Mijn fout, ik zie 't idd ook!quote:Op donderdag 23 december 2004 13:10 schreef coz het volgende:
Sex met anderen, daarnaast een kind willen van partnermag de TT daarvan iets minder dubbelzinnig leesbaar
![]()
zoals Sex met anderen, daarnaast een kind willen van partner
Ben normaal geen rasechte taalpurist maar moest toch even paar keer knipperen toen ik die TT ,met slaperig hoofd ,langs zag komen.![]()
paar dagen geleden gedaan en nog nix is ze druk ?quote:Op donderdag 23 december 2004 09:27 schreef erodome het volgende:
Je kan gewoon een mailtje naar knorretje sturen voor toegang, dan wordt dat mailtje wel behandeld...
de site is wel bereikbaar, maar bij het inloggen geeft'ie nu steeds aan dat mijn gebruikersnaam niet bestaat, (wat dus niet waar is) en dat de optie om je te registreren is uitgeschakeldquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:23 schreef petre86 het volgende:
ik lees op hun site dat ze een server crash gehad hebben
teveel users in 1 keer.. en dat kon de serve niet aan..
op
http://gt.boyhaven.com/index.php?PHPSESSID=c07d5cdb6017ce2c7bb64a8de5e1d9b9&board=19.0
staan 3 topic met uitleg over de onbereikbaarheid
ja... maar hoe?quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:19 schreef Aventura het volgende:
Neem eens contact op met deze user:
mineo39-76
nee... daar heb je gelijk in (zal het niet weer doen)quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:37 schreef erodome het volgende:
Maar dit gaat over een heel ander forum, dus dit is niet echt de juiste plaats voor deze discussie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |