dan prikken ze niet echt netjes of je bent daar toevallig gevoelig voor misschien, ik heb bijna nooit een plek van een bloedprik.quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:45 schreef Lempicka het volgende:
ik vind zo'n test trouwens nooit echt vervelend, en het duurt maar vijf minuten. alleen dat bloed afnemen, ik lijk wel een junk met die blauwe plek op mijn arm!
mag ik daaruit opmaken dat je onveilig vrijt en geen vaste sekspartner hebt?quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:37 schreef Mukie het volgende:
Elke half jaar doe ik toch wel zo'n test. Dat hoort er standaard bij vind ik zelf.
5 minuten? Is dat inclusief de resultaten?quote:Op vrijdag 10 december 2004 10:45 schreef Lempicka het volgende:
ik vind zo'n test trouwens nooit echt vervelend, en het duurt maar vijf minuten. alleen dat bloed afnemen, ik lijk wel een junk met die blauwe plek op mijn arm!
auch, nee dan is het als vrouw toch een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:06 schreef LostFormat het volgende:
Paar maanden terug voor het eerst gedaan omdat er een heel klein kansje was dat ik chlamydia zou hebben. Was uiteindelijk niet zo. Maar ik vond die test erg onaangenaam. Ik zal het iig niet meer zo snel nog een keer doen aangezien een sateprikker in m'n slungel nou niet echt een ontzettend prettig gevoel vind.
ik heb er zelf nooit zoveel moeite mee gehad eigenlijk, maar goed, als je eenmaal een kindje gebaard hebt is de rest misschien sowieso peanuts hahaquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:58 schreef Aventura het volgende:
Brr vind je, MarMar? Ook vrouwen hebben een plasbuis hoor waar van een uitstrijkje genomen wordt (nou ja, niet daarin dan), en bovendien is een uitstrijkje laten nemen van de vagina en baarmoederhals ook niet echt aangenaam. Volgens mij is het voor vrouwen minstens zo vervelend. Maarja, een onbehandelde soa is nog ietsjes onaangenamer..
Volgens mij is zo'n beetje ALLES peanuts vergeleken bij barenquote:Op vrijdag 10 december 2004 17:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
ik heb er zelf nooit zoveel moeite mee gehad eigenlijk, maar goed, als je eenmaal een kindje gebaard hebt is de rest misschien sowieso peanuts haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |