abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 december 2004 @ 21:57:21 #276
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_23747917
ík hoop dat ze gewoon doorgaan!!
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 3 december 2004 @ 22:40:22 #277
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_23748923
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:47 schreef metallicattim het volgende:
huh, ALWEER een stop??

vertel me niet dat we weer een maand moeten wachten

Dude, waar ziiiit je?

Het was toen in de VS gestopt en zou verder gaan in januari, samen met SG-1, maar een kanaal in Canada ging eerder verder. Dat zijn dus de eps waar wij nu naar kijken. Zover ik weet is er in de VS nog niks te zien.
Hell, Sky One is al bijna net zo ver als de VS.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_23753095
jij zei dat het pas in januari verderging in de vs, wist ik veel dat we altijd al naar de canadese eps zijn het kijken, aangezien er vorige week thanksgiving was, en daardoor geen uitzending ( in de VS?!?!? ) maar wel op de canadese zender...

maar laat maar hangen, heb een paar bier op, en ik ga nu slapen *cheers*
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  zaterdag 4 december 2004 @ 10:38:23 #279
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_23754073
Whehehe.
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zaterdag 4 december 2004 @ 17:09:12 #280
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_23760193
quote:
Op maandag 29 november 2004 17:55 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Ja of de ancients waren zowieso al bijna uitgestorven en de wraith hebben de overblijfselen opgeruimt. Het is verder ook niet bekend of de ancients op militair gebied wel zo sterk waren.

De schepen van de ancients lijken erg op die middenklasse schepen van de goa'uld. Motherships zijn veel sterker.

Probleem van de wraith is dat als ze zolang slapen de andere volkeren om zich heen zich snel ontwikkelen terwijl zij stil blijven staan.
Heb je die "missle's" gezien op die middelklasse schepen. en in de laatste ep van s7 van SG1 gingen ze gewoon dwars door de schilden hen van anubis schipje. Dus denk dat de Goauld daar nog wel wat moeite me hebben.

En ja de wraith slapen wel maar slachten om de zoveel 100 jaar bijna iedereen af, zodat het technische niveau van de andere weer 0 is.
Live for the moment. Because it may never come again.
  Donald Duck held zaterdag 4 december 2004 @ 17:49:18 #281
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_23761063
Wow, Sanctuary is zo cool!
Er is eindelijk eens een echte Ascended Ancient te zien op volle kracht! 't komt een beetje in de buurt van Star Trek's Q, zo machtig zijn ze!
't is wel opvallend dat Chaya wel 'gestrafd' werd door de rest van de Ancients, maar wel Ascended mocht blijven.
Grote spoiler betreffende SG-1, seizoen 6!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Ancients zijn echt cool, ik ben benieuwd hoeveel er nog over zijn, al dan niet in Ascended vorm. En ze zouden met gemak de Wraith kunnen verslaan, als je ziet hoe Chaya die Wraith vloot vernietigde. Maar ja, ze hebben blijkbaar zo'n 'Prime Directive' om zich niet te bemoeien met anderen, lagere levensvormen. Anders zouden alle problemen in een klap opgelost zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_23761093
de wraith blijven slapen totdat ze merken dat een beschaving te ver het ontwikkelen is of als er genoeg population is om lekker te vreten
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  zaterdag 4 december 2004 @ 23:52:19 #283
17061 mvt
blame Canada
pi_23768781
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 17:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Wow, Sanctuary is zo cool!
Er is eindelijk eens een echte Ascended Ancient te zien op volle kracht! 't komt een beetje in de buurt van Star Trek's Q, zo machtig zijn ze!
't is wel opvallend dat Chaya wel 'gestrafd' werd door de rest van de Ancients, maar wel Ascended mocht blijven.
Haar straf is juist dat ze een handjevol mensen (technologisch nieteens interessant voor de Wraith, hooguit (kijkend naar aantallen) als voorafje) mag helpen terwijl ze machteloos moet toezien hoe de Wraith anderen aanvalt. En ookal weten anderen van het bestaan van de planeet, ze mag niemand toelaten. Een ergere straf lijkt me haast niet mogelijk.
We were to understand there would be pie and punch?
  zondag 5 december 2004 @ 00:20:09 #284
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_23769401
Idd kwa straffen weten de ancients wel raadt zeg. Toen met Danel dat die ze geheugen kwijt was, en ook die andree ancient op die planet rondt moest dwalen met dat super wapen en later verliefd werdt op Carter.
Live for the moment. Because it may never come again.
  dinsdag 7 december 2004 @ 14:43:19 #285
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23820702
De meest recente aflevering
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  woensdag 8 december 2004 @ 00:03:28 #286
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_23824418
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 14:43 schreef HarigeKerel het volgende:
De meest recente aflevering
SPOILER
SPOILER
  woensdag 8 december 2004 @ 00:37:10 #287
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_23824975
Net gezien. Gave ep. En wat Kleffe_Dop zegt. .
pi_23825234
quote:
Op woensdag 8 december 2004 00:37 schreef Witchfynder het volgende:
Net gezien. Gave ep. En wat Kleffe_Dop zegt. .
Toevallig. Ik heb hem net ook gezien. terug in de tijd reizen, de acients ontmoeten en 10.000 jaar in een soort van coma zitten is best wel 'naar' en dan jezelf nog tegenkomen...
pi_23826095
waarom word er gespoilerd? de aflevering is al uitgezonden en is verkrijgbaar....maargoed laten we die discussie maar achterwege laten, vind het alleen beetje stom hoor

Was een zeer interressante ep die een grote verhaallijn kan gaan bepalen, nl de ZPM's

Wat ik wel niet snap is dat de oude Weir op een gegeven moment zegt dat ze heeel lang heeft moeten wachten totdat ze dit verhaal kon vertellen.
2 dingen:
1: ze zei dat ze in die puddle jumper zat en opeens werd ze wakker in Atlantis ( huidige tijd ) dus ze kan het verhaal eigenlijk helemaal niet weten
2: ze moest om de ( give or take ) 3300 jaar eff wakker worden ZPM wisselen en back to the freezer
dus er klopt iets niet, hoe kan ze weten wat er in die tussentijd ( under attack in jumper tot aan het invriezen ) is gebeurt terwijl ze zegt dat ze er nix van kan herrinerren...
en zoooooo lang heeft ze ook niet moeten wachten, want dat wisselen lijkt me niet lang te duren en dat bevroren gedoe heeft ze nix van gemerkt...

Of mis ik nu iets?
  woensdag 8 december 2004 @ 09:56:16 #290
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_23827725
quote:
Op woensdag 8 december 2004 02:51 schreef metallicattim het volgende:
waarom word er gespoilerd? de aflevering is al uitgezonden en is verkrijgbaar....maargoed laten we die discussie maar achterwege laten, vind het alleen beetje stom hoor

Was een zeer interressante ep die een grote verhaallijn kan gaan bepalen, nl de ZPM's

Wat ik wel niet snap is dat de oude Weir op een gegeven moment zegt dat ze heeel lang heeft moeten wachten totdat ze dit verhaal kon vertellen.
2 dingen:
1: ze zei dat ze in die puddle jumper zat en opeens werd ze wakker in Atlantis ( huidige tijd ) dus ze kan het verhaal eigenlijk helemaal niet weten
Nee, ze werd 10.000 jaar geleden wakker.
quote:
2: ze moest om de ( give or take ) 3300 jaar eff wakker worden ZPM wisselen en back to the freezer
dus er klopt iets niet, hoe kan ze weten wat er in die tussentijd ( under attack in jumper tot aan het invriezen ) is gebeurt terwijl ze zegt dat ze er nix van kan herrinerren...
en zoooooo lang heeft ze ook niet moeten wachten, want dat wisselen lijkt me niet lang te duren en dat bevroren gedoe heeft ze nix van gemerkt...
Volgens mij heeft ze niet gezegd dat ze dát niet kon herinneren. Ze weet niet hoe ze in Atlantis van toen is gekomen, maar wel wat ze erna allemaal gedaan heeft. Zoals Rodney zei: we hebben nu te maken met twee verschillende Weirs.
De schrijvers hebben hier gewoon voor EEN theorie gekozen.

Dat het niet lang moet duren om een ZPM te verwisselen denk ik ook wel, maar misschien was het gewoon maar een uitdrukking van haar. Een overdrijving. Ze is immers ook maar een mens, ook al zit ze in een tv-serie.

Ik vond het een-tweetje tussen Shepard en Rodney wel leuk over Back To The Future.
  woensdag 8 december 2004 @ 11:32:57 #291
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23829163
"Don't even get me started on that movie!"

Rodney is wel lekkor trouwens. (Heb ik pas net ontdekt)
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 8 december 2004 @ 18:17:12 #292
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_23837066
LOL

Nee, dat zie ik eeeecht niet.
pi_23838420
vond die ancient ook wel leuk :d
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 8 december 2004 @ 21:55:45 #294
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_23841908
Ja, hij was wel cute, maar Rodney. Nee hoor. Dan liever Carson.
pi_23845134
Carson met zn accent!!
Ben altijd blij als die gast weer voorbijkomt, jammer dattie niet een grotere rol heeft

Vond hem in de Pilot als ie in die stoel moet gaan zitten ook erg goed
  woensdag 8 december 2004 @ 23:52:18 #296
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_23845324
Wat ik zo raar vind is dat hij op zijn arm een Schots vlaggetje heeft, terwijl die pino die in de control room werkt een Brits vlaggetje op zijn arm heeft. Wat willen ze nou? De landen apart of heel UK? Sowieso zou het de gehele UK moeten zijn, dus de Union Jack klopt. Beetje gepruts.
pi_23845580
quote:
Op woensdag 8 december 2004 23:44 schreef metallicattim het volgende:
Carson met zn accent!!
Ben altijd blij als die gast weer voorbijkomt, jammer dattie niet een grotere rol heeft

Vond hem in de Pilot als ie in die stoel moet gaan zitten ook erg goed
Of aan het einde van de Pilot: "How come I never make any friends like that?"

Goede aflevering weer, en een mooie aanzet naar de komende verhalen
you have the right to remain silent, so shut the **** up,
you have the right to an attorney, if you can't afford one, we'll provide you with the dumbest lawyer on earth
pi_23845968
quote:
Op woensdag 8 december 2004 23:52 schreef Witchfynder het volgende:
Wat ik zo raar vind is dat hij op zijn arm een Schots vlaggetje heeft, terwijl die pino die in de control room werkt een Brits vlaggetje op zijn arm heeft. Wat willen ze nou? De landen apart of heel UK? Sowieso zou het de gehele UK moeten zijn, dus de Union Jack klopt. Beetje gepruts.
kheb het eff opgezocht ( blabla ik kwam het toevallig tegen )

Re: Scottish flag.
As (probably) Beckett is a civilian it is likely it would be his choice which flag he'd have on.

hij mag dus zelf bepalen
pi_23846013
quote:
Dr. Beckett: How come I never make friends like that?
McKay: You need to get out more.
Dr. Beckett: We're in another galaxy – how much more ‘out' can you get?
  donderdag 9 december 2004 @ 01:23:01 #300
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23847092
quote:
Op woensdag 8 december 2004 23:52 schreef Witchfynder het volgende:
Rodney heeft een Canadese vlag trouwens.

Carson is ook leuk. Vanaf ep 1 al mijn favoriet. Het accent doet het 'em.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')