SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry van het mislukken van de spoiler zojuist!![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door HarigeKerel op 01-12-2004 03:33:02 ]"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 december 2004 10:31 schreef Witchfynder het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 02:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Zo he ik heb de laatste episode nu ook gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry van het mislukken van de spoiler zojuist!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We were to understand there would be pie and punch?
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:42 schreef Gorro het volgende:
Ik heb wat warezpraat verwijderd. Let daar in het vervolg op aub.
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:11 schreef metallicattim het volgende:
uhmm, en hoe wil je er van te voren over praten??Waar gebruik je die spoiler tags dan voor?
Sommige mensen kunnen het niet zo snel downloaden, ik heb deze keer ook pas 2 dagen na release kunnen kijken, en het suxxx gewoon dat je dan hier al leest waar het over gaat.
En we hadden ook een discussie over iets anders dan de nieuwste episode, dus uit het topic blijven is ook zo drastisch.
Dus please blijf die spoilers gewoon de eerste 2 dagen bijvoorbeeld gewoon gebruiken
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Reeds uitgezonden afleveringen kunnen gewoon zonder de spoilertags beschreven worden.
Alleen spoilers over komende grote gebeurtenissen wel graag in tags. Bijvoorbeeld, als je wilt melden dat Dr. Weir in een komende aflevering door een olifant verpletterd wordt en overlijdt, gebruik dan spoilertags.
Meestal klik ik het topic al open en laat het raampje dan in mijn taakbalk staan terwijl de torrent aan het downloaden is en het net er niet op drukken lukt meestal wel en als de aflevering afgelopen is klik ik meteen het raampje open en lees ik de reactiesquote:Op donderdag 2 december 2004 21:00 schreef Witchfynder het volgende:
Nee, je bekijkt de ep en dan pas kom je dit topic binnen.![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:12 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Meestal klik ik het topic al open en laat het raampje dan in mijn taakbalk staan terwijl de torrent aan het downloaden is en het net er niet op drukken lukt meestal wel en als de aflevering afgelopen is klik ik meteen het raampje open en lees ik de reacties![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:12 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Meestal klik ik het topic al open en laat het raampje dan in mijn taakbalk staan terwijl de torrent aan het downloaden is en het net er niet op drukken lukt meestal wel en als de aflevering afgelopen is klik ik meteen het raampje open en lees ik de reacties![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |