quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:47 schreef metallicattim het volgende:
huh, ALWEER een stop??
vertel me niet dat we weer een maand moeten wachten
Heb je die "missle's" gezien op die middelklasse schepen. en in de laatste ep van s7 van SG1 gingen ze gewoon dwars door de schilden hen van anubis schipje. Dus denk dat de Goauld daar nog wel wat moeite me hebben.quote:Op maandag 29 november 2004 17:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja of de ancients waren zowieso al bijna uitgestorven en de wraith hebben de overblijfselen opgeruimt. Het is verder ook niet bekend of de ancients op militair gebied wel zo sterk waren.
De schepen van de ancients lijken erg op die middenklasse schepen van de goa'uld. Motherships zijn veel sterker.
Probleem van de wraith is dat als ze zolang slapen de andere volkeren om zich heen zich snel ontwikkelen terwijl zij stil blijven staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Ancients zijn echt cool, ik ben benieuwd hoeveel er nog over zijn, al dan niet in Ascended vorm. En ze zouden met gemak de Wraith kunnen verslaan, als je ziet hoe Chaya die Wraith vloot vernietigde. Maar ja, ze hebben blijkbaar zo'n 'Prime Directive' om zich niet te bemoeien met anderen, lagere levensvormen. Anders zouden alle problemen in een klap opgelost zijn.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Haar straf is juist dat ze een handjevol mensen (technologisch nieteens interessant voor de Wraith, hooguit (kijkend naar aantallen) als voorafje) mag helpen terwijl ze machteloos moet toezien hoe de Wraith anderen aanvalt. En ookal weten anderen van het bestaan van de planeet, ze mag niemand toelaten. Een ergere straf lijkt me haast niet mogelijk.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Wow, Sanctuary is zo cool!
Er is eindelijk eens een echte Ascended Ancient te zien op volle kracht! 't komt een beetje in de buurt van Star Trek's Q, zo machtig zijn ze!
't is wel opvallend dat Chaya wel 'gestrafd' werd door de rest van de Ancients, maar wel Ascended mocht blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:43 schreef HarigeKerel het volgende:
De meest recente afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toevallig. Ik heb hem net ook gezien. terug in de tijd reizen, de acients ontmoeten en 10.000 jaar in een soort van coma zitten is best wel 'naar' en dan jezelf nog tegenkomen...quote:Op woensdag 8 december 2004 00:37 schreef Witchfynder het volgende:
Net gezien. Gave ep. En wat Kleffe_Dop zegt..
Nee, ze werd 10.000 jaar geleden wakker.quote:Op woensdag 8 december 2004 02:51 schreef metallicattim het volgende:
waarom word er gespoilerd? de aflevering is al uitgezonden en is verkrijgbaar....maargoed laten we die discussie maar achterwege laten, vind het alleen beetje stom hoor
Was een zeer interressante ep die een grote verhaallijn kan gaan bepalen, nl de ZPM's![]()
Wat ik wel niet snap is dat de oude Weir op een gegeven moment zegt dat ze heeel lang heeft moeten wachten totdat ze dit verhaal kon vertellen.
2 dingen:
1: ze zei dat ze in die puddle jumper zat en opeens werd ze wakker in Atlantis ( huidige tijd ) dus ze kan het verhaal eigenlijk helemaal niet weten
Volgens mij heeft ze niet gezegd dat ze dát niet kon herinneren. Ze weet niet hoe ze in Atlantis van toen is gekomen, maar wel wat ze erna allemaal gedaan heeft. Zoals Rodney zei: we hebben nu te maken met twee verschillende Weirs.quote:2: ze moest om de ( give or take ) 3300 jaar eff wakker worden ZPM wisselen en back to the freezer
dus er klopt iets niet, hoe kan ze weten wat er in die tussentijd ( under attack in jumper tot aan het invriezen ) is gebeurt terwijl ze zegt dat ze er nix van kan herrinerren...
en zoooooo lang heeft ze ook niet moeten wachten, want dat wisselen lijkt me niet lang te duren en dat bevroren gedoe heeft ze nix van gemerkt...
Of aan het einde van de Pilot: "How come I never make any friends like that?"quote:Op woensdag 8 december 2004 23:44 schreef metallicattim het volgende:
Carson met zn accent!!![]()
Ben altijd blij als die gast weer voorbijkomt, jammer dattie niet een grotere rol heeft
Vond hem in de Pilot als ie in die stoel moet gaan zitten ook erg goed
kheb het eff opgezochtquote:Op woensdag 8 december 2004 23:52 schreef Witchfynder het volgende:
Wat ik zo raar vind is dat hij op zijn arm een Schots vlaggetje heeft, terwijl die pino die in de control room werkt een Brits vlaggetje op zijn arm heeft. Wat willen ze nou? De landen apart of heel UK? Sowieso zou het de gehele UK moeten zijn, dus de Union Jack klopt. Beetje gepruts.
quote:Dr. Beckett: How come I never make friends like that?
McKay: You need to get out more.
Dr. Beckett: We're in another galaxy – how much more ‘out' can you get?
Rodney heeft een Canadese vlag trouwens.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:52 schreef Witchfynder het volgende:
Wat ik zo raar vind is dat hij op zijn arm een Schots vlaggetje heeft, terwijl die pino die in de control room werkt een Brits vlaggetje op zijn arm heeft. Wat willen ze nou? De landen apart of heel UK? Sowieso zou het de gehele UK moeten zijn, dus de Union Jack klopt. Beetje gepruts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |