quote:eeej ik heb me kei verslapen, daarom heb ik hem maar in m'n eigen woonplaatsje gelegd in plaats van in een leuk klein schattig dorpje midden in de Peel. Het is dus niet zover als ik had gewild, maar ik zou het niet netjes vinden als ik hem pas vanmiddag ergens neer zou leggen. Hoe dan ook het is niet zo lastig te vinden deze keer... (volgens mij dan)
deel 7quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zet deel 9 ook even in de OP
-edit-
die staat er in. Toch staan er maar 8 andere topics
-nog een edit-
deel 7 mist in de lijst
Ja dat klopt.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:18 schreef kree het volgende:
ja vaag maar ik snap niet waarom de URL's niet worden omgezet in de topic-namen,
normaal gaat dat toch automatisch
deel 7 staat erin nu.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
Ik heb geen idee
quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:20 schreef kree het volgende:
[..]
deel 7 staat erin nu.
[FOTOTOPIC] Het grote Fok! stok spel door Nederlandquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:18 schreef kree het volgende:
ja vaag maar ik snap niet waarom de URL's niet worden omgezet in de topic-namen,
normaal gaat dat toch automatisch
Vanaf hier ookquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:22 schreef ZX9R het volgende:
Hey, die lokatie ken ik.
Alleen vanuit Groningen is het net iets te ver weg
quote:Op maandag 30 augustus 2004 09:43 schreef Klonk het volgende
yess, ik heb vervoer gevonden, ik kom vanuit Venlo die kant uit, dus svp de stok niet weghalen ofzo, hij ligt vandaag dan al een stuk verder
Ja doe het brabantse land maar of zo.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:33 schreef misterDre het volgende:
Leuk 2 man onderweg![]()
Go kasper...haal de stok terug naar het westen![]()
Ja, maar is dit eigenlijk de lol van het spel. Ik bedoel, speciaal vanuit A'dam of Venlo naar Noord-Brabant rijden om de stok ....quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:33 schreef misterDre het volgende:
Leuk 2 man onderweg![]()
Go kasper...haal de stok terug naar het westen![]()
Doe maar niet dan duurt het weer een dag voor die gevonden wordt...quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja doe het brabantse land maar of zo.
Is ook een invalshoekquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, maar is dit eigenlijk de lol van het spel. Ik bedoel, speciaal vanuit A'dam of Venlo naar Noord-Brabant rijden om de stok ....
Het spel is toch om een van Fok!ker naar Fok!ker te laten gaan, en erheen te gaan omdat ie dichtbij is ....
Naja, zal mijn "romantische" insteek wel zijn .....![]()
Jep..we volgen de stok nu met GPS!quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:58 schreef R-Mon het volgende:
Zie ik het goed en heeft iemand een zendertje op de stok geplakt?http://www.punksquad.nl/P1010008.JPG
Nee dat is een bierdopje is erop gezet door een user toen de stok ergens bij zeeland in de buurt lag.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:58 schreef R-Mon het volgende:
Zie ik het goed en heeft iemand een zendertje op de stok geplakt?http://www.punksquad.nl/P1010008.JPG
Jij gelooft ook alles, hè?quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:02 schreef Razor21 het volgende:
Nee dat is een bierdopje is erop gezet door een user toen de stok ergens bij zeeland in de buurt lag.![]()
Mogguh klootzak!quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:06 schreef APK het volgende:
[..]
Jij gelooft ook alles, hè?
Waarschijnlijk toen deze het plaatsje Biert aandeedquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:02 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee dat is een bierdopje is erop gezet door een user toen de stok ergens bij zeeland in de buurt lag.![]()
Preciesquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:56 schreef misterDre het volgende:
[..]
Is ook een invalshoekIk vind het wel leuk als er wat gezonde rivaliteit tussen de provincieën is.
![]()
Je had ook een foto van je beeldscherm kunnen maken met je digitale camera.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:50 schreef Emme-r-tje het volgende:
GVD!!
Ben ik helemaal naar Beek en Donk gereden vanuit Valkenswaard.
Was ik vergeten een fototje te printen. Blijkt dat ik wel langs de plaats ben gereden... grrrrrrr
Dat is balen....
Juist!quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:03 schreef Renesite het volgende:
Woeptiedoe.
Kommop met die stok!
Nog steeds te ver weg...quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:25 schreef YggY het volgende:
Klonk heeft gesmst...en hij woont in Venlo...
quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:51 schreef mazaru het volgende:
Gaan met die banaanstok/balk!!!! dingus
whehehe, Limburg wint, ik had de stok om 10.30 gevonden, met dank aan een lieve mevrouw bij de Shell in Beek en Donk die precies wist waar ik moest zijnquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:49 schreef Razor21 het volgende:
Arme Casper die is toch ook onderweg vanuit Amsterdam?
ik ook nietquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:55 schreef -Eddow- het volgende:
Ik ga hem niet halen
onder venloquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:56 schreef Jump het volgende:
waar ligt dat boerendorpje ?
de buitenkantquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:56 schreef YggY het volgende:
Klonk aan welke kant van Reuver ligtie?
klompen hebben we hier niet, het is wel kantje boord Nederland, een kilometer of drie verderop en je zit in Duitslandquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:59 schreef Gert het volgende:
Reuzel in de gemeente Bever?
Ik hoor het geluid van klossende klompen.
Kan dat ding niet weer gewoon naar Nederland komen?
das lullig, het was inderdaad een kutplek, ik heb hem bij die fabriek neergezet, maar die weg oversteken was lichtelijk riskant.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:04 schreef kasper het volgende:
[afbeelding]
Geen stok (balk), wel een bekeuring voor het ongeoorloofd parkeren in de berm.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:04 schreef kasper het volgende:
[afbeelding]
Whahaha LOLquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:04 schreef kasper het volgende:
[afbeelding]
Je moet dan richting het noorden rijden.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:09 schreef YggY het volgende:
okeej, nu moet iedereen met zijn poten van die stok(die eigenlijk een balk is) afblijven, want ik ga er naartoe
(nb: moet k naar t noorden of t zuiden lopen? spaart wat tijd en is mijn vriendin niet zo ongerust)
Is dat die rode Fiat die in zuidelijke richting rijdt?quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:10 schreef Klonk het volgende:
ik weet niet waar je woont, kan dus oost, zuid, noord of west zijn, maar als je daar woont dan herken je de plek wel
Oh god lopend gaat ie, dat betekend zeker dat je geen auto hebt en dat die stok niet veel verder zou komen. ben bang dat de stok richting zuid limburg gaat.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:09 schreef YggY het volgende:
okeej, nu moet iedereen met zijn poten van die stok(die eigenlijk een balk is) afblijven, want ik ga er naartoe
(nb: moet k naar t noorden of t zuiden lopen? spaart wat tijd en is mijn vriendin niet zo ongerust)
Ze hadden een melding gekregen dat iemand "liep te rommelen" bij het plaatsnaambord.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:06 schreef Jump het volgende:
vonden ze het niet raar toen jij zei "ik zoek een stok-die-eigenlijk-een-balk-is" ?
op die momenten komt altijd wel de politie langs
joh, zoek dat zelf maar uit, ik heb het ook moeten bedenken hoe ik in een vreemd dorp de fokstok zou moeten vinden (en de lieve mevrouw van de shell herkende de foto), dus een beetje creativiteit kan geen kwaadquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:14 schreef YggY het volgende:
ik bedoel ligtie in t noorden, oosten, westen of zuiden van reuver....(vanaf t station gezien dan)
lol een echt 'durp' ... nieuwkomers/rommelaars vallen gelijk op ..quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:15 schreef kasper het volgende:
[..]
Ze hadden een melding gekregen dat iemand "liep te rommelen" bij het plaatsnaambord.
Dachten ze dat ik dat was.
whehehehe, dat was ik dan waarschijnlijk, verdomme dan heb je er net naast gegrepen, wat voor auto heb je ?quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:15 schreef kasper het volgende:
[..]
Ze hadden een melding gekregen dat iemand "liep te rommelen" bij het plaatsnaambord.
Je was toch ook aan het rommelen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:15 schreef kasper het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:14 schreef Klonk het volgende:
whehehe, sorry Mazaru, ik heb net mijn reactie veranderd, en daardoor is je quote naar de kloten
Breng jij hem dan?quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:16 schreef Renesite het volgende:
Noorden moet hij anders heen, doe maar Arnhem die kant op![]()
Misschien haalt die Horst wel!!quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:16 schreef Renesite het volgende:
Noorden moet hij anders heen, doe maar Arnhem die kant op![]()
hmm laat maar klikte verkeerdquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
whehehehe, dat was ik dan waarschijnlijk, verdomme dan heb je er net naast gegrepen, wat voor auto heb je ?
Jij moet gaan solliciteren bij de politie.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:16 schreef Razor21 het volgende:
Je was toch ook aan het rommelen.
Maar de fokstok/balk heeft toch geen paspoort?quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:20 schreef devzero het volgende:
Ik mis maar iets van 8 afleveringen en de stok-die-eigenlijk-een-balk-is, is alweer bijna het land uit
BMWquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:16 schreef Klonk het volgende:
whehehehe, dat was ik dan waarschijnlijk, verdomme dan heb je er net naast gegrepen, wat voor auto heb je ?
hoest .. europese unie .. hoestquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar de fokstok/balk heeft toch geen paspoort?
wie het eerst komt, wie het eerst maaltquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:22 schreef Renesite het volgende:
YggY haalt m toch op?
quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:23 schreef Klonk het volgende:
wie het eerst komt, wie het eerst maalt
he, maar jij hebt iets wat ik niet heb, een mooie bekeuringquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:24 schreef kasper het volgende:
[..]
![]()
juist!quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
wie het eerst komt, wie het eerst maalt
Neem een laptop mee, eer je er bent ligt die al weer ergens andersquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:25 schreef Renesite het volgende:
13:38 i Groningen 3b Zwolle Intercity 750 NS
14:44 i Zwolle 1a
14:53 Zwolle 7a/b Deventer Sneltrein 3657 NS
16:07 i Nijmegen 4b
16:19 Nijmegen 1b Venlo Sneltrein 6259 NS
17:14 i Reuver 1
Retourtje 39,-
Die losse centen heb ik nog wel![]()
Kan ik me treinreisje ook doenquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:25 schreef woeeiiii het volgende:
Hoe duur was die boete dan? We moete sponsors zoeke die mee willen betalenWant het is best lullig
tuurlijk niet, de rest heeft benzine ook zelf moeten betalenquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan ik me treinreisje ook doen![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:27 schreef woeeiiii het volgende:
Ik ga even een sponsor ding aan maken bij paypalUit die pot kunnen we dan zulke dingen betalen
¤ 45,-quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:25 schreef woeeiiii het volgende:
Hoe duur was die boete dan? We moete sponsors zoeke die mee willen betalenWant het is best lullig
Aan de "andere kant" dus. Ik blokkeerde de weg een beetje.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:31 schreef Klonk het volgende:
maar waar heb je dan gestaan, aan de ene kant stond een vangrail en aan de andere kant een weinig aantrekkelijke berm in een bocht.
oeps, dat is niet echt een handige plekquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:33 schreef kasper het volgende:
[..]
Aan de "andere kant" dus. Ik blokkeerde de weg een beetje.![]()
Maar 't kwam ook omdat de stok al weg was. Ik heb zeker 5 tot 10 minuten lopen zoeken.
http://www.registrant.nl/index.php?text=prijzenquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:33 schreef Jump het volgende:
is er niemand die zeer goedkoop domein kan registreren ? :')
quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:27 schreef woeeiiii het volgende:
Ik ga even een sponsor ding aan maken bij paypalUit die pot kunnen we dan zulke dingen betalen
ik zie mogelijkhedenquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:30 schreef kasper het volgende:
¤ 45,-
Een uur of 12. En jij?quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:34 schreef Klonk het volgende:
hoe laat was jij daar ongeveer ?
rond half elf, dus er zat een behoorlijke tijd tussen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:37 schreef kasper het volgende:
[..]
Een uur of 12. En jij?
ik wil eerst bewijzen zien van de bekeuringquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:39 schreef Renesite het volgende:
Ik wil wel 1 dollar doen, is minder dan een euro![]()
ik zie alleen maar gelequote:Op maandag 30 augustus 2004 13:39 schreef Klonk het volgende:
van wie is die fokstok tracker website ?
die knalrooie letters op die knalblauwe achtergrond zijn kut leesbaar.
GVDquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:39 schreef Klonk het volgende:
rond half elf, dus er zat een behoorlijke tijd tussen.
stukken beter, nu is het leesbaar zonder er gelijk permanente oogbeschadiging aan over te houdenquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:41 schreef R-Mon het volgende:
[..]
ik zie alleen maar gelezo beter?
de nederlandse dienders kennende het laatste, maar ik ben er maar heel even geweest, heb denk ik al met al een minuutje ofzo staan zoeken, mischien dat je toch wat meer aandacht trok.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:42 schreef kasper het volgende:
[..]
GVD
Zou de politie daar soms op wacht hebben gestaan? Of zijn ze in die omgeving zo langzaam dat ze pas na dik een uur op een melding afgaan?
quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:40 schreef Klonk het volgende:
ik wil eerst bewijzen zien van de bekeuring![]()
mocht ie echt onvindbaar zijn (wat me stug lijkt, hij ligt aan een redelijke drukke weg tussen Reuver en het volgende dorpje) dan zal ik hints geven.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:50 schreef Dreammaster het volgende:
[afbeelding]
vrij veel toegangswegen zo te zien
Alles voor de Fok! stok.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:54 schreef Klonk het volgende:
wel respect dat je een flink eind hebt gereden om dat ding te pakken te krijgen
echt waar????quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:00 schreef harrie1 het volgende:
In navolging van alle commerciële aspecten hier
homepage
sms zooi
enz enz
heb ik maar copy rights trendmark en de hele rateplan laten maken
zodat jullie mij allemaal moeten betalen
als jullie commercieel gaan gebruik maken van mijn ideeen![]()
het kost je 98 % van je inkomsten
excl btw![]()
of de fokstok aan zo'n bord legt dat ie nederland terug binnenrijdt. en dat zijn er véélquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:02 schreef Razor21 het volgende:
Wat ook leuk is als iemand die stok zometeen haalt en vervolgens via de Duitse Autobahn terug naar Nederland naar Groningen rijdt. Maar dan wel een foto maken als je hem via duitsland weer Nederland inbrengt.
Met trendmark!quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:02 schreef Jump het volgende:
whèhè
copyrights
Inderdaad en de rest heeft ook kosten gemaakt, met benzine en dergelijke.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:11 schreef Klonk het volgende:
Dat pay pall gedoe vind ik grote kolder.:
1: je doet vrijwillig mee aan het fok-stok-spel, niemand dwingt je om met de trein of de auto het halve land door de te crossen, vrije keuze, zelf betalen
2: je parkeert zelf je auto op een plek waar dat niet mag, ook dat is je vrije keuze. dus zelf betalen.
neequote:Op maandag 30 augustus 2004 14:02 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
echt waar????
En we zijn niet uit voor winst. Die paypal is donatie en kan gebruikt worden voor boetes etc. Sms is gewoon handig en leuk als je in de auto zit en je heb m gevonde.
als jij hem komt halen ...quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:20 schreef Limprint het volgende:
wanneer komt die in Landgraaf??![]()
ja... je moet er wat voor overhebbenquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:23 schreef Limprint het volgende:
heb geen auto
mooi gezegd, een beetje benzine of boetes voor andere betalen slaat nergens op, als je de fokstok van ver gaat halen kies je er zelf voor, en als je geen geld voor benzine hebt moet je um ook niet halen, klaar over uit.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:19 schreef harrie1 het volgende:
[..]
nee![]()
maar boetes moet je zelf maar betalen
wie gaat er nou boetes betalen voor een ander?
anders ga ik ook de stok halen met 265 km/h
en mogen jullie betalen![]()
de sms levert niets op
niemand verdiend er aan dacht ik![]()
alleen is het zonde om er geld te gaan uitgeven voor een fokstok.nl of zoiets
geef dat dan aan een goed doel of zoiets en zet dat op de stok ofzo?
het gaat erom
ik wil niet dat mensen geld gaan verdienen aan de fokstok
want dan is het per direckt einde
wat schuift het?quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:20 schreef Limprint het volgende:
wanneer komt die in Landgraaf??![]()
maar dat heb ik nietquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:24 schreef quattro het volgende:
[..]
ja... je moet er wat voor overhebben![]()
En nu nog even via www.terradesk.nl kijken of mijn vermoeden klopt...quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:23 schreef DJKoster het volgende:
Topografische kaarten zijn ook erg handig, er wordt aangegeven of er bomen langs een weg staan
* DJKoster heeft een topografische atlas thuis liggen en heeft al een vermoeden waar dat ding ligt..
legendarisch stukje gras van het pinkpopterreinquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:26 schreef harrie1 het volgende:
[..]
wat schuift het?![]()
jij wilt geen eeuwige roem?quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:26 schreef Limprint het volgende:
[..]
maar dat heb ik niet
en als je het vind, niet verraden, laat ze maar lekker zoeken, heb ik ook moeten doenquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:28 schreef DJKoster het volgende:
[..]
En nu nog even via www.terradesk.nl kijken of mijn vermoeden klopt...
Mee eens.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:24 schreef Klonk het volgende:
mooi gezegd, een beetje benzine of boetes voor andere betalen slaat nergens op, als je de fokstok van ver gaat halen kies je er zelf voor, en als je geen geld voor benzine hebt moet je um ook niet halen, klaar over uit.
Ja maar dan ligt de stok voor de mensen in het zuiden / limburg weer ver weg. De stok zal altijd ver weg blijven voor de Fokkers onder ons.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:39 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik vond Vlaardingen al ver weg, dus ik denk veel verder weg kan niet meer. Leggen ze die stok in Reuver, dat is nog verder weg. Breng die stok eens naar het noorden!
* eens isquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:42 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja maar dan ligt de stok voor de mensen in het zuiden / limburg weer ver weg. De stok zal altijd ver weg blijven voor de Fokkers onder ons.
Begin dat geblaat van breng die stok hier of daarheen helemaal gek te worden![]()
Sinds wanneer mag je niet parkeren in de berm??? Volgens mij mag dat toch gewoon? Tenzij er natuurlijk een echt parkeerverbod is, maar dat is daar niet..quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:04 schreef kasper het volgende:
[afbeelding]
volgens mij stond hij hinderlijk/deels op de wegquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:53 schreef clowntje het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je niet parkeren in de berm??? Volgens mij mag dat toch gewoon? Tenzij er natuurlijk een echt parkeerverbod is, maar dat is daar niet..
Ik denk dat ie hier ligt:quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
en als je het vind, niet verraden, laat ze maar lekker zoeken, heb ik ook moeten doen![]()
alles voor de fok!stok...quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:55 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
volgens mij stond hij hinderlijk/deels op de weg
werkt gmail goed ?quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:57 schreef clowntje het volgende:
Gevaarlijke plek zou misschien kunnen, maar je mag buiten de bebouwde kom gewoon in de berm parkeren. Volgens mij mag het zelfs op de weg als het geen voorrangsweg is.
hehehe, ik herken het zelfs niet, kun je het grote plaatje ff mailen naar:quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:55 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik denk dat ie hier ligt:
[afbeelding]
Dit plaatje is zo klein dat het niemand op weg helpt![]()
Op het eerste gezicht wel.. maar ik heb nog niet echt tijd gehad het uit te proberen. Die andere request heb ik trouwens niet nodig... Dus ik weet niet of jij nog iemand weet naar wie ik die door kan sturen??quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:58 schreef Jump het volgende:
werkt gmail goed ?
nee hoor, ga je gang dan zijn er drie onderwegquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:04 schreef clowntje het volgende:
Ik herken die plek in Reuver trouwens wel... is het heel erg suf om opnieuw die stok-die-eigenlijk-een-balk-is te gaan halen en alsnog in het dorpje te leggen dat ik eigenlijk voor vanochtend op het oog had??
stuur maar door naar gelijk wie. ik heb genoeg invites uitgedeeldquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:01 schreef clowntje het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht wel.. maar ik heb nog niet echt tijd gehad het uit te proberen. Die andere request heb ik trouwens niet nodig... Dus ik weet niet of jij nog iemand weet naar wie ik die door kan sturen??
Mail verzonden...quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
hehehe, ik herken het zelfs niet, kun je het grote plaatje ff mailen naar:
Klonk_00 -apestaartje- yahoo.com
klonk_nulnul dus![]()
hij is fijnquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:07 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Mail verzonden...
Mooi zo, helaas kan ik hem dus niet ophalen..quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
jeps, iets groter en ik herken het ook, goed uitgezocht
Wilde quattro er niet 1 hebben?quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:06 schreef Jump het volgende:
[..]
stuur maar door naar gelijk wie. ik heb genoeg invites uitgedeeld
dank je.... maar ik heb al ...quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:12 schreef misterDre het volgende:
[..]
Wilde quattro er niet 1 hebben?
Meld jezelf ff aan in het Gmail topic in Dig.quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:13 schreef koning_leeuw het volgende:
ik wil er wel een hebben quattro heeft er al een
het is nog niet helemaal duidelijk 2 users (Yggy en the1andonly) leken op reuver aan te gaan en ik weet niet hoe serieus clowntje was, maar anders is die er ook op af, even afwachten dus.quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:27 schreef Renesite het volgende:
Istie nog niet uit reuver?![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:05 schreef koning_leeuw het volgende:
Jup doe hem maar naar het noorden, het land rond zal de stok
Hopelijk een uur in noordelijke richtingquote:Op maandag 30 augustus 2004 16:29 schreef Klonk het volgende:
bijna een uur
tsss wat een vriendin joh..quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:44 schreef Rossdale het volgende:
Duurt lang.. misschien istie er 1 gaan kopenOf is hij opgesloten door zijn vriendin
ikke wel, maar wie weet ben ik de enigequote:Op maandag 30 augustus 2004 16:39 schreef misterDre het volgende:
Hebben ze in Limboland digitale camera's ???![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:50 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Hopelijk een uur in noordelijke richting![]()
Dat valt zeker niet mee!. je wil niet weten hoe onoverzichtelijk zoiets is als je alles terug lezen moetquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:27 schreef Renesite het volgende:
Dat bijlezen viel niet mee he?
Oja, das waar ookquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:00 schreef harrie1 het volgende:
nog 3 uurtjes en we komen in fokradio
mij benieuwen wat ze er van maken
Ben benieuwd welke namen ze allemaal noemen gaanquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:29 schreef kree het volgende:
[..]
Oja, das waar ook
Helaas kan ik niet live luisteren, dus moet ik morgen maar even met de opgenomen versie doen.
Nee hoor is geen probleem, iedereen mag hem hotlinken.quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:34 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
kree ik heb jou kaartje trouwens ook op mijn weblog staan! Als je dat liever niet hebt moet je het zeggen! Klik op mijn huisje als je wilt zien
Dat kan alleen als je in het noorden woont.quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:47 schreef Ayaxola het volgende:
Hoe kun je Fok!-radio beluisteren?
Is dat echt zo? Ik woon in Amersfoort dus ik kan het niet beluisteren?quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je in het noorden woont.
Nee hij ligt er nog en volgens mij is er nog niemand op weg.quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:49 schreef quattro het volgende:
is de Fok!stok alweer on the move...![]()
Nee joh das weer zo'n gekke Sgopper die ja dat wijs wil makenquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:51 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Ik woon in Amersfoort dus ik kan het niet beluisteren?
Jawel hoor. Iedereen die internet heeft kan het horen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:51 schreef Ayaxola het volgende:
quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:53 schreef kree het volgende:
Nee joh das weer zo'n gekke Sgopper die ja dat wijs wil maken![]()
nee joh, het is internetradio. In het frontpage-bericht over FOK!radio staat altijd wel een link.quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:51 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ow ok, dus gewoon over internet.quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:53 schreef kree het volgende:
[..]
Nee joh das weer zo'n gekke Sgopper die ja dat wijs wil maken![]()
Je kunt overal de stream beluisteren met winamp of windows media player
Mijn dank is groot!!!quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:45 schreef mazaru het volgende:
Troostknuffeltje voor TETSU
[afbeelding]
YggY heeft hem nu toch?quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:52 schreef kree het volgende:
[..]
Nee hij ligt er nog en volgens mij is er nog niemand op weg.
ik ook sinds vandaag weer hoor,quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:54 schreef Ayaxola het volgende:
Owja, hoeft er trouwens van jullie niemand naar school of studeren of naar het werk?
Als ik er overdag niet ben zijn er zo weer 6 pagina's bij. Dan zit ik gewoon de fucking hele dag op school
Ja, harrie leest mee hè, dus we doen het in een geheim subforum.quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:57 schreef kree het volgende:
btw APK dat sgop forumpje van jullie is wel een beetje dood, ik dacht net, laat ik eens even sgop checken of ze het daar nog over de stok hebben gehad.
maar er stonden maar 3 reacties ofzo bij.
neuh ze kunnen alleen leuk ouwehoeren! Moet je humor voor hebben om dat te snappen!quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:57 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ow ok, dus gewoon over internet.
Misschien begint mij vermoeden toch een beetje waar te worden dat die sgoppers niet helemaal sporen
Jump, zal ik in de OP bij prijzen ook zetten dat ze een gratis Gmail invite krijgen als ze de stok vinden?quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:09 schreef Jump het volgende:
nog een mail verzonden
YggY schijnt hem te hebben, maar we hebben sinds half 4 na de melding niets meer van hem gehoord, ik ga dadelijk eens kijken of ie echt weg is.quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:52 schreef kree het volgende:
[..]
Nee hij ligt er nog en volgens mij is er nog niemand op weg.
Heb er nog wel 5quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:27 schreef kree het volgende:
[..]
Jump, zal ik in de OP bij prijzen ook zetten dat ze een gratis Gmail invite krijgen als ze de stok vinden?
of zijn ze al op
ok zet ik die er bij (komt in de volgende OP dan)quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:35 schreef Tardis het volgende:
[..]
Heb er nog wel 5
maar dan wel sponsored by SGOP![]()
Zeker weer zo'n flauw grapje.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:35 schreef Tardis het volgende:
Heb er nog wel 5
maar dan wel sponsored by SGOP![]()
ik heb er geen meer dus ik kan er ook geen uitdelen aan diegene die de stok vindquote:Op maandag 30 augustus 2004 18:27 schreef kree het volgende:
[..]
Jump, zal ik in de OP bij prijzen ook zetten dat ze een gratis Gmail invite krijgen als ze de stok vinden?
of zijn ze al op
quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:42 schreef APK het volgende:
[..]
Zeker weer zo'n flauw grapje.![]()
o o daar begint het al!quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:55 schreef Tardis het volgende:
foutje, het zijn er niet 5 die ik nog overheb, maar 4
Zo komt ie erin:quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:55 schreef Tardis het volgende:
foutje, het zijn er niet 5 die ik nog overheb, maar 4
quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:56 schreef kree het volgende:
[..]
Zo komt ie erin:Een gmail invite als je de stok hebt gevonden. (totdat ze op zijn) [Tardis van Sgop.nl]
Kratje bier is ook goedquote:Op maandag 30 augustus 2004 18:51 schreef Jump het volgende:
[..]
ik heb er geen meer dus ik kan er ook geen uitdelen aan diegene die de stok vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |