Titel is goed, artiest nietquote:Op woensdag 1 september 2004 11:46 schreef bukgeit het volgende:
KFAD zou King For A Day kunnen zijn. Faith No More?
quote:Op woensdag 1 september 2004 11:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
OHNEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!! Stom!! The Gathering - Always.............
Aldus...quote:Op woensdag 1 september 2004 11:48 schreef Z het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n vraag geraden trouwens.... Tvp...
Maar ze is het niet!quote:Op woensdag 1 september 2004 12:15 schreef bukgeit het volgende:
Zij lijkt op Melissa auf der Maur.
quote:Op woensdag 1 september 2004 12:18 schreef bartrid het volgende:
een slechte foto van senser?
wat timbob zegt........quote:Op woensdag 1 september 2004 13:14 schreef timbob het volgende:
hoi
dit is een stukje tekst, geplaatst in deze discussiepagina om zo via de optie "My Active Topics" deze discussiepagina op een eenvoudige manier te localiseren
quote:Op woensdag 1 september 2004 13:20 schreef timbob het volgende:
hooty en the blowfish?
(geen idee waar ik het vandaanhaal)
quote:Op woensdag 1 september 2004 13:35 schreef Mark het volgende:
Het is volgens mij een ouwe rockband en ze zijn misschien zelfs al eens geweest
Damn, weer die comment ipv editquote:Op woensdag 1 september 2004 13:53 schreef Mark het volgende:
Bounty Puma
Twix Tiger
Whehehe, die zien er totaal anders uitquote:Op woensdag 1 september 2004 14:02 schreef dolle_hond het volgende:
mars volta
Geen dank!quote:Op woensdag 1 september 2004 14:14 schreef timbob het volgende:
dankjewel
quote:Op woensdag 1 september 2004 14:05 schreef Z het volgende:
[..]
Whehehe, die zien er totaal anders uit
Go ahead, Fred....quote:Op woensdag 1 september 2004 14:55 schreef Mark het volgende:
Zal ik maar doorgaan? Iggy blijft zo lang weg....
quote:Op woensdag 1 september 2004 14:12 schreef Mark het volgende:
Die hadden toch reclame van The troggs (wild thing)?
Nee, het gaat door op de vorige vraagquote:Op woensdag 1 september 2004 14:59 schreef Bimmel het volgende:
Ehhh...ze hebben zojuist een 'duet' opgenomen?
Goed genoeg, ze hebben een nummer dat zo heet. Bedacht me te laat dat het snoepje met 1 l wasquote:Op woensdag 1 september 2004 15:13 schreef timbob het volgende:
Rollo is 1 van de twee producers van Faithless
en er zit ook een rollo in helmet?
Nee, maar wel een hoop snobs die het wel gekent hadden als het de moeite waard wasquote:Op woensdag 1 september 2004 15:55 schreef timbob het volgende:
of zitten hier alleen van die rockmutsen
Nee hoor!quote:Op woensdag 1 september 2004 15:55 schreef timbob het volgende:
Er is hier maar 1 muts!!!quote:Op woensdag 1 september 2004 15:55 schreef timbob het volgende:
1quote:Op woensdag 1 september 2004 16:02 schreef bukgeit het volgende:
Tiga, Kruder & Dorfmeister, Danny Tenaglia, Nightmares On Wax, Erlend Øye, Thievery Corporation, Chicken Lips.
Danny Tengalia weet ik niet zeker.
1quote:Op woensdag 1 september 2004 16:12 schreef Mark het volgende:
bukgeit noemde ook Kid Loco
* Mark heeft ooit een verzamelCD'tje bij de Oor gehad.
lijst
quote:Op woensdag 1 september 2004 16:12 schreef Mark het volgende:
Mark heeft ooit een verzamelCD'tje bij de Oor gehad.
* Mark weet niet of zijn oortjes nu gloeien van dit compliment of van zijn rock-oorwarmersquote:Op woensdag 1 september 2004 16:23 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Trotse rocker.
Magnusquote:Op woensdag 1 september 2004 17:18 schreef timbob het volgende:
hij had toch gewerkt met die meneer van deus? tom barman?
misschien heeftie daar ook wat voor geremixed..
Waarom antwoord je dan niet?quote:Op woensdag 1 september 2004 19:20 schreef dr_diablos het volgende:
Gatver, dat weet ik.
Da's kloptquote:Op woensdag 1 september 2004 19:26 schreef belsen het volgende:
Bolland en Bolland toch, samen met Gerard Cox voor de tekst...
quote:Op woensdag 1 september 2004 20:06 schreef ranja het volgende:
O-zone
quote:Op woensdag 1 september 2004 20:20 schreef dolle_hond het volgende:
von bondies
dat had ik wel gewetenquote:Op woensdag 1 september 2004 20:20 schreef dolle_hond het volgende:
von bondies
quote:Op woensdag 1 september 2004 20:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
The Zutons?
quote:came to rock and roll with smothering-pillow in hand, dispatched it with surprisingly little struggle, and took over its identity like a glassy-eyed pod person. There were those who recognized the insidious transformation, who saw that
were nothing more than a garish, mocking parody of what they once knew, but their voices were silenced by the immense spending power of those too stupid to see the difference.
’s absurd clowning of rock and roll managed to strike a power-chord with an incredibly large niche market, a market so overpoweringly lame that nobody had really been willing to condescend to pander to it before: suburban sort-of-Christians. You see,
were not really a Christian band, they were a sort-of-Christian band. There was a little bit of Jesusey imagery thrown in, but nothing to impress a devout, foaming, snake-wrangling zealot.
was, like their fans, just Christian enough for polite suburban society. Kids could listen to heavy-sounding music without their parents accusing them of worshipping Satan; “No, mom, he’s talking about Jesus!” “Well, alright then, just not too loud.” The parents of wayward children (for example, those who display the hilarious Hot Topic-based vestiges of rebellion that we see so often at the mall these days) might read a column about
in the local newspaper (I’m sure you can see the fluff headline: “
Sees The Light” or something) and decide to buy the record in order to Jesus the kid into shape. Everyone wins, except art and people with brains or education.
quote:Op woensdag 1 september 2004 21:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Stryper?
quote:Op woensdag 1 september 2004 21:08 schreef bukgeit het volgende:
POD?
Tot nu toe nog de beste gok, maar nee. Staat wel op AMG als "similar artist"quote:Op woensdag 1 september 2004 21:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Live
quote:emerged from a good-sized pack of post-grunge contenders to become one of the biggest-selling rock bands in America during the late '90s. At a time when many other Seattle disciples were lapsing into inactivity or experimenting with less commercially established sounds,
carried the torch of straightforward, grungy hard rock without apology, and they were amply rewarded, selling millions upon millions of albums in just a few years' time. That success didn't translate into critical acclaim; most reviewers slammed their music as derivative and formulaic, and their outlook as relentlessly, stiflingly serious (which got at the very qualities that made the band so popular). Based on their frequently spiritual lyrics, some observers lumped them in with a new breed of alternative-styled Christian bands that had begun crossing over to the mainstream; however,
tried to distance themselves from being pigeonholed as an exclusively religious band out to convert their listeners. Neither critical derision nor a potential secular backlash could derail the band, however, and they went into the new millennium as a seemingly unstoppable commercial juggernaut.
Uiteraardquote:Op woensdag 1 september 2004 21:52 schreef Z het volgende:
Creed?
Ik vind 'm geweldigquote:Op woensdag 1 september 2004 23:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Busted - Year 3000 - (50 Cent x Pearl Jam - Ten) = 2500
Zo dan heb ik weer een leuke soundtrack om m'n broertje te feliciteren met z'n eerste schoolweekquote:Op woensdag 1 september 2004 23:28 schreef ranja het volgende:
Shampoo - School is boring
Alice Cooper - School's out
Supertramp - School
Van halen - Hot for teacher
!!! - Me and Guiliani at the schoolyard
Boomtown rats - I don't like mondays (schiet hele school overhoop)
Alanis Morisette - You learn
Big audio dynamlte - E = mc2
Extrabreit - Hurra hurra die schule brennt
Runaways - Schooldays
rizzo oidquote:Op donderdag 2 september 2004 10:09 schreef Gambolputty het volgende:
Zijn dat die schreeuwerds waar je onlangs een fragmentje van had geplaatst?
quote:Folk-rock duofirst burst onto the Canadian music scene in 1998, when they earned the highest score in history at Calgary's "Garage Warz" competition; their quick rise didn't stop, for their melodic acoustics and charming stage personas led to a slew of dates with Sarah McLachlan's Lilith Fair that same year and a record deal with Neil Young's Vapor Records in April 2000. Natives of Calgary, these twin sisters transpired their music interests from the likings of their parents.
began playing piano at age eight, and in their teens they were skanking around in their own punk bands.
, which was produced by singer/songwriter Hawksley Workman, marked their debut in mid-2000 and summer tour with Neil Young and The Pretenders followed in July. Two years later,
released
Amenquote:Op donderdag 2 september 2004 10:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
opgezocht en nog nooit van gehoord...
misschien straksquote:Op donderdag 2 september 2004 10:23 schreef Mark het volgende:
* dolle_hond doet in dat geval niet eens meer moeite om het op te zoeken
Dodelijk voor elke band: bukgeit kent je nietquote:Op donderdag 2 september 2004 10:35 schreef bukgeit het volgende:
Ook nog nooit van ze gehoord.
Je kunt het nu makkelijk zelf opzoekenquote:Op donderdag 2 september 2004 10:54 schreef Z het volgende:
Ok, wat was het antwoord? Dan kan ik ze een keer gaan beluisterem
ik alleen maarquote:Op donderdag 2 september 2004 10:56 schreef bukgeit het volgende:
Ik doe niet mee voor de punten
het is idd wel een idee om die parkeergarage eens een keer uit te ruimen. van mij staan er ook nog een of twee in.quote:Op donderdag 2 september 2004 10:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Je kunt het nu makkelijk zelf opzoekenMisschien dat iemand als TSE ofzo het wel kent... de vraag blijft gewoon open staan wat mij betreft (is er nog steeds niemand die die italiaanse dame van een paar maand geleden weet?
)
ik heb het ook op moeten zoeken, en het zegt me helemaal niets, hoewel ik behoorlijk into folk ben.....quote:Op donderdag 2 september 2004 10:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Je kunt het nu makkelijk zelf opzoekenMisschien dat iemand als TSE ofzo het wel kent... de vraag blijft gewoon open staan wat mij betreft (is er nog steeds niemand die die italiaanse dame van een paar maand geleden weet?
)
Jullie kennen ze niet, maar ik voorzie een gouden toekomst voor de Aerodynamic Fruit Mechanics!quote:Op donderdag 2 september 2004 10:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Dodelijk voor elke band: bukgeit kent je niet
Wie zijnquote:en
zijn zondagavond voortijdig van het podium verdwenen op het Britse Reading Festival. De artiesten konden volgens de organisatie niet op de steun en waardering van het publiek rekenen en werden klaaruit weggehoond.
Dat is al een tijdje zo idd. Wel jammer want de aanbiedingen zijn hetzelfde bij Get als bij Concerto, en sowieso is het prijsbeleid wat veranderd, weinig 'goedkope verrassingen' meer in de Get bakken....quote:Op donderdag 2 september 2004 11:24 schreef bukgeit het volgende:
Concerto en Get zijn onlangs opgeslokt door het almaar uitdijende Plato-imperium.
Z + 1quote:Op donderdag 2 september 2004 11:30 schreef Z het volgende:
The Rasmus en 50cent.
Hallo. Het raden naar Italiaanse dames is één van mijn favoriete bezigheden. Kunt u de vraag even uit de garage halen?quote:Op donderdag 2 september 2004 10:57 schreef ranja het volgende:
)
Zelfs ik vind het jammer. Get en Concerto verschillen onderling enorm en zijn ook weer niet te vergelijken met de Plato's. Door groter in te kopen zouden de prijzen bij Get in het algemeen lager moeten worden. Get is trouwens m'n favoriete Nederlandse platenzaak.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:30 schreef Z het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje zo idd. Wel jammer want de aanbiedingen zijn hetzelfde bij Get als bij Concerto, en sowieso is het prijsbeleid wat veranderd, weinig 'goedkope verrassingen' meer in de Get bakken....
De mijne ook, alleen vond je 'vroeger' wel eens een leuke plaat voor 10 euro ofzo, die lijken er nu niet meer tussen te zitten. Maar het blijft een fantastische zaak, dan ontdek je een obscuur bandje, en dan heeft dat bandje bij Get gewoon een eigen bak, dat is fantastisch natuurlijkquote:Op donderdag 2 september 2004 11:40 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Zelfs ik vind het jammer. Get en Concerto verschillen onderling enorm en zijn ook weer niet te vergelijken met de Plato's. Door groter in te kopen zouden de prijzen bij Get in het algemeen lager moeten worden. Get is trouwens m'n favoriete Nederlandse platenzaak.
Ik heb bij Get 7" singles van Klang en Katastrophy wife gekocht, dat kom je echt nergens tegenquote:Op donderdag 2 september 2004 11:44 schreef Z het volgende:
[..]
De mijne ook, alleen vond je 'vroeger' wel eens een leuke plaat voor 10 euro ofzo, die lijken er nu niet meer tussen te zitten. Maar het blijft een fantastische zaak, dan ontdek je een obscuur bandje, en dan heeft dat bandje bij Get gewoon een eigen bak, dat is fantastisch natuurlijk
Dat is idd de grote Get-sensatie: vijfentwintig verschillende Stereolabplaten op een rij.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:44 schreef Z het volgende:
[..]
De mijne ook, alleen vond je 'vroeger' wel eens een leuke plaat voor 10 euro ofzo, die lijken er nu niet meer tussen te zitten. Maar het blijft een fantastische zaak, dan ontdek je een obscuur bandje, en dan heeft dat bandje bij Get gewoon een eigen bak, dat is fantastisch natuurlijk
Katastrophy Wife.. een vriend van mij is groot fanquote:Op donderdag 2 september 2004 11:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb bij Get 7" singles van Klang en Katastrophy wife gekocht, dat kom je echt nergens tegenVerder was er toen niet heel veel tijd om verder te kijken maar het is wel een mooie winkel.
Het is me nog niet gelukt hun album te vinden en een bestelling is al eens gecancelled. Dus ben voorlopig al blij met die 7"quote:Op donderdag 2 september 2004 11:50 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Katastrophy Wife.. een vriend van mij is groot fan
Ik kan het vorige topic niet meer precies terugvinden, maar volgens mij waren we toen na een uur of 24 of meer gestoptquote:Op donderdag 2 september 2004 11:54 schreef iggy_in_the_house het volgende:
elisa?
Gisteren gekocht. Leuk plaatje.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:42 schreef bukgeit het volgende:
The Libertines - same
Plenty of Young Things...quote:Op donderdag 2 september 2004 12:14 schreef ranja het volgende:
Ok even een inkopper dan... wat betekent PYT
Moet je toch gewoon weten? 5e single van Thriller van Michael Jackson. Of 6e. Zoiets in elk geval.quote:Op donderdag 2 september 2004 12:19 schreef belsen het volgende:
Pretty Young Thing?
En dat tijdens de lunch.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:53 schreef ranja het volgende:
Speciaal voor Uio_Ams op herhaling: Wie is dit?
[afbeelding]
(maar de rest mag ook gewoon meedoen hoor)
U2 - desirequote:Op donderdag 2 september 2004 14:01 schreef Gambolputty het volgende:
"Pretty soon everybody got one"
Welk nummer?
Niet slechtquote:Op donderdag 2 september 2004 14:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
U2 - desire
Zo lang het niet over obscure en onbekende bandjes gaat red ik mij aardig. :')quote:Op donderdag 2 september 2004 14:11 schreef Gambolputty het volgende:
Niet slecht
UIO_AMS +1
Ook niet slecht en op tijd geF5dquote:Op donderdag 2 september 2004 14:20 schreef Gambolputty het volgende:
Genesis - I can't dance
Niet echt...van dat nummer krijg ik nou jeuk.quote:Op donderdag 2 september 2004 14:36 schreef Berkery het volgende:
Womack & Womack - Teardrops
Dacht ik ook even. Maar het past niet helemaal in het wijsje dat ik in mijn hoofd heb.quote:Op donderdag 2 september 2004 14:36 schreef Berkery het volgende:
Womack & Womack - Teardrops
quote:Op donderdag 2 september 2004 14:43 schreef bukgeit het volgende:
Of iets van Chris Isaak?
Ja, die herinner ik me nog wel. Jammer dat ik even aan het werk wasquote:Op donderdag 2 september 2004 10:45 schreef ranja het volgende:
Ik heb vorig jaar (?) nog een lyrisch topic over ze geopend. (4 reacties trouwens![]()
)
...en dat wist ikquote:Op donderdag 2 september 2004 14:40 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Niet echt...van dat nummer krijg ik nou jeuk.
En dattisumquote:Op donderdag 2 september 2004 14:49 schreef twentemeisje het volgende:
Living for you lover van Chris Isaak
Het kwam plots bij me op; ik wist alleen niet meer waarvan het was. En ik was vergeten om te kijken of ik er een goed had...quote:Op donderdag 2 september 2004 12:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Moet je toch gewoon weten? 5e single van Thriller van Michael Jackson. Of 6e. Zoiets in elk geval.
Belsen je bent mijn heldquote:Op donderdag 2 september 2004 15:05 schreef belsen het volgende:
Nancy Boy van Placebo!
Whehehe, zit hier al de hele morgen met Rain & Tears in m'n hoofd.quote:Op donderdag 2 september 2004 15:14 schreef belsen het volgende:
Met wie zong Demis Rousos zijn versie van de George Baker klassieker 'Una paloma blanca'?
quote:Op donderdag 2 september 2004 15:21 schreef ranja het volgende:
Nancy Boyd? Vanwege de vorige vraag
Ik weet in elk geval dat hij met haar Summerwine heeft gedaan.
quote:Op donderdag 2 september 2004 15:27 schreef ranja het volgende:
Ik heb een handtekening van haar
Noem 3 andere singletitels van Nancy Boyd
Dit moet denk in mijn jeugd aan me voorbij zijn gegaan, want ik heb geen flauw idee wie deze dame is. Of ik heb het gewoon weggeblokt natuurlijk.quote:Op donderdag 2 september 2004 15:27 schreef ranja het volgende:
Ik heb een handtekening van haar
Noem 3 andere singletitels van Nancy Boyd
Tja... eens verder kijken dan mijn neus lang is (en die is niet zo lang... oh... dat weet je niet want je hebt de foto nog nietquote:Op donderdag 2 september 2004 15:14 schreef dolle_hond het volgende:
tm, jij hier
3 andere zei ikquote:Op donderdag 2 september 2004 15:30 schreef belsen het volgende:
[..]Summerwine (met Demis) Tropicana bay (ook met Demis) Let's hang on
Wow een handtekening!
Zekerquote:Op donderdag 2 september 2004 15:30 schreef Mark het volgende:
Was "let's hang on" van haar?
Heeft ze echt maar een top 40 hit gehad...quote:Op donderdag 2 september 2004 15:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Zekerdwz het stond op haar 'cover'-album.... maar het was wel de enige top 40 hit van Nancy.
helemaal goedquote:Op donderdag 2 september 2004 15:43 schreef belsen het volgende:
En als reservegetal:Satellites
Triest maar waarquote:Op donderdag 2 september 2004 15:45 schreef belsen het volgende:
[..]
Heeft ze echt maar een top 40 hit gehad...
quote:Op donderdag 2 september 2004 15:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Triest maar waarWel 10 keer ofzo tipparade.
quote:Op donderdag 2 september 2004 15:47 schreef Mark het volgende:
Er bestaat nog zoiets als muzikale gerechtigheid![]()
Is het al vrijdag?quote:Op donderdag 2 september 2004 15:46 schreef belsen het volgende:
Nog meer TROS jeugdsentiment:
Met welke gevleugelde uitspraak scoorde Simon Naaigaren een hitje?
quote:Op donderdag 2 september 2004 15:48 schreef ranja het volgende:
Daar ben ik niet blij mee
Kijk eens op je kalender.quote:Op donderdag 2 september 2004 15:48 schreef Mark het volgende:
[..]
Is het al vrijdag?
Het is dolle donderdag, wat natuurlijk nog altijd stukken beter is dan discriminerende dinsdag. De vragen die dan af en toe langskomen joh.quote:Op donderdag 2 september 2004 15:48 schreef Mark het volgende:
Is het al vrijdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |