Dat is wel een heel leuk idee ja. Goede tip!quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb een hekel aan kleine fotolijstjes dus ik heb gewoon alle foto's van mensen die me lief zijn en herinneringen enzo in één grote lijst gedaan.
[afbeelding]
Le chat noir!quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:09 schreef Bass-Miss het volgende:
[afbeelding]
Hangt wel nog niet echt, daarmee wacht ik tot ik verhuis.
Behanglijmquote:Op donderdag 24 februari 2005 11:18 schreef splendor het volgende:
Posters van Lord of the Rings, Luis Royo en darkcore/nightmare in rotterdam en nog wat andere feesten, en er hingen ongeveer 100 flyers van feesten op een muur maar die zaten vast met prit poster buddys dus die vielen 1 voor 1 allemaal op de grond, iemand een tip om ze weer terug te hangen en zo dat ze ook blijven hangen? Ik heb een betonnenmuur dus plakband/poster buddies werkt niet.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
Boven de tv:
[afbeelding]
Huiskamer:
[afbeelding]
Slaapkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Van klok heb ik deze in de keuken hangen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:25 schreef p-etr-a het volgende:
Dezelfde klok als jij daar hebt hangen, TS!
is dat neusaap?????quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb een hekel aan kleine fotolijstjes dus ik heb gewoon alle foto's van mensen die me lief zijn en herinneringen enzo in één grote lijst gedaan.
[afbeelding]
Die is leuk!quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:51 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Van klok heb ik deze in de keuken hangen.
[afbeelding]
site bekeken: ja dat is neusaapquote:
Lijkt meer iets van Bob Ross...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |