Welke site bedoel je??quote:Op woensdag 1 september 2004 10:56 schreef Qarinx het volgende:
Ow, ze lijken me zo heerlijk voor de winter he. Maar die op de site van $80 zijn fake?
http://www.ikonaustralia.com/short-nut-uggs.htmquote:Op woensdag 1 september 2004 10:59 schreef schatje het volgende:
Welke site bedoel je??
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat iets echt functioneels en lelijk, ook eindelijk eens "hip" is...quote:Op woensdag 1 september 2004 11:22 schreef Deetch het volgende:
Wat eendingen. Dus nee ik heb geen uggs en hoef ze ook niet ook al loopt half beroemd Amerika erin omdat dat "hip" is.
* Yodaah is daar helemaal mee eens!quote:Op woensdag 1 september 2004 11:34 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat iets echt functioneels en lelijk, ook eindelijk eens "hip" is...
Damn, wat zal ik warme voeten hebben deze winter
Volgens mij zijn ze niet van het "echte" merk, maar ik kan me vergissen.quote:Op woensdag 1 september 2004 10:56 schreef Qarinx het volgende:
Ow, ze lijken me zo heerlijk voor de winter he. Maar die op de site van $80 zijn fake?
Volgens mij zijn dit juist de 'echte' en de amerikaanse de 'neppe'. Maar who cares, het gaat er toch om hoe ze er uitzien en hoe ze zitten, niet of de sterren nou precies met die uitgave lopen? Nog een weekje wachten dan komen mijn uggs binnen (halfhoog, chestnut: zie plaatje boven helemaal rechtsquote:Op woensdag 1 september 2004 13:22 schreef imago het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze niet van het "echte" merk, maar ik kan me vergissen.
Ze zijn in zoverre echt dat ze wel echt van schapenbont zijn, en niet van dat synthetische spul waarvan al die andere neppers gemaakt zijn...
Ben je nog geslaagd schatje. Je ging ze toch kopen gisteravond?quote:Op woensdag 1 september 2004 10:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Welke site bedoel je??
Maar hoe zitten ze ? Lopen ze wél lekker of schuif je er los in rond ? Zit het onder je voeten niet erg platquote:Op woensdag 1 september 2004 22:01 schreef schatje het volgende:
Nee, ik heb ze niet gekocht. Toch een beetje te lomp hoor.![]()
.
Ze zitten echt heel lekker. Serieusquote:Op woensdag 1 september 2004 22:05 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Maar hoe zitten ze ? Lopen ze wél lekker of schuif je er los in rond ? Zit het onder je voeten niet erg plat![]()
mutsquote:Op woensdag 1 september 2004 22:01 schreef schatje het volgende:
.
In Heerlen is een zaak waar ze ze hebben, toch binnenkort maar 'ns naar Heerlen danquote:Op woensdag 1 september 2004 22:13 schreef schatje het volgende:
Ze zitten echt heel lekker. Serieus.
jah dat ze lekker zitten geloof ik best... maar komopquote:Op woensdag 1 september 2004 22:13 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze zitten echt heel lekker. Serieus.
quote:Op woensdag 1 september 2004 22:46 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb nog niet eens maat 36 ik wil dus best eens schuiten van voeten hebben, da's weer 'ns iets anders![]()
Ik ga morgen weer de stad in. Dan met een vriendin. Als zij een paar koopt ga ik misschien wel overstagquote:Op woensdag 1 september 2004 22:33 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
muts![]()
quote:Op woensdag 1 september 2004 22:01 schreef schatje het volgende:
.
Geen idee, ik denk dat ze gewoon het meest voorkomende plaatje heeft gekozen?quote:Op woensdag 1 september 2004 22:03 schreef ransbal het volgende:
Waarom staan die prachtige heren modellen niet in de openingspost?
Jawel hoor.quote:Mogen wij mannen niet met van die gemakkelijke en comfortabele Uggs lopen?
Nee hoor.quote:En zijn wij nog steeds veroordeeld tot het dragen van handgemaakte strakke italiaanse leren schoenen waarin ieder comfort ontbreekt maar wel door ons gedragen worden omdat vrouwlief ze zo mooi vindt staan?
Amsterdam zijn toch wel wat winkels tot 19 uur open..quote:Op donderdag 2 september 2004 07:22 schreef Lolalala het volgende:
In welke stad zijn woensdagavond de winkels open?
Geen probleem hoor, ik kan wel wat hebben. Van mij mag je best lachen, ik lach gezellig meequote:Op woensdag 1 september 2004 22:57 schreef laidback het volgende:
[..]
:') achjah als jij ze mooi vind, dan suc6 ermee... maar je mag hopen dat je mij nooit zult tegenkomen
schaapquote:Op woensdag 1 september 2004 23:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer de stad in. Dan met een vriendin. Als zij een paar koopt ga ik misschien wel overstag.
dan lagen ze vast bij de Lidl in een reclameschapquote:Op donderdag 2 september 2004 12:02 schreef Babbelzz het volgende:
ik heb ze gisteren ergens voor iets van 10 euro gezien en d8 mijn god!
Maar je hebt niet zoiets van: we kopen er een paar?quote:Op woensdag 1 september 2004 22:03 schreef ransbal het volgende:
Waarom staan die prachtige heren modellen niet in de openingspost?
Mogen wij mannen niet met van die gemakkelijke en comfortabele Uggs lopen? En zijn wij nog steeds veroordeeld tot het dragen van handgemaakte strakke italiaanse leren schoenen waarin ieder comfort ontbreekt maar wel door ons gedragen worden omdat vrouwlief ze zo mooi vindt staan?
Anders koop je toch wat goedkopere? Ben je erop uitgekeken, dan flikker je ze weer weg!quote:Op woensdag 1 september 2004 23:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer de stad in. Dan met een vriendin. Als zij een paar koopt ga ik misschien wel overstag.
En..... ben je overstag gegaanquote:Op woensdag 1 september 2004 23:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Gekocht, maar weer terug gebracht. M'n vent zat me er ook de hele tijd mee te pesten.quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En..... ben je overstag gegaan![]()
nou ja zeg ! maar schatje laat jij je door een vent op je kop zittenquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:36 schreef schatje het volgende:
Gekocht, maar weer terug gebracht. M'n vent zat me er ook de hele tijd mee te pesten.
Erg ben ik hè??![]()
.
Ik laat me nogal snel op de kast jagen en op een gegeven ben ik het dan zat. Maar ik pak 'm nog wel terug hoor.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:57 schreef deedeetee het volgende:
[..]
nou ja zeg ! maar schatje laat jij je door een vent op je kop zitten![]()
wat flauw van die kerel.....
ha wat een wereldvriend heb jijquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Gekocht, maar weer terug gebracht. M'n vent zat me er ook de hele tijd mee te pesten.
Erg ben ik hè??![]()
.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Erg ben ik hè??![]()
.
Ik heb ze ook in het bruin en in het rozequote:Op vrijdag 3 september 2004 18:49 schreef Ereshkigal het volgende:
Mijn zusje heeft ze nu al in 2 verschillende kleuren...
in het bruin en in het roze...en ze staan (haar) echt super leuk onder een rokje
onder een broek vink t wat minder hoor maar rokje woei erg leuk !!!
misschien ga ik ook eens op zoek![]()
Geslacht: Manquote:Op zondag 5 september 2004 02:11 schreef Marjonijntje het volgende:
[..]
Ik heb ze ook in het bruin en in het roze
Bruine zijn echte uggs, hoewel niet van het Amerikaanse merk Uggs. Maar wat kan mij het schelen, zolang ze van schapenwol en leer zijn, vind ik ze echt genoeg. Die dingen bestaan al jaren in Australië en worden daar gewoon uggs genoemd, of ze nu wel of niet van dat ene merk zijn.
Het gaat mij om het model van de schoen en het materiaal, niet om een of ander lullig klein merkje op de achterkant waardoor de prijs opeens twee keer zo hoog is. Die van mij zien er precies hetzelfde uit als die dure.
Roze zijn nep maar ik moest en zou ook een paar roze hebben![]()
Ik vind ze ook leuk staan onder een rokje, broek erin draag ik niet. Ik draag sowieso al 9 van de 10 dagen rokjes.
Oeps, foutjequote:Op zondag 5 september 2004 08:23 schreef ruffian het volgende:
[..]
Geslacht: Man
huh?
En laat eens foto's zien met je Uggs....overtuig ons dat uggs wel leuk zijn bij sommige mensen![]()
Is het ooit in je opgekomen dat er misschien mensen bestaan die het gewoon mooi vinden? En dat niet iedereen kuddegedrag vertoont en die schoenen gewoon wil hebben, niet omdat de sterren ze dragen?quote:Op zondag 5 september 2004 20:21 schreef beestjuh het volgende:
Dit móét wel een grote grap zijn van samenzwerende designers: Ze hebben al hun gecombineerde wansmaak ingeslikt en op een grote hoop uitgekotst, et voilá: Uggs..
En mensen kopen het nog ook, want oh ja, er lopen een paar celebs mee.
Wat ik triest vind, is om een fortuin neer te tellen voor iets wat je ook nep kan krijgen en dat net zo goed is.quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:54 schreef TeazNutz het volgende:
Maar 1 ding. ALS je ze koopt, koop dan de echte.
Immitatie is gewoon triest, denk even aan die Louis Vuitton tasjes, nep Von Dutch...
Nee dat kan echt niet
quote:Op maandag 20 september 2004 18:11 schreef Tallz het volgende:
Hej, t lijkt opeens wel of alle vrouwen met die lelijke stoffige laarzen rondlopen:
(Niet helemaal t goeie plaatje maar kon niets beters vinden...)
Vinden jullie dat nou echt zo mooi, of is het meer een modetrekje dat iedereen volgt, want ik vind die dingen dus gewoon echt lelijk.![]()
![]()
Leze wat er onder staatquote:Op maandag 20 september 2004 18:51 schreef sefer het volgende:
Dat vind ik niet echt uggs hoor.
Hej Ja sorry heb niet goed opgelet, en ik wist niet dat die dingen Uggs heten... (vandaar dat topic)quote:Op maandag 20 september 2004 18:47 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
Geeft niet hoorquote:Op maandag 20 september 2004 18:52 schreef Tallz het volgende:
[..]
Hej Ja sorry heb niet goed opgelet, en ik wist niet dat die dingen Uggs heten... De naam zegt eigenlijk al genoeg ja!
Van iets wat zo lelijk is mag je ook wel verwachten dat ze relaxed zitten, zijn ze tenminste nog ergens goed voor.quote:Op maandag 20 september 2004 19:28 schreef Bjuul het volgende:
mm ik heb ze en ze zitten echt vet relaxt
Kom, kom een beetje flinker graagquote:Op maandag 20 september 2004 19:33 schreef schatje het volgende:
Ik durf er niet meer mee thuis te komen![]()
.
quote:Op maandag 20 september 2004 21:34 schreef Inevitable16 het volgende:
Ikke ikke ikkeIk heb er alleen niet teveel geld voor uitgegeven, ik heb ze bij Scapino gekocht (¤ 29,95). Bovenste randje van de Ugg ff omslaan, want er zit wit bont van binnen dus zo lijkt het net alsof je een wit bontkraagje erop hebt
Nee serieus, bij Scapino zijn ze niet zo bol als de echte Ugg, maar ik vind ze wel lekker zitten
Edit: Ze zitten heeeerlijk! Ik heb gewoon een normale spijkerbroek erin, eerst die schoenen aan, dan je spijkerbroekpijp erin 'proppen' (geen bobbels natuurlijk erin maken) en dan een beetje mooi strijken boven je schoenen
Ik kan je de schoen aanraden (meisjes), als je twijfelt.. ze zitten erg warm van binnen en heel erg zacht met dat bont!
Ai.. dat vind ik ook best jammer. Heb je ze al ergens gezien?quote:Op dinsdag 21 september 2004 08:43 schreef Yodaah het volgende:
Kreeg vandaag het volgende e-mailbericht:
We have just found out from our Ugg Rep that they have been having problems with the pelts. The pelts were too thin so rather then selling boots that would be of poor quality Ugg Australia scrapped the pelts and started with new ones. This set the production behind about 4 to 6 weeks. We apologize for the delay but we are sure like us you would rather have quality boots especially after waiting so long. Your new arrival date is approximately 11/15/04.
* sefer is nu flink boos en gaat ze gewoon in de winkel halen .... voor véél meer geld![]()
![]()
Of het jammer is??quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:31 schreef sefer het volgende:
[..]
Ai.. dat vind ik ook best jammer. Heb je ze al ergens gezien?
quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:44 schreef BoNi het volgende:
Ik zie de laatste tijd steeds meer vrouwen/ meiden op een soort pantoffels lopen die zij als schoenen dragen. Heb toevallig vandaag van mijn vriendin geleerd dat dit Ugs (?) zijn...!
Ik ben benieuwd naar jullie mening over deze trend want ik vind het er echt niet uitzien....! Wat vinden jullie ervan en waarom hebben jullie deze mening?
Ze zullen vast lekker zitten, maar ik vind het echt niet mooi om met pantoffels over straat te gaan!
Misschien moet je de topic titel ff veranderen, want volgens mij weet niemand dat die dingen Uggs heten...quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:05 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
Je hebt imitatie voor 30 euro bij de Scapino en de echtequote:Op woensdag 22 september 2004 14:39 schreef Mirjamke het volgende:
hoe duur zijn ze?
Ik heb Martijn Krabbé er ook mee zien lopenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 01:48 schreef wizarddragon het volgende:
Ik was gisteren ff in R'dam. Zag ik daar iemand met van die enge Uggs rondlopen..
1 detail: bewuste persoon is een MAN.![]()
![]()
Dat vind ik juist weer leuk. Uggs in combinatie met korte rokjes/hotpants bij een vrouwquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:40 schreef bloempjuh het volgende:
Ik heb al heel erg veel mensen hiermee zien lopen en ik vind het nog steeds stom staan. Korte rokjes met sneeuwlaarzen eronder.. Alsof ze de Mount Everest gaan beklimmen, maar dan wel met de lift
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:58 schreef julekes het volgende:
Guttagut wat zijn de dames weer trendgevoelig zeg. Jullie zijn godverdomme toch geen eskimo's?
Die zijn wel erg leukquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:55 schreef Run-Pucca-Run het volgende:
Jaaaaaaaa...
Ik heb ze ook eindelijk!.. Het lange wachten is beloond!
Ben er echt super blij mee!
[afbeelding]
Begrijp me niet verkeerdquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:53 schreef Run-Pucca-Run het volgende:
[..]
![]()
So whatquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:11 schreef PteV het volgende:
Begrijp me niet verkeerdJe kunt best wel een heel leuk meisje/vrouw zijn, maar ik vind die schoenen zo'n ongelooflijke afknapper. Ze hebben inderdaad wel iets weg van eskimoschoenen
nofi
Dank je! Ze zitten ook echt helemaal super!... Ben helemaal blij!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:37 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die zijn wel erg leuk![]()
Tot dat je -voor jou- de " juiste" vrouw/meisje er in ziet... Dan worden ook deze schoenen leuk..trust me!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:11 schreef PteV het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerdJe kunt best wel een heel leuk meisje/vrouw zijn, maar ik vind die schoenen zo'n ongelooflijke afknapper. Ze hebben inderdaad wel iets weg van eskimoschoenen
nofi
PS: precies... Eskimo's zijn hartstikke cool!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
So whatWat is er mis met eskimo 's en hun schoeisel ???
![]()
Bij hen is het functioneel, hier ook...als er 2 meter sneeuw ligtquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
So whatWat is er mis met eskimo 's en hun schoeisel ???
![]()
True, maar aan die schoenen kan wat worden gedaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:54 schreef Run-Pucca-Run het volgende:
[..]
Tot dat je -voor jou- de " juiste" vrouw/meisje er in ziet... Dan worden ook deze schoenen leuk..trust me!![]()
Naaldhakken en minirokjes zijn bepaald ook niet functioneel.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:54 schreef PteV het volgende:
Bij hen is het functioneel, hier ook...als er 2 meter sneeuw ligt
'quote:Op donderdag 30 september 2004 21:49 schreef Morgil het volgende:
Nog steeds geen neppe gevonden van onder de 50 euro, maat 41,5 of 42![]()
En dan heb je ook nog van die meiden met een heel dik achterwerk, dan is het helemaal geen gezicht vind ik, strakke broek, een dikke kont en dan ook nog strak de laarzen om die broek, mega hoge hakken zodat je bij iedere stap die kont ziet drillen...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:11 schreef Doopy-X- het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind dat hele broek-in-je-laarzen-stoppen al verschrikkelijk en als al die meisjes nu ook nog allemaal dezelfde afschuwelijke moonboots eronder aantrekken is dat helemaal om te
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:55 schreef Run-Pucca-Run het volgende:
Jaaaaaaaa...
[afbeelding]
Sorry maar dit lijkt echt in niets op Uggs....... De zool is totaal anders (dit heeft meer weg van bergschoenen), het model is totaal anders, het enige wat hetzelfde is is het schapenwol (hoewel dat bij uggs aan de binnenkant zit in plaats van aan de buitenkant). Je bent dus vet geripped, hoop dat je er niet teveel voor betaald hebt...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:55 schreef Run-Pucca-Run het volgende:
Jaaaaaaaa...
[afbeelding]
Uhm, dit zijn toch echt wel Uggs hoor. Ze hebben wel meerdere modellen gemaakt (het model waar jij het over hebt is waarschijnlijk het 'classic' model).quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:16 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Sorry maar dit lijkt echt in niets op Uggs....... De zool is totaal anders (dit heeft meer weg van bergschoenen), het model is totaal anders, het enige wat hetzelfde is is het schapenwol (hoewel dat bij uggs aan de binnenkant zit in plaats van aan de buitenkant). Je bent dus vet geripped, hoop dat je er niet teveel voor betaald hebt...
Ow oke... Ze zien er dan wel heel anders uit dan die classic versie, sorry in dat gevalquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:13 schreef sefer het volgende:
[..]
Uhm, dit zijn toch echt wel Uggs hoor. Ze hebben wel meerdere modellen gemaakt (het model waar jij het over hebt is waarschijnlijk het 'classic' model).
De mijne zijn ook binnen btw.
Zijn toch echte Ugg's, ik heb ze ookquote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:16 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Sorry maar dit lijkt echt in niets op Uggs....... De zool is totaal anders (dit heeft meer weg van bergschoenen), het model is totaal anders, het enige wat hetzelfde is is het schapenwol (hoewel dat bij uggs aan de binnenkant zit in plaats van aan de buitenkant). Je bent dus vet geripped, hoop dat je er niet teveel voor betaald hebt...
de mijne vielen erg klein uit eigenlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:54 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb ze nu ook eindelijk!.
Ik wilde eerst de lage in sand-kleur maar ze hadden alleen nog maar de hoge in chestnut.En ik heb een maat kleiner dan ik normaal heb omdat ze vrij groot uitvallen..
[afbeelding]
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:34 schreef Blokhut het volgende:
Heten ze uggs omdat ze zo lelijk zijn (als in ugly)?
Ik vind ze idd superlomp en oncharmant.quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:39 schreef NoXxa het volgende:
Die schoenen zijn echt afschuwlijk. En helaas zie je ze steeds meer. Wat een ondingen zeg, snap niet dat je als vrouw daar graag op loopt...
jaquote:Op maandag 11 oktober 2004 08:50 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind ze idd superlomp en oncharmant.
Al die mensen die puntschoenen zo afschuwelijk vonden; ik vind UGGs nog veel oncharmanter.
Inderdaad... Deze zie je ECHT bijna nergens!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:04 schreef chiQa het volgende:
[..]
Zijn toch echte Ugg's, ik heb ze ookVeel leuker dan het classic model (die ik overigens ook heb) waar je nu iedereen in ziet (vaak nog nep ook)
![]()
Van de ja weet ik het nog niet maar dat je een stakker bent als je erin loopt kan wel waar zijnquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:15 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
[..]
ja
Je bent echt een megastakker als je hierin loopt.
Maar puntschoenen zijn ontzettend slecht voor je voetenafgezien nog daarvan dat ze er idioot lelijk uitzien en uggs zitten erg lekker en klemmen je tenen er niet af !!quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind ze idd superlomp en oncharmant.
Al die mensen die puntschoenen zo afschuwelijk vonden; ik vind UGGs nog veel oncharmanter.
http://www.uggaustralia.nl/dealers.aspquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:24 schreef Doagere het volgende:
Zie ze elke dag op straat, zijn leuke dingen. Waar kan je die voor mannen kopen?
Ok dan, morgen maar even kijken!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
http://www.uggaustralia.nl/dealers.asp.
Niet de Uggs toch??quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:35 schreef ruffian het volgende:
komop zeg nu eerlijk
dit staat (ligt) toch leuk!!
[afbeelding]
-Edit-quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:08 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
-Edit-
Offtopic
Nee, ik vind het erg mooi.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:35 schreef ruffian het volgende:
komop zeg nu eerlijk
[afbeelding]
Lijkt wel alsof ze behoorlijk heeft liggen (?) barfen...hopelijk niet over haar Uggs..quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:35 schreef ruffian het volgende:
komop zeg nu eerlijk
[afbeelding]
* KonnieKipke concurs.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:35 schreef ruffian het volgende:
komop zeg nu eerlijk
[afbeelding]
ik denk dat jij de uitslag nog wel eens zou kunnen tegenvallenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:50 schreef animuz1 het volgende:
vrouwen denken dat ze allemaal hip zijn enzo maar ik wed dat meer dan 90% van de mannen ze lelijk vinden. Misschien dat we een poll over moeten houden waar alleen mannen op mogen stemmen
Zou het compensatie gedrag zijn?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:34 schreef Run-Pucca-Run het volgende:
Super UGGS hierboven!!! (die Kate Hudson aanheeft)
Ik heb ze!!!!!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:38 schreef deedeetee het volgende:
Die vind ik nou ook leuk![]()
wat een pech dat je laatste post net op een nieuwe pagina tercht komt
fotoooo!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:34 schreef Run-Pucca-Run het volgende:
[..]
Ik heb ze!!!!!![]()
balen zegquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:34 schreef Yodaah het volgende:
GVD ... ik heb ze nog niet binnen!!! [afbeelding]
Hoeveel maanden geleden had je zo ook alweer besteld??quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:34 schreef Yodaah het volgende:
GVD ... ik heb ze nog niet binnen!!! [afbeelding]
Origineel is het niet nee, aangezien uggs ECHT van uggly afstamt. Iedereen die dus denkt grappig te zijn is het niet, ze presenteren enkel een feit.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:20 schreef caralinda het volgende:
staat t heel misschien voor uggly????
of is dat geen origineel grapje meer??
Ja ik ken best jongens die ze leuk vinden.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:58 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
ik denk dat jij de uitslag nog wel eens zou kunnen tegenvallen
=quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:29 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
ik vroeg alleen wat 'uggly' is
Hotpantsquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:37 schreef Lolalala het volgende:
Ik vind ze wel geinig, maar ik wil ze niet onder een rokje aan doen want dan heb ik ze 3 x per jaar aan (oke 8 keer dan) en ook niet in mijn spijkerbroek want dat vind ik te ordinair staan en ik voel me daar ook weer te oud voor
Dus............. Dan blijft er weinig over he?
Of onder een spijkerbroek, spijkerbroek beetje omhoog vouwen ofzo?
Nee joh mallerdquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hotpants![]()
leukquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:41 schreef Faithy het volgende:
ik heb deze laarzen:
[afbeelding]
met een beetje kreukels op de zijkant..
vond die Uggs toch iets TE
Ik doe de mijne ook gewoon aan onder een baggy spijkerbroek hoorquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:37 schreef Lolalala het volgende:
Ik vind ze wel geinig, maar ik wil ze niet onder een rokje aan doen want dan heb ik ze 3 x per jaar aan (oke 8 keer dan) en ook niet in mijn spijkerbroek want dat vind ik te ordinair staan en ik voel me daar ook weer te oud voor
Dus............. Dan blijft er weinig over he?
Of onder een spijkerbroek, spijkerbroek beetje omhoog vouwen ofzo?
Da's lievquote:Op woensdag 1 september 2004 14:35 schreef deedeetee het volgende:
vanwege mijn kleine voeten moet ik ze eerst passen
Die zijn leuk!!!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:41 schreef Faithy het volgende:
ik heb deze laarzen:
[afbeelding]
met een beetje kreukels op de zijkant..
vond die Uggs toch iets TE
whuhquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:07 schreef girllover het volgende:
[..]
Da's liev![]()
Zou dat niet komen omdat 80% kiest voor goedkope fake Uggs?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:27 schreef moussy het volgende:
het viel me alleen op dat bijna 80% náást de schoen stapt, omdat ze zo uitgelubberd zijn.
Hm ja, onder 3/4 broek oid, spijkerbroek omhoog ja.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:05 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik doe de mijne ook gewoon aan onder een baggy spijkerbroek hoorJe broek erin vind ik echt niet mooi, en een rokje heb ik niet zo vaak aan.
Wat ik afgelopen week had was ook leuk, een 3/4 broek die tot halverwege mijn kuiten kwam en daar dan je uggs onder. De broek viel net over de rand van de uggs, en dat zag er wel leuk uit
De meeste hadden toch echt ugg achter op staanquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou dat niet komen omdat 80% kiest voor goedkope fake Uggs?
ja, ik heb ze gewoon aan als gewone laarzen. Broek er overheen, en dan lijkt het net alsof je je sloffen bent vergeten uit te trekken 's morgensquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:11 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Huh? Maar onder een baggy spijkerbroek en dan hangt de pijp er dus overheen?
Ik zie ook bijna nooit iemand met echte uggs, heb ze al wel gezien van skechersquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:28 schreef Marjonijntje het volgende:
Kijk je wel goed dan? Want ik zie bijna niemand met echte Uggs. Die dingen waar je zo naast gaan lopen, zijn volgens mij gewoon goedkope dingen. De zolen daarvan zijn meestal ook heel slecht.
Goed, als je er op staat: je nieuwe schoenen lijken op rubber laarsjes waarmee kindjes van 6 in de regen spelen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:17 schreef Faithy het volgende:
zeg idioot:
ze ZIJN niet lelijk, jij vindt ze lelijk, en op een forum als dit is onderbouwen van mening handig.
gelukkig vind ik ze mooi, en zitten ze heerlijk, en jij mag lekker stikken in je joint![]()
wat is er zo leuk aan fake uggs?quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:31 schreef Krizzol het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeeej krijg misschien zaterdag mijn fake uggs
weer een nieuw item in mijn schoenencollectie![]()
![]()
Uggs zijn uit, Mukluk Boots zijn inquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:20 schreef Fatality het volgende:
Jezus, ze zijn nu allang weer uit hoor...
Begin je volgend jaar ook opeens in Ausies te lopen?
Je loopt nu wel achterquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:04 schreef Yodaah het volgende:
IK HEB ZE EINDELIJK !!![]()
![]()
(de middelste Ugg)
[afbeelding]
Met name is de afwerking aan de achterzijde bijzonder mooi, ze lopen werkelijk waar héérlijk!
quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Uggs zijn uit, Mukluk Boots zijn in
Asos.com heeft al een goedkope versie:
[afbeelding]![]()
.
Wie heeft het over Nike Air Max?quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:40 schreef Yodaah het volgende:
[..]
Ik loop liever achter met Uggs, dan met Nike Air Max
Nike Air Max is gewoon not donequote:Op donderdag 6 januari 2005 11:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wie heeft het over Nike Air Max?![]()
Achteraf waren uggs wel erg mooi dus!quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Uggs zijn uit, Mukluk Boots zijn in
Asos.com heeft al een goedkope versie:
[afbeelding]![]()
.
smaken verschillen nu eenmaalquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:07 schreef seto het volgende:
Uggs ook niet
Ja, ik heb er ook vaak mannen mee gezien...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:28 schreef Maffioso het volgende:
Zijn er hier ook al mannen die met van die dingen lopen? Ik zie de laatste tijd namelijk steeds meer van die 'hippe' gasten ermee lopen![]()
nee hoor, Uggs zijn nu echt helemaal uitquote:
Thanxquote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:26 schreef Copycat het volgende:
Maar... in Yodaah's defense: ze had ze al zo'n half jaar geleden besteld... toen waren ze nog niet helemaal uit, maar wel ver op weg om uit te geraken.
Ik draag liever de nieuwste nike air maxquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:28 schreef Yodaah het volgende:
[..]
Thanx![]()
![]()
Scheelt het als ik zeg dat ik nu het allernieuwste model heb?![]()
Gewoon naar binnen lopen en vragen joh ! Jammer dat je in Tilburg woont anders deed ik 't wel ff voor jequote:Op woensdag 9 februari 2005 11:07 schreef ivetje het volgende:
Ik kwam vandaag echte uggs tegen bij een schoenwinkel in Tilburg...durfde alleen niet naar binnen om te vragen hoe duur ze waren![]()
Ben ook trots op mezelfquote:Op woensdag 9 februari 2005 16:14 schreef deedeetee het volgende:
Goed van je dat je bent gaan kijken
Maar wat zijn die uggs nog belachelijk duur !!!![]()
Noemen ze dát afprijzen ???![]()
Ik had het over 400 gulden...omgerekendquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:35 schreef deedeetee het volgende:
Ik vraag me nu toch wel af wat dan de * normale * prijs is van uggs 400 euro lijkt me belachelijk dat is vast niet de gangbare prijs. Ik heb zelf Dubarry laarsen en die kostten bij lange na niet zo veel. Daar heb ik een paar jaar terug iets van 550 gulden voor betaald. Gelukkig zijn die haast niet te slijten![]()
Maar in zo'n grote stad als Tilburg zullen ze toch wel op meer plaatsten uggs verkopen, gewoon eens verder kijken of je ze niet in een winkel kunt vinden die ze netjes 50 % afprijst.![]()
Oeps ... overheen gelezenquote:Op donderdag 10 februari 2005 11:39 schreef ivetje het volgende:
Ik had het over 400 gulden...omgerekend
Dat is jammer Eindhoven zou een betere kans bieden denk ik maar dat vind je misschien te ver weg om * zomaar * even te gaan kijken ?quote:En helaas is Tilburg niet zo'n grote stad als iedereen denkt. Iig de stad stelt weinig voor hier...
Ik heb net mijn ov opgehaald dus dat is geen probleem...jammer genoeg melde het volgende probleem zich meteen aanquote:Op donderdag 10 februari 2005 18:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Oeps ... overheen gelezen
[..]
Dat is jammer Eindhoven zou een betere kans bieden denk ik maar dat vind je misschien te ver weg om * zomaar * even te gaan kijken ?
Iedereen koopt nu de uggs met het merkje erop...en roept dat dat de echte zijn. Maar volgens mij is dat merk weer een beetje bedacht voor het geld wat het opbrengtquote:Op zondag 13 februari 2005 21:32 schreef agatha het volgende:
Het is jammer dat uggboots alleen als modegril worden gezien.
Uggboots zijn net als een paar gympen of een regenjas iedereen zou een paar
uggboots in de kast moeten hebben staan.
Wel de "echte" van schapenvacht die in Australië gemaakt worden, deze zijn ook niet erg duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |