hehe, mocht je eindelijk op invoeren klikkenquote:Op woensdag 1 september 2004 19:44 schreef Klonk het volgende:
en hier verder
mag dat?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:45 schreef ID-Tweak het volgende:
oke, ik woon in landgraaf maar heb geeen idee war it isheeft de laatste eigenaar van de stok een aanwijzing voor me?
Ehmmm, links van 't paaltje, je mag er niet inhalen en 't is een voorrangsweg?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:45 schreef ID-Tweak het volgende:
oke, ik woon in landgraaf maar heb geeen idee war it isheeft de laatste eigenaar van de stok een aanwijzing voor me?
allsssjeblieeeffftttquote:Op woensdag 1 september 2004 19:46 schreef Orion-666- het volgende:
[..]
mag dat?
Tja, je moet toch wat als de stok lang weg is hè?quote:In het vorige topic schreef kree het volgende:
ja ik zag het pas na het lezen van sgop
Cryptische aanwijzingen mogen wel.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:47 schreef Klonk het volgende:
nee, zoeken is de lol van het spel
quote:Op woensdag 1 september 2004 19:47 schreef TETSU het volgende:
Tied
Vur 'n
Pafke!!!
kom luie donder in je autoquote:Op woensdag 1 september 2004 19:53 schreef ID-Tweak het volgende:
ik wil even weten of dat bij een flitspaal is of niet, zoja, dan weet ik waar
Maar niet te hard rijden (mocht er idd een flitspaal staan)..!quote:Op woensdag 1 september 2004 19:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
kom luie donder in je auto
Zoek gewoon en rijd niet te snelquote:Op woensdag 1 september 2004 19:53 schreef ID-Tweak het volgende:
ik wil even weten of dat bij een flitspaal is of niet, zoja, dan weet ik waar
dan zijn we um weer een dag kwijtquote:Op woensdag 1 september 2004 19:57 schreef YggY het volgende:
mag ik m nog een keer halen? plzzzzz?
Ja, en dan is er daarna voor niemand meer plaats om z'n naam te schrijfen op de stok, met dat geklieder van hem.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan zijn we um weer een dag kwijt![]()
caeciliahofquote:Op woensdag 1 september 2004 19:51 schreef Klonk het volgende:
ik zie een bushalte een straatnaam die met ca lijkt te beginnen.
Het moet wel cryptisch blijven, anders wordt het te makkelijk.quote:Op woensdag 1 september 2004 19:48 schreef Gert het volgende:
Cryptische aanwijzingen mogen wel.
Zoals "de appel valt niet ver van de boom".
Je kunt ook gewoon een 2 er achter zetten.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:01 schreef YggY het volgende:
ik schrijf deze keer heel klein mijn naam er op, meer niet *beloofd*
Kom op snel weghalen dat ding.quote:Op woensdag 1 september 2004 20:04 schreef infra-roodborstje het volgende:
Schiet toch eens op man!! Als ik meteen op m'n fiets was gesprongen had ik m al gehad kunnen hebben
ID-Tweak is al onderweg...quote:Op woensdag 1 september 2004 20:05 schreef YggY het volgende:
hahaha....ik ben t zat....ik ga
en idtweak dan?quote:Op woensdag 1 september 2004 20:05 schreef YggY het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2004 20:01 schreef Razor21 het volgende:
[..]
caeciliahof
calstraat dr.
carlstr. mijn
carmelstraat
casimirstraat e
casisonelaan
Bron : http://www.ikhebje.nl/omgekeerd/right.asp?action=adres
Eigenlijk is dit deel 17, Wij hebben ook al drie delenquote:Op woensdag 1 september 2004 20:15 schreef Gert het volgende:
Iggy is ook al onderweg!
Zo hee, dat wort vechten!
Als dat maar goet gaad!
Nou, hopelijk gaat ie dan wel Limburg uit zo..
Neenee, ik wil ook nog een kans hebbenquote:Op woensdag 1 september 2004 20:15 schreef Gert het volgende:
Iggy is ook al onderweg!
Nou, hopelijk gaat ie dan wel Limburg uit zo..
en das 3quote:Op woensdag 1 september 2004 20:31 schreef Limprint het volgende:
ik ga ook nu (zal wel al te laat zijn :') )
als hij hem gevonden heeft ja!quote:Op woensdag 1 september 2004 20:37 schreef Klonk het volgende:
Ik dek dat ID-tweak hem ondertussen al te pakken heeft, het wachten is op de bevestiging.
whehehehe, kun je niets zelf verzinnen, of moet je altijd overleggen met je holmaatjes wat de josti's van sgop gaan doenquote:Op woensdag 1 september 2004 20:20 schreef APK het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit deel 17, Wij hebben ook al drie delen
quote:Op woensdag 1 september 2004 21:10 schreef YggY het volgende:
grrrrr....heb tot 10 min geleden nog in die bosjes liggen wroeten, nix te vinden
kijk eens wat op het sms board staatquote:Op woensdag 1 september 2004 21:15 schreef YggY het volgende:
ja, ik denk die gast ID-tweak ofzo...grrrr en niet eens een smsje sturen
sjees.....wees eens origineel zegquote:Op woensdag 1 september 2004 21:22 schreef NoXxa het volgende:
Stuur em maar riching het noorden.
Ja tis zo'n tering eind rijden om die stok op te halenquote:Op woensdag 1 september 2004 21:23 schreef YggY het volgende:
[..]
sjees.....wees eens origineel zeg![]()
*aanmeldt*quote:Op woensdag 1 september 2004 21:29 schreef YggY het volgende:
we moeten eigenlijk op t einde een fok!-stokmeeting houdendan kopen we samen wel wat kratjes
lekker op tijdquote:Op woensdag 1 september 2004 21:29 schreef Limprint het volgende:
godverdekut....... stok weg
*hand opsteekt*quote:Op woensdag 1 september 2004 21:29 schreef YggY het volgende:
we moeten eigenlijk op t einde een fok!-stokmeeting houdendan kopen we samen wel wat kratjes
achja....ik had tzelfdequote:Op woensdag 1 september 2004 21:29 schreef Limprint het volgende:
godverdekut....... stok weg
ik eerst vanuit Landgraaf helemaal naar sittard via de autosnelweg, zie ik daar wel sittard borden... maar geen beschutte plekkenquote:Op woensdag 1 september 2004 21:34 schreef YggY het volgende:
[..]
achja....ik had tzelfde
ik kan je de full size picjes gevenquote:Op woensdag 1 september 2004 21:33 schreef Klonk het volgende:
Ik kan iets lezen van windraak, ik gooi ze maar es ff in photoshop om ze leesbaar te maken
yup I knowquote:Op woensdag 1 september 2004 21:42 schreef Reya het volgende:
Windraak is een gehucht met maar één grote weg. Kan niet missen dus.
quote:Op woensdag 1 september 2004 21:26 schreef ID-Tweak het volgende:
en moest stokker 19 nou zo nodig dat ding die hele struik door raggen?![]()
ik zo helemaal zoeken, komt dr zo'n gast naar me toe:''ben je iets kwijt?'' ik:
dikke pech en het was half zo leuk geweest als jij hem te pakken had gekregen (niet persoonlijk bedoeld), nu komt er weer een nieuwe naam te staanquote:Op woensdag 1 september 2004 21:15 schreef YggY het volgende:
ja, ik denk die gast ID-tweak ofzo...grrrr en niet eens een smsje sturen
Oke ik zal even de psygiatrische inrichting bellenquote:Op woensdag 1 september 2004 21:48 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]!
In Geleen, in Geleenquote:Op woensdag 1 september 2004 21:13 schreef ChrisJX het volgende:
Leg em in Geleen, in Geleen![]()
mag mijn icoon nu ook in de OP?quote:Op woensdag 1 september 2004 21:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
dikke pech en het was half zo leuk geweest als jij hem te pakken had gekregen (niet persoonlijk bedoeld), nu komt er weer een nieuwe naam te staan![]()
I think we owe that to RedAssassin....wij 2 drinken nl nogal veel GPquote:Op woensdag 1 september 2004 21:45 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
yup I knowwie heeft trouwens dat stuk Goldenpower-blikje erop getaped met Duck tape?
al gebeurd, ben niet helemaal topfit meer en dan is dat geneuk met die cijfertjes en codes wat ingewikkeldquote:Op woensdag 1 september 2004 21:52 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
mag mijn icoon nu ook in de OP?
het is toch echt met een Dquote:Op woensdag 1 september 2004 21:58 schreef Klonk het volgende:
De stok is 15 kilometer opgeschoten en mijn routeplanner heeft het over Wintraak
correctquote:Op woensdag 1 september 2004 22:01 schreef Klonk het volgende:
ik begon al aan mezelf te twijfelen, ik ken het gehuchtje, zit ook een landrover/terreinwagen handelaar als ik me niet vergis.
hehequote:Op woensdag 1 september 2004 22:03 schreef Klonk het volgende:
lol, kutheuvel als je Sittard uitgaat, daar ging m'n brommer niet zo hard omhoog
dat weten nu welquote:Op woensdag 1 september 2004 22:10 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Ik niet...![]()
Hij moet naar het midden des lands!
ik heb voor jullie dat ding wel al wat noorlijker gebracht dus wat vriendelijker mag ook wel, of moet ik de stok weer gaan halen, en hem naar belgie brengen?quote:Op woensdag 1 september 2004 22:14 schreef Gert het volgende:
Ik begin het wel spuugzat te worden, met die stok in Limburg de hele tijd.
Geef die stok nou eens terug stelletje nep-Belgen.
Of moet elke provincie zijn eigen stok gaan maken of zo?
Sherlock Holms kan wel inpakkenquote:Op woensdag 1 september 2004 22:17 schreef Steve-O het volgende:
ligt die stok in limbabwe
kap zelf met dat gelul over dat niemand iets mag zeggen!quote:Op woensdag 1 september 2004 22:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat weten nu wel![]()
![]()
![]()
dus als je hem zo graag daar wilt hebben dan stap je in je auto, gaat die stok halen en anders kappen met janken dat de stok daar of daar heen moet (en dat geldt ook voor de rest van de "stok moet hier heen roepers")
Ja okee jij hebt je besd gedaan.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:16 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
ik heb voor jullie dat ding wel al wat noorlijker gebracht dus wat vriendelijker mag ook wel, of moet ik de stok weer gaan halen, en hem naar belgie brengen?
wedden dat die stok nooit meer in limburg komt hierna? dus laat ons nog evenquote:Op woensdag 1 september 2004 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
kap zelf met dat gelul over dat niemand iets mag zeggen!
als die stok de hele tijd in tyfus-limurg is.
Zeker weten dat mensen dan op een gegeven moment boos worden.
tyfus-Limburg: geef die stok terug!
of we komen 'm halen!
O nee toch niet. Dat is veel te ver die kutprofinsie.
limburg: willen jullealskeblieft
de stok eindelijk eens doorgeven?
kan de rest van Nederland ook eens meedoen wel zo leuk denk je niet?
als ie er echt niet meer uitkomt, breng ik hem persoonlijk naar Eindhoven.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:23 schreef kasper het volgende:
Het probleem is niet dat de Fok! stok in Limburg ligt.
Het probleem is dat-ie er niet meer uit komt!
wees der maar trots opquote:Op woensdag 1 september 2004 22:24 schreef Klonk het volgende:
hehehe, he in Limburg leven we nu eenmaal relaxter dan in de rest van het land
je moest eens wetenquote:Op woensdag 1 september 2004 22:25 schreef Steve-O het volgende:
[..]
wees der maar trots op
zijn we ookquote:Op woensdag 1 september 2004 22:25 schreef Steve-O het volgende:
[..]
wees der maar trots op
Het is ronduit zielig.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:25 schreef Steve-O het volgende:
wees der maar trots op
zal weer ff duren, de mensen die het hardste roepen dat ie ergens naar moet, die willen er niets voor doenquote:Op woensdag 1 september 2004 22:25 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
je moest eens wetenmaar dit is weer offtopic, wie gaat de stok in windraak ophalen en brengt hem ergens anders heen??
Bovendien is het bedtijdquote:Op woensdag 1 september 2004 22:32 schreef Klonk het volgende:
zal weer ff duren, de mensen die het hardste roepen dat ie ergens naar moet, die willen er niets voor doen![]()
Wat, heeftie geen jasje omgekregen?quote:Op woensdag 1 september 2004 22:34 schreef Klonk het volgende:
arme fokstok helemaal alleen in het natte koude gras
quote:Op woensdag 1 september 2004 22:34 schreef Klonk het volgende:
arme fokstok helemaal alleen in het natte koude gras
en voel je je al schuldigquote:Op woensdag 1 september 2004 22:36 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]![]()
en een landrover handelaarquote:Op woensdag 1 september 2004 22:37 schreef DJKoster het volgende:
Windraak... 10 huisjes..
Maarre twee keer de fokstok-die-eigenlijk-een-balk-is halen; dat was toch niet de bedoeling?quote:Op woensdag 1 september 2004 20:05 schreef YggY het volgende:
staat niets over in de regels, maar iets zegt mij dat het idd niet echt leuk is.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:38 schreef Bajabeachbien het volgende:
[..]
Maarre twee keer de fokstok-die-eigenlijk-een-balk-is halen; dat was toch niet de bedoeling?
Lijkt me ook niet... gewoon even wachten tot iemand anders hem oppikt dus..quote:Op woensdag 1 september 2004 22:38 schreef Bajabeachbien het volgende:
[..]
Maarre twee keer de fokstok-die-eigenlijk-een-balk-is halen; dat was toch niet de bedoeling?
als ie de dag erna niet word opgehaald uiteraard wel.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:40 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet... gewoon even wachten tot iemand anders hem oppikt dus..
Windraak ligt vlakbij Geleen, dus dat klopt welquote:Op woensdag 1 september 2004 22:46 schreef kree het volgende:
En weer een nieuwe kaart...
[afbeelding]
routerplanner geeft Wintraak aan, maar ik neem aan dat dat hetzelfde is.
it's called an obsession....:)quote:Op woensdag 1 september 2004 22:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
staat niets over in de regels, maar iets zegt mij dat het idd niet echt leuk is.
niet doen, er wonen genoeg andere fokkers in de buurt om dat ding te gaan halenquote:Op woensdag 1 september 2004 22:55 schreef YggY het volgende:
[..]
it's called an obsession....:)
ik zit er zelfs over te denken om morgen nog een keer te gaan![]()
![]()
ik zou het niet leuk vindenquote:Op woensdag 1 september 2004 22:55 schreef YggY het volgende:
[..]
![]()
ik ben het met oldenzaaltjuh eens, en zou het niet leuk vinden, heeft geen zin, je gunt iemand de kans zo niet omdat ding te halen, je hebt hem gehad, klaar, over, uitquote:Op woensdag 1 september 2004 22:58 schreef YggY het volgende:
ja...maar....zo is de spanning voor mij er vanafik wil nog een keer stokken
je lijkt wel een klein kind, zeu*rko*squote:Op woensdag 1 september 2004 22:59 schreef YggY het volgende:
en als k m morgen in eindhoven leg?
...once you're addicted.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:58 schreef YggY het volgende:
ja...maar....zo is de spanning voor mij er vanafik wil nog een keer stokken
eindelijk iemand die me begrijpt.... magoed, ik zie morgenochtend wel...ALS ik m haal is t rond half 11quote:Op woensdag 1 september 2004 23:03 schreef Truck het volgende:
[..]
...once you're addicted.
Roodeschool.. dan mag het..quote:Op woensdag 1 september 2004 22:59 schreef YggY het volgende:
en als k m morgen in eindhoven leg?
There's no way back!quote:Op woensdag 1 september 2004 23:03 schreef Truck het volgende:
[..]
...once you're addicted.
quote:Op woensdag 1 september 2004 23:01 schreef Bajabeachbien het volgende:
Niet mokken, lekker stokken![]()
Het zou mij niet uitmaken hoor,quote:Op woensdag 1 september 2004 22:55 schreef YggY het volgende:
[..]
![]()
s'avonds, eerst ff andere de kans geven om dat ding te pakken, snap dat danquote:Op woensdag 1 september 2004 23:04 schreef YggY het volgende:
[..]
eindelijk iemand die me begrijpt.... magoed, ik zie morgenochtend wel...ALS ik m haal is t rond half 11
quote:Op woensdag 1 september 2004 22:58 schreef YggY het volgende:
ik wil nog een keer stokken
ben een beetje bang dat er gekken zijn die er een hobby van gaan maken om telkens die stok op te gaan halen, maar das mijn mening, pas als ie echt ergens hopeloos klem ligt heb ik er geen problemen mee dat iemand anders hem gaat halen, eerst andere een kans geven, en dan pas ze maar de fokstok veelplegers.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
Het zou mij niet uitmaken hoor,
als er een andere fokker in de buurt woont, dan moet ie maar zorgen dat ie er als eerste is.
Zo blijft de vaart er lekker in tenminste.
quote:Op woensdag 1 september 2004 23:11 schreef Koeienzak het volgende:
Heeft het nog nut om dat ding te gaan halen, en het vervolgens naar Geleen te brengen?
Okido, kijk morgenochtend ffquote:Op woensdag 1 september 2004 23:17 schreef Klonk het volgende:
Gewoon pakken Suard, we hebben Yggy hier voorlopig vastgebonden en Koeienzak nog niets van gehoord, anders kijk je morgen voordat je weggaat even in het topic, als ie dan nog niet weg is kun je makkelijk er langs rijden.
goed planquote:Op woensdag 1 september 2004 23:20 schreef Suard het volgende:
[..]
Okido, kijk morgenochtend ff![]()
mischien slaapt ie al...quote:Op woensdag 1 september 2004 23:22 schreef Pakhuis het volgende:
Waar is Harrie1 eigenlijk
dat hoort bij het spelletje en bovendien sta je nu pas op de 4de plaats om op te halen, er zijn nog 3 wachtenden voor Uquote:Op woensdag 1 september 2004 23:23 schreef YggY het volgende:
Suard: sms wel ff aub als je m hebt, want dan hoef k tenminste niet nog een keer voor paal, (=niet voor stok) te staan bij een leeg plaatsnaambord
Okidoquote:Op woensdag 1 september 2004 23:23 schreef YggY het volgende:
Suard: sms wel ff aub als je m hebt, want dan hoef k tenminste niet nog een keer voor paal, (=niet voor stok) te staan bij een leeg plaatsnaambord
Ja een andere kant op lijkt me minder waarschijnlijk...quote:Op woensdag 1 september 2004 23:26 schreef Suard het volgende:
[..]
Okido
Ik heb al een plaats in gedachte waar die naar toega, mocht ik hem vinden... iig naar het noorden en naar het westen
mm jaaa... das waarquote:Op woensdag 1 september 2004 23:49 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Ja een andere kant op lijkt me minder waarschijnlijk...![]()
Kijk maar uit hoor, Harrie weet zo waar je huis woont!quote:Op donderdag 2 september 2004 00:03 schreef Koeienzak het volgende:
Wat is jullie dat ding jullie eigenlijk waard?
Begin maar met bieden.quote:Op donderdag 2 september 2004 00:30 schreef harrie1 het volgende:
start tarief euh.... 500 euro ofzoiets
Voortaan wel even kloppen hoor, ik schrok me lam.quote:Op donderdag 2 september 2004 02:22 schreef MuseMuse het volgende:
sorry dak zo kom binnenvallen maar ligt hij nog in windraak ?
ik denk dat ie niet meer in Windraak ligt. Look @ de foto's van koeienzak.quote:Op donderdag 2 september 2004 02:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voortaan wel even kloppen hoor, ik schrok me lam.
En ja, hij ligt nog in Windraak, ga je hem nu halen??
![]()
Als hij de fok-stok-die-eigenlijk-een-balk-is maar niet aan de drugs helpt!quote:Op donderdag 2 september 2004 00:59 schreef APK het volgende:
50¤ is in ieder geval genoeg voor een nieuw grammetje.![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 03:12 schreef TETSU het volgende:
Zoals ik dus al zei:
Net vanuit Veghel 250+ km naar Limbabwe gescheurd, om die fokstok van Windraak (of all places) terug naar Brabant te brengen.
Kom je daar... niks.
Maar zoals ze bij EA Sports zeggen: It's in tha game.
[afbeelding]
[afbeelding]
Tetsu
weet je het zeker, er zijn namelijk 4 van die borden op die wegquote:Op donderdag 2 september 2004 03:12 schreef TETSU het volgende:
Zoals ik dus al zei:
Net vanuit Veghel 250+ km naar Limbabwe gescheurd, om die fokstok van Windraak (of all places) terug naar Brabant te brengen.
Kom je daar... niks.
Maar zoals ze bij EA Sports zeggen: It's in tha game.
[afbeelding]
[afbeelding]
Tetsu
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3746006328quote:Op donderdag 2 september 2004 07:37 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
weet je het zeker, er zijn namelijk 4 van die borden op die weg
dat bord wak daar zie is al niet het goedequote:Op donderdag 2 september 2004 07:38 schreef Suard het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3746006328
Dat meen je niet...quote:Op donderdag 2 september 2004 07:42 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
dat bord wak daar zie is al niet het goede
klopt, maar hij lag dus aan de andere kant van de wegquote:Op donderdag 2 september 2004 08:08 schreef TETSU het volgende:
[..]
Dat meen je niet...
Het lag toch aan de "grote weg" het dorp in... bij een vluchtheuvel met van die witte dwarsstrepen op de weg? Net voor een benzinepomp???
Tetsu.
Edit: Ohw wacht dat was geen quote op mijn reactie.
Geef mij ook is een lijnquote:Op donderdag 2 september 2004 09:26 schreef harrie1 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
koeienzak heeft de stok
het wachten op nieuwe foto's
Dat is toch zeker het goede bord (bij uitrijden van dat kutgehucht) en ik heb vernomen dat de stok een lange pijnlijke marteling zal ondergaan om vervolgens de hens in te vliegen als ie niet verkocht wordt op e-bay.quote:Op donderdag 2 september 2004 07:42 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
dat bord wak daar zie is al niet het goede
Succes maar koeienzak heeft hem al opgehaald of ben ik nu de draad kwijt?quote:Op donderdag 2 september 2004 10:44 schreef Gert het volgende:
Ik ben NU op weg naar Windraak.
en daar komt bij dat iemand die hem al eens in handen heeft gehad dat die hem niet weer mag verplaatsen tenzij de stok al 48 uur op dezelfde plek ligt.quote:Op donderdag 2 september 2004 10:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Succes maar koeienzak heeft hem al opgehaald of ben ik nu de draad kwijt?![]()
En hij gaat hem helemaal vanuit Den Haag ophalen??? Succes ik hoop dat hij al in de auto zit en dat hij daar dan aankomt voor jan lul.............quote:Op donderdag 2 september 2004 10:48 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
en daar komt bij dat iemand die hem al eens in handen heeft gehad dat die hem niet weer mag verplaatsen tenzij de stok al 48 uur op dezelfde plek ligt.
O is dat zo?quote:Op donderdag 2 september 2004 10:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Succes maar koeienzak heeft hem al opgehaald of ben ik nu de draad kwijt?![]()
Zie deze quote Gert.quote:Op donderdag 2 september 2004 09:26 schreef harrie1 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
koeienzak heeft de stok
het wachten op nieuwe foto's
Beter dan een limburger.quote:Op donderdag 2 september 2004 10:53 schreef Klonk het volgende:
't is maar een gedachte ?
Koeienzak en Gert zijn beide sgoptriangeljosti's
Tja... die uitspraak is in 99,99999999999% van de gevallen toepasselijk.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:02 schreef Gert het volgende:
Beter dan een limburger.
Waar o waar is de fokstok gebleven als hij een beetje in de buurt ligt zal ik hem eens een eindje verder op gaan leggen.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:08 schreef Mtijn het volgende:
Ok, t is mooi weer en ik ben wakker. Als dat ding nog ergens in de buurt ligt ga ik m halen
Waar heb je m gelegd koeienzak?
In Venlo bij de pomp achter het bord ligt ie vlak bij jou ga hem maar halen. Foto's moeten nog online gezet wordenquote:Op donderdag 2 september 2004 11:08 schreef Mtijn het volgende:
Ok, t is mooi weer en ik ben wakker. Als dat ding nog ergens in de buurt ligt ga ik m halen
Hij heeft 'em doorgeslikt en is op weg naar de antillen.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:08 schreef Mtijn het volgende:
Mn ouders zijn weg met de autootjesquote:Op donderdag 2 september 2004 11:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
In Venlo bij de pomp achter het bord ligt ie vlak bij jou ga hem maar halen. Foto's moeten nog online gezet worden![]()
Tssssquote:Op donderdag 2 september 2004 11:20 schreef Mtijn het volgende:
Mn ouders zijn weg met de autootjes
Richting Ebay?quote:Op donderdag 2 september 2004 11:20 schreef Mtijn het volgende:
Mn ouders zijn weg met de autootjes :'(
Deed ik express moeten de fokkers het topic maar is goed doorlezen voordat ze steeds vragen waar is de stok e.d. en is ie al wegquote:Op donderdag 2 september 2004 11:35 schreef Klonk het volgende:
tip 1: ff geen flauwe nep info meer geven
tip 2: hij is weg uit windraak, das duidelijk, maar ga pas rijden als er foto's zijn
Venlo is met de auto al een uur rijdenquote:Op donderdag 2 september 2004 11:32 schreef kasper het volgende:
[..]
Tssss, een beetje vent springt op de fiets.
quote:Op donderdag 2 september 2004 11:42 schreef Klonk het volgende:
voorlopig is nog niet eens duidelijk of ie het huis van koeienzak heeft verlaten
Kunnen we 'm niet wakker bellen? Heeft iemand z'n nummer?quote:Op donderdag 2 september 2004 11:44 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat Koeienzak pas heel laat naar bed is gegaan.
fokstok slagen met die kroonkurken naar vorenquote:Op donderdag 2 september 2004 11:57 schreef kasper het volgende:
Stokslagen moet-ie krijgen.
inwendige fok!stokslagenquote:Op donderdag 2 september 2004 11:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
fokstok slagen met die kroonkurken naar voren![]()
gadver nee, andere moeten die stok nog aanraken.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:59 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
inwendige fok!stokslagen
das waarquote:Op donderdag 2 september 2004 12:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
gadver nee, andere moeten die stok nog aanraken.
We hadden goed gezocht aan beide kanten van de weg...quote:Op donderdag 2 september 2004 08:19 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
klopt, maar hij lag dus aan de andere kant van de wegbij het andere Windraak bord, als je de foto's vergelijkt zie je dat de bocht de andere kant op gaat, en je ziet dat reflecterende paaltje aan de andere kant van het bordje staan
en ans je aan deze kant van de weg rijdt, zit er zo'n kronkel in de weg om je te dwingen tot 50 km/u te rijden
go fokstokkers! als er geen hond aan is geweest ligt ie er nog!
In Geleen, in Geleenquote:Op donderdag 2 september 2004 12:28 schreef Nyluzzz het volgende:
Waar zit die stok nou??
Aan de hand van de foto's zit de stok bij koeienzak thuis onder de coke. Volgens mij ligt hij zijn roes uit te slapenquote:Op donderdag 2 september 2004 12:28 schreef Nyluzzz het volgende:
Waar zit die stok nou??
Baggeren, dat zoeken we even op. in het fok woordenboek.quote:Op donderdag 2 september 2004 12:37 schreef TETSU het volgende:
Even 14 volbaggeren dan.![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 12:59 schreef River-X het volgende:
www.fokstok.nl
of
www.fok-stok.tk
Is geupdate. 2 plaatsen erbij
Wat is er aan de hand dan ?quote:Op donderdag 2 september 2004 13:11 schreef Gert het volgende:
Ik vermoet dat het spel ten einde is.
Bedankt hè, vuile junkie gerbruiker
Wie weeT er nog een een ander leuk spel
harrie1 was toch al een ander spel aant bedenkenquote:Op donderdag 2 september 2004 13:11 schreef Gert het volgende:
Ik vermoet dat het spel ten einde is.
Bedankt hè, vuile junkie gerbruiker
Wie weeT er nog een een ander leuk spel
ik zorg voor koffiequote:Op donderdag 2 september 2004 13:16 schreef Limprint het volgende:
als die stok weg is dankzij die gozer dan moet de Fok! knokploeg maar in actie komen
gekken genoegquote:Op donderdag 2 september 2004 13:21 schreef kasper het volgende:
Ach, zo zielig zal iemand toch niet zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |