In de buurt? en dan bekenden tegenkomen zekerquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou in de buurt niet ergens een kerkhof dat een beetje verstopt ligt.
zo nee...hier in Delft wel. Moet er nog een PC opgehaald worden
quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
1. Ik heb hem meegesjouwd maar niet gebruikt
2. Ik ben geen man
Die had ik meteen in gedachten toen ik dit topic zag!quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik pleit nog steeds voor Westerveld als lokatie voor die meet. Daar is ook architectonisch een hoop te beleven
Nee, ik ben vanaf de ingang (ontvangstcentrum) naar het crematorium gelopen over van die smalle kronkelpaadjes die over een heuvel lopen.quote:Op woensdag 26 januari 2005 22:31 schreef Rewimo het volgende:
Ben je ook nog verder geweest dan het crematorium? Weet je wat daar achter nog allemaal ligt?
Heb je ze ook op groot formaat?quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:23 schreef jeoren het volgende:
Noordwest Londen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja..quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:42 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Heb je ze ook op groot formaat?
![]()
Heb je ze ook scherp en zonder tegenlicht?quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:23 schreef jeoren het volgende:
Noordwest Londen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |