Je mag nog veel goedmaken als je wil dat ik komquote:Op donderdag 2 september 2004 04:24 schreef nikky het volgende:
[..]
whoeiiii
en waar blijft Mr.Noodle
M'n stuitjequote:Op donderdag 2 september 2004 04:32 schreef BaggerUser het volgende:
bommetjes zijn veel cooler
[afbeelding]
Voor dat soort gevallen heb ik een zij-ingang en een voorraad waterballonnenquote:Op donderdag 2 september 2004 04:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En dan kom je uit je nachtdienst en vervolgens zie je de hele familie die wraak komt nemen !![]()
[afbeelding]
Bovenop die knie!quote:Op donderdag 2 september 2004 04:33 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
M'n stuitje![]()
ik wil het wel goedmaken hoorquote:Op donderdag 2 september 2004 04:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je mag nog veel goedmaken als je wil dat ik kom
zo zie ik inderdaad iedereen er zaterdag zo'n beetje bijliggenquote:Op donderdag 2 september 2004 04:34 schreef Loedertje het volgende:
Voorproefje op de meeting
[afbeelding]
*plekje reserveertquote:Op donderdag 2 september 2004 04:34 schreef Loedertje het volgende:
Voorproefje op de meeting
[afbeelding]
Ik sta niet op de lijst met vervelende kut-usersquote:Op donderdag 2 september 2004 04:34 schreef nikky het volgende:
[..]
ik wil het wel goedmaken hoor
maar zie je niet in de lijst met aanmeldingen staan
fett, ik doe meequote:Op donderdag 2 september 2004 04:35 schreef Loedertje het volgende:
Dit is een speciaal meetingspel, het heet *moderator meppen!*
[afbeelding]
(de bedoeling is dat users aan de kant staan met stokken en dat de moderators proberen om ongeschonden de eindstreep te halen!)
Iedereenquote:Op donderdag 2 september 2004 04:35 schreef nikky het volgende:
[..]
zo zie ik inderdaad iedereen er zaterdag zo'n beetje bijliggen
*kleur inlevertquote:Op donderdag 2 september 2004 04:35 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
(de bedoeling is dat users aan de kant staan met stokken en dat de moderators proberen om ongeschonden de eindstreep te halen!)
ik zit bij de eindstreep op een krukje te wachtenquote:Op donderdag 2 september 2004 04:35 schreef Loedertje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 september 2004 04:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Iedereen
Golfer doet pogingen om gelly wakker te krijgen
[afbeelding]
Kzal wel geen insider info hebben ofzoquote:Op donderdag 2 september 2004 04:38 schreef nikky het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kom niet meer bij![]()
![]()
*tranen*
Dit zijn toch echt van die momenten dat ik wacht tot iemand de graphics van dat pinguin meppen aanpastquote:Op donderdag 2 september 2004 04:37 schreef BaggerUser het volgende:
en dit is het 2e spel moderator slaan..
bedoeling is dat de mod zover mogelijk komt (doh)
[afbeelding]
me neitherquote:Op donderdag 2 september 2004 04:39 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Kzal wel geen insider info hebben ofzo
*Plekje bij nikky reserveertquote:Op donderdag 2 september 2004 04:35 schreef nikky het volgende:
[..]
zo zie ik inderdaad iedereen er zaterdag zo'n beetje bijliggen
Die kijkt wel héél fanatiek (zeker net een ban gehad ?)quote:Op donderdag 2 september 2004 04:37 schreef BaggerUser het volgende:
en dit is het 2e spel moderator slaan..
bedoeling is dat de mod zover mogelijk komt (doh)
[afbeelding]
Het Hoe voel je je nu kringgesprekquote:Op donderdag 2 september 2004 04:39 schreef Loedertje het volgende:
Cynix als gespreksbegeleider van een groepje verwarde R&P ers die afkickverschijnselen hebben doordat ze al 12 uur niet hebben gefokt.
[afbeelding]
Het Hoe sla ik een chick aan de haak tutorialquote:Op donderdag 2 september 2004 04:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het Hoe voel je je nu kringgesprek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |