meer ruimte om er dingen mee te doen zoals bierdopjes enzoquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:50 schreef The_Hives het volgende:
het is een Fok plank geworden![]()
die was van ID tweak, de laatste, die hem in Windraak legdequote:Op zaterdag 4 september 2004 13:59 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
van wie is die en tussen welken moet die??
Die had 'm als laatste, dus voor jou. veredelde tvpquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:59 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
van wie is die en tussen welken moet die??
goede vraagquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waar is deel 17 trouwens?
quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:01 schreef muurjunky het volgende:
[..]
die was van ID tweak, de laatste, die hem in Windraak legde![]()
*zoekt*quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waar is deel 17 trouwens?
....en toen ging het fout.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:01 schreef muurjunky het volgende:
die was van ID tweak, de laatste, die hem in Windraak legde![]()
Het vmbo is gelukkig ook weer vertegenwoordigd.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:08 schreef Vision het volgende:
waar in nederland ligt oldenzaal eigenlijk
Ik denk dat er weer een nieuw nieuwsitem op de Frontpage moet komen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:18 schreef River-X het volgende:
het is te stil
vind ik ook, maar hoe krijgen wel dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk dat er weer een nieuw nieuwsitem op de Frontpage moet komen.
Er is toch wel weer wat te vertellen over de stok, al zeg ik het zelf
* oldenzaaltjuh.nl schiet de postduif boven het hoofd van kree dood en valt met mail en al in de handen van kreequote:Op zaterdag 4 september 2004 14:19 schreef kree het volgende:
oldenzaaltjuh, wil je nog even de UBB van de OP naar mij mailen?
dan zet ik die weer online voor als iemand anders het topic opent.
Ik weet nog dat er bij het eerste nieuwsitem iemand was van de nieuwsredactie die het topic een beetje volgde en een stukje ervoor geschreven heeft.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:22 schreef River-X het volgende:
[..]
vind ik ook, maar hoe krijgen wel dat voor elkaar?
Ja nieuwe route word weer groen idd. ik kan dat niet veranderen in de route plannerquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:24 schreef Cerbie het volgende:
Ga je de nieuwe route met groen doen, vond dat er mooier uitzien dan dat paarse
blauw van de plaatsnaam bordenquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nieuwe route word weer groen idd. ik kan dat niet veranderen in de route planner
Ik kan het paars nog wel veranderen, maar dit kwam het duidelijkste uit op het kaartje.
als je voorkeur hebt voor een bepaalde kleur dan hoor ik het wel
Ik heb hem nu blauw gemaakt.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:27 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
blauw van de plaatsnaam borden
gewoon een mailtje naar frontpage@fok.nl sturenquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:25 schreef kree het volgende:
Ik weet nog dat er bij het eerste nieuwsitem iemand was van de nieuwsredactie die het topic een beetje volgde en een stukje ervoor geschreven heeft.
Ik kan me alleen de username niet meer herinneren, dus maar hopen dat ie dit leest dan
Dat kan niet, of ik moet de nummers in van die zwarte textvakjes gaan zetten en dat ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:37 schreef River-X het volgende:
kree om eerljk te zijn vind ik dat je bij die blauwe lijn ook de nummers zetten moet.
Nu is het een loze lijn, nu weet nog niemand wat waar ligt.
Oke,quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
Dat kan niet, of ik moet de nummers in van die zwarte textvakjes gaan zetten en dat ziet er niet uit.
Of een andere mogelijkheid is in photoshop de nr's erbij plaatsten, maar dat zou beteken dat ik dat elke keer weer opnieuw moet doen en dat wordt me toch net effe teveel werk.
Voor de nummers moeten ze mar op de oude kaart kijken, die laat ik ook gewoon online staan.
Mischien kun je hem ergens op je site zetten ofzo.
btw ik kan je site nu niet berijken... edit: lamaar hij doet het alweer
TK doet het alweerquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:46 schreef R-Mon het volgende:
http://members.lycos.nl/plaatsnaambordjes/v2/fokstok/ doet het wel, en geupdate
je moet je sig aan passenquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:48 schreef River-X het volgende:
[..]
TK doet het alweer
bij mij nietquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:48 schreef River-X het volgende:
[..]
TK doet het alweer
bij mij nog nietquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:48 schreef River-X het volgende:
[..]
TK doet het alweer
gedaanquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:50 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
je moet je sig aan passen
Hij zal vast wel weer gejat worden, twijfel ik niet aan. Door een ander forum dat aandacht wil hebben. Zolang de stok maar in leven blijft en van plaatsnaambord naar plaatsnaambord blijft bewegen moet dat geen probleem zijn lijkt mequote:Op zaterdag 4 september 2004 14:49 schreef melismay het volgende:De fok!stok is alive!!
Nou mensen, ik ben benieuwd, hopen dat er nu niet van die ettertjes zijn die de stok weer gaan jatten en vermoorden enzo
Doetichem Utrecht, leuk stukje treinen, deed ik vorig jaar enozquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:31 schreef Tiemie het volgende:
Als iemand hem richting doetinchem brengt, breng ik hem wel richting utrecht.
quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:30 schreef LennyKravitz het volgende:
Stamboom van de Fokstok familie:
Fok-stok de 1e (bijgenaamd Fok-stok-die-eigenlijk-een-balk-is)
Geboren te Hoorn (uit de bloemkool) 23-08-04
Gestorven te Windraak (vermoord) ca. 02-09-04
Regeerperiode: 21 plaatsen
... fok-stok-loze periode... ca. 02-09-04 - 04-09-04
Fok-stok de 2e (bijgenaamd Fok-stok-die-eigenlijk-een-plank-is)
Geboren te Oldenzaal (gefreesd) 04-09-04
Deze Fokstok rulez nu...
![]()
en waar moet je dan een foto van maken ? van alle fokkersquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:06 schreef woeeiiii het volgende:
We kunnen hem beter persoonlijk doorgeven hoor, zoals ik vaker heb voorgesteld. Gewoon geven aan iemand van het dorp dr naast. Bijvoorbeeld ik woon in katwijk, dan geef ik m aan iemand in valkenburg, rijnsburg, noordwijk, leiden enz. Is veel veiliger...
Weet je, ik vind dit best een leuke suggestie voor als deze stok weer wordt gejat.quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:06 schreef woeeiiii het volgende:
We kunnen hem beter persoonlijk doorgeven hoor, zoals ik vaker heb voorgesteld. Gewoon geven aan iemand van het dorp dr naast. Bijvoorbeeld ik woon in katwijk, dan geef ik m aan iemand in valkenburg, rijnsburg, noordwijk, leiden enz. Is veel veiliger...
Jamaar heb je vroeger nooit geleerd dat je geen dingen mag aanpakken van vreemde mensen?quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je, ik vind dit best een leuke suggestie voor als deze stok weer wordt gejat.
Dan kan je bijv. op een bepaald tijdstip op een terras of zo afspreken en de eerste fokker die de stok komt halen die geef je de stok meeDie spreekt hier online weer ergens af, etc.
En strax wordt inplaats van de stok een fokker ontvoerdquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jamaar heb je vroeger nooit geleerd dat je geen dingen mag aanpakken van vreemde mensen?En Fok!kers zijn over het algemeen vrij vreemd
Ligt 'ie niet bij die bult, richting Ootmarsum?quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:16 schreef Funnie het volgende:
Oldenzaaltje heb je misschien nog een andere hint? Welke kant van Oldenzaal ofzo. Want er zijn niet echt herkennings dingen bij jouw foto's. Heb vele kanten van Oldenzaal vandaag alweer gezien!
Wordt het een Truth onderwerpjequote:Op zaterdag 4 september 2004 15:25 schreef River-X het volgende:
[..]
En strax wordt inplaats van de stok een fokker ontvoerd![]()
Start een Fok!knokploeg voor als de stok weer gejat wordtquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:49 schreef melismay het volgende:De fok!stok is alive!!
Nou mensen, ik ben benieuwd, hopen dat er nu niet van die ettertjes zijn die de stok weer gaan jatten en vermoorden enzo
En hoe weet je zeker dat die andere persoon een fokker is.quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je, ik vind dit best een leuke suggestie voor als deze stok weer wordt gejat.
Dan kan je bijv. op een bepaald tijdstip op een terras of zo afspreken en de eerste fokker die de stok komt halen die geef je de stok meeDie spreekt hier online weer ergens af, etc.
Zullen we dan ook weer adresgegevens gaan plaatsen van verdachte Fok!stok ontvoerders???quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:34 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Start een Fok!knokploeg voor als de stok weer gejat wordt![]()
slecht idee!quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:06 schreef woeeiiii het volgende:
quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ligt 'ie niet bij die bult, richting Ootmarsum?
Heb je wel grotere kans dat het Hart van Nederland haaltquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:25 schreef River-X het volgende:
[..]
En strax wordt inplaats van de stok een fokker ontvoerd![]()
Damn, ik moet maandag naar Eindhoven-West, via Oldenzaal..quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:37 schreef dr.dunno het volgende:
als iemand dat ding ff naar eindhoven-noord kan versjouwen, zorg ik ervoor dat hij in Utrecht terecht komt; tis nl. nog angstig stil daar in dat gebied op die kaart.
Als ik hem te pakken krijg dump ik hem aan de rand van achtse barrierquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:37 schreef dr.dunno het volgende:
als iemand dat ding ff naar eindhoven-noord kan versjouwen, zorg ik ervoor dat hij in Utrecht terecht komt; tis nl. nog angstig stil daar in dat gebied op die kaart.
regel dat hij dan in eindhoven komt te liggen, zorg ik ervoor dat hij naar utrecht of evt. zeist gaatquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Damn, ik moet maandag naar Eindhoven-West, via Oldenzaal..
Had weinig gescheeld!
is ook goed, da's 1km van mij vandaan; mail dan maar op marktplaats AT dunno PUNT nl of add me op msn (zie profiel).quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als ik hem te pakken krijg dump ik hem aan de rand van achtse barrier
Mooie plek.quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:48 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
die bult is dus van de zonnewijzer! een park!quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:51 schreef APK het volgende:
[..]
Mooie plek.
Maar ik ben écht bang dat Kastanova's moeder dat ding gaat halen, ze woont vlakbij.
whehehee jullie zijn dus richting denekamp geweestquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:09 schreef Funnie het volgende:
pppfftt.. fijn..Maar we hebben hem niet gevonden !!
Waar in godsnaam in Oldenzaal is het???
We hebben zelfs Maku gevonden![]()
De fok!-plank-estafette!quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:54 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
we doen hier niet aan overnemen! dat idee wat woeiiiiii had is niet leuk vindt ik!
ja, doe datquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als ik hem te pakken krijg dump ik hem aan de rand van achtse barrier
Yepz, net voorbij de rotonde langs het fietspad richting de sloopquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ligt 'ie niet bij die bult, richting Ootmarsum?
Zo gek is zijn moeder toch nietquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:51 schreef APK het volgende:
[..]
Mooie plek.
Maar ik ben écht bang dat Kastanova's moeder dat ding gaat halen, ze woont vlakbij.
Volgens mij heeft Bertha45 'em.quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:12 schreef River-X het volgende:
hij is weg !?!
ohhooww... Wel vreemd dan niemand hier post dat ie m halen gaat..
Het zal toch niet.....
![]()
En dan lach je !!quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:13 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Bertha45 'em.
zeker de "stok-spirit" zit er al weer lekker inquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:15 schreef River-X het volgende:
het wordt alweer spannend eigenlijk
ik hoop het ook, en ik denk het ook wel eigenlijk, maar toch het blijft spannend.quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:16 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
ik hoop gewoon dat hij eerlijk is
Kut, nee, hij was al wegquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:13 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Bertha45 'em.
meen je dat nou, ben je nou echt gaat kijken ?quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:18 schreef Bertha45 het volgende:
[..]
Kut, nee, hij was al weg
Zou dat erg geweest zijn danquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:14 schreef River-X het volgende:
En dan lach je !!![]()
Oei nu ben ik wel erg benieuwd wie het isquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:18 schreef Bertha45 het volgende:
[..]
Kut, nee, hij was al weg
ik denk de hele tijd dat bertha een fh2.nl -er isquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:19 schreef APK het volgende:
[..]
Zou dat erg geweest zijn dan
Ik heb connecties door het hele land, dus vroeg of laat krijg ik hem toch wel in handen...quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:18 schreef River-X het volgende:
meen je dat nou, ben je nou echt gaat kijken ?
en wie ben je nou eigenlijk , een van de vele kloons van een koeienzak..?
jij bent toch die paardrijmadam??quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:18 schreef Funnie het volgende:
Ik hoop dat ie alsnog deze kant opkomt. Want twente is wel wat meer dan alleen Oldenzaal
maar wat als jij m in handen heb? dan ga je m ook verbranden of wil je gewoon eerlijk meespelen?quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:20 schreef Bertha45 het volgende:
[..]
Ik heb connecties door het hele land, dus vroeg of laat krijg ik hem toch wel in handen...
En nee, ik ben een kloon van stierenkloten
Er zijn op de plek wel 2 mannetjes op een scooter gezien trouwens...
Verbranden is zooooo 2 septemberquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:21 schreef River-X het volgende:
[..]
maar wat als jij m in handen heb? dan ga je m ook verbranden of wil je gewoon eerlijk meespelen?
![]()
Lijkt me trouwens sterk dat hij verbrand is, wedden dat Uier hem gewoon nog heeftquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:21 schreef River-X het volgende:
[..]
maar wat als jij m in handen heb? dan ga je m ook verbranden of wil je gewoon eerlijk meespelen?
![]()
haha okequote:Op zaterdag 4 september 2004 16:22 schreef Bertha45 het volgende:
[..]
Verbranden is zooooo 2 september![]()
Ehm nee, vergis jij je niet met poep ? Van het Enschede topic?quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:20 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
jij bent toch die paardrijmadam??
je naam komt mij iig bekend voor!
achja we zullen het waarschijnlijk nooit te weten komen, en we hebben nu een nieuwe stok, Ookal zouden we de oude vinden kunnen we beter met deze verder gaan.quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens sterk dat hij verbrand is, wedden dat Uier hem gewoon nog heeft
ja dan zal ik je wel met poep door elkaar halen (wat klinkt dat smerigquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:23 schreef Funnie het volgende:
[..]
Ehm nee, vergis jij je niet met poep ? Van het Enschede topic?
Kweet niet of ze er nog komt. Ik ben er iig al lang niet meer geweest, geen idee of
Eschede topic nog bestaat
Hoe langer het duurt, hoe groter de afstand kan zijn die de neo-stok aflegtquote:
en de lol daarvan is? een soort estafette dus krijg je dan.quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:06 schreef woeeiiii het volgende:
Ook als ie een heel eind weg gaatquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:29 schreef Bertha45 het volgende:
Als hij voor 17:15 ergens anders neergelegd wordt, zorg ik dat ie opgehaald wordt
nee milagro je hebt gelijkquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:28 schreef milagro het volgende:
[..]
en de lol daarvan is? een soort estafette dus krijg je dan.
waarom eigenlijk weet iedereen al waar de stok is?
is dit niet leuker als je aan de hand van foto's van een plaats moet raden waar die ligt ?
nee, milagro, dat is het niet.
doei milagro, rot maar weer op.
+5 zelfkennisquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:28 schreef milagro het volgende:
doei milagro, rot maar weer op.
daar hou ik je aan !quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:29 schreef Bertha45 het volgende:
Als hij voor 17:15 ergens anders neergelegd wordt, zorg ik dat ie opgehaald wordt
Van die paar druppels benzine wordt m'n pis niet lauw...quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:30 schreef kree het volgende:
[..]
Ook als ie een heel eind weg gaat![]()
Ik ga het zelf niet doen hoorquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:31 schreef River-X het volgende:
[..]
daar hou ik je aan !![]()
whaha hij heeft er maar 1 min op gestaan, iemand anders heeft alweer ge-sms'tquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:30 schreef River-X het volgende:
[afbeelding]
Jammer dat me smsje niet helemaal in beeld past![]()
haha lachen,quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:33 schreef River-X het volgende:
KREE kijk eens op http://www.smsboard.nl/ jou smsje staat daar als voorbeeld op de site
Fuck een keer op met je pisquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:32 schreef Bertha45 het volgende:
[..]
Van die paar druppels benzine wordt m'n pis niet lauw....
dat kan alsnog hoorquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:34 schreef kree het volgende:
[..]
haha lachen,
Ik was vergeten fokstok ervoor te zetten, dan komt ie zeker op hun site uit ofzo
ik had er even www.fok-stok.tk bij moeten zetten, dan hadden we goede reclame gehad
Piss off met je gefuckquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:35 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Fuck een keer op met je pis
quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:39 schreef kree het volgende:
haha reclame voor je site op smsboard.nl mainpage:
[afbeelding]
Het is een koeienaam, beetje opletten héquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:42 schreef Geqxon het volgende:
Bertha45, van waar uw fettish om een vrouwennaam te willen?
koeien zijn toch vrouwtjes en stieren mannetjes?!... of ben ik nou blondquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:46 schreef Bertha45 het volgende:
[..]
Het is een koeienaam, beetje opletten hé.
SGOP heeft um dus weer? Hopen dat ze net zo sportief meespelen als de vorige keer...quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:38 schreef River-X het volgende:
WE HAVE A PROBLEM!
Ik heb ff gecheckt op t sms board , het laatste berichtje "hij is dood" komt van clowntje..
of heeft clowntje niks met de verbranding te maken..
EDIT:Oja clowntje was toch van SGOP.nl ??
Dan krijgt deze fetish opeens een hele andere wending. Waar neem je dan de naam aan van een koe? Draag je ook een oorknip of bel?quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:46 schreef Bertha45 het volgende:
[..]
Het is een koeienaam, beetje opletten hé.
Ik denk het niet, anders hadden ze wel wat op hun forum gezet.quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:49 schreef meester_b het volgende:
[..]
SGOP heeft um dus weer? Hopen dat ze net zo sportief meespelen als de vorige keer...
Ik denk geen oorknip of bel maar een oorbelquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan krijgt deze fetish opeens een hele andere wending. Waar neem je dan de naam aan van een koe? Draag je ook een oorknip of bel?
of juist niet..quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk het niet, anders hadden ze wel wat op hun forum gezet.
O ja, zit wat in. Nou ja, effe afwachten he? ze hebben nog 23 uur ofzo om um te verplaatsen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk het niet, anders hadden ze wel wat op hun forum gezet.
niet dat ik weeet, hij is wel gemaakt..quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:04 schreef LennyKravitz het volgende:
Zeg is die Belgische Stok nog ooit van de grond gekomen?
"Clowntje" is geen Sgopper.quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:49 schreef meester_b het volgende:
[..]
SGOP heeft um dus weer? Hopen dat ze net zo sportief meespelen als de vorige keer...
maar wie zou clowntje wel zijn dan..quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:06 schreef Gert het volgende:
[..]
"Clowntje" is geen Sgopper.
En de lol van een kaping is, je snapt het niet hč, wel een beetje weg eigenlijk.
3 maar liefst...quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan krijgt deze fetish opeens een hele andere wending. Waar neem je dan de naam aan van een koe? Draag je ook een oorknip of bel?
haha ja, maar ik denk dan dat we weer zullen gaan twijfelen of 't smsje wel echt zou zijnquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:13 schreef kree het volgende:
Ik vind dat het verplicht moet worden een sms te sturen als je de stok aan het halen bent....
Anders zitten wij hier zo lang in spanning te wachten zonder enige informatie
quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:20 schreef ook_gek het volgende:
is de stok weer terug![]()
en die is nu kwijt... misschienquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:27 schreef meester_b het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe
(met dank aan oldenzaaltjuh)
quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:09 schreef APK het volgende:
[..]
....en toen ging het fout.
Zijn schuld.![]()
Ah bedankt voor het antwoordquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:27 schreef meester_b het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe
(met dank aan oldenzaaltjuh)
quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:49 schreef meester_b het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:53 schreef kree het volgende:
whahaha oke dan stok weer ontvoerd
[afbeelding]
zet je Sgop wel netjes op de achterkant zoals het hoort
en dat zou mijn ideetje dus kunnen voorkomen of iig lastiger maken..quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:58 schreef ook_gek het volgende:
Hahahahah![]()
Weer ontvoert man ik kom niet meer bij
Ach, wat heet ontvoerd...quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:58 schreef ook_gek het volgende:
Hahahahah![]()
Weer ontvoert man ik kom niet meer bij
quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:05 schreef River-X het volgende:
[..]
niet dat ik weeet, hij is wel gemaakt..
Ik zou ook niet meer weten welke user toen die belgen stok,balk gemaakt heeft.
Er is ge-esemestquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:05 schreef kree het volgende:
Maar CarOnline had je niet even kunnen sms-en.
Weet je wel in hoeveel spanning wij hebben gezeten in afwachting van nieuwe informatie
16:30 Hij is doodquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Er is ge-esemest![]()
Netjes volgens de regels hoor, maar op een Fok!-stok moet natuurlijk wel Sgop staan he, verder spelen we het spelletje gewoon netjes mee.
zeker vergeten je berichtje te beginnen met fokstok ...quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:10 schreef CarOnline het volgende:
Ow dan is ie niet aangekomen
Maar na die van 16:30 is er ge-esemest, hij is om half 5 opgehaald ofzo. Tijd weten we niet precies.
Misschien heb je geen bereik daar?quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:10 schreef CarOnline het volgende:
Ow dan is ie niet aangekomen
Maar na die van 16:30 is er ge-esemest, hij is om half 5 opgehaald ofzo. Tijd weten we niet precies.
Tja, dat weet je niet van tevoren natuurlijk he? Maar goed. Ze doen leuk mee. Bovendien is CarOnline natuurlijk ook een fokker...quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:11 schreef DrDDT het volgende:
Wie legt hem dan ook in de tuin van de enige Sgopper in oost Nederland neer
Nou ja, hij is iig terecht. Voorlopig. We gaan BBQ-en vanavondquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:12 schreef kree het volgende:
[..]
zeker vergeten je berichtje te beginnen met fokstok ...
Dat heb ik ook al een keer gehad, hij komt dan op de mainpage van smsboard.nl terecht
edit:
dit is hem zeker?
17:20 smsboard Stok is niet dood, info volgd
Volgende keer met fokstok beginnen ipv smsboard
]quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:12 schreef kree het volgende:
[..]
zeker vergeten je berichtje te beginnen met fokstok ...
Dat heb ik ook al een keer gehad, hij komt dan op de mainpage van smsboard.nl terecht
edit:
dit is hem zeker?
17:20 smsboard Stok is niet dood, info volgd
Volgende keer met fokstok beginnen ipv smsboard
We zullen wel zien hčquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:24 schreef Remzz het volgende:
Als ie iets dichtbij richting Almelo komt ben ik bereid dat ding op te halen, maar Oldenzaal is me net iets te ver.
Dan is ie voor mijquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:25 schreef LucienS het volgende:
dat gaat naar Den Bosch toe....
zitten nog best veul Bosschenaren in dit topic te lurken .quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:35 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Dan is ie voor mij![]()
Doe's een fotootje?quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:37 schreef CarOnline het volgende:
Mooi gedaan trouwens
Oldenzaaltjuh
ziet er netjes uit,
die namen.
Nee, als hem maar naar een andere plaatsnaambord brengt dan is het goed.quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Is er een minmum aantal kilometers dat je De Stok moet verplaatsen?
*vindt dat er dan toch maar 1 naam op de stok mag worden gezet, wat staat hierover in het reglement?quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:47 schreef Tinkerbell het volgende:
Op 28 september moet de stok
in Amersfoort zijn
Dan gaan 2 fokkers trouwen
dat is leuk
vind je niet?
alleen de vinder mag zijn naam er op schrijven voor zo ver ik weetquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:50 schreef LucienS het volgende:
[..]
*vindt dat er dan toch maar 1 naam op de stok mag worden gezet, wat staat hierover in het reglement?
\quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:50 schreef LucienS het volgende:
[..]
*vindt dat er dan toch maar 1 naam op de stok mag worden gezet, wat staat hierover in het reglement?
meende ik ook serieusquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:52 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
\
lul nie... hoevaal gaan 2 fok!kers nou trouwen?
hapquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:54 schreef LucienS het volgende:
[..]
meende ik ook serieuswas misschien vergeten
erbij te zetten. Had ik achterwege gelaten omdat ik echt geen "hap" verwachtte.
![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:55 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
hap![]()
dank uquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:37 schreef CarOnline het volgende:
Mooi gedaan trouwens
Oldenzaaltjuh
ziet er netjes uit,
die namen.
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Keej.
En nu www.sgop.nl eroverheen raggen.![]()
En de vraag is ook: waarheen?quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:14 schreef kree het volgende:
Caronline, ga je de stok vanavond nog wegbrengen ?
wel netjes hčquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:20 schreef CarOnline het volgende:
Ja we krassen
nu ff sgop er in
quote:en dan gaat ie weg
Ben al terug maar de batterijen waren leeg, dus ik hoop dat ik nog een overzichtsfoto hebquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:20 schreef CarOnline het volgende:
Ja we krassen
nu ff sgop er in
en dan gaat ie weg
aaaarrrg je maakt het wel spannend hoor......quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ben al terug maar de batterijen waren leeg, dus ik hoop dat ik nog een overzichtsfoto heb![]()
Batterijen zitten nu in de lader, ff wachten nog dus.
gewoon zo laten, niks doen is veel leukerquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:58 schreef Emme-r-tje het volgende:
even een vraagje tussendoor:
De 1e fok!-stok is dus gedood door users van www.fh2.nl??
Zoja, heeft die site al een leuke ddos gehad?
Het is niet 100% zeker of ze de stok gedood hebben.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:58 schreef Emme-r-tje het volgende:
even een vraagje tussendoor:
De 1e fok!-stok is dus gedood door users van www.fh2.nl??
Nee......quote:Zoja, heeft die site al een leuke ddos gehad?
Heb je eigenlijk wel voor 100% gelijk in....quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:58 schreef LucienS het volgende:
[..]
gewoon zo laten, niks doen is veel leuker![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:41 schreef LucienS het volgende:
[..]
zitten nog best veul Bosschenaren in dit topic te lurken .Wordt een strijd om de stok als ie hier een x langskomt..
![]()
hehehequote:Op zaterdag 4 september 2004 20:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
als ze hem dan toch hier willen neerdonderen doe het dan zo dicht mogelijk bij de AAwijkquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:09 schreef LucienS het volgende:
[..]
hehehe![]()
dan komt 't zo'n beetje aan op onze streetrace capaciteiten...quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
als ze hem dan toch hier willen neerdonderen doe het dan zo dicht mogelijk bij de AAwijk
Wel cool gedaanquote:
Hoi Tinkquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:47 schreef Tinkerbell het volgende:
Op 28 september moet de stok
in Amersfoort zijn
Dan gaan 2 fokkers trouwen
dat is leuk
vind je niet?
U AAwijk noord of zuidquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:18 schreef LucienS het volgende:
[..]
dan komt 't zo'n beetje aan op onze streetrace capaciteiten...![]()
Citadelquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
U AAwijk noord of zuid
Eitje dus voor mijquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:21 schreef LucienS het volgende:
[..]
Citadel![]()
de witte nooijt (hij ken ok op west /orthen ofzo komme war)quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Eitje dus voor mij
quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:22 schreef LucienS het volgende:
[..]
de witte nooijt
sorry, heb geen fiets, alleen een auto dus dat plan kan niet doorgaan. Ik wil je wel een voorsprong geven ofzo.quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gij op de fiets,ik met dun auto![]()
Niet nodig,hij komt toch niet hierquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:28 schreef LucienS het volgende:
[..]
sorry, heb geen fiets, alleen een auto dus dat plan kan niet doorgaan. Ik wil je wel een voorsprong geven ofzo.![]()
tekst en foto's van CarOnlinequote:Op zaterdag 4 september 2004 20:43 schreef The_Hives het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Overzichtsfotootje nummer 1.
Hij ligt aan de overkant van de straat, naast het fietspad waar de fietsers fietsen, daar is een sloot, hij ligt aan de slootkant. Even zoeken in het struikgewas dus.
[afbeelding]
Overzichtsfotootje nummer 2.
Ik wilde hem eerst onder dit bord leggen, maar daar kon iedereen hem meteen zien liggen. Dus hij ligt er naast, aan de slootkant dus. Daar kon ik geen foto meer van maken, de batterijen waren leeg
[afbeelding]
de foto's zijn net geplaatstquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:53 schreef _bigmac_ het volgende:
Ligt hij nu nog in Enschede?
quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:49 schreef River-X het volgende:
EEUWIGE ROEM VOOR CarOnline ! , je staat op de site hoor.
Ja daggut wel hequote:Oja nog ff sgop.nl ontvoerder erbij zetten natuurlijk![]()
![]()
Hij legt er net!!quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:53 schreef _bigmac_ het volgende:
Ligt hij nu nog in Enschede?
Tis iig geen sgopperquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:51 schreef LucienS het volgende:
SGOP.nl: Hoi KastaNova. Jij bent onze nieuwste aanwinst! Welkom!
*woont daar imo ook in de buurt, en heeft zich reeds bewezen als "niet meest sportieve" deelnemer.
hahhahhahhahhahhahhahhahhahaquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:56 schreef Geqxon het volgende:
Dood aan de opa en dood aan sgop. We kunnen die ouwe wel aan.Gast je hebt iets verneukt waar iemand veel tijd en werk in heeft gestopt. Sgop is nog fout getypt ook
ik ben een meisjequote:Op zaterdag 4 september 2004 20:59 schreef Geqxon het volgende:
Ga de openingspost eens lezen, je moet het op de achterkant schrijven. ACHTERKANT, dat is waar je je moeder altijd in pakt.
quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:00 schreef CarOnline het volgende:Opa was een toevallige passant die de fok-stok-die-eigenlijk-een-plank-is wel ff vasthouden.
Wacht maar, over 3 dagen ofzo ziet ie er helemaal niet meer uit
Strap-on bitchquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
ik ben een meisje![]()
Ik heb nog een foto voor je gemaaktquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:02 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
gelukkig zit hij nog in mijn gedachten hoe hij was
vanaf nu is het de fok!sgop!stok!quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Strap-on bitchWaarom heb je dat sgop dan op de voorkant geschreven?
Omdatquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarom heb je dat sgop dan op de voorkant geschreven?
quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto voor je gemaakt![]()
Zuip je maar plat dan laat ik mijn 15 turkse vrienden je dekken.quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Omdat
sgop nou
eenmaal
roeleert
en nu ga ik een borrel drinken![]()
Nee want t zit er ingekrastquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:05 schreef melonovy het volgende:
Tip van Mel: sgop kun je er ook nog af sguren...
edit: en cheers Caronline!!
Ja, we beginnen nu wel een beetje door onze users te raken, dus het wordt tijd voor een stukje commitment van fokkers hoorquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:06 schreef River-X het volgende:
wel beschamend , de FOK-stok is nu al 3!!! keer door SGOP verplaatst
quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zuip je maar plat dan laat ik mijn 15 turkse vrienden je dekken.
Oldenzaaltjuh, ik snap je niet. Eerst ging je huilen dat de stok verbrand was, nu boeit het je geen ene fuck dat dat lelijke kwalitatief uitermate terleurstellend SGOP (typo) erop staat.
Nee nee, het midden van het land is nog niet geweest en uiteraard ook het noorden nog niet.quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:10 schreef Tardis het volgende:
[..]
Ja, we beginnen nu wel een beetje door onze users te raken, dus het wordt tijd voor een stukje commitment van fokkers hoor![]()
![]()
euh nee ik heb hem niet voor niks wat groter gemaakt? Ik mis dat bierdopje zelfsquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:12 schreef Geqxon het volgende:
Goede bedoelingen? Ze hebben je kunstwerk verpest man. Laten we een sgop stok maken en die met anthrax in te poederen
Watquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:12 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
mwah nee heb niet zitten huilen dat de oude verbrand was en ik vond het ook niet erg ofzow! MAAR ik vond het een leuk spel! En daarom wou ik wel een nieuwe maken! Wat kan het mij nou schelen hoe hij er uit ziet! Als hij maar doorgaat!quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat. Jij liep te reageren dat je het zo erg vond dat die stok verbrand was en dat je wel een nieuwe kon maken. Nu laat je die stok weer verneuken door een paar van die mongooltjes!
quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tis iig geen sgopper![]()
Laat er dan zo'n kutbierdopje op drukken door een k sgopper. Of doe het zelf.quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:13 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
euh nee ik heb hem niet voor niks wat groter gemaakt? Ik mis dat bierdopje zelfs
Ennuh dat huilen van net..... dat was niet serieus bedoeld! je moet eens leren lezen
zet ff bij fokstok 2 dat harrie1 alsnog de vader is enzoquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:14 schreef LennyKravitz het volgende:
[afbeelding]
en dat is dan weer onzin!!quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Laat er dan zo'n kutbierdopje op drukken door een k sgopper. Of doe het zelf.
PS: Als ik de stok in mijn bezit krijg en daar zal ik mijn uiterste best voor doen dan ga ik mijn naam heel groot op de voorkant schrijven, branden en graveren.
Als je ook maar enigszins de moeite had genomen om beter te kijken, had je gezien dat kasta zich net vanmiddag op Sgop heeft geregistreerd en maar 3 posts heeft geplaatst met lulligheden tav CarOnline omdat zij de stok net eerder had dan zijn moeder.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:19 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Als je ook maar enigszins de moeite had genomen om beter te kijken, had je gezien dat kasta zich net vanmiddag op Sgop heeft geregistreerd en maar 3 posts heeft geplaatst met lulligheden tav CarOnline omdat zij de stok net eerder had dan zijn moeder.
![]()
kasta is zowiezo triest.quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:19 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Als je ook maar enigszins de moeite had genomen om beter te kijken, had je gezien dat kasta zich net vanmiddag op Sgop heeft geregistreerd en maar 3 posts heeft geplaatst met lulligheden tav CarOnline omdat zij de stok net eerder had dan zijn moeder.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |