nee absoluut niet het smaakt naar melk echte melk.quote:Op vrijdag 24 december 2004 07:56 schreef N.icka het volgende:
Was het geen pus?
ok dat is dus scarry :Squote:Op vrijdag 24 december 2004 07:58 schreef StarBright het volgende:
Nou ik heb er nog nooit van gehoord, ik zou je vriendin voor de zekerheid een zwangerschaptestje kado doen.
Ik heb namelijk wel van vrouwen gehoord die zwanger waren en toch ongesteld waren tijdens de zwangerschap.
mja toch bedankt hoor teminste iemand die normaal kan reagerenquote:Op vrijdag 24 december 2004 08:11 schreef StarBright het volgende:
Okay als je vriendin de pil slikt zal ze wel niet zwanger zijn. Dus dan weet ik het ook niet.
ja maar melkklieren heb je toch alleen als je zwanger bent...quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:03 schreef depax het volgende:
ja ik dacht aan stimulering door veel zuigen en daardoor de melkklieren aanzuigen of zoiets en de combinatie van de hormonen die in de pil zitten want die slikt ze dus ook.
(misschien dat erodome wat weet meid ik wacht op je)
Doe ik zoiezo nietik zou er geen probleem mee hebben zij wel ivm school.quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:28 schreef Stievus het volgende:
volgens mij hoef je niet persé zwanger te zijn om melk te produceren. Komt me ergens vaag bekend voor (keer gelezen of gehoord ergens) dat het wel waar is.
voorlopig zal ik ej geen zorgen maken. ze heeft net haar *maandelijk probleempje* achter de rug en ze slikt gewoon de pil dus zwanger kan dan niet.
volgens mij heb je melkklieren alleen worden ze "ontstoken" dus actief als je het zo kan zeggen, als je zwanger bent dacht ik ?quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:31 schreef BobRooney het volgende:
[..]
ja maar melkklieren heb je toch alleen als je zwanger bent...
of heb ik niet goed opgelet met biologie![]()
Nee naar wat warmere ik vind volle melkquote:Op vrijdag 24 december 2004 08:40 schreef ---Mickey--- het volgende:
(Trouwens, deze melk smaakt absolutt niet naar halfvolle melk)..
ook ervaring mee soms ?quote:Op vrijdag 24 december 2004 08:44 schreef leviathanfd het volgende:
Even wat mensen wakker maken: een vrouw kan dus gewoon afscheiding hebben uit de tepels, ook als ze niet zwanger is! Het komt ook voor bij opwinding. De ene vrouw heeft het wel, de ander niet of in mindere mate.
Geen ervaring, eerder algemene kennis.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |