quote:09/03/2004 11:00 PM STARGATE SG-1 (SEASON 8) ICON
09/03/2004 12:00 AM STARGATE ATLANTIS THIRTY EIGHT MINUTES
Er zijn idd dus herhalingen komende vrijdag...
09/10/2004 11:00 PM STARGATE SG-1 (SEASON 8) SACRIFICES
09/10/2004 12:00 AM STARGATE ATLANTIS HOME
Week erna weer volgens programma verder
Geen idee waarom ze perse die afleveringen herhalen, maargoed het is dus eff een weekje geen nieuwe afleveringen
Dat is 1 van de downsides van commercie.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:51 schreef kingmob het volgende:
Da's mooi kut. Dat flikken ze elke seizoen weer, die onverklaarde pauzes.
Gewoon een seizoenspauze. Hebben zoveel series in de VS.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:01 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Dat is 1 van de downsides van commercie.
tevreden of moet er nog meer bij?quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Hé, maak eens een mooiere openingspost
Neem een voorbeeld aan mijn SG-1 deel 3 topic
Je vergeet de Wraith en de gastrolspelers.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:24 schreef metallicattim het volgende:
[..]
tevreden of moet er nog meer bij?
ja dat komt omdat het "Labour Day Weekend" is in de us ofzoquote:Op maandag 30 augustus 2004 18:51 schreef kingmob het volgende:
Da's mooi kut. Dat flikken ze elke seizoen weer, die onverklaarde pauzes.
Volgens mij kan het niet HT genoeg. Kijk maar eens naar SF films van 50 jaar terug. Die waren ook erg HT, nu vinden we het erg achterhaald.quote:Op maandag 6 september 2004 02:15 schreef kree het volgende:
Ja wel aardig tot nu toe atlantis.
Ook al vind ik de orginele sg-1 nog steeds beter
waar ik vooral bang voor ben, is dat ze het "Hi-tech" niveau te hoog op gaan voeren.
tot nu toe kan het nog net, maar het moet niet te veel, euhh "onaannemelijk" worden,
als je begrijpt wat ik bedoel.
Kijk niet dat ik denk dat er een stargate bestaat, maar met een klein beetje fantasie zou het wel kunnen...... toch?
Die nieuwe afleveringen zijn vaak best wel zo "vernieuwend" dat het echt niet mogelijk lijkt.
Deze heb ik al gezien bij Ep 8.quote:eyla introduces the Atlantis team to the Genii, a simple group of farmers hiding a dangerous secret.
Nog niet gezien, fout op de site of heb ik iets gemist??quote:The Atlantis team finds a way back to Earth, but soon learn they may not be able to return to Atlantis.
SG1 was waarschijnlijk op een missiequote:Op zondag 12 september 2004 12:13 schreef metallicattim het volgende:
jah ik was me af t vragen of op het moment dat ze naar Atlantis vertrokken Hammond niet nog steeds in leiding was, maar O'neill heeft ze toegesproken en hij was toen al in leiding van SGC dus dat klopt idd niet....
Mjah er zaten heel veel fouten in de illusies die dat volk voor t SG team creeërde dus maybe was Hammond en O'nell switch ook een fout, MAAR je zou dan toch denken dat ze meteen door moesten hebben dat er iets niet klopte he!
En nog iets, STEL ze zouden terugkomen dan zou SG1 er toch ook bij betrokken moeten zijn.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:42 schreef Anahka2309 het volgende:
Wel jammer dat die vriend van Weir dezelfde kerel is die toch best een redelijke rol gespeeld heeft in SG-1. Ben ff z'n naam kwijt maar het was ook die vent van de Tolan die een oogje had op Carter.
Hij heeft ook Narim van de Tollan gespeeld, dit ras is gedeeltelijk of geheel vernietigd door Anubis.quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:27 schreef Skimmer het volgende:
[..]volgens mij ook... zat me al af te vragen wie die knakker was...
Maar was dat niet een alternatieve tijdlijn waarin hij als ambasadeur naar de Tolan toe ging?
Op zich zou het natuurlijk de zelfde vent kunnen zijn...
* Skimmer weet weer welke aflevering bedoeld wordt...quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:05 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Hij heeft ook Narim van de Tollan gespeeld, dit ras is gedeeltelijk of geheel vernietigd door Anubis.
ja das zeker zwaar klote ze hadden beter aflevering of 10 meer kunnen maken zodat ze de tussentijd ook kunnen opvullenquote:Op zondag 19 september 2004 13:56 schreef metallicattim het volgende:
Vette aflevering deze week
alleen bagger dat we nu een maand of 4 moeten wachten
Eerst maar eens even op part two wachten... ik verwacht dat er een heel 'cheesy' einde aan gaat zitten...quote:Op maandag 20 september 2004 14:53 schreef kingmob het volgende:
Nou, het was tenminste een goede aflevering.
Een hele goede trouwens, in vergelijking met de rest.
Weir doet niet aan burgerslachtoffersquote:Op maandag 20 september 2004 15:27 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Eerst maar eens even op part two wachten... ik verwacht dat er een heel 'cheesy' einde aan gaat zitten...
Wel een beetje jammer dat de Jeni nou over deze 'lijn' heen gestapt zijn. Persoonlijk denk ik nu 'let em pay'
Aan het eind van de volgende aflevering is Atlantis natuurlijk weer in handen van Weir & Co. en lijkt het mij een leuk idee om een groepje jumpers door de gate te sturen en een paar bases van de Jeni te bombarderen... liefst met burger slachtoffers
Dat zou zeker een mooie aanwinst voor het team zijnquote:khoop dat die gewetensproblemen krijgt en de Genii verraadt en dan in atlantis blijft
Dat die 2 bewakers zich zo snel om lieten lullen terwijl ze als enige de hele basis bewaakten verbaasde mij ook. Ze hadden nog wat specifiekere vragen kunnen stellen of ze hadden de mensen die aanbelden kunnen doorverwijzen naar de planeet waar ze iedereen hadden ondergebracht. Maarja dan de scriptschijvers iets slimmers moeten verzinnen want anders had je geen aflevering.quote:Op woensdag 22 september 2004 15:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ben niet echt kapot van 1x10 The Storm... Zeker niet van het optreden van het Atlantis team...
Ik blijf me verbazen hoe incompetent het Atlantis team is om een basis te runnen. De manier waar op de Genni toegang verschaften tot Atlantis was een lachertje!
Dan moet er serieus een betere militaire macht komen op Atlantis, want met alleen een paar scientists kom je nergens die maken fout op fout op fout.
Die mag idd best wel overlopen naar Atlantis jaquote:Op woensdag 22 september 2004 19:31 schreef Breetai het volgende:
...
Het afknallen van de 2 bewakers had naar mijn idee alleen als doel om die meid over te laten lopen.
...
Best wel.quote:Op woensdag 22 september 2004 19:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Die mag idd best wel overlopen naar Atlantis ja
Overlopen naar Atlantis? Denk je dat ze een vaste castmember word?quote:Op woensdag 22 september 2004 20:09 schreef Breetai het volgende:
[..]
Best wel.
Naar mijn idee kwamen ze bij het casten voor de serie deze meid iets te laat tegen. Toen moesten ze op eens verzinnen hoe ze haar alsnog in de serie gingen plaatsen. Tot nu toe een van de leukste meiden die ik tot nu toe in de serie zag.
Voor het zelfde geld wordt ze op het einde van de volgende aflevering gewoon kapotgeschoten.
Volgens mij is het 3 maand.. aangezien SkyOne atlantis ook gaat uitzenden.. en wel op 12 october..quote:Op donderdag 23 september 2004 06:36 schreef metallicattim het volgende:
we hebben er 4 maanden de tijd voor om over te discussieren
maakt niks uit, de afgelopen 2 jaar was SkyOne ook eerder met uitzenden van SG-1 afleveringen (het 2e gedeelte van het seizoen) in de UK dan scifi in de USquote:Op donderdag 23 september 2004 17:36 schreef metallicattim het volgende:
Dus ze gaan de eerste 10 uitzenden als ik het goed begrijp?
Dan ben ik bang dat ze niet aan 1 stuk door uitzenden hoor, want Scifi zal wel de rechten hebben
Wat hij zegt klopt wel, zo is het namelijk elk jaar al geweestquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:59 schreef metallicattim het volgende:
jah ik hoop echt dat je gelijk hebt!! kan niet wachten!
Zeker als ze er een dubbele episode van maken!
Dat zal wel mee vallen. Bij de aller 1e aflevering waren er al veel kijkers. Dat kwam mede door de promotie tussen andere series door.quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:04 schreef Pietjuh het volgende:
Ik vind het echt een slechte marketing actie om midden in een seizoen te stoppen met uitzenden. Zo verlies je denk ik redelijk wat kijkers die wel de eerste helft hebben gezien, maar dan de 2e helft niet meer kijken.
Yupquote:Op zondag 10 oktober 2004 01:44 schreef www.manowar.be het volgende:
Maar SG-1 en Atlantis lopen nu tegelijk ???
Onwaarschijnlijk. Maar niets is uitgesloten. Oorspronkelijk zou SG-1 maar 5 seizoenen draaien.quote:dus komt er misschien nog een 9de seizoen van SG-1?
Mwah, SG-1 is super maar het moet niet té lang doorgaan. Het einde is nu echt wel bereikt lijkt me. Maar Atlantis is een waardige opvolger. Het grote verhaal moet nog komen en de acteurs moeten nog meer in hun rol groeien, maar dat komt wel goed.quote:Ik stel voor dat iedereen 10$ stort en eist dat ze nog 10 SG-1 seizoenen erbij doen
hehe, inderdaad jaquote:Op maandag 8 november 2004 09:41 schreef Witchfynder het volgende:
Oe! Dat wordt "de website" in de gaten houden morgenochtend.
Ja, dat weet ik ook wel, maar ik kende die release group niet.quote:Op dinsdag 9 november 2004 09:48 schreef Johnny Blaze het volgende:
-TVL is de release group
en VCD betekent dat het geschikt is als videocd
En er is ook een XVID versie uit
TVL is niet bijster goed, is ook maar VCD. TVL gooit wel vaak een pre-air online (Tenminste bij Will & Grace). Nieuwe Will & Grace heb ik meestal al gezien voordat hij op NBC komt. Pakken ze gewoon de pre-air stream. Voor comedies geef ik daar niet om, maar Sci-Fi zie ik graag in een goeie kwaliteit en WS.quote:Op dinsdag 9 november 2004 06:34 schreef Witchfynder het volgende:
Er is nog alleen de VCD-TVL. Nooooit van gehoord. Is dat kwaliteit?
Dat hij niet voldoet aan de scene-standaard. Kan een heel klein probleem zijn, maar ook dat hij gewoon niet werkt.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:01 schreef __Saviour__ het volgende:
en wat betekent genuked?
www.nforce.nl (soort keuringsdienst van warez:))quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:13 schreef Witchfynder het volgende:
Is er nergens een site trouwens waar release groups getest worden ofzo? Zo van "dit is goed" en "deze groep is zooi"?
downloaden kan altijd he. met dat breedband van tegenwoordig mag dat geen probleem meer zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:31 schreef kree het volgende:
als iemand hem gezien heeft, laat dan even weten hoe de kwaliteit is.
Dan weet ik of ik moeite moet gaan doen om hem te downloaden.
Of dat ik gewoon lekker wacht tot januari.
ik denk dat je hem met een gerust hart kan kijken..quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:31 schreef kree het volgende:
als iemand hem gezien heeft, laat dan even weten hoe de kwaliteit is.
Dan weet ik of ik moeite moet gaan doen om hem te downloaden.
Of dat ik gewoon lekker wacht tot januari.
hier http://www.vcdquality.com/index.php staat hij ook niet op.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar op die NForce site zie ik bij Nuked 'no' staan
Are you poundering what I'm poundering?quote:Op zaterdag 13 november 2004 11:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo, net eindelijk 'The Eye' gezienTof dat de Genii weer uit Atlantis gekickt zijn, wat een stelletje eikels. Erg stoere actie van Sheppard om het schild te activeren toen de Geniiversterkingen arriveerden. Hoppa, 55 vliegen in een klap
En ze hebben Sora gevangenBen benieuwd wat daarmee gaat gebeuren!
ja inderdaad. Maar dat wijf van de genii dat ze gevangen hebben is wel superlekker dat is wel pluspunt van de genii.quote:Op dinsdag 16 november 2004 17:58 schreef Zhenar het volgende:
Ep 12 vond ik erg cool; beter dan de ontknoping van de Genii-takeover. Maar ik vind de Wraith dan ook sowieso veel interessanter dan de Genii. Wat is er nou gaver: levensopzuigende, schijnbaar onverslaanbare freaks, of een stelletje Amish-wannabes?
dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 17 november 2004 11:41 schreef HarigeKerel het volgende:
Je mooie High-Tech scheepje verstoppen met een stealth of iets dergelijks toepassing is natuurlijk heel erg stoer, maar als je gewoon de voetstappen volgt kun je hem gewoon vinden![]()
![]()
![]()
Die ging dood nadat ze hem hadden gebruikt voor een wraith-immuniteits-experiment (een experiment dat trouwens niet echt lukte, omdat de immuniteitsinjectie in 50% van de gevallen de dood tot gevolg had).quote:Op woensdag 17 november 2004 04:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En hebben ze nog steeds die wraith in gevangenschap?
Dat is al eens gebeurd, in SG-1. In de episode Frozen ontdekten ze een Ancient vrouw.quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:14 schreef HarigeKerel het volgende:
Zouden jullie het intressant vinden als het SG team nog eens op een laatste ingevroren () Ancient zou stuiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door __Saviour__ op 20-11-2004 18:02:29 ]❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Ik heb gelezen dat er meer cross-over zal zijn tussen SG-1 en Atlantis, meer weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:57 schreef Witchfynder het volgende:
Hebben jullie de roddels over seizoen 2 al gelezen?
Bijvoorbeeld als Thor achter de replicants gaat welke zich richtig Atlantis gaan en dan SG1 meeneemt ofzo. Ik noem maar wat.quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Op zich wel cool ja, maar het moet té veel samenvallen. Anders is het iedere keer zo van 'weet je wat, we bellen SG-1 wel. Die fixen het wel'
Goede vooruitzichten dusquote:Op zondag 21 november 2004 00:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee, SG-1 krijgt een negende seizoen. En de seizoenen 9 van SG-1 en 2 van Atlantis zullen meer met elkaar te maken gaan krijgen
Dat wist ik nog niet, dus Richard Dean Anderson gaat door (& anderen)? Hij wilde vorig jaar nog stoppen na dit seizoen.quote:Op zondag 21 november 2004 00:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee, SG-1 krijgt een negende seizoen. En de seizoenen 9 van SG-1 en 2 van Atlantis zullen meer met elkaar te maken gaan krijgen
Zo'n constructie als bij Star Trek? Ik weet niet hoe lang ze SG-1 willen rekken en hoe lang ze S:A willen laten lopen. Als ze SG-1 maar 9 seizoen willen laten worden (om wat voor reden dan ook) en S:A gaat de magische 3 voorbij, dan is het niet ondenkbaar. Michael Dorn was na 7 jaar TNG het nog niet zat om Worf te spelen en deed dat nog een paar jaar bij DS9, dus waarom niet?quote:Op zondag 21 november 2004 00:21 schreef PirE het volgende:
SG-1 is toch na dit seizoen afgelopen? Misschien maken een aantal castleden van SG-1 de overstap naar Atlantis als aanvullende troepen?
Geen idee, maar dat insect dat Sheppard stook in '38 minutes' kan wel eens een larvevorm van de Wraith zijn.quote:Op woensdag 17 november 2004 04:59 schreef BlaZ het volgende:
Hoe zouden die zich voorplanten trwnz![]()
Ach, als je een compleet bevoorradingsschip tot je beschikking hebt als voedingsbron dan kom je al een heel eind.quote:Op zondag 21 november 2004 21:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Ep. 12 was weer tof
Damn zeg, wat zijn die Wraith toch verrekt taaie tegenstanders! Ten eerste, al 10.000 jaar in z'n eentje op die planeet overleven,
winterslaap?quote:Op zondag 21 november 2004 22:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Ok, maar toch. 10.000 jaar helemaal alleen. Niet door ziektes oid gestorven. En hij was psychisch nog redelijk in orde.
Enige verklaring, of hij moet een paar leuke spelletjes hebben staan op de schipscomputer en daar een tijd mee gerommeld hebben.quote:Op maandag 22 november 2004 01:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Tot nu toe heb ik alleen gehoord dat Wraith eeuwenlang kunnen slapen, maar 10.000 jaar? Maar 't zou ook best kunnen ja.
Er was genoeg voedsel aan boord hij kan gewoon elke keer 1000 jaar geslapen hebben. Dan weer voedsel tot zich nemen etc. Als wraiths onsterfbaar zijn was hij gewoon net zo lang in leven gebleven totdat het voedsel op zou raken.quote:Op maandag 22 november 2004 01:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Tot nu toe heb ik alleen gehoord dat Wraith eeuwenlang kunnen slapen, maar 10.000 jaar? Maar 't zou ook best kunnen ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Gorro op 23-11-2004 15:27:35 ]白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也
11+12 moeten ook al te downloaden zijn.quote:Op maandag 22 november 2004 23:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wat baal ik dat ik dat nu pas zie
heb heel stargate atlantis gedownt tot aflevering 10 omdat de site niet meer aanbood
Sterker nog, hij is er alquote:Op dinsdag 23 november 2004 00:22 schreef metallicattim het volgende:
morgen ep 13
juist Stargate.Atlantis.S01E13.WS.PDTV.XviD-LOLquote:Op dinsdag 23 november 2004 08:41 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Sterker nog, hij is er al
Dus dat doen de kids tegenwoordig op school!quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
juist Stargate.Atlantis.S01E13.WS.PDTV.XviD-LOL
kut wel zit ik op school heb ik geen koptelefoon bij, ken ik dus nie kijken. Balen is dat.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dus dat doen de kids tegenwoordig op school!
He, bedankt he, ik vind het altijd zo fijn om van te voren te weten hoe het afloopt, dan is het iniedergeval niet meer spannendquote:Op maandag 22 november 2004 19:54 schreef Chello200 het volgende:
Nog een spoiller :
[edit] beetje dom van me om het te quoten[/edit]
Edit je post even en neem niet de hele quote over, nu is de kans dat anderen het ook ongewild lezen alleen maar groter.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:05 schreef kingmob het volgende:
[..]
He, bedankt he, ik vind het altijd zo fijn om van te voren te weten hoe het afloopt, dan is het iniedergeval niet meer spannend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:23 schreef HarigeKerel het volgende:
De laatst uitgezonde aflevering in de VS:Waarom zo'n hekel aan Dr. Weir?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
jah iddquote:Op woensdag 24 november 2004 01:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom zo'n hekel aan Dr. Weir?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:23 schreef HarigeKerel het volgende:
De laatst uitgezonde aflevering in de VS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door mvt op 24-11-2004 18:58:27 ]We were to understand there would be pie and punch?
Goede vraag, nou ik erger mij aan haar om dezelfde reden dat ik Janeway niet kan uitstaan... ze komt zo zeurderig over, neen ze moeten een soort Picard hebben, die wist tenminste van aanpakkenquote:Op woensdag 24 november 2004 01:41 schreef Zhenar het volgende:
Maar bij Janeway had je ook 'De Stem'...quote:Op woensdag 24 november 2004 11:27 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Goede vraag, nou ik erger mij aan haar om dezelfde reden dat ik Janeway niet kan uitstaan... ze komt zo zeurderig over, neen ze moeten een soort Picard hebben, die wist tenminste van aanpakken![]()
![]()
Ze noemden niet voortdurend willekeurige nummers, maar ze demonstreerden alleen hun kennis van priemgetallen. Als de deelnemers een aantal (niet zomaar uit te rekenen) priemgetallen uit zijn hoofd kent, dan kan deze telkens kiezen om een 'echt' priemgetal of een ander (willekeurig) getal te noemen. In dat geval is het gewoon gokken en is er inderdaad 50% kans dat je het goed hebt (aangenomen dat de spelers de helft van de keer een echt priemgetal noemt).quote:Op woensdag 24 november 2004 14:50 schreef kingmob het volgende:
Leuke aflevering, maar vol met fouten. De pakken zijn al genoemd, maar misschien nog erger: 50% kans om goed te raden of iets een priemgetal is of niet? En die kerel moet een geniaal persoon voorstellen?
Ik denk dat ze Sumner (de T1000) noemde, die kolonel die al in episode 1 vermoord werd door de Wriathquote:Op woensdag 24 november 2004 12:07 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, gave aflevering.
Shepard vind ik echt gaaf.![]()
Welke naam noemde Weir in het gesprek met Shepard naast general O'Neill? Was het colonel Maybourne of een ander?
Dat laatste is 'm waar de schoen knelt hequote:Op woensdag 24 november 2004 15:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ze noemden niet voortdurend willekeurige nummers, maar ze demonstreerden alleen hun kennis van priemgetallen. Als de deelnemers een aantal (niet zomaar uit te rekenen) priemgetallen uit zijn hoofd kent, dan kan deze telkens kiezen om een 'echt' priemgetal of een ander (willekeurig) getal te noemen. In dat geval is het gewoon gokken en is er inderdaad 50% kans dat je het goed hebt (aangenomen dat de spelers de helft van de keer een echt priemgetal noemt).
Je maakt een grapje he?quote:Op woensdag 24 november 2004 15:41 schreef Witchfynder het volgende:
Precies. Het spel was " ja" of "nee" zeggen. Twee mogelijkheden. 50% kans om het goed te hebben of niet.
Het idee van het 'spel' was niet om een willekeurig getal te noemen en dan te kijken of het een priemgetal was. Het idee was om een getal te kiezen waarvan de kiezer van tevoren weet of het al dan niet een priemgetal is.quote:Op woensdag 24 november 2004 19:09 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat laatste is 'm waar de schoen knelt he.
Als wolven alleen konijntjes en eekhoorns eten is het voor de konijntjes wel heel stom om de eekhoorns uit te moorden. 3x raden wat dan de enige maaltijd op het menu is gewordenquote:Op woensdag 24 november 2004 22:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarom zou dat betekenen dat zij zelf immuum zijn?
Aha. Dan klinkt het wel logisch jaquote:Op woensdag 24 november 2004 22:35 schreef mvt het volgende:
[..]
Als wolven alleen konijntjes en eekhoorns eten is het voor de konijntjes wel heel stom om de eekhoorns uit te moorden. 3x raden wat dan de enige maaltijd op het menu is geworden
Het zijn meer een soort levenskrachtvampieren. Steken hun klauwen in je en zuigen je leeg.(=> de persoon die ze voeden wordt zichtbaar ouder en sterft uiteindelijk van ouderdom zover ik weet)quote:Op woensdag 24 november 2004 22:51 schreef HarigeKerel het volgende:
Wellicht een dommige vraag hoor maar dan heb ik het gewoon even gemist![]()
maar is het bekend of de Wraith de Ancients ook opaten of was het een reguliere oorlog, en zoja: waarom waren ze precies in oorlog met elkaar?
Die eerste aflevering moet ik half slapende gekeken hebben![]()
De Wraith voeden zich ook met Ancients ja. Dit zei een Wraith in de episode The Defiant One.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:51 schreef HarigeKerel het volgende:
maar is het bekend of de Wraith de Ancients ook opaten of was het een reguliere oorlog, en zoja: waarom waren ze precies in oorlog met elkaar?
Juist!quote:Op woensdag 24 november 2004 19:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het idee van het 'spel' was niet om een willekeurig getal te noemen en dan te kijken of het een priemgetal was. Het idee was om een getal te kiezen waarvan de kiezer van tevoren weet of het al dan niet een priemgetal is.
Feitelijk was de wedstrijd dus hetzelfde als een witte en een zwarte bal in een doos. De kiezer neemt een van de ballen uit de doos en de rader raadt of het een witte of een zwarte bal is.
Ik erger me persoonlijk ook aan Weir. Ze voegt in mijn ogen (nog) niets toe aan de serie. General Hammond had toch iets extra's. Weir luistert vooral, kijkt dan even heel lang heel moeilijk en zegt dan dat ze het maar moeten doen.quote:Op woensdag 24 november 2004 01:41 schreef Zhenar het volgende:
Atlantis was onderwater toen het atlantis team aankwam. Ik vraag me af of de Wraith wel ooit in atlantis geweest zijn? Waarom zijn ze anders niet in atlantis gebleven?quote:Op woensdag 24 november 2004 22:51 schreef HarigeKerel het volgende:
Wellicht een dommige vraag hoor maar dan heb ik het gewoon even gemist![]()
Die eerste aflevering moet ik half slapende gekeken hebben![]()
De wraith zijn nooit in atlantis geweest, in ieder geval niet zolang de ancients er zelf waren, dat werd in de eerste aflevering uitgelegd door dat hologram. Maar ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat ze er ook daarna niet zijn geweest, want dan zouden ze vast de hele stad wel hebben gesloopt en geplunderd, al is het maar om ervoor te zorgen dat er nooit anderen gebruik zouden kunnen maken van de technologie.quote:Atlantis was onderwater toen het atlantis team aankwam. Ik vraag me af of de Wraith wel ooit in atlantis geweest zijn? Waarom zijn ze anders niet in atlantis gebleven?
Ik denk dat de ancients vanuit atlantis weer ergens anders heen gevlucht zijn en antantis onderwater hebben gebracht zodat niemand ze kon achtervolgen ?
Waarom in oorlog ed is niet echt bekend, hoop dat ze wat meer ingaan op het hoe atlatis precies verovert werd door de wraith
Nee niet juist.quote:Op donderdag 25 november 2004 00:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Juist!
We starten een topic in het... eh... wiskunde forum?(!)quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:00 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nee niet juist.
Maar ik geloof niet dat dit de plek is om daar over door te gaan.
Ik bedoelde vooral dat ik het ook weer niet zo belangrijk vond. Al heb ik er ondertussen wel weer 4 posts aan besteedquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
We starten een topic in het... eh... wiskunde forum?(!)![]()
Waarom zouden de ancients op aarde zijn gaan schuilen ? Ze hebben het hele stargate netwerk gebouwd ze konden toch naar een andere planeet gaan. Of ze moeten toen al bijna uitgestorven zijn.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:46 schreef Elladan het volgende:
[..]
De wraith zijn nooit in atlantis geweest, in ieder geval niet zolang de ancients er zelf waren, dat werd in de eerste aflevering uitgelegd door dat hologram. Maar ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat ze er ook daarna niet zijn geweest, want dan zouden ze vast de hele stad wel hebben gesloopt en geplunderd, al is het maar om ervoor te zorgen dat er nooit anderen gebruik zouden kunnen maken van de technologie.
Zoals ook in de eerste aflevering verteld zijn de overlevende ancients naar aarde teruggekeerd om daar de rest van hun levens door te brengen, en hebben ze inderdaad de stad afgezonken. De stad is dus nooit echt veroverd door de wraith (ze kwamen niet door het schild heen), alleen konden de ancients nergens heen behalve weg via de stargate.
Het waarom van de oorlog is inderdaad niet heel duidelijk uitgelegd, maar gezien de aard van de wraith zijn er zat ideeen te bedenken. vb. Wraith zien ancients, denken dat ze lekkere snacks zijn en voila: oorlog. Maar zelfs als de ancients niet "eetbaar" zouden zijn voor de wraith, zouden de ancients waarschijnlijk hebben geprobeerd om de humans te beschermen, en dan heb je vanzelf ruzie.
Omdat Aarde hun thuisplaneet is dacht ik.quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waarom zouden de ancients op aarde zijn gaan schuilen ? Ze hebben het hele stargate netwerk gebouwd ze konden toch naar een andere planeet gaan. Of ze moeten toen al bijna uitgestorven zijn.
wel? Hoe komt het dan dat de ancients zo ver geavanceerd zijn en de mensen op aarde niet. Ook zijn er geen gebouwen van hun meer gevonden op wapens oidquote:Op vrijdag 26 november 2004 13:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Omdat Aarde hun thuisplaneet is dacht ik.
Uhm, ze hebben hun hele stad meegenomen toen ze vertrokken, misschien dat er daarom verder geen gebouwen en dergelijke zijn gevonden. De mensen hebben zich helemaal onafhankelijk van de ancients ontwikkeld, daar zullen ze wel voor gezorgd hebben (neem als voorbeeld de Asgard uit SG1, die bemoeien zich ook niet met de natuurlijke ontwikkeling van andere rassen). Zelfs nadat ze terug naar aarde waren gevlucht uit Atlantis zullen ze zich ongetwijfeld aangepast hebben aan de levenswijze van de mensen en op die manier de rest van hun levens hebben doorgebracht.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:35 schreef BlaZ het volgende:
wel? Hoe komt het dan dat de ancients zo ver geavanceerd zijn en de mensen op aarde niet. Ook zijn er geen gebouwen van hun meer gevonden op wapens oid
Volgens mij hebben de ancients zich apart van de mens een paar miljoen jaar geleden zich ontwikkeld. En volgens mij zaten ze op de Zuidpool, ergens op het eiland wat tegenwoordig onder het ijs licht.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
wel? Hoe komt het dan dat de ancients zo ver geavanceerd zijn en de mensen op aarde niet. Ook zijn er geen gebouwen van hun meer gevonden op wapens oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We were to understand there would be pie and punch?
Wat dan weer de verhalen van de verloren stad Atlantis verklaart (geen wonder dat het nooit gevonden is, die stad zit niet op Aarde).quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:20 schreef Elladan het volgende:
Zelfs nadat ze terug naar aarde waren gevlucht uit Atlantis zullen ze zich ongetwijfeld aangepast hebben aan de levenswijze van de mensen en op die manier de rest van hun levens hebben doorgebracht.
Zal me niets verbazen als zij in een ander melkwegstelsel zitten. De Nox zitten bij ons, de Ancients gingen naar het pegasus stelsel en de Asgard zitten weer ergens anders.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:53 schreef __Saviour__ het volgende:
'k ben benieuwd of er meer bekend wordt over de Furlings in deze serie. In SG-1 heb ik maar één aflevering gezien die er een beetje over ging (een transporter). En 't is een belangrijk ras, gezien zij deel uitmaakten van de Four Great Races.
welke aflevering is dat dan ???quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:53 schreef __Saviour__ het volgende:
'k ben benieuwd of er meer bekend wordt over de Furlings in deze serie. In SG-1 heb ik maar één aflevering gezien die er een beetje over ging (een transporter). En 't is een belangrijk ras, gezien zij deel uitmaakten van de Four Great Races.
Wat me opvalt is dat alle deuren in Atlantis in het midden een hoge uitsparing hebben. Zou dat voor een of andere lange aliensoort zijn.
Een van de eerste afleveringen komen ze er achter dat ze vlak na WOII al eens zijn wezen reizen en de vriend van de vrouw die Jackson erbij haalde op een wereld was aangekomen maar niet terug kon. Daar werd het bestaan van de 4 rassen die een alliantie hadden bekend.quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
welke aflevering is dat dan ???
Dat was de aflevering 'Paradise Lost'quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:35 schreef BlaZ het volgende:
welke aflevering is dat dan ???
De aliens die voorkomen in de aflevering crystal ball (met de opa van Daniel) zijn dat niet de Ferlings
Uhmm dit klopt toch niet... Yu leeft nu 1000 jaar en is helemaal afgetakeld ondaks de sarcofaag.quote:Goa'uld symbiotes have incredible regenerative abilities, and, with the aid of sarcophagi, they are capable of living hundreds of thousands of years in the body of a human host.
Geloof dat goa' ulds om de zoveel duizend jaar van host moeten veranderenquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:43 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Uhmm dit klopt toch niet... Yu leeft nu 1000 jaar en is helemaal afgetakeld ondaks de sarcofaag.
Moet haast wel waarom zou Apophis anders die zoon hebben gekregen met sharae. Dat moest namelijk zijn volgende host worden.quote:Op zaterdag 27 november 2004 12:39 schreef metallicattim het volgende:
Dat zou wel eens waar kunnen zijn
Yu is een van de oudsten onder de Goa'uld, hij is al veel ouder dan 1000 jaartjes hoorquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:43 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Uhmm dit klopt toch niet... Yu leeft nu 1000 jaar en is helemaal afgetakeld ondaks de sarcofaag.
Vooral als je bedenkt dat de meest bekende Goa'ulds de egyptische goden zijn en dus al ouder zijn dan onze jaartelling. Dan moet je nog eens bedenken dat de larve volwassen zijn geworden in de Jaffa. Volgens mij ook een proces van een paar honderd jaar.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:23 schreef Elladan het volgende:
[..]
Yu is een van de oudsten onder de Goa'uld, hij is al veel ouder dan 1000 jaartjes hoor
Een Jaffa draagt dus meerdere goa'uld denk ikquote:It takes several years for a symbiote to reach full maturity and be ready to take a host.
ja als er een volwassen is krijgt een jaffa een nieuwe goa'uldquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:26 schreef metallicattim het volgende:
Bra'tac was toch ergens in de 140 he, en volgens mij heeftie niet meer langdus ik denk niet dat het honderden jaren duurt.
[..]
Een Jaffa draagt dus meerdere goa'uld denk ik
De ancients zullen de goa'uld wel kennen ja. Licht er een beetje aan hoe lang geleden de ancients beschaving in verval raakte. Ze zijn op alle planeten geweest lijkt me > die stargates komen niet uit het niets maar ik betwijfel of de goa'ulds toen al zo machtig waren. Denk het nietquote:Op zondag 28 november 2004 02:02 schreef Witchfynder het volgende:
Stiekem blijf ik toch benieuwd wat er gebeurd als de wraith en de goa' uld elkaar ontmoeten. En hadden de ancients en de goa'uld weet van elkaar?
Mja het atlantis verhaal zal komen omdat de overgebleven ancients tussen de mensen op aarde zijn gaan wonen. Die overgeblevenen zullen dus verhalen door hebben verteld.quote:Op zondag 28 november 2004 02:20 schreef Witchfynder het volgende:
Wanneer zijn de goa'uld hier verdreven volgens het verhaal? Het Atlantis-verhaal van Plato is geschreven in een tijd dat Egypte gewoon nog bestond, dus het kan allemaal best tegelijk zijn gebeurd, dus dan zouden ze elkaar wel kennen ja. Maar wat was hun verhouding dan?
Het lijkt me niet dat het vriendjes zouden zijn, ze hebben immers allebei behoefte aan dezelfde "prooi" en hebben verder weinig gemeen met elkaar, een beetje het leeuwen en panters verhaal... allebei roofdieren maar alles behalve vriendjes.quote:Op zondag 28 november 2004 02:37 schreef Witchfynder het volgende:
Oh right, ok.
Vraag ik me toch af of de wraith en goa'uld geen vriendjes konden zijn geweest. Zijn beide immers parasieten.
Nou ik heb geen leven en ben het soort mens waar ze in 'Galaxy Quest' grapjes over maaktenquote:En waarom hebben we het hier om half 3 's nachts over?
Monsterverbond? (letterlijkquote:Op zondag 28 november 2004 02:43 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat het vriendjes zouden zijn, ze hebben immers allebei behoefte aan dezelfde "prooi" en hebben verder weinig gemeen met elkaar, een beetje het leeuwen en panters verhaal... allebei roofdieren maar alles behalve vriendjes.
I'm just silly.quote:Nou ik heb geen leven en ben het soort mens waar ze in 'Galaxy Quest' grapjes over maakten![]()
En jij?![]()
De een voed zich met de hosts van de ander. Voor sterk parasiterende rassen lijkt het me dat ze geen vriendjes zijn.quote:Op zondag 28 november 2004 02:37 schreef Witchfynder het volgende:
Oh right, ok.
Vraag ik me toch af of de wraith en goa'uld geen vriendjes konden zijn geweest. Zijn beide immers parasieten.
Maar niet oneindig lang. Een Jaffa kan maar een bepaald aantal Goa'uld larven dragen in zijn leven.quote:ja als er een volwassen is krijgt een jaffa een nieuwe goa'uld
Denk van niet. De Ancients hadden de Goa'uld anders wel verslagen.quote:En hadden de ancients en de goa'uld weet van elkaar?
Laten we het wel Stargate houden he. Replicator vs. Wraith dusquote:Borg vs Wraith lijkt mij eigenlijk veel intressanter
Ook zijn beide niet bepaald de types die een ras in hun buurt zouden tolereren die een bedreiging zou kunnen vormen voor hun overheersing. Ze hebben beide al hele planeten weggevaagd waarvan de bewoners technologisch te ver gevorderd waren naar hun mening. In het geval van de Goa'uld staat zelfs in hun overeenkomst met de Asgard de ze mensen zich niet zover laten ontwikkelen dat ze een gevaar kunnen vormen.quote:Op zondag 28 november 2004 08:17 schreef mvt het volgende:
[..]
De een voed zich met de hosts van de ander. Voor sterk parasiterende rassen lijkt het me dat ze geen vriendjes zijn.
waren toch vijanden en waarom valt de asgard niet gewoon aan het lijkt mij dat ze superieur zijn aan de goauldquote:Op zondag 28 november 2004 11:46 schreef Elladan het volgende:
[..]
Ook zijn beide niet bepaald de types die een ras in hun buurt zouden tolereren die een bedreiging zou kunnen vormen voor hun overheersing. Ze hebben beide al hele planeten weggevaagd waarvan de bewoners technologisch te ver gevorderd waren naar hun mening. In het geval van de Goa'uld staat zelfs in hun overeenkomst met de Asgard de ze mensen zich niet zover laten ontwikkelen dat ze een gevaar kunnen vormen.
fuckquote:Op zondag 28 november 2004 13:12 schreef Witchfynder het volgende:
Een dubbele aflevering van Stargate Atlantis?
Wrong topic, dude.
Stomme thanksgiving, er is echt geen enkele serie op tv daar deze week, terwijl de feestdag maar 1 dag is.
De asgard zijn inderdaad vrij superieur, maar ze hebben hun eigen problemen, hun oorlog met de replicators, waardoor ze weinig schepen overhebben om herrie te schoppen in ons melkwegstelsel. Met een 10 of zelfs 15 tegen 1 minderheid kunnen zelfs de Asgard niet winnen.quote:Op zondag 28 november 2004 12:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
waren toch vijanden en waarom valt de asgard niet gewoon aan het lijkt mij dat ze superieur zijn aan de goauld
Jah dat klopt...quote:Op zondag 28 november 2004 17:30 schreef Witchfynder het volgende:
Gaat het uberhaupt wel goed met de Asgard? Ik krijg het idee dat het niet meer is wat ze geweest zijn en in een soortement malaise zitten.
iig beter dan de To'kra, welke natuurlijk helemaal niet meer kunnen voorplanten en alleen maar dood kunnen gaan indien er geen nieuwe host is. De Asgard klonen gewoon een nieuw lijf en zetten een copy van het geheugen erin.quote:Op zondag 28 november 2004 17:30 schreef Witchfynder het volgende:
Gaat het uberhaupt wel goed met de Asgard? Ik krijg het idee dat het niet meer is wat ze geweest zijn en in een soortement malaise zitten.
Maar daarvan was het de bedoeling van Jolinar dat het tijdelijk zou zijn, en er werd later ook verteld dat dat eigenlijk tegen de wil van de Tok'ra was. Selmak (die nu in Jacob Carter zit) zou bijvoorbeeld liever zijn gestorven dan een gastheer te nemen tegen diens zin.quote:Op zondag 28 november 2004 19:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk dat de Tok'ra, mochten ze écht met uitsterven bedreigd worden, gewoon onvrijwillige gastheren nemen. Dat deed Jolinar immers ook bij Samantha.
Probleem is alleen dat het vele klonen nu zn gebreken gaat tonen....quote:Op zondag 28 november 2004 19:07 schreef mvt het volgende:
[..]
iig beter dan de To'kra, welke natuurlijk helemaal niet meer kunnen voorplanten en alleen maar dood kunnen gaan indien er geen nieuwe host is. De Asgard klonen gewoon een nieuw lijf en zetten een copy van het geheugen erin.
Bedanktquote:Op zondag 28 november 2004 19:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Klopt, dat ras heet de 'Unas'. Er zijn meerdere afleveringen over.
quote:Op zondag 28 november 2004 11:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar niet oneindig lang. Een Jaffa kan maar een bepaald aantal Goa'uld larven dragen in zijn leven.
[..]
Denk van niet. De Ancients hadden de Goa'uld anders wel verslagen.
[..]
Ja dat zou je wel denken idd. Maar de Ancients hebben de wraith al niet verslagen en de goa'uld lijken me sterker als de wraith. Mischien hadden de ancients nog andere tegenstanders net als de asgard. Of dat ze net als de asgard zichzelf alleen nog konden voortplanten met klonen zodat ze langzaam aan het uitsterven waren en de wraith gewoon te veel in de meerderheid waren.
Geen id eigenlijk. Maar de wraith lijken maar met weinig te zijn wat we tot nu toe gezien hebben. De goa'uld hebben duizenden jaffa. Ik denk dat de goa'uld met een tegenstander als de wraith gewoon alle samenwerken tegen de common enemy en dan zo ver in de meerderheid zijn dat ze dat makkelijk winnen.quote:Op maandag 29 november 2004 17:10 schreef metallicattim het volgende:
hehe you gotta love'em
Maar eff terugkomen op BlaZ, waarom denk je dat de Goa'uld sterker zijn dan de Wraith? we hebben nog geen echt battleship van de Wraith gezien, en 1 op 1 lijkt me een Wraith veel sterker dan een Goa'uld
Ja of de ancients waren zowieso al bijna uitgestorven en de wraith hebben de overblijfselen opgeruimt. Het is verder ook niet bekend of de ancients op militair gebied wel zo sterk waren.quote:Op maandag 29 november 2004 17:48 schreef __Saviour__ het volgende:
In aantal zijn de Goa'uld, met hun Jaffa als leger, veel groter. De Wraith hebben maar 60 hiveships (tenminste, de tot nu toe bekende).
Maar technologisch zijn de Wraith veel sterker denk ik. De Wraith staan immers op hetzelfde niveau, of zelfs hoger, als de Ancients. De Goa'uld hebben dat niveau nog lang niet.
Dat zou wat zijn!! Een goa'uld met een wraith host. Das dubbele regeneratie / healing. En zouden wraith zich kunnen voeden aan jaffa of protect hun host zich daartegen ?quote:Op maandag 29 november 2004 17:49 schreef metallicattim het volgende:
er zijn voor zover SGA weet 60 Hive ships on the move, dus wie weet hoeveel ships er nog dorment zijn, of hoeveel buiten Pegasus. En of ze ook battleship hebben of niet
En eigenlijk geen idee hoeveel Wraith er in 1 hive ship passen
Kben ook eigenlijk wel benieuwd of de Goa'uld een Wraith uberhaupt kunnen overnemen als slaaf aangezien de Wraith een rare celopbouw ofzoiets hebben, met dat hele regeneratie gedoe
Mwoah, Anubis kwam ver.quote:Op maandag 29 november 2004 17:48 schreef __Saviour__ het volgende:
In aantal zijn de Goa'uld, met hun Jaffa als leger, veel groter. De Wraith hebben maar 60 hiveships (tenminste, de tot nu toe bekende).
Maar technologisch zijn de Wraith veel sterker denk ik. De Wraith staan immers op hetzelfde niveau, of zelfs hoger, als de Ancients. De Goa'uld hebben dat niveau nog lang niet.
kull warriors ownen wraithsquote:Op maandag 29 november 2004 19:21 schreef metallicattim het volgende:
maar idd de Kull Warriors zouden een groot verschil maken in de eventuele strijd tussen Goa'uld en Wraith
1 op 1 zou ik niet weten wie er sterker is
http://forum.gateworld.net/showthread.php?t=6199quote:Few ideas that I would like to through in, if the purpose of this unknown enemy is to kill off the ancients what would they gain from it. The ancients were a peaceful race from what we know so far of them. I have few different ideas to who this unknown enemy might be.
1. It was mentioned on a thread recently that the wraith maybe foot soldiers for far more powerful enemy and the wraith were genetically engineered killing machines in reward for there work the feed upon the humans of Pegasus galaxy.
2. There was internal enemy within if you like militants group of ancients who did not like the ancient councils way’s of doing things.
3. Out of four race in the alliance the only ones we have not seen is the furlings could it be that the furlings were the creators of the virus. But that brings up another question why would ally of the ancients turn against them.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry van het mislukken van de spoiler zojuist!![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door HarigeKerel op 01-12-2004 03:33:02 ]"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
quote:Op woensdag 1 december 2004 10:31 schreef Witchfynder het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 02:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Zo he ik heb de laatste episode nu ook gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry van het mislukken van de spoiler zojuist!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We were to understand there would be pie and punch?
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:42 schreef Gorro het volgende:
Ik heb wat warezpraat verwijderd. Let daar in het vervolg op aub.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:11 schreef metallicattim het volgende:
uhmm, en hoe wil je er van te voren over praten??Waar gebruik je die spoiler tags dan voor?
Sommige mensen kunnen het niet zo snel downloaden, ik heb deze keer ook pas 2 dagen na release kunnen kijken, en het suxxx gewoon dat je dan hier al leest waar het over gaat.
En we hadden ook een discussie over iets anders dan de nieuwste episode, dus uit het topic blijven is ook zo drastisch.
Dus please blijf die spoilers gewoon de eerste 2 dagen bijvoorbeeld gewoon gebruiken
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Reeds uitgezonden afleveringen kunnen gewoon zonder de spoilertags beschreven worden.
Alleen spoilers over komende grote gebeurtenissen wel graag in tags. Bijvoorbeeld, als je wilt melden dat Dr. Weir in een komende aflevering door een olifant verpletterd wordt en overlijdt, gebruik dan spoilertags.
Meestal klik ik het topic al open en laat het raampje dan in mijn taakbalk staan terwijl de torrent aan het downloaden is en het net er niet op drukken lukt meestal wel en als de aflevering afgelopen is klik ik meteen het raampje open en lees ik de reactiesquote:Op donderdag 2 december 2004 21:00 schreef Witchfynder het volgende:
Nee, je bekijkt de ep en dan pas kom je dit topic binnen.![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:12 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Meestal klik ik het topic al open en laat het raampje dan in mijn taakbalk staan terwijl de torrent aan het downloaden is en het net er niet op drukken lukt meestal wel en als de aflevering afgelopen is klik ik meteen het raampje open en lees ik de reacties![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:12 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Meestal klik ik het topic al open en laat het raampje dan in mijn taakbalk staan terwijl de torrent aan het downloaden is en het net er niet op drukken lukt meestal wel en als de aflevering afgelopen is klik ik meteen het raampje open en lees ik de reacties![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:47 schreef metallicattim het volgende:
huh, ALWEER een stop??
vertel me niet dat we weer een maand moeten wachten
Heb je die "missle's" gezien op die middelklasse schepen. en in de laatste ep van s7 van SG1 gingen ze gewoon dwars door de schilden hen van anubis schipje. Dus denk dat de Goauld daar nog wel wat moeite me hebben.quote:Op maandag 29 november 2004 17:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja of de ancients waren zowieso al bijna uitgestorven en de wraith hebben de overblijfselen opgeruimt. Het is verder ook niet bekend of de ancients op militair gebied wel zo sterk waren.
De schepen van de ancients lijken erg op die middenklasse schepen van de goa'uld. Motherships zijn veel sterker.
Probleem van de wraith is dat als ze zolang slapen de andere volkeren om zich heen zich snel ontwikkelen terwijl zij stil blijven staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Ancients zijn echt cool, ik ben benieuwd hoeveel er nog over zijn, al dan niet in Ascended vorm. En ze zouden met gemak de Wraith kunnen verslaan, als je ziet hoe Chaya die Wraith vloot vernietigde. Maar ja, ze hebben blijkbaar zo'n 'Prime Directive' om zich niet te bemoeien met anderen, lagere levensvormen. Anders zouden alle problemen in een klap opgelost zijn.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Haar straf is juist dat ze een handjevol mensen (technologisch nieteens interessant voor de Wraith, hooguit (kijkend naar aantallen) als voorafje) mag helpen terwijl ze machteloos moet toezien hoe de Wraith anderen aanvalt. En ookal weten anderen van het bestaan van de planeet, ze mag niemand toelaten. Een ergere straf lijkt me haast niet mogelijk.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Wow, Sanctuary is zo cool!
Er is eindelijk eens een echte Ascended Ancient te zien op volle kracht! 't komt een beetje in de buurt van Star Trek's Q, zo machtig zijn ze!
't is wel opvallend dat Chaya wel 'gestrafd' werd door de rest van de Ancients, maar wel Ascended mocht blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:43 schreef HarigeKerel het volgende:
De meest recente afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toevallig. Ik heb hem net ook gezien. terug in de tijd reizen, de acients ontmoeten en 10.000 jaar in een soort van coma zitten is best wel 'naar' en dan jezelf nog tegenkomen...quote:Op woensdag 8 december 2004 00:37 schreef Witchfynder het volgende:
Net gezien. Gave ep. En wat Kleffe_Dop zegt..
Nee, ze werd 10.000 jaar geleden wakker.quote:Op woensdag 8 december 2004 02:51 schreef metallicattim het volgende:
waarom word er gespoilerd? de aflevering is al uitgezonden en is verkrijgbaar....maargoed laten we die discussie maar achterwege laten, vind het alleen beetje stom hoor
Was een zeer interressante ep die een grote verhaallijn kan gaan bepalen, nl de ZPM's![]()
Wat ik wel niet snap is dat de oude Weir op een gegeven moment zegt dat ze heeel lang heeft moeten wachten totdat ze dit verhaal kon vertellen.
2 dingen:
1: ze zei dat ze in die puddle jumper zat en opeens werd ze wakker in Atlantis ( huidige tijd ) dus ze kan het verhaal eigenlijk helemaal niet weten
Volgens mij heeft ze niet gezegd dat ze dát niet kon herinneren. Ze weet niet hoe ze in Atlantis van toen is gekomen, maar wel wat ze erna allemaal gedaan heeft. Zoals Rodney zei: we hebben nu te maken met twee verschillende Weirs.quote:2: ze moest om de ( give or take ) 3300 jaar eff wakker worden ZPM wisselen en back to the freezer
dus er klopt iets niet, hoe kan ze weten wat er in die tussentijd ( under attack in jumper tot aan het invriezen ) is gebeurt terwijl ze zegt dat ze er nix van kan herrinerren...
en zoooooo lang heeft ze ook niet moeten wachten, want dat wisselen lijkt me niet lang te duren en dat bevroren gedoe heeft ze nix van gemerkt...
Of aan het einde van de Pilot: "How come I never make any friends like that?"quote:Op woensdag 8 december 2004 23:44 schreef metallicattim het volgende:
Carson met zn accent!!![]()
Ben altijd blij als die gast weer voorbijkomt, jammer dattie niet een grotere rol heeft
Vond hem in de Pilot als ie in die stoel moet gaan zitten ook erg goed
kheb het eff opgezochtquote:Op woensdag 8 december 2004 23:52 schreef Witchfynder het volgende:
Wat ik zo raar vind is dat hij op zijn arm een Schots vlaggetje heeft, terwijl die pino die in de control room werkt een Brits vlaggetje op zijn arm heeft. Wat willen ze nou? De landen apart of heel UK? Sowieso zou het de gehele UK moeten zijn, dus de Union Jack klopt. Beetje gepruts.
quote:Dr. Beckett: How come I never make friends like that?
McKay: You need to get out more.
Dr. Beckett: We're in another galaxy – how much more ‘out' can you get?
Rodney heeft een Canadese vlag trouwens.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:52 schreef Witchfynder het volgende:
Wat ik zo raar vind is dat hij op zijn arm een Schots vlaggetje heeft, terwijl die pino die in de control room werkt een Brits vlaggetje op zijn arm heeft. Wat willen ze nou? De landen apart of heel UK? Sowieso zou het de gehele UK moeten zijn, dus de Union Jack klopt. Beetje gepruts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |