In het begin zullen ze met een klein wattenstaafje alleen aan het begin van de schacht wroeten, probeer het maar met je vinger, dat boeit erg weinig. Je hebt alleen grote kans dat ze daar niet tevreden mee zijn, en dan ook een stukje erin gaanquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:54 schreef leolinedance het volgende:
AHH damn...Daar heb ik dus echt geen zin in he! Dat ze met een of ander ding men buis uit gaan hollen![]()
Kiezen of delen: of de dokter holt je buis uit, of de SOAquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:54 schreef leolinedance het volgende:
AHH damn...Daar heb ik dus echt geen zin in he! Dat ze met een of ander ding men buis uit gaan hollen![]()
Kunnen ze dat dan ook testen met alleen een bloedafname? Dus zeg maar een soort globale test met de meest voorkomende soa's? Dan doe ik dat wel.quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:09 schreef Markman het volgende:
ga bij je dokter, kan zelfs bij de assitente meestal, een bloedproef van meest voorkomende soa's aanvragen. zo'n bloedprikformuliertje weet je wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |