Zou het compensatie gedrag zijn?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:34 schreef Run-Pucca-Run het volgende:
Super UGGS hierboven!!! (die Kate Hudson aanheeft)
Ik heb ze!!!!!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:38 schreef deedeetee het volgende:
Die vind ik nou ook leuk![]()
wat een pech dat je laatste post net op een nieuwe pagina tercht komt
fotoooo!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:34 schreef Run-Pucca-Run het volgende:
[..]
Ik heb ze!!!!!![]()
balen zegquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:34 schreef Yodaah het volgende:
GVD ... ik heb ze nog niet binnen!!! [afbeelding]
Hoeveel maanden geleden had je zo ook alweer besteld??quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:34 schreef Yodaah het volgende:
GVD ... ik heb ze nog niet binnen!!! [afbeelding]
Origineel is het niet nee, aangezien uggs ECHT van uggly afstamt. Iedereen die dus denkt grappig te zijn is het niet, ze presenteren enkel een feit.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:20 schreef caralinda het volgende:
staat t heel misschien voor uggly????
of is dat geen origineel grapje meer??
Ja ik ken best jongens die ze leuk vinden.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:58 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
ik denk dat jij de uitslag nog wel eens zou kunnen tegenvallen
=quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:29 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
ik vroeg alleen wat 'uggly' is
Hotpantsquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:37 schreef Lolalala het volgende:
Ik vind ze wel geinig, maar ik wil ze niet onder een rokje aan doen want dan heb ik ze 3 x per jaar aan (oke 8 keer dan) en ook niet in mijn spijkerbroek want dat vind ik te ordinair staan en ik voel me daar ook weer te oud voor
Dus............. Dan blijft er weinig over he?
Of onder een spijkerbroek, spijkerbroek beetje omhoog vouwen ofzo?
Nee joh mallerdquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hotpants![]()
leukquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:41 schreef Faithy het volgende:
ik heb deze laarzen:
[afbeelding]
met een beetje kreukels op de zijkant..
vond die Uggs toch iets TE
Ik doe de mijne ook gewoon aan onder een baggy spijkerbroek hoorquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:37 schreef Lolalala het volgende:
Ik vind ze wel geinig, maar ik wil ze niet onder een rokje aan doen want dan heb ik ze 3 x per jaar aan (oke 8 keer dan) en ook niet in mijn spijkerbroek want dat vind ik te ordinair staan en ik voel me daar ook weer te oud voor
Dus............. Dan blijft er weinig over he?
Of onder een spijkerbroek, spijkerbroek beetje omhoog vouwen ofzo?
Da's lievquote:Op woensdag 1 september 2004 14:35 schreef deedeetee het volgende:
vanwege mijn kleine voeten moet ik ze eerst passen
Die zijn leuk!!!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:41 schreef Faithy het volgende:
ik heb deze laarzen:
[afbeelding]
met een beetje kreukels op de zijkant..
vond die Uggs toch iets TE
whuhquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:07 schreef girllover het volgende:
[..]
Da's liev![]()
Zou dat niet komen omdat 80% kiest voor goedkope fake Uggs?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:27 schreef moussy het volgende:
het viel me alleen op dat bijna 80% náást de schoen stapt, omdat ze zo uitgelubberd zijn.
Hm ja, onder 3/4 broek oid, spijkerbroek omhoog ja.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:05 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik doe de mijne ook gewoon aan onder een baggy spijkerbroek hoorJe broek erin vind ik echt niet mooi, en een rokje heb ik niet zo vaak aan.
Wat ik afgelopen week had was ook leuk, een 3/4 broek die tot halverwege mijn kuiten kwam en daar dan je uggs onder. De broek viel net over de rand van de uggs, en dat zag er wel leuk uit
De meeste hadden toch echt ugg achter op staanquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou dat niet komen omdat 80% kiest voor goedkope fake Uggs?
ja, ik heb ze gewoon aan als gewone laarzen. Broek er overheen, en dan lijkt het net alsof je je sloffen bent vergeten uit te trekken 's morgensquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:11 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Huh? Maar onder een baggy spijkerbroek en dan hangt de pijp er dus overheen?
Ik zie ook bijna nooit iemand met echte uggs, heb ze al wel gezien van skechersquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:28 schreef Marjonijntje het volgende:
Kijk je wel goed dan? Want ik zie bijna niemand met echte Uggs. Die dingen waar je zo naast gaan lopen, zijn volgens mij gewoon goedkope dingen. De zolen daarvan zijn meestal ook heel slecht.
Goed, als je er op staat: je nieuwe schoenen lijken op rubber laarsjes waarmee kindjes van 6 in de regen spelen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:17 schreef Faithy het volgende:
zeg idioot:
ze ZIJN niet lelijk, jij vindt ze lelijk, en op een forum als dit is onderbouwen van mening handig.
gelukkig vind ik ze mooi, en zitten ze heerlijk, en jij mag lekker stikken in je joint![]()
wat is er zo leuk aan fake uggs?quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:31 schreef Krizzol het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeeej krijg misschien zaterdag mijn fake uggs
weer een nieuw item in mijn schoenencollectie![]()
![]()
Uggs zijn uit, Mukluk Boots zijn inquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:20 schreef Fatality het volgende:
Jezus, ze zijn nu allang weer uit hoor...
Begin je volgend jaar ook opeens in Ausies te lopen?
Je loopt nu wel achterquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:04 schreef Yodaah het volgende:
IK HEB ZE EINDELIJK !!![]()
![]()
(de middelste Ugg)
[afbeelding]
Met name is de afwerking aan de achterzijde bijzonder mooi, ze lopen werkelijk waar héérlijk!
quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Uggs zijn uit, Mukluk Boots zijn in
Asos.com heeft al een goedkope versie:
[afbeelding]![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |