Wie heeft het over Nike Air Max?quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:40 schreef Yodaah het volgende:
[..]
Ik loop liever achter met Uggs, dan met Nike Air Max
Nike Air Max is gewoon not donequote:Op donderdag 6 januari 2005 11:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wie heeft het over Nike Air Max?![]()
Achteraf waren uggs wel erg mooi dus!quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Uggs zijn uit, Mukluk Boots zijn in
Asos.com heeft al een goedkope versie:
[afbeelding]![]()
.
smaken verschillen nu eenmaalquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:07 schreef seto het volgende:
Uggs ook niet
Ja, ik heb er ook vaak mannen mee gezien...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:28 schreef Maffioso het volgende:
Zijn er hier ook al mannen die met van die dingen lopen? Ik zie de laatste tijd namelijk steeds meer van die 'hippe' gasten ermee lopen![]()
nee hoor, Uggs zijn nu echt helemaal uitquote:
Thanxquote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:26 schreef Copycat het volgende:
Maar... in Yodaah's defense: ze had ze al zo'n half jaar geleden besteld... toen waren ze nog niet helemaal uit, maar wel ver op weg om uit te geraken.
Ik draag liever de nieuwste nike air maxquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:28 schreef Yodaah het volgende:
[..]
Thanx![]()
![]()
Scheelt het als ik zeg dat ik nu het allernieuwste model heb?![]()
Gewoon naar binnen lopen en vragen joh ! Jammer dat je in Tilburg woont anders deed ik 't wel ff voor jequote:Op woensdag 9 februari 2005 11:07 schreef ivetje het volgende:
Ik kwam vandaag echte uggs tegen bij een schoenwinkel in Tilburg...durfde alleen niet naar binnen om te vragen hoe duur ze waren![]()
Ben ook trots op mezelfquote:Op woensdag 9 februari 2005 16:14 schreef deedeetee het volgende:
Goed van je dat je bent gaan kijken
Maar wat zijn die uggs nog belachelijk duur !!!![]()
Noemen ze dát afprijzen ???![]()
Ik had het over 400 gulden...omgerekendquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:35 schreef deedeetee het volgende:
Ik vraag me nu toch wel af wat dan de * normale * prijs is van uggs 400 euro lijkt me belachelijk dat is vast niet de gangbare prijs. Ik heb zelf Dubarry laarsen en die kostten bij lange na niet zo veel. Daar heb ik een paar jaar terug iets van 550 gulden voor betaald. Gelukkig zijn die haast niet te slijten![]()
Maar in zo'n grote stad als Tilburg zullen ze toch wel op meer plaatsten uggs verkopen, gewoon eens verder kijken of je ze niet in een winkel kunt vinden die ze netjes 50 % afprijst.![]()
Oeps ... overheen gelezenquote:Op donderdag 10 februari 2005 11:39 schreef ivetje het volgende:
Ik had het over 400 gulden...omgerekend
Dat is jammer Eindhoven zou een betere kans bieden denk ik maar dat vind je misschien te ver weg om * zomaar * even te gaan kijken ?quote:En helaas is Tilburg niet zo'n grote stad als iedereen denkt. Iig de stad stelt weinig voor hier...
Ik heb net mijn ov opgehaald dus dat is geen probleem...jammer genoeg melde het volgende probleem zich meteen aanquote:Op donderdag 10 februari 2005 18:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Oeps ... overheen gelezen
[..]
Dat is jammer Eindhoven zou een betere kans bieden denk ik maar dat vind je misschien te ver weg om * zomaar * even te gaan kijken ?
Iedereen koopt nu de uggs met het merkje erop...en roept dat dat de echte zijn. Maar volgens mij is dat merk weer een beetje bedacht voor het geld wat het opbrengtquote:Op zondag 13 februari 2005 21:32 schreef agatha het volgende:
Het is jammer dat uggboots alleen als modegril worden gezien.
Uggboots zijn net als een paar gympen of een regenjas iedereen zou een paar
uggboots in de kast moeten hebben staan.
Wel de "echte" van schapenvacht die in Australië gemaakt worden, deze zijn ook niet erg duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |