bronquote:Warm winter wonder
Net nadat we Uggs laarzen officiel dood hebben verklaard, is er alweer een nieuw modieus wonder wat ons land gaat veroveren met haar schoonheid.
De nieuwe Mukluk Boots zijn deze winter dé schoenen om je voeten in te zetten. Deze suède (schapenvacht) met konijnenbont bewerkte boot heeft kralen of geborduurde details op de voorkant en aan de zijkant konijnenbont pom pom's. Deze 'boots' zijn heerlijk warm en lopen als de beste.
Dit warme winter wonder uit Canada is evenals de Uggs laars niet goedkoop. Voor deze voetenwarmer leg je al snel 300 euro neer. De Mukluk laars is te koop bij de Western winkel.
Ehm, ik ben een vrouw en ik ga deze dingen vanzelfsprekend absoluut niet dragen. Vrouw zijn hoeft nog niet gelijk te betekenen dat je een wansmaak hebt..quote:Op donderdag 25 november 2004 19:08 schreef mvt het volgende:
Wat is het toch heerlijk om man te zijn. Hoef je die dingen iig niet te dragen
Meen je dat nou??quote:Op donderdag 25 november 2004 19:11 schreef yvonne het volgende:
Cute, leuker dan de uggs!
Ik!? Hehe.. nee zo verknipt ben ik nou ook weer niet. Ik heb zelfs schoenen met een rechte neus, minder puntig kan echt niet.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:17 schreef Ingrate het volgende:
jij gaat deze niet dragen, maar je draagt zeker wel van die punt schoenen
mooi, zullen we keertje afsprekenquote:Op donderdag 25 november 2004 19:20 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik!? Hehe.. nee zo verknipt ben ik nou ook weer niet. Ik heb zelfs schoenen met een rechte neus, minder puntig kan echt niet.
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:31 schreef HeyFreak het volgende:
loop ik nu hopeloos achter als ik niet weet wat uggs zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |