Hoe triest ook, ik kan en mag er niks aan doen zolang de inhoud van de foto's niet in strijd met de policy is, en er schijnt nergens een regel te zijn die een foto aan maximale afmetingen bindt. Het hangt dus allemaal een beetje af van het fatsoen van de users. wat niet wegneemt dat het gewoon strontirritant en asociaal is wanneer het verkeer op de aangrenzende snelweg bijna stilvalt als ik een topic aanklikquote:Op donderdag 10 februari 2005 12:48 schreef Rewimo het volgende:
[centraal] Begraafplaatsen
Hier iemand die giga foto's plaatst en niet reageert op verzoeken om te resizen. Het hele topic wandelt van mijn scherm afen ik zit hier nog wel achter een 21 inch scherm
Ah, toch nog 17equote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hier: De Mooiste Foto van 2004: stemtopic
Jij had 20 punten
Misschien moeten we die hele regel van 550 maar laten vallen. Users die hier voor de eerste keer posten (in Fotografie) zijn zich helemaal niet bewust van de maximaal 550 breed regel. Het blijft natuurlijk best associaal om 1280 breed te gaan posten, maar ach ik heb breedbandquote:Op donderdag 10 februari 2005 12:48 schreef Rewimo het volgende:
Wat heb jij thuis aan de muur hangen?
Hier iemand die giga foto's plaatst. Het hele topic wandelt van mijn scherm afen ik zit hier nog wel achter een 21 inch scherm
Geen paniek Ivo,Ik hou het in de gaten..quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:51 schreef ultra_ivo het volgende:
Even een seintje vanuit het nieuwsfoto topic. Dat dreigt OT te raken door wat commentaren over de personen die ik gefotografeerd heb. Kennelijk raakt een van de users van de kook door de aanblik van demonstranten.
Donequote:Op zaterdag 23 april 2005 07:49 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik heb geen idee wie dit topic een schop naar FOT heeft gegeven. Ik had een uitleg verwacht, maar die kan ik niet vinden.
Ik ben de rest van de dag weg, hopelijk kan Fotoloog dit opklaren en eventueel terugschoppen.
Ik had er een topic over in m'n bookmarks staan. Ik heb het eens bekeken, maar moet de tijd vinden om het eens grondig te lezen.quote:Op zondag 24 april 2005 23:22 schreef Shark.Bait het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Hoofdpagina
Nu FOT nog.
-ik heb het al aangevraagd-
http://wiki.fok.nl/index.php/FOTquote:Op maandag 25 april 2005 01:51 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik had er een topic over in m'n bookmarks staan. Ik heb het eens bekeken, maar moet de tijd vinden om het eens grondig te lezen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:24 schreef Shark.Bait het volgende:
Fotografie howto's (groeidocument) hoeft niet meer sticky, ik heb het allemaal overgezet naar de FOT wiki.
Ja, zie Schouderklopjes meldtopic deel 1 , derde van onderquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:54 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Shark.Bait, heeft iemand je al gezegd dat je geweldig bent?
![]()
Bij deze!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |