abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 december 2004 @ 01:09:33 #1
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_24211301
Titel klinkt wat stom, maar topic is wel serieus. Heb nu voor 't eerst een vriendin, we hebben al een paar keer geprobeerd sex te hebben, maar everytime fails. Eerst al een paar keer omdat mijn ding-dong geen zin had op het moment supreme, maar ALS "the one below" mee wil werken dan past hij gewoon niet lijkt het wel. De dame in kwestie (we zijn allebei 25+) geeft al wel aan "niet makkelijk" te zijn en heeft al wel vaker (succesvol) sex gehad. Iemand ervaring met zoiets? Heb al wel een paar keer "geprobeerd" met vingers, maar als ik met mijn wijs- en middelvinger tegelijk naar binnen ga, is dat al echt ongeveer the max. Meer past gewoon niet. (en ik heb nog niet eens dikke worst-vingers ofzo, zelfs vrij beschaafde vingers)

HELP! (ik wil echt heel graag met 'r naar bed, en zij ook... zoenen is ook heerlijk, maar je wilt 'n keertje meer he?)
acht uur cup-a-soup, DAT zouden meer mensen moeten doen...
pi_24211404
Hoe raar het ook klinkt, maar ik denk dat je weinig tot niets opschiet door hier om raad te vragen. De één zal lacherig doen, de ander zal direct enge dingen als frigide of vaginisme roepen. We weten het niet namelijk en we kunnen wel heel semi-medisch vragen stellen, veel verder zal je er niet mee komen. Het allerbeste wat je dus kunt doen is even doorbijten, de telefoon pakken tijdens kantooruren en haar huisarts bellen en samen een afspraak maken. Die man/vrouw kan wèl medische oorzaken uitsluiten, je gerust stellen en je verder helpen. En een huisarts krijgt wekelijks seksuele vragen, dus er is voor hem/haar echt niets vreemds aan jullie vraag. Succes!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24211850
Zullen wel de zenuwen zijn.. Probeer gewoon nog eens een paar keertjes.
En probeer ook eens glijmiddel misschien helpt dat.
pi_24211934
Tja bij mij heeft het een jaar geduurd voor we eindelijk normaal een gemeenschap hadden. Bij ons was geduld de key. Ik kan alleen zeggen als je echt wilt, moet je daarvoor gaan en geduld hebben.

Je schiet meer op om een evaluatie gesprek aan te gaan met een sexuologe of huisarts.

.
  Moderator zondag 26 december 2004 @ 01:49:21 #5
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_24211967
vaginisme ?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_24212349
Ik denk dat als puntje bij paaltje komt (in dit geval pikkie bij kutje ) dan is ze niet ontspannen genoeg. Probeer eens wat meer voorspel op te bouwen, en niet zo naar de sex toe te werken, maar gewoon als je samen gezellig ligt te knuffelen spontaan een stapje verder gaan.
M'n signature, wat doe je :{
pi_24212778
Een vrouw heeft nog 2 gaten meer
quote:
Ik denk dat als puntje bij paaltje komt (in dit geval pikkie bij kutje ) dan is ze niet ontspannen genoeg. Probeer eens wat meer voorspel op te bouwen, en niet zo naar de sex toe te werken, maar gewoon als je samen gezellig ligt te knuffelen spontaan een stapje verder gaan.
Als dat helpt helpt hem er onverwachts(geen spanning en dergelijke) in stoppen ook vast wel.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24213571
Hey Voetballertje annex lijnsnuiver, met zulke ideen heb je waarschijnlijk alleen je rechterhand als genotsgrotje.

Neen Sjorz, als voorspel en/of een hoop glijmiddel het hele spelletje niet vergemakkelijken dan :
Is de dame niet comfy met jou.
Of er is een medische reden. Jouw speelgoed te groot(zou me verwonderen, de natuur heeft de vrouw gemaakt zodanig er een baby uit geduwd kan worden ), of ze is door een of andere reden krampachtig gesloten.Dat laatste word vaginisme genoemd. Of als het net wel kan, "lekker strak".

Dus, als jullie vinden dat jullie bij elkaar passen, dan is eerst de voorspel glijmiddel aanpak een testje, of anders een bezoekje huisarts-psychiater een optie.
Love, nothing more than sugarcoated hate
pi_24213646
- edit, reactie was niet van mij -

[ Bericht 29% gewijzigd door Youssef op 26-12-2004 14:28:52 ]
pi_24213974
Wat triest dat zoveel mijn eerste post bekrachtigen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 26 december 2004 @ 09:26:08 #11
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_24214219
quote:
Op zondag 26 december 2004 06:33 schreef Isabeau het volgende:
Wat triest dat zoveel mijn eerste post bekrachtigen
yep...
Maar de paar serieuze beantwoorders die er tussen zitten: toch bedankt voor de tips!
  zondag 26 december 2004 @ 13:31:06 #12
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24216742
even opruimen
  zondag 26 december 2004 @ 13:38:12 #13
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24216854
En weer open, graag serieuze reacties a.u.b.
pi_24216934
serieus antwoord: gebruik inderdaad een 'glijmiddel' en speel eerst eens met je vingers. Hoe meer vingers goed willen hoe eerder jou genot knots der in wil; tenzij deze extreem breed is... Dus ga eerst voor een langdurig maar goed voorspel; een vrouw neemt je eerder in haar wanneer ze op en top geil is...

Succes!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 26 december 2004 @ 14:10:05 #15
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_24217344
quote:
Op zondag 26 december 2004 13:42 schreef Chandler het volgende:
serieus antwoord: gebruik inderdaad een 'glijmiddel' en speel eerst eens met je vingers. Hoe meer vingers goed willen hoe eerder jou genot knots der in wil; tenzij deze extreem breed is... Dus ga eerst voor een langdurig maar goed voorspel; een vrouw neemt je eerder in haar wanneer ze op en top geil is...

Succes!
Tja, da's 't probleem niet. Ze geeft zelf ook al aan dat het met haar geil-zijn echt wel goed zit. Dat is ook wel te merken qua eh... vocht-productie... (komt bijna meer uit dan bij mij)

Maar goed, we blijven proberen...
  zondag 26 december 2004 @ 14:27:06 #16
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24217590
Ze gaf dus aan dat het in eerdere relaties ook al een probleem was? Is ze nooit achter de oorzaak aangegaan dan, naar een arts ofzo?
pi_24217902
Het rekt toch wel wat uit?? vriend van mij had ook zo'n vriendin eerst paste er nauwelijk een vinger in maar naar mate de tijd verstrekte werd ze steeds wijder.
Oelala!!!
pi_24218830
quote:
Op zondag 26 december 2004 13:31 schreef Aventura het volgende:
even opruimen
Je hebt mijn reactie verwijderd, en die was gewoon on topic. Beetje matig.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24218903
quote:
[first time] hij past niet!?
Met geweld neuk je een olifant.
  zondag 26 december 2004 @ 16:10:12 #20
90423 angelika
take it or leave it..
pi_24219110
ik denk als het bij haar al vaker niet zo "gladjes" verliep jullie het beste een bezoekje aan de huisarts kunnen brengen.
dit is niet iets waar je je voor moet schamen en als je steeds blijft proberen en het wil niet heb je ook kans dat je in een vizieuze circkel terecht komt.
elke keer als jullie het gaan proberen jullie de angst hebt dat het toch niet lukt en dat met als resultaat dat het inderdaad ook niet lukt.

als jullie nu naar de huisarts gaan kan hij de medische oorzaken uitsluiten en/of verder helpen zoeken naar de oplossing.

idd zoenen is leuk maarja je wilt ook wat..
pi_24223449
Tja, behalve glijmiddel gebruiken, rustig opbouwen, haar eerst eens laten klaarkomen, evt een drankje voor ontspanning zijn er niet echt veel tips te geven...

Als dt probleem al langer speelt bij haar is een bezoek aan de huisarts idd wel aan te raden, die kan echt uitsluitsel geven of er een probleem zit of niet, dat kunnen wij hier niet...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_24240402
Ik heb dit zelf ook gehad en bij mij heeft het ruim een jaar geduurd voordat het eindelijk lukte. In de tussentijd had ik al een bezoekje gebracht aan de huisarts en een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog. Mijn vriend had zich inmiddels ook goed ingelezen en heeft me een keer zo ontzettend op zitten/liggen geilen dat ik duizelig was van opwinding en toen is het uiteindelijk gelukt. Ik zei ook altijd dat ik wel geil genoeg was (en dat was ik in principe ook wel), maar ik moest dus zo geil zijn dat ik helemaal niet meer kon denken. Ik geloofde zelf ook niet dat ik me onbewust spande, maar achteraf lijkt me dat toch de enige juiste conclusie. Dus mijn tip: focus niet op 'de daad' maak 'r zo geil mogelijk en probeer het dan gewoon nog een keer. En zorg dat ze zich niet gaat schamen o.i.d. omdat het niet lukt want dan wordt het alleen maar erger.

Succes ermee, in ieder geval!
pi_24242081
En lukt het nu wel?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24244750
god's gift to women
  maandag 27 december 2004 @ 23:53:14 #25
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_24245965
quote:
Op maandag 27 december 2004 23:02 schreef Roellio het volgende:
god's gift to women
ik las het ook net....
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo