, doei
Neh, op het moment dat ik Hoi zei, zeiden de anderen al Doei.quote:Op maandag 6 september 2004 00:56 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Hier spreekt een man met ervaring??!
quote:Op maandag 6 september 2004 01:11 schreef Shirley het volgende:
Het KLB hoekje
Zitten maar te zeiken dat het te koud is, het bier lauw, de bbq niet te vreten, rare mensen, te weinig tentjes, te veel fotoflitsen, en te groen gras.
Kunnen niet tevreden worden gehouden, zelfs niet als Gelly zich ermee komt bemoeien.
Of ze wilde je gewoon weg hebben..quote:Op maandag 6 september 2004 01:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Neh, op het moment dat ik Hoi zei, zeiden de anderen al Doei.
Dus wat ertussen staat heb ik verzonnen.
er is wel een mod omvergeduwdquote:Op maandag 6 september 2004 02:56 schreef Loedertje het volgende:
Toch klopte het scenario vooraf wel een beetje
Miste alleen het mod-meppen op alle foto's .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |