De kracht van iedere slogan is herhaling. Maar bedankt voor het compliment.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:57 schreef kLowJow het volgende:
Is die niet al een keer langsgekomen trouwens?
Je had het over een vrije vertaling Háááárryquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
narraten is niet napraten, sjùùùùùùn
welke beschaving wil je me precies aanbieden?quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:59 schreef sjun het volgende:
[..]
Je had het over een vrije vertaling Háááárry
Gezien de bechaving reeds in de uitverkoop is wil ik je best wat op weg helpen bij het bereik ervan:
narrative = verhalend (in de stijl van Marin Buber en consorten).
native = inheems, inlands, autochtoon, aangeboren of naturel
hetzelfde kun je je afvragen vd. gouverneur, Pataki is ook Republikeinsquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:06 schreef pberends het volgende:
LOL @ Titel, Darkwin Duck rulez
Maar waarom is die Guiliani eigenlijk burgemeester van NY geworden, hij is toch republikeins?
Gek genoeg deed hij de eerste maal mee namens Republikeinen en Liberalen (hoe dit kan?)http://www.nyc.gov/html/rwg/html/bio.htmlquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:06 schreef pberends het volgende:
Maar waarom is die Guiliani eigenlijk burgemeester van NY geworden, hij is toch republikeins?
Niet slechtquote:As Mayor, Rudy Giuliani has returned accountability to City government and improved the quality of life for all New Yorkers. Under his leadership, overall crime is down 57%, murder has been reduced 65%, and New York City - once infamous around the world for its dangerous streets - has been recognized by the F.B.I. as the safest large city in America for the past five years.
Net andersom, dacht ik.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:18 schreef Monidique het volgende:
Democraten zijn ook van oorsprong Zuiderlingen en de Republikeinse Partij is een Noordelijke partij.
Nou ja, Lincoln was een Republikein.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Net andersom, dacht ik.
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Net andersom, dacht ik.
Een sprong van '48 naar het einde van de eeuw.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:22 schreef Johan_de_With het volgende:
http://www.democrats.org/about/history.html
don't mention the warquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een sprong van '48 naar het einde van de eeuw.
quote:Afschaffing OZB jaar uitgesteld 03-09-2004
Het kabinet heeft definitief besloten de afschaffing van het bewonersgedeelte van de onroerend zaakbelasting (OZB) een jaar uit te stellen. De afschaffing gaat nu per 1 januari 2006 in. Het besluit lekte al eerder uit, maar werd vrijdag na de ministerraad officieel.
in 2007 misschien dan al weer teruggedraaid, als het al doorgaat voor 2006quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:37 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik begin met de europese Leitkultur die te geef wordt aangeboden aan nieuwkomersquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
welke beschaving wil je me precies aanbieden?
Ah, gelukkig, een bijna-aforismequote:Op vrijdag 3 september 2004 21:55 schreef sjun het volgende:
[..]
Ik begin met de europese Leitkultur die te geef wordt aangeboden aan nieuwkomers
http://www.hbvl.be/nieuws(...)3-8673-458E595C3CF7}quote:03/09 EU naar rechter om inspectie Britse opwerkingsfabriek af te dwingen
De Europese Commissie heeft vrijdag besloten naar het Europese Hof van Justitie te stappen om Groot-Brittannië te dwingen volledige inspectie toe te staan van zijn nucleaire opwerkingsfabriek in Sellafield.
De EU wil controleren of kernafval in Sellafield op de juiste manier wordt verwerkt. Haar inspecteurs worden echter niet in de gelegenheid gesteld uitgewerkte brandstof te onderzoeken die in een speciale 'vijver' is opgeslagen. De eurocommissaris van energie, Loyola de Palacio, zei dat de commissie heeft besloten tot gerechtelijke stappen om Londen te dwingen eindelijk eens aan zijn verplichtingen op grond van het Euratom-verdrag te voldoen.
Goede uitleg:quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:06 schreef pberends het volgende:
uhuh... http://www.geenstijl.nl/c(...)eBlogs=2&search=mekiquote:Op zaterdag 4 september 2004 00:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Al dagen![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
uhuh... http://www.geenstijl.nl/c(...)eBlogs=2&search=meki
Moet je je daar voor inschrijven ofzo?quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:19 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, toen ik in het najaar van 2002 in New York was kregen wij gelegenheid een moordzaak bij te wonen en tijdens de schorsing deelde de rechter ons mede dat zoiets steeds zeldzamer werd in New York.
Als je hem pleegt doen ze dat voor jequote:Op zaterdag 4 september 2004 00:58 schreef UnderWorld_ het volgende:
Moet je je daar voor inschrijven ofzo?
MekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiMekiquote:Op zaterdag 4 september 2004 00:51 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
Niet zo boos kijken.. Ik sta achter jequote:Op zaterdag 4 september 2004 00:51 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
Laten we geenstijl eens dissen ofzo?quote:Op zaterdag 4 september 2004 02:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Niet zo boos kijken.. Ik sta achter je
Waar zit je aan te denken.. een Meki-knokploeg?quote:Op zaterdag 4 september 2004 02:27 schreef Flumina het volgende:
[..]
Laten we geenstijl eens dissen ofzo?
Zoiets. Ik ben alleen nu te zat om iets leuks te bedenken? En ik ben niet goed in i-netsites uit de lucht te halen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 02:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Waar zit je aan te denken.. een Meki-knokploeg?
quote:Op zaterdag 4 september 2004 02:38 schreef Flumina het volgende:
[..]
Zoiets. Ik ben alleen nu te zat om iets leuks te bedenken? En ik ben niet goed in i-netsites uit de lucht te halen.
Ik heb hier een doosje Marokkaanse koekjes staan. Lekker hoor. iemand een koekje?quote:Op zaterdag 4 september 2004 08:43 schreef zoalshetis het volgende:
iemand nog een bonbonnetje?
Kijk, een overlevende van Smirnoff.quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:30 schreef Sidekick het volgende:
Goed, na bijna een week hersendood te zijn geweest lijkt het maar weer eens tijd om verder te gaan met mijn leven.
Ik denk dat je zo onderhand wel een keuze moet maken hoor, Meki. Ben je nou onze mascotte of hun afleiding?quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:51 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
Een uitkering was beter geweest?quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:30 schreef Sidekick het volgende:
Goed, na bijna een week hersendood te zijn geweest lijkt het maar weer eens tijd om verder te gaan met mijn leven.
Hack Geenstijlquote:Op zaterdag 4 september 2004 02:38 schreef Flumina het volgende:
[..]
Zoiets. Ik ben alleen nu te zat om iets leuks te bedenken? En ik ben niet goed in i-netsites uit de lucht te halen.
welke koekjequote:Op zaterdag 4 september 2004 08:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb hier een doosje Marokkaanse koekjes staan. Lekker hoor. iemand een koekje?
is er iets gebeurdquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:30 schreef Sidekick het volgende:
En dat noemt zich een modquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:18 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb dus de hele Wilders-discussie gemist.
Sidekick is een Goede MODquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:28 schreef Flumina het volgende:
[..]
En dat noemt zich een mod![]()
Een ongeluk? Laat ik daar maar vanuit gaan, maar misschien hebben de mensen bij @home expres zitten saboteren.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:21 schreef Meki het volgende:
[..]
is er iets gebeurd
of een ongelukje![]()
Jij ook, Meki Somali.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Sidekick is een Goede MOD![]()
![]()
![]()
Aanslag op je computerquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:32 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Een ongeluk? Laat ik daar maar vanuit gaan, maar misschien hebben de mensen bij @home expres zitten saboteren.
5 dagen geen internetverbinding door brakke @home-servers.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Aanslag op je computer
quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
5 dagen geen internetverbinding door brakke @home-servers.
ik ben geen MODquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij ook, Meki Somali.
Ook niet op je eigen forum, Meki Somali?quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:43 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ben geen MOD
neeh admin , johan de hollandiquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ook niet op je eigen forum, Meki Somali?
At your service.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:46 schreef Meki het volgende:
[..]
johan de hollandi
Daar is onze Lazarus weerquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:30 schreef Sidekick het volgende:
Zeg, was jouw ondertitel al niet eens verwijderd?quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Daar is onze Lazarus weer
Lazarus is ook niet meer wat hij geweest is.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Daar is onze Lazarus weer
Ja, maar de Zionistische Lobby is aan het wegkwijnen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zeg, was jouw ondertitel al niet eens verwijderd?
waarom doe je dan ook van die domme dingen... zoals werken voor het uitzendburoquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:18 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb dus de hele Wilders-discussie gemist.
En daar zetten ze speciaal door de Mossad opgeleide rotjochies in om de Islam en Marokkanen in diskrediet te brengen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:17 schreef Sidekick het volgende:
Ze hebben ook heel Mokum onder controle, die smerige Zionisten!
Waar denk je dat de orgelman dan vandaan moet komen? Nou?quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:17 schreef Sidekick het volgende:
Ze hebben ook heel Mokum onder controle, die smerige Zionisten!
Zo, dus jij zat daar achter...quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zeg, was jouw ondertitel al niet eens verwijderd?
Prachtig hoe je door middel van leugens nikky kan bedonderen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zo, dus jij zat daar achter...
Welke FA heeft mijn ondertitel verwijderd?
Hoezo leugens?quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Prachtig hoe je door middel van leugens nikky kan bedonderen.
Is het warm water op?quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:34 schreef RichardQuest het volgende:
Bwuhhhh
Je bent een allochtoon. Need I say more?quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:41 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hoezo leugens?
da's moeilijk.... ze werkt bij bart smit...quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Prachtig hoe je door middel van leugens nikky kan bedonderen.
Nu krijg ik toch een beetje het gevoel dat je me niet als volwaardig lid van de samenleving accepteert SideKickquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je bent een allochtoon. Need I say more?
[Dora]quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:44 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nu krijg ik toch een beetje het gevoel dat je me niet als volwaardig lid van de samenleving accepteert SideKick
Dora... Wanneer komt die weer terug? Of is hij actief met een kloon die ik niet ken?quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[Dora]
Moet ik nazi's dan ook als volwaardig lid van de samenleving accepteren?!?
[/Dora]
Van polquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:52 schreef Johan_de_With het volgende:
O, wat spannend, zo meteen begint de Vijf Jaar Meet!
Waarom zei je dan ''Bwuh'' ?quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
?
Nee, van Fok!quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:55 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Van pol
Omdat Pim dat gewild heeft, hoezo?quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom zei je dan ''Bwuh'' ?
Wat is fok?quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, van Fok!
POL bestaat over 2 dagen 2 jaar.
Geert heeft dat overigens niet gewilders.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Omdat Pim dat gewild heeft, hoezo?
O o ha ha.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Geert heeft dat overigens niet gewilders.
http://www.geenstijl.nl/gm/klassiekers/mekideman.htmlquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:25 schreef operator82 het volgende:
Jullie kennen die Meki toch wel?
Wat vind k bij de egotrippische weblog geenstijl? Meki, lees maar.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/001782.html
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/001779.html
Zielig gedrag.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:25 schreef operator82 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/001782.html
Geniaal een Amerikaanse naam voor Meki. Hoe verzint hij al die troep.quote:
http://www.geenstijl.nl/gm/filmpjes/mekipraat.wmvquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Geniaal een Amerikaanse naam voor Meki. Hoe verzint hij al die troep.
Check die reactie van Dora, over dat de VVD-rellen nog niet waren meegenomen. Onzin-peiling.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:38 schreef UnderWorld_ het volgende:
Peiling: PvdA zakt, VVD wint
quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Geniaal een Amerikaanse naam voor Meki. Hoe verzint hij al die troep.
LOLquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]![]()
![]()
UEBERLOL!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het geeft alvast de trend weer, VVD naar de top zonder conservatieve kant. Al die PvdAér zijn al aan het overstappen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Check die reactie van Dora, over dat de VVD-rellen nog niet waren meegenomen. Onzin-peiling.
Mhaow ik weet niet wat de oorzaken van die verschuivinkje zijn. Maar de VVD begint erg op de PvdA te lijkenquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:19 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Het geeft alvast de trend weer, VVD naar de top zonder conservatieve kant. Al die PvdAér zijn al aan het overstappen.
In welk opzicht?quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Mhaow ik weet niet wat de oorzaken van die verschuivinkje zijn. Maar de VVD begint erg op de PvdA te lijken
In welk opzicht niet?quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:25 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
In welk opzicht?
Leg het ons eens uit, grote leider.quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:17 schreef pberends het volgende:
[..]
In welk opzicht niet?
Ze dansen allebei om de paal in het midden.quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Leg het ons eens uit, grote leider.
quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:17 schreef pberends het volgende:
[..]
In welk opzicht niet?
stem jij SGP wolfje?quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Leg het ons eens uit, grote leider.
Ik bedoel meer de VVD is net Wouter Bos.quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:22 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Geef nou even antwoord. Op welk gebied begint de VVD op de PvdA te lijken. Integratie? Economie? ...
quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:26 schreef pberends het volgende:
Premier wil normen en waarden tv-show
LOL @ reactie van Mr. Rammstein:quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:26 schreef pberends het volgende:
Mijn reactie:quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:26 schreef pberends het volgende:
Onzin, het kabinet moet eerst zelf zorgen voor GENOEG zitplaatsen voor iedereen. Dit kabinet heeft het grootste gebrek aan normen en waarden, bahquote:Verder meent Balkenende dat jongeren in het openbaar vervoer moeten opstaan voor ouderen.
Wat bedoel je? Draai er niet zo omheen!quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de VVD is net Wouter Bos.
Het kabinet heeft niks te zeggen over de zitplaatsen in het OVquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Onzin, het kabinet moet eerst zelf zorgen voor GENOEG zitplaatsen voor iedereen. Dit kabinet heeft het grootste gebrek aan normen en waarden, bah
Das wel een mooie opdracht voor Koos Voos, de lul van Wouter Bos met de PvdA en VVD die erom heen dansen. En Bos denkend aan Fortuyn.quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:33 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Draai er niet zo omheen!
Hoe bedoel je? Hoeveel het er zijn of wat er met die zitplaatsen moet gebeuren?quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:35 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Het kabinet heeft niks te zeggen over de zitplaatsen in het OV
Het kabinet heeft geen invloed op hoeveel zitplaatsen er zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Hoeveel het er zijn of wat er met die zitplaatsen moet gebeuren?
LOLquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:39 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Het kabinet heeft geen invloed op hoeveel zitplaatsen er zijn.
Probeer de aandacht nu niet af te leiden.quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:06 schreef UnderWorld_ het volgende:
Sexy Johan![]()
Die heeft al genoeg bloed aan zijn handen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:17 schreef UnderWorld_ het volgende:
Zal ik SCH even roepen?
quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die heeft al genoeg bloed aan zijn handen.
Dieptriest.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:35 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/gm/filmpjes/mekipraat.wmv
LOL
LOL @ namen bij http://www.zijnzegek.nl/reactiehoek.phpquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:33 schreef pberends het volgende:
http://www.zijnzegek.nl/
Iedereen is gekquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:33 schreef pberends het volgende:
http://www.zijnzegek.nl/
Met gratis onderbouwde reactie van Doraquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:28 schreef Flumina het volgende:
School verbiedt mobiel op school totaal
Fantastisch. Een school met goed gezag!
Die reactie was zo beschaafd dat het in eerste instantie mij niet opval dat die van Dora wasquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Met gratis onderbouwde reactie van Dora
"ALLAH AKBAR....!!!" uit de minaret, prima of niet?quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[Dora]
Moet ik nazi's dan ook als volwaardig lid van de samenleving accepteren?!?
[/Dora]
Wat een nieuws. Van gekkigheid maar zeggen dat het een streng-religieuze school, omdat het bericht anders totaal niks is.quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:28 schreef Flumina het volgende:
School verbiedt mobiel op school totaal
Fantastisch. Een school met goed gezag!
Ach, uitspraken als ''geloof is de wortel van alle kwaad'' zie ik altijd met vreugde tegemoet.quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat een nieuws. Van gekkigheid maar zeggen dat het een streng-religieuze school, omdat het bericht anders totaal niks is.
Bij non-nieuws komen de meeste reacties.quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat een nieuws. Van gekkigheid maar zeggen dat het een streng-religieuze school, omdat het bericht anders totaal niks is.
Is er al iets gezegd over Moslims?quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:52 schreef Flumina het volgende:
[..]
Bij non-nieuws komen de meeste reacties.
Helaas. Volgende keer beter.quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is er al iets gezegd over Moslims?
Hup weer een stuk pulp overledenquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:57 schreef RichardQuest het volgende:
Zanger Bram Vermeulen (57) overleden
WTF, eergisteren was 'ie nog op tv over Neerlands Hoop
ga uw mond spoelenquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:17 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hup weer een stuk pulp overleden
ah, vandaarquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:22 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het biertje staat naast me![]()
Mooi hè.. die fotoquote:Positie Van Aartsen niet ter discussie 04-09-2004
De positie van VVD-fractievoorzitter Jozias Van Aartsen staat niet ter discussie. Dit zei vice-fractievoorzitter Bibi de Vries zaterdag. Volgens De Vries is het triest Kamerlid Geert Wilders uit de fractie opgestapt, maar heeft Van Aartsen alles gedaan wat in zijn macht lag om hem te behouden en is er geen kritiek op zijn optreden.
Volgens de vice-fractievoorzitter is vooral op vrijdag gesproken over de kwestie Wilders. Tijdens de bijeenkomsten zaterdag werd vooral vooruitgekeken naar het nieuwe parlementaire jaar. Volgens de Vries heeft het opstappen van Wilders wel een 'impuls' gegeven om 'met frisse moed' aan het nieuwe jaar te beginnen.
quote:Vliegveld Los Angeles gesloten wegens terreurdreiging 04-09-2004
De internationale luchthaven van Los Angeles in de Amerikaanse staat Californië is zaterdagochtend gesloten. Het vermoeden bestaat dat de geldende veiligheidsmaatregelen zijn geschonden, zei een luchthavenwoordvoerder.
In verband met de mogelijke dreiging van terreuraanslagen zijn de terminals 6, 7 en 8 gesloten.
Verkeer naar de luchthaven wordt omgeleid.
LOL @ foto.quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Mooi hè.. die foto
Officieel valt het niet onder ABC oorlogsvoering, omdat het uranium alleen als verzwaarder en harder wordt gebruikt. Wel triest dat het zulke nare gevolgen kent.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:00 schreef pberends het volgende:
Leuk 2Vandaag. De coalitietroepen in Irak hebben zelf ABC-wapens gebruikt ipv dat Saddam ze had of had gebruikt.
Ach , waarden van 20 tot 30 duizend keer de achtergrondstraling zijn zeker voor het nageslacht behoorlijk kut. Tuurlijk zijn er chemische en biologische wapens die die ook kunnen bewerkstelligen, alleen is dit veelal tijdelijk, dus hebben de burgers er minder last van.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:11 schreef Monidique het volgende:
De gifgassen die jaren lang gebruikt zijn, in combinatie met de lichamelijke klachten van stress, lijken wel niet mee te tellen,.
En hoe hadden ze kunnen winnen?quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:29 schreef Mutant01 het volgende:
322 doden....10 speznas gastjes dood.....13 terroristen onstnapt... Russia failed.
Iig niet bestormen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
En hoe hadden ze kunnen winnen?
En rustig blijven zitten terwijl er op hen wordt geschoten ?quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iig niet bestormen.
Ja.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
En rustig blijven zitten terwijl er op hen wordt geschoten ?
Dat is een origineel citaat.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Monidique, is dat nu een parodie op het Oude Testament of een citaat?
Uit Prediker?quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is een origineel citaat.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Uit Prediker?
Het is vooral dat het zo down to earth is, wat mij zo aantrekt in het boek. Spreuken vind ik ook een mooi boek, hoewel het niet echt een boek-boek is, natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Boeiend boek is dat, met zijn tijdsopvatting.
Dood.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
: http://users.ncrvnet.nl/gjhardeman/prediker.htm.
Dat is dubbelop.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:46 schreef Monidique het volgende:
Maar wees niet bang, straks zuip ik me weer te pletter, rook ik weer wat sigaretten en spreek ik als een dwaas door de wijnen die ik tot mij neem.
Ohne punt: http://users.ncrvnet.nl/gjhardeman/prediker.htmquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dood.
Alles is ijdelheid..
Stel je voor!quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is dubbelop.
Ja, zeker, maar ik vond 'm wel gaaineg.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:50 schreef Johan_de_With het volgende:
''Wie wetenschap vermeerdert, vermeerder smart'' was toch mooier.
Een oud-SAS'er zei op CNN dat de missie op zich mislukt was...da's toch vrij amateuristisch danquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:32 schreef Monidique het volgende:
[..]
En hoe hadden ze kunnen winnen?
Het mooiste religieuze citaat aller tijden blijft toch wel:quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is een origineel citaat.
Ik heb 'm overigens even snel van internet geplukt, want ik had geen zin de Bijbel er bij te pakken.
MOAB erop, en je wint.quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
Een gijzeling kun je per definitie niet "winnen". Je kunt wel de schade zo veel mogelijk beperken. Iets wat de russen duidelijk niet gelukt is. Maar wat wil je met een paar gestoorde kamikaze-idioten?
Waarom niet iets met een beetje meer kracht?quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:35 schreef pberends het volgende:
MOAB erop, en je wint.
Wat JP voorstelt bestaat toch al: Flodder.quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Zou Jiskefet bereid zijn om in De normen en waarden-show de aso's op de camping te komen spelen?
Die solidariteit en wat het uitwerkt hoeft toch niet langer gered te worden. Die mensen redden zichzelf wel. Qua beschaving is de commerciële uitverkoop van de waardenoverdracht binnen dit leefpatroon ook al voortgezet in diverse delen en nagevolgd door de Tokkies.quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat JP voorstelt bestaat toch al: Flodder.
Iets zegt me dat de komende periode een goede markt ontstaat voor varkensreuzel in Rusland...quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:35 schreef Sidekick het volgende:
Een gijzeling kan je winnen door de gijzelnemers te doden of te arresteren, en de gijzelaars levend en gezond te bevrijden.
Het kan, maar in een situatie zoals in Rusland erg onwaarschijnlijk. Toch zijn honderden slachtoffers niet optimaal, me dunkt.
Moet je je voorstellen dat men in Rusland naar aanleiding van een dergelijke gruweldaad in Nederland een verhaaltje over binnenlandse hervormingen in elkaar knoeit, je zou je ogen toch niet geloven als je het lezen kon?quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:50 schreef Flumina het volgende:
In de reacties van deze topic zijn er een hoop evangelisten te vinden: 'Nog 260 gegijzelden Beslan vermist'
Mijn vingers jeuken.....
Hoe stompzinnig kun je zijn...quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat men in Rusland naar aanleiding van een dergelijke gruweldaad in Nederland een verhaaltje over binnenlandse hervormingen in elkaar knoeit, je zou je ogen toch niet geloven als je het lezen kon?
Om de terroristen in te begraven.quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Varkensreuzel![]()
Voor om op de moskee's te smeren. Dùh.quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Varkensreuzel![]()
Dat hij niet weet waarvoor het dient spreekt alleen maar voor hem en geeft blijk van zijn onschuld... jij daarentegen...quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Voor om op de moskee's te smeren. Dùh.
Ach ga toch weg, antisemiet.quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat hij niet weet waarvoor het dient spreekt alleen maar voor hem en geeft blijk van zijn onschuld... jij daarentegen...
Quoi?quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach ga toch weg, antisemiet.
Spreek-je geen Nederlands, mijnheer?quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Quoi?
Wees gerust mijn joodse broeder... Ook uw leven is mij dierbaar.quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Spreek-je geen Nederlands, mijnheer?
Ah, dat is al de tweede keer in twee dagen dat ik voor jood word aangezien. Maar dit klinkt al een stuk beter dan ''Hai zzzzzzzzzzziet er Joods uit.''quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wees gerust mijn joodse broeder... Ook uw leven is mij dierbaar.
Ik noem je slechts zo... Je ervoor aanzien zal ik nimmer!quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ah, dat is al de tweede keer in twee dagen dat ik voor jood word aangezien. Maar dit klinkt al een stuk beter dan ''Hai zzzzzzzzzzziet er Joods uit.''.
Geenstijl : Ik d8 ik was slimmer met Mickeyquote:
Jullie zijn toch weer vrienden?quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Geenstijl : Ik d8 ik was slimmer met Mickey
Maar hun de zionisten zijn er achter gekomen
Ja, Geenstijl krijgt hulp van de Mossad.quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:46 schreef Meki het volgende:
Geenstijl : Ik d8 ik was slimmer met Mickey
Maar hun de zionisten zijn er achter gekomen
Goeie sigquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:50 schreef Johan_de_With het volgende:
´´Ik zou graag een woord kopen.´´
´´Natuurlijk.´´
´´Zionist, graag.´´
Dit gaat mijn pet te boven.quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:50 schreef Johan_de_With het volgende:
´´Ik zou graag een woord kopen.´´
´´Natuurlijk.´´
´´Zionist, graag.´´
Dat het woord ´´zionisten´´ werkelijk overal ingezet kan worden. Het is een passe partout.quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:52 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dit gaat mijn pet te boven.
Vooral als je de fijne kneepjes van de grammatica niet beheerst. VMBOquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat het woord ´´zionisten´´ werkelijk overal ingezet kan worden. Het is een passe partout.
oow jah dat denkt Geenstijlquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jullie zijn toch weer vrienden?
Een jihad zekerquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:55 schreef Meki het volgende:
oow jah dat denkt Geenstijl
ik zit iets te voorbereiden op een oorlog tegen Geenstijl
![]()
MOAB.quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:55 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
MOAB.
Micky Of All Bombs.
Leuk Geenstijl heeft dan ook weer wat inhoud.quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:55 schreef Meki het volgende:
![]()
Uiteraard. Wat kan ik anders dan mijn burgerplicht doen?quote:Op zondag 5 september 2004 00:41 schreef UnderWorld_ het volgende:
Heb je dat echt gemailed wolfje?
en extreem Linksquote:Op zondag 5 september 2004 00:40 schreef Sidekick het volgende:
Meki, door de ogen van extreem-rechts:
Martelaar-in-spe
Einsatzgrup
Kut-Marokkaan
Intifada-strijder
Dank u meneer met de lange baard. Maar ik ben wel leergierig!quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat hij niet weet waarvoor het dient spreekt alleen maar voor hem en geeft blijk van zijn onschuld... jij daarentegen...
quote:Op zondag 5 september 2004 01:34 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Van een NSBer had ik ook nix anders verwacht.
quote:CDA boos op 'eigen' minister Bot 05-09-2004
De Tweede-Kamerfractie van het CDA is boos op de eigen minister Ben Bot van Buitenlandse Zaken in verband met zijn oproep aan Portugal om de Nederlandse abortusboot toe te laten in Portugese wateren. Dat bericht De Telegraaf op zondag.
...
CDA-Kamerlid Henk Jan Ormel vindt dat Nederland het strenge anti-abortusbeleid van Portugal had moeten respecteren en dat Bot zich er niet mee had mogen bemoeien. Bovendien zou er geen Kamermeerderheid zijn voor het ingrijpen van Bot. Naast het CDA en de kleine christelijke partijen, die tegen abortus zijn, was ook de VVD tegen bemoeienis van de minister.
...
Weer een zorg minder...quote:RTL: 'Pluk-ze-wet werkt niet' 04-09-2004
De pluk-ze-wet, die misdadigers hun criminele winsten moet ontnemen, werkt niet. Dat zou blijken uit een nog niet gepubliceerd rapport van het ministerie van Justitie dat het RTL Nieuws in handen heeft. Het probleem zou vooral liggen bij gebrek aan kennis bij het Openbaar Ministerie (OM), de politie en de rechters.
Het plukken van criminelen heeft echter ook geen prioriteit bij de politie en het OM, blijkt uit het rapport. Het is daardoor juridisch moeilijk om misdaadgeld in beslag te nemen. Criminelen behouden dus hun geld en kunnen er na het uitzitten van hun straf gewoon weer gebruik van maken.
Naast de anti-Amerikanisme van Cohen is er nu sprake van Anti-Portuganisme van Bot?quote:Op zondag 5 september 2004 09:35 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Meki heeft nu ook zelf leren hacken.quote:Op zondag 5 september 2004 10:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
de anti-Amerikanisme van Cohen
Lord-Vetinari-wannabe!quote:Op zondag 5 september 2004 11:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Meki heeft nu ook zelf leren hacken..
Ik weet zeker dat Bot 'U' zei toen hij dat verzochtquote:Op zondag 5 september 2004 09:35 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je bent toch geen Fransoos, he?quote:Op zondag 5 september 2004 14:01 schreef Monidique het volgende:
Zo, jongens, dat gaat lekker. Denver, Seattle, Philidelphia en Baltimore. Vernietigd. Platgebrand. En de vrouwen verkracht, alvorens hen de keel langzaam door te snijden.
En toch wordt mijn bevolking boos,!
Nee, Portugees.quote:Op zondag 5 september 2004 14:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bent toch geen Fransoos, he?
Wa'n gedrocht is het ook hè.quote:Op zondag 5 september 2004 14:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Yvonne?
Ze lijkt op Sunchaser met make-up en pruik.quote:Op zondag 5 september 2004 14:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Yvonne?
15,5 jaar, puisterig, niet te intelligent en met een totaal gebrek aan zelfvertrouwen.quote:Op zondag 5 september 2004 16:25 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb d'r totaal geen medelijden mee.
Dit is godverdomme ook geen islamitisch land, logisch dat het hier niet geaccepteerd wordt.
Moet je eens in een islamitisch land doen, met een keppeltje en een jodenster rondlopen; wedden dat je de eerste dag bruut vermoordt wordt?
Vinex-huis.quote:Op zondag 5 september 2004 16:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
15,5 jaar, puisterig, niet te intelligent en met een totaal gebrek aan zelfvertrouwen.
ben jij dat ?quote:
Dit is trouwens best mogelijk. In seculiere landen niet minder, overigens.quote:Op zondag 5 september 2004 16:25 schreef RichardQuest het volgende:
Moet je eens in een islamitisch land doen, met een keppeltje en een jodenster rondlopen; wedden dat je de eerste dag bruut vermoordt wordt?
quote:Op zondag 5 september 2004 17:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit is trouwens best mogelijk. In seculiere landen niet minder, overigens.
Maar dit is nog een intellectueel vergeleken met deze Weckfles.
Potverdikkie, het aanbod is te groot. Maar, nee, dat hoort daar niet. Natuurlijk, als topic zou het daar beter aarden, ik post dit nu echter in een slowchat-topic van Politiek. Zoiets hoort natuurlijk over 't algemeen wel over politiek te gaan, daar ben ik het mee eens, maar óók is het een topic voor de mensen die voornamelijk in Politiek loeren en toch even wat willen zeggen dat niet past in een bestaand topic.quote:Op zondag 5 september 2004 17:44 schreef Flumina het volgende:
He Monidique, zijn je openbaringen niet meer voor WFL, C&H, R&P of LIF?
Ik lees ze met plezier hoorquote:Op zondag 5 september 2004 17:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Potverdikkie, het aanbod is te groot. Maar, nee, dat hoort daar niet. Natuurlijk, als topic zou het daar beter aarden, ik post dit nu echter in een slowchat-topic van Politiek. Zoiets hoort natuurlijk over 't algemeen wel over politiek te gaan, daar ben ik het mee eens, maar óók is het een topic voor de mensen die voornamelijk in Politiek loeren en toch even wat willen zeggen dat niet past in een bestaand topic.
Lijkt mij.
Ik moet eerlijk zeggen: Meki ís Meki, absoluut.quote:Op zondag 5 september 2004 18:02 schreef RichardQuest het volgende:
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2004/2067.html
Wie heeft mij ingevoerd hier
Meki is goed.quote:Op zondag 5 september 2004 18:02 schreef RichardQuest het volgende:
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2004/2067.html
Wie heeft mij ingevoerd hier?
quote:Op zondag 5 september 2004 18:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen: Meki ís Meki, absoluut.
ook Volkomenkut.com en Retecool.comquote:Op zondag 5 september 2004 18:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
Meki rulezzz. Hij durft het op te nemen tegen GeenStijl.
Wat weet jij ervan?quote:Op zondag 5 september 2004 17:45 schreef UnderWorld_ het volgende:
Show us your moves Johan!
De echte vraag is: Wat voor moves kan jij laten zien?quote:Op zondag 5 september 2004 19:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat weet jij ervan?
Een schot, zo vanuit de heup, en een oppercut en een gemeen gebaar waarbij ik langs mijn keel strijk.quote:Op zondag 5 september 2004 19:05 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
De echte vraag is: Wat voor moves kan jij laten zien?
en de liberalen (en de groenen?) halen nu de kiesdrempel, zij zijn de grote winnaars eigenlijkquote:127 Teletekst zo 05 sep
SPD verliest fors in Saarland
BERLIJN Bij verkiezingen in de Duitse
deelstaat Saarland heeft de SPD van
bondskanselier Schröder vandaag een
forse nederlaag geleden.Dat blijkt uit
de eerste prognoses.Het CDU,dat sinds
1999 de deelstaat bestuurt,lijkt weer
als grote winnaar uit de bus te komen.
Volgens de Duitse zender ARD verliezen
de socialisten eenderde van de stemmen.
Ze zouden uitkomen op 30,5 procent,een
verlies van 14 procent.Uit de prognose
blijkt verder dat het CDU drie procent
wint en uitkomt op 48,5 procent.
Met de uitslag lijkt Schröder opnieuw
te worden afgestraft voor zijn onmacht
om de economische crisis aan te pakken.
Ik ook niet, het ging toch alleen maar over nuecken... en dat lukt zonder fok! ook welquote:Op zondag 5 september 2004 17:21 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Neie, ik ben niet op die meet geweest.
De grote winnaar is voor mij het duitse het electoraat dat eindelijk doorkreeg dat de tijden van politici die veel beloven doch weinig geven een einde kennen als zij de voeten laten spreken. Wij zullen zien hoe de politieke barometer erbij staat voor de PvdA tegen de tijd dat er te Amsterdam weer lokale verkiezingen kunnen worden gehouden. Ik vermoed dat deze regentenclub haar duitse evenknie achterna gaat ondanks dat ze een stevige vinger in de pap heeft bij de verdeling van (lokale) overheidsbetrekkingen.quote:Op zondag 5 september 2004 19:11 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
en de liberalen (en de groenen?) halen nu de kiesdrempel, zij zijn de grote winnaars eigenlijk
Zeg, waar is je Spijkerman-stokpaardje gebleven? Die was altijd nog wel leuk.quote:Op zondag 5 september 2004 19:50 schreef sjun het volgende:
[..]
De grote winnaar is voor mij het duitse het electoraat dat eindelijk doorkreeg dat de tijden van politici die veel beloven doch weinig geven een einde kennen als zij de voeten laten spreken. Wij zullen zien hoe de politieke barometer erbij staat voor de PvdA tegen de tijd dat er te Amsterdam weer lokale verkiezingen kunnen worden gehouden. Ik vermoed dat deze regentenclub haar duitse evenknie achterna gaat ondanks dat ze een stevige vinger in de pap heeft bij de verdeling van (lokale) overheidsbetrekkingen.
Azijnzeikerquote:Op zondag 5 september 2004 17:52 schreef RichardQuest het volgende:
Zeverzak.
Ja, zoals in de media, de advocatuur, de rechterlijke macht, justitie, scholen, AZC's, etc, etc.quote:Op zondag 5 september 2004 19:53 schreef RichardQuest het volgende:
Ja. Links heeft alle mooie postjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |