quote:to tvp or not to tvp: that is the question:
Whether 'tis nobler in the mind to suffer
The slings and arrows of outrageous fortune,
Or to take arms against a sea of troubles,
And by opposing end them? To die: to sleep;
No more; and by a sleep to say we end
The heart-ache and the thousand natural shocks
That flesh is heir to, 'tis a consummation
Devoutly to be wish'd. To die, to sleep;
To sleep: perchance to dream: ay, there's the rub
maar hoe heet het album?quote:Op donderdag 2 september 2004 16:53 schreef Mark het volgende:
Kim Wilde - Kids in America
detailquote:Op donderdag 2 september 2004 16:59 schreef Mark het volgende:
Of gewoon "Kim Wilde"? Anders weet ik het niet
quote:Op vrijdag 3 september 2004 08:31 schreef Mark het volgende:
Moest je die nog opzoeken?
Inderdaad!quote:Op vrijdag 3 september 2004 09:32 schreef iggy_in_the_house het volgende:
of Compay Segundo?
Natuurlijkquote:Op vrijdag 3 september 2004 01:56 schreef bukgeit het volgende:
Gatverdamme, het is natuurlijk Macauly Culkin. Speelt in de Black Or White-clip en in één van Sonic Youth. Welke weet ik niet meer, maar hij is de hele tijd met z'n puberende lijf naakt in beeld.
Jouw vragen kosten steeds meer nachtrust
En ik vind het een goed nummerquote:Op vrijdag 3 september 2004 06:51 schreef Mark het volgende:
Yvonne Keely en Scott Fitzgerald - If I had words
HET IS VRIJDAG BLIJKBAAR
Da's een duo. Jungle Brothers?quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:06 schreef UIO_AMS het volgende:
EPMD
ach ja, natuurlijkquote:Op vrijdag 3 september 2004 10:10 schreef timbob het volgende:
die linker lijkt wat op Q-tip.. is het tribe called quest?
quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:10 schreef timbob het volgende:
[..]
die linker lijkt wat op Q-tip.. is het tribe called quest?
Nee man. Nou ja, soms. Het is een duo geweest en een trio.quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:11 schreef timbob het volgende:
[..]
das ook een duo
en ook een viertalquote:Op vrijdag 3 september 2004 10:12 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nee man. Nou ja, soms. Het is een duo geweest en een trio.
Zeker 1 stiefjunglebroer?quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:12 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nee man. Nou ja, soms. Het is een duo geweest en een trio.
het nummer heette niet Q-tip.. maar ik snap je puntquote:Op vrijdag 3 september 2004 10:17 schreef Z het volgende:Janet Jackson? ... Q-Tip
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:14 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
en ook een viertal
kijk maar op amgquote:Op vrijdag 3 september 2004 10:21 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
neequote:Op vrijdag 3 september 2004 10:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Welk andere nummer wil je weten trouwens? Het nummer van TCQ zal wel Can I Kick It? zijn. Maar jij doelt vast op het nummer van die zangeres.
edit
ja dus
jaquote:Op vrijdag 3 september 2004 10:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
volgens mij is het met Janet Jackson, Got Till It's Gone
Ik zie het nu ook staan.quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:39 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
kijk maar op amg
quote:This album still stands the test of time, this album was produced,arranged, and composed byand his band of the time, this is the album that everyone knows by the amount of tracks taken off it to be singles.This is one of
's finest days, darting with glee from boiling funk through to satirical pop to grandstanding hymn of devotion.
With music of this importance and being one of the the most significant soundtracks of the eighties, who didn't play that singleon the juke box that summer?
quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:00 schreef Bimmel het volgende:
Ja luister....zo kan ik natuurlijk nooit meer een punt scoren (of een schouderklopje)
quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:06 schreef Mark het volgende:
Prince - Purple Rain?
En wat is je artiestennaam?quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:13 schreef ApproachingSilence het volgende:
ik
quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:19 schreef bartrid het volgende:
willeke alberti toch?
Willie Albertiniquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:14 schreef Mark het volgende:
[..]
En wat is je artiestennaam?
Puntje voor bartrid!quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:19 schreef bartrid het volgende:
willeke alberti toch?
1 woord inderdaadquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:14 schreef ranja het volgende:
1 woord? geen Jon Secada?
ApproachingSilence +1quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:16 schreef ApproachingSilence het volgende:
Ach... duh! Juanes natuurlijk![]()
destijds gehyped als de mannelijke Shakira
quote:This thing is the bomb. The music is surprising and endlessly thought-provoking. It is the recording of her 8 hour concert in New York in the early 80s. You can hear the audience clap and laugh and react. That's really neat; something you don't get on her other recordings. It's really long-- I've never listened to the whole thing in one sitting, but it would be neat to try- maybe on a long car trip sometime. It's mostly spoken word with music. There is very little singing on this CD. If your favorite of Laurie's albums is Strange Angels, you might not find this worth the money. If you like her other stuff, then eventually you need to get this thing. In my opinion, this was the height of her originality and creativity. There's nothing on earth like it, except for her "Big Science" album, which is cleaned up studio versions of about 10 of these tracks. Warning: This is major weird avant-garde stuff
quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:43 schreef Mark het volgende:
8 hours?
gewoon ff voor de leukquote:A certain American religious sect has been looking at conditions of the world during the Flood.
According to their calculations, during the Flood the winds, tides and currents were in an overall southeasterly direction.
This would mean that in order for Noah’s Ark to have ended up on Mount Ararat, it would have to have started out several thousand miles to the west.
This would then locate pre-Flood civilization in the area of Upstate New York, and the Garden of Eden roughly in New York City.
Now, in order to get from one place to another, something must move.
No one in New York remembers moving, and there are no traces of Biblical history in the Upstate New York area.
So we are led to the only available conclusion in this time warp, and that is that the Ark has simply not left yet.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:51 schreef Mark het volgende:
Laurie Anderson - USA Live dan?
YES!quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:53 schreef Mark het volgende:
United States Live?
lama, je kunt hetquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:53 schreef Mark het volgende:
United States Live?
Ben ik het niet echt mee eens, ik herkende de foto niet, ken het album niet en dankzij de hints raad ik het....quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:55 schreef ApproachingSilence het volgende:
een wel verdiende +1 Mark
En nu echt lunchen!quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:06 schreef Mark het volgende:
Timo! Nummer 2!
Ik kan er ook een onverdiende punt van maken anders? Ik raad ook een boel op de hints.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:02 schreef Mark het volgende:
[..]
Ben ik het niet echt mee eens, ik herkende de foto niet, ken het album niet en dankzij de hints raad ik het....![]()
Ik ben (verlaat) lunchen, iemand anders mag
Ja, sorry hoor, maar een timo kan ik niet zomaar laten lopen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:09 schreef bukgeit het volgende:
En nu echt lunchen!
quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:30 schreef bukgeit het volgende:
One - U2
Two Tribes - FGTH
Three Little Pigs
Four Seasons In One Day - Crowded House
I Got 5 On It - Da Luniz
Six O'clock - Lovin' Spoonful
Seven Nation Army - White Stripes
Eight Days a Week - Beatles
Working Nine To Five - Dolly Parton
10 Grains - De Artsen
Eleventeen - Kimya Dawson
12 - the Notwist
Thirteen - Big Star
15 miljoen mensen - Fluitsma & Van Thijn
Sixteen - Iggy Pop
quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:30 schreef bukgeit het volgende:
One - U2
Two Tribes - FGTH
Three Little Pigs
Four Seasons In One Day - Crowded House
I Got 5 On It - Da Luniz
Six O'clock - Lovin' Spoonful
Seven Nation Army - White Stripes
Eight Days a Week - Beatles
Working Nine To Five - Dolly Parton
10 Grains - De Artsen
Eleventeen - Kimya Dawson
12 - the Notwist
Thirteen - Big Star
Sixteen - Iggy Pop
Sandra Dee, toch?quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:19 schreef belsen het volgende:Look at me I'm Sandy Dee
quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:29 schreef Mark het volgende:
![]()
Dat maakt de tussenstand:quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Grote gokronde:
Henny Vrienten
Jan Hendriks
Die andere van Doe maar
Boudewijn de Groot
Herman Brood
?
quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:23 schreef Mark het volgende:Lennaert Nijgh?
Die wilde ik ook net gokkenquote:Op vrijdag 3 september 2004 16:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:: Janis Joplin ?
quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gokronde 2: Mozart, Beethoven, Chopin, Strauss, Vivaldi, ....... ?
: Beatles ?
: Elvis ?
: Janis Joplin ?
Nee, daar heb ik namelijk wel alles van...quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:29 schreef bukgeit het volgende:
Jaques Brel voor dat alles bij elkaar?
Nee.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:31 schreef bukgeit het volgende:
Wagner voor alle dwaze visioenen?
Nee, het is een erg ingetogen album en eigenlijk ook best mooi. Veel krotjonginvloeden, alhoewel de artiest waar ik het over heb daar dan weer niet zoveel mee had...quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:32 schreef Mark het volgende:
Frank Zappa?
quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:35 schreef Z het volgende:-> Satie?
Die is 17e eeuw...quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:48 schreef Mark het volgende:
Mozart?
Wolfgang Amadeus Mozart (1756-1791)quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:57 schreef belsen het volgende:
Die is 17e eeuw...
Geen 19e dus.quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:03 schreef Mark het volgende:
[..]
Wolfgang Amadeus Mozart (1756-1791)
18e dus, en biiiijjjjna de 19e gehaald
Wilde ik ook gokken, maar die is geboren in de 18e eeuwquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:: Beethoven
Helaas beiden niet...quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:: Beethoven
: Fransie Bauer (jammer genoeg god van mijn buurman....not voor moi)
Nee;quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:06 schreef Mark het volgende:
Harry Mulisch?
quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Chopin?
Bob Dylan?
Kloptquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:41 schreef ranja het volgende:
2 toch King Diamond?
quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:49 schreef dolle_hond het volgende:
rob zombie
ik was ook lichtelijk verrast toen ik het lasquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:03 schreef Berkery het volgende:
Fisher Z
Welk album?quote:Zelden hebben we zo gelachen tijdens het beluisteren van een te recenseren plaat.
[...]
....gejengel en geschreeuw waarbij de Josti Band opeens een toonbeeld van muzikaal talent en intellect lijkt. Een rebirthing sessie op CD die klinkt alsof Linda Blair uit The Exorcist een stuitbevalling moet doorstaan. Alsof er vier platen tegelijkertijd gedraaid worden.
Zousoms stemmen in
hoofd horen? Wij in ieder geval wel na het beluisteren van dit ronduit monstrueuze album.
quote:Zelden hebben we zo gelachen tijdens het beluisteren van een te recenseren plaat., die instrumenten passé vindt, verblijdt ons op
slechts met zijn/haar stem, die van Roots-lid Rahzel, én die van Mike Patton. Het resultaat: een pseudo-avantgardistisch werkje vol atonaal gebrom, gejengel en geschreeuw waarbij de Josti Band opeens een toonbeeld van muzikaal talent en intellect lijkt. Een rebirthing sessie op CD die klinkt alsof Linda Blair uit The Exorcist een stuitbevalling moet doorstaan. Alsof er vier platen tegelijkertijd gedraaid worden. Zou
soms stemmen in zijn/haar hoofd horen? Wij in ieder geval wel na het beluisteren van dit ronduit monstrueuze album.
Yep. De recensie komt uit de veronica gids. Op AMG krijgt ie 4 sterren trouwens.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:46 schreef bukgeit het volgende:
God, dat is Björk, Medulla.
Een avondje voor de 30-plussersquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:22 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik was ook lichtelijk verrast toen ik het las
berkery +1
Zal wel niet, maar eh, The Smiths?quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:52 schreef bukgeit het volgende:
In navolging van de vraag van dolle hond: wie treedt in november voor het eerst sinds 17 jaar weer op in Londen?
Yep.quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:43 schreef ranja het volgende:
oh het is een songtitel ofzo![]()
De zus van de zanger.quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:24 schreef Berkery het volgende:
Wiens zus neukt met James Joyce?
Reageren onder eigen naam op een andere PC kan blijkbaar nietquote:Op zaterdag 4 september 2004 00:28 schreef Rottdog het volgende:
Het ging om Andy Cairns van Therapy? en het nummer was Potato Junkie
Ik ben![]()
Ik werd net spontaan uitgelogd en ik heb maar 1 pcquote:Op zaterdag 4 september 2004 00:31 schreef Berkery het volgende:
[..]
Reageren onder eigen naam op een andere PC kan blijkbaar niet![]()
je vriendin is hier ook welkom hoorquote:Op zaterdag 4 september 2004 00:31 schreef Berkery het volgende:
[..]
Reageren onder eigen naam op een andere PC kan blijkbaar niet![]()
Géén ideequote:Op zaterdag 4 september 2004 10:59 schreef belsen het volgende:
Welke band horen we hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |