checkquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:20 schreef Merovingian het volgende:
op de achterbank van de auto van je ouders, terwijl die voorin zitten
klaarkomenquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:40 schreef garreth82 het volgende:
ja... en wat doen jullie dan pcies in de auto van je vriendin, in de kerk, of onder de tafel?
pijpen, beffen, wippen, lekker naaien, neuken trekken, geile kutjes graaien?
Tijdens het dineren op ratten tussen de mensen die de Pest hebben?quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:23 schreef Marruk het volgende:
Op een galopperend paard of in het oude rioolstelsel van Praag.
't is maar wat je lekker vindquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:23 schreef Marruk het volgende:
Op een galopperend paard of in het oude rioolstelsel van Praag.
pijpe, beffe, wippe, lekker naaie, neuke, trekke of dikke tieten graaien?quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:09 schreef Ferdii het volgende:
sauna van sportschool waar dus elk moment iemand kan binnenlopen
all the wayquote:Op donderdag 6 januari 2005 01:30 schreef garreth82 het volgende:
[..]
pijpe, beffe, wippe, lekker naaie, neuke, trekke of dikke tieten graaien?
quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:32 schreef garreth82 het volgende:
kunnen de mods de titel ook aanpassen in iets duidelijkers? ik dacht dat 't er niet op zou passen vandaar dat ik eindigde met "plaats om..."
Je vergeet de wat en met wiequote:Op woensdag 5 januari 2005 22:13 schreef garreth82 het volgende:
een lekkere pijp/bef beurt te krijgen/geven, jezelf een beurt te geven of natuurlijk all-the-way....
dus waar doe je wat met wie?
coupe in de trein, fotohokje op station, achter in een bioscoop, magazijn van m'n werk
quote:
in dezelfde volgorde:quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:13
coupe in de trein,
fotohokje op station,
achter in een bioscoop,
magazijn van m'n werk
ach zo erg was't nou ook weer niet, zo ontdek je nieuwe dingenquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:44 schreef Et-Cetera het volgende:
OMFG als iemand zoiets zou verzinnen zou ik dat dus echt NIET doen hé [ kots smilie ] BAH
all-the-way?quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:19 schreef mrdoctor het volgende:
Gewoon in een huiskamer, met een ander stel erbij die op de andere bank hetzelfde doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |