abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23873299
Gisteren maar weer eens een test laten doen, niet dat ik me ergens zorgen over maak, maar ik ben nu eenmaal niet het braafste meisje uit de klas. Hoe vaak hebben jullie al een test gedaan?

(TS begint, 4 keer altijd negatief)
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
  vrijdag 10 december 2004 @ 10:42:54 #2
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_23873337
eeeh 0 keer.. misschien word het wel eens tijd.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_23873359
ehm, keertje of 6 in totaal denk ik.. vaak als ik toch al bloed moet prikken dat ik vraag of dan meteen even een testje mee kan met de mallemolen.

toevallig twee weken geleden nog gedaan, nog nooit iets opgelopen. nou ben ik in de regel ook wel zuinig op mezelf, maar je weet soms niet wat iemand die je langere tijd kent en vertrouwde uitgespookt heeft.
pi_23873368
ik vind zo'n test trouwens nooit echt vervelend, en het duurt maar vijf minuten. alleen dat bloed afnemen, ik lijk wel een junk met die blauwe plek op mijn arm!
pi_23873514
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 10:45 schreef Lempicka het volgende:
ik vind zo'n test trouwens nooit echt vervelend, en het duurt maar vijf minuten. alleen dat bloed afnemen, ik lijk wel een junk met die blauwe plek op mijn arm!
dan prikken ze niet echt netjes of je bent daar toevallig gevoelig voor misschien, ik heb bijna nooit een plek van een bloedprik.
  vrijdag 10 december 2004 @ 10:55:17 #6
86072 thatsme
and That's you!
pi_23873539
lamaar
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
pi_23873545
ik ga zo'n beetje elk half jaar, doe bloed doneren, en dat zit bij het pakket erbij plus je doet ook nog een goede daad. en als er iets mis is krijg je het te horen.
pi_23873634
Als je nou gewoon veilige sex hebt hoef jeniet elke keer getest te worden maar het kan natuurlijk nooit kwaad. Ik ben zelf bloeddonor dus das wel handig.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_23874145
ik ben er wel gevoelig voor, gelukkig is het deze keer niet zo erg als de vorige keer. morgen is het vast wel weer weg.
  vrijdag 10 december 2004 @ 11:37:42 #10
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_23874373
Elke half jaar doe ik toch wel zo'n test. Dat hoort er standaard bij vind ik zelf.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_23874799
Nooit.
Ik gebruik altijd rubber.
pi_23876054
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 11:37 schreef Mukie het volgende:
Elke half jaar doe ik toch wel zo'n test. Dat hoort er standaard bij vind ik zelf.
mag ik daaruit opmaken dat je onveilig vrijt en geen vaste sekspartner hebt?
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:01:15 #13
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_23876108
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 10:45 schreef Lempicka het volgende:
5 minuten? Is dat inclusief de resultaten?

Dat lijkt me namelijk het vervelendste... Dat prikken enzo, geloof ik wel... Maar stel je DENKT dat je een SOA hebt opgelopen, dan word je van dat wachten toch helemaal lijp?
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:02:35 #14
108257 Vla
het lekkerste toetje...
pi_23876138
Mijn eerste vriendje was nog maagd en mijn huidige vriend heeft het voor mij maar één keer gedaan MET condoom, dusseh, ik zit zonder SOA-test wel goed.

Ga het in de toekomst wel laten doen denk ik.

Helaasch heb ik een hele ouderwetse huisarts. Ik ben zelf niet echt preuts in het bespreken van seks, maar zodra ik er over begin stamelt hij iets over "mocht je contact hebben" en "altijd condoom". De oude man trekt het zeker niet dat een meisje van 18 al seks heeft. Hij moest eens weten, ik ken zijn dochter, die werkt de halve hockeyclub af....
Zodra ik op kamers ga neem ik een andere....
pi_23876217
Paar maanden terug voor het eerst gedaan omdat er een heel klein kansje was dat ik chlamydia zou hebben. Was uiteindelijk niet zo. Maar ik vond die test erg onaangenaam. Ik zal het iig niet meer zo snel nog een keer doen aangezien een sateprikker in m'n slungel nou niet echt een ontzettend prettig gevoel vind.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_23876280
1 keertje, 2 jaar geleden ofzo. Sindsdien altijd veilig gedaan en ruim een jaar een vaste vriendin gehad dus...
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:25:59 #17
38694 Unitz
Its all about 1's and 0s
pi_23876717
hey ik moet er nog even een doen. Maar ik vraag me af waarom ze met zon wattestaafje of lepelachtig ding in je plasbuis moeten? Dat lijkt me echt niet fijn, kunnen ze niet gewoon bloed prikken? Daarin is toch ook alles te zien?
Oh en je hebt gewoon plaatsen waar je gratis en anoniem je kunt laten testen hoor..

En en bij meisjes prikken ze dus wel gewoon bloed?

Maar moet dus nog, deze week maar eens bellen.
pi_23877324
1 keer, toen ik een relatie kreeg met mijn huidige vriend. 1e vriendje was maagd, 2e vriendje getest maar bleek achteraf wat minder betrouwbaar. Dus toen maar even alles op safe gespeeld. Mijn huidige vriend mocht ook meteen testen, waren we er alle twee van af.

Ik weet nu in ieder geval dat we veilig zijn, ik weet ook dat mijn vriend de test zo vreselijk vond dat hij nooit meer het risico op een nieuwe test gaat lopen. Die wattenstaafjes, hij heeft echt een trauma.

Tijdens de test nog gevraagd waarom ze dat doen, toen zeiden ze dat er met bloed prikken geen chlamydia (dacht ik) aan te tonen is, dat zit niet altijd meteen in het bloed, dus vandaar het uitstrijkje. Ik heb dus, als meisje zijnde, ook een uitstrijkje gehad, of eigenlijk 4. Twee van de vagina en twee aan het begin van de urinebuis (Dus niet er in). Bloed werd geprikt op andere soa's.
pi_23877344
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 13:06 schreef LostFormat het volgende:
Paar maanden terug voor het eerst gedaan omdat er een heel klein kansje was dat ik chlamydia zou hebben. Was uiteindelijk niet zo. Maar ik vond die test erg onaangenaam. Ik zal het iig niet meer zo snel nog een keer doen aangezien een sateprikker in m'n slungel nou niet echt een ontzettend prettig gevoel vind.
auch, nee dan is het als vrouw toch een stuk makkelijker
pi_23877481
3 keer nu, allen negatief, maargoed, had er misschien wel iets eerder mee moeten beginnen... Als een relatie voor een wat langere tijd is blijf ik echt niet steeds met een rubbertje klooien.. Gewoon ff een testje doen voordat het rubbertje permanent naar het nachtkastje wordt verbannen, wel zo'n prettig gevoel voor beiden... Veiligheid voor alles!
  vrijdag 10 december 2004 @ 13:58:16 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23877607
Brr vind je, MarMar? Ook vrouwen hebben een plasbuis hoor waar van een uitstrijkje genomen wordt (nou ja, niet daarin dan), en bovendien is een uitstrijkje laten nemen van de vagina en baarmoederhals ook niet echt aangenaam. Volgens mij is het voor vrouwen minstens zo vervelend. Maarja, een onbehandelde soa is nog ietsjes onaangenamer..
pi_23878010
misschien duurde het tien minuten, maar dat was inclusief uitstrijkjes en bloed prikken.. ik ben wel naar het GG&GD geweest, en daar is het echt een routine klus.
  vrijdag 10 december 2004 @ 14:28:46 #23
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23878417
De wachttijden zijn bij de GG&GD trouwens wel gigantisch. Ik heb er weleens - vanaf het melden tot en met dat ik weer buiten stond, 3,5 uur gezeten.
pi_23883159
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 13:58 schreef Aventura het volgende:
Brr vind je, MarMar? Ook vrouwen hebben een plasbuis hoor waar van een uitstrijkje genomen wordt (nou ja, niet daarin dan), en bovendien is een uitstrijkje laten nemen van de vagina en baarmoederhals ook niet echt aangenaam. Volgens mij is het voor vrouwen minstens zo vervelend. Maarja, een onbehandelde soa is nog ietsjes onaangenamer..
ik heb er zelf nooit zoveel moeite mee gehad eigenlijk, maar goed, als je eenmaal een kindje gebaard hebt is de rest misschien sowieso peanuts haha
  vrijdag 10 december 2004 @ 18:24:46 #25
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_23883675
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 17:59 schreef MarMar het volgende:

[..]

ik heb er zelf nooit zoveel moeite mee gehad eigenlijk, maar goed, als je eenmaal een kindje gebaard hebt is de rest misschien sowieso peanuts haha
Volgens mij is zo'n beetje ALLES peanuts vergeleken bij baren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')