Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:53 schreef Johan_de_With het volgende:
He, op de voorpagina was je nog tvlxd.
Ach, waarom? Nu moet ik erkennen dat ik het nooit kijk en dus niet geheel weet of het gepast is, maar... ofzo... Nu ben ik m'n zin weer kwijt.quote:Overigens vind ik het wel buitengewoon goedkoop om een dergelijk filmpje in Zomergasten te vertonen.
Zie ik hier een grammatica fout van sjun?quote:Op zondag 29 augustus 2004 06:15 schreef sjun het volgende:
Hoe zit het dan met de verschillende hondenrassen? Ik bij deze diersoort kan er buiten de rasspecifieke deur worden voortgeplant.
De verschillen tussen twee kaukasische mensen en de verschillen tussen twee negroïde mensen zijn kleiner dan het verschil tussen een kaukasische mens en negroïde mens, in evolutionair opzicht hebben zij zich verschillend ontwikkeld. Over de ‘genetische volkeren’ kwam ik net een ‘leuk’ kaartje tegen:quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:08 schreef Sidekick het volgende:
De vruchtbaarheid is niet een criterium voor een ras.
Mensen zijn wel in te delen in groepen die als rassen bekend staan, maar verschillen tussen twee willekeurige mensen binnen zo'n 'ras' zijn niet kleiner dan twee willekeurige mensen uit verschillende 'rassen'.
(…)
Pardon, dat was tvdleur.quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist?
[..]
Ach, waarom? Nu moet ik erkennen dat ik het nooit kijk en dus niet geheel weet of het gepast is, maar... ofzo... Nu ben ik m'n zin weer kwijt.
In ieder geval, hij en zij willen aandacht en zo bereiken zij het kennelijk. De vraag is inderdaad of dit programma wel geschikt is. Ik geloof dat het een literair programma is, of zoiets.
Woei, toch maar even civven. Uiteraard kan zulks gelijktijdig.
typisch, alle gasten kiezen iemand die zij bewonderen of datgene dat ze interesseert, maar bij Ayaan Hirsi Ali, gaat het alleen over Ayaan Hirsi Aliquote:Op zondag 29 augustus 2004 13:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Pardon, dat was tvdleur.
Zomergasten is, volgens de website:
VPRO's Zomergasten is het avondvullend live interviewprogramma waarin bekende Nederlanders in de gelegenheid worden gesteld om hun favoriete televisieavond samen te stellen.
Aan de hand van de door henzelf gekozen beeldfragmenten wordt de gast drie uur lang geinterviewd door Joost Zwagerman.
''Door henzelf gekozen beeldfragmenten'' betekent in de regel dat zij bepaalde passages uit andermans werk vertonen en becommentarieren.
Bekijk de keuze van de andere Zomergasten eens:
http://www.vpro.nl/programma/zomergasten/
Globalisering in zijn perverste vorm.quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:00 schreef Monidique het volgende:
Jemig, ik viel vanochtend zowat uit mijn bed. Men heeft dan journalisten, Franse, ontvoerd in Irak om te protesteren tegen het hoofddoekjesverbod in Frankrijk. Allicht vind ik de ontvoeringen en executies, etc., sowieso al verachtelijk, maar ik kan het begrijpen als het gaat om het land, of de regio, zelf, maar dit is toch echt waanzin. Ik vrees voor hun levens, want aan die beelden te zien, is het wel een serieuze beweging. Ze hebben ook die Italiaan gedood.
Het is wel een soortement mooi gebeuren en hiermee bedoel ik dus niet mee dat ik het mooi vind dat zij ontvoerd zijn. Het laat echter zien hoe gemondialiseerd de terreurbewegingen zijn en hoe gemondialiseerd de internationale kwesties worden. Een teken dat de wereld verenigt, me dunkt, op een bepaalde manier.
Waar is de link tussen bizarre moorden die begaan worden door terroristen en globalisering?quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:12 schreef George-Butters het volgende:
Globalisering in zijn perverste vorm.
Het verband met het 'hoofddoekjesverbod' in Frankrijk, het gebruik van internet, mondiaal opererende financiële netwerken, immitatie-technieken, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Waar is de link tussen bizarre moorden die begaan worden door terroristen en globalisering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
R.I.P. Ome Berlusquote:Berlusconi naar ziekenhuis na trap Blair
LONDEN - De Britse premier Blair heeft zijn Italiaanse ambtgenoot Berlusconi bij een potje voetbal zo hard geschopt dat deze naar het ziekenhuis moest. Daar bleek dat de meniscus van zijn linkerknie beschadigd was. Een ingreep was niet nodig.
Berlusconi had Blair tijdens diens recente logeerpartij in zijn villa op Sardinië voorgesteld een potje te voetballen met teams van medewerkers, meldden Britse media zondag. Nog dagen daarna strompelde Berlusconi, meldden Italiaanse journalisten.
Ik heb geen zin om off-topic te reageren, dus doe ik het hier maar:quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:43 schreef Speth het volgende:
Fransen ontvoerd om hoofddoekverbod
En weer een reden tot steun voor Hirsi Ali en Wilders...
Man neergestoken na aanspreken vandaal
"iedereen is gelijk, en moet een tweede kans hebben!"
Moslimgroep claimt aanslag vliegtuigen
"Nederlandse politici zaaien haat! De Islam is helemaal niet gewelddadig"
Neuh...
Edit: en op dezelfde dag weer een nieuwspost:
Marokkaanse hangjongeren terroriseren gezin
Dat er nog PvdA stemmers bestaan...
Ik ga de master Technische Planologie doen aan de RUG. Dit kan in twee jaar, een instromersjaar en een jaar voor de master.quote:
Zeg her_tog, wat ga jij nu eigenlijk studeren voor opleiding volgen?
Jij hebt goed geslapen vanacht of niet?quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:15 schreef Monidique het volgende:
Rusland, dat wordt me toch ook wel wat, over een aantal jaren. Het is op het moment al een dictatuur-in-wording en over een tijdje is het dus gewoon een dictatuur. Niets liberalisme, nee, de conservatieve groepen in Rusland hebben mooi gebruik gemaakt van het gevoel van onbehagen onder de bevolking, het soortement anti-westerse en de oorlog in de Kaukasus, om de minieme hervormingen van de jaren negentig teniet te doen en zo een waardige opvolger van de USSR te creëren.
Het consistente karakter van Ruslands politiek is overigens wel opmerkelijk. Er zit weinig verschil tussen het tsarenrijk, het communistisch regime en de dictatuur, die zich nu al steeds meer ontluikt. Ze zijn allemaal afhankelijk van een wrede geheime dienst, hebben problemen met minderheden en proberen altijd een anders-westerse, doch westers ogende, mogendheid te worden of te blijven.
Hoe was je KEIweek?quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:49 schreef du_ke het volgende:.
[@Johan_de_With]
[..]
Ik ga de master Technische Planologie doen aan de RUG. Dit kan in twee jaar, een instromersjaar en een jaar voor de master.
Ach, hoezo?quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:36 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Jij hebt goed geslapen vanacht of niet?
Keiweek was leukquote:Op zondag 29 augustus 2004 16:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hoe was je KEIweek?
En heb je al een kamer gevonden?
Triest.quote:Op zondag 29 augustus 2004 16:37 schreef pberends het volgende:
Hopelijk doen ze het:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met dank aan retecool
Tja weer moslimbashen in het kwadraatquote:Op zondag 29 augustus 2004 17:28 schreef RichardQuest het volgende:
Weinig origineel, die Retecool dinges.
Blijf het maar ontkennen ja!quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:59 schreef Tuana het volgende:
jaja... altijd weer die moslims he...
Ontkennen? Ik ontken niks... alleen constant één onderwerp hier; moslims. Verzin eens iets leukers!quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Blijf het maar ontkennen ja!![]()
Oh, TUANA!
Ja, snel overschakelen op een ander onderwerp als (s)links het te moeilijk word.quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:07 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ontkennen? Ik ontken niks... alleen constant één onderwerp hier; moslims. Verzin eens iets leukers!
Je wil een discussie? Oké... waar wil je het over hebben?quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, snel overschakelen op een ander onderwerp als (s)links het te moeilijk word.
Te breed onderwerp, je moet met specifieke zaken komenquote:Op zondag 29 augustus 2004 18:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Moslims!
Kan je uitleggen wat de "dooie boerenverzekering" dan ongeveer is?quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:14 schreef Ryan3 het volgende:
Iemand bekend met de zogenaamde "dooie boerenverzekering" in de VS? En wat de Engelse term ervoor is? Niet "dead farmers insurance" volgens mij...
Waarom? Interesse in het Turks?quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg A, Tuana:
Is het moeilijk om Turks te leren?
Nu ja, in de Ottomaanse Expansie.quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:19 schreef Tuana het volgende:
[..]
Waarom? Interesse in het Turks?
Bij Turkse Taal & Cultuur wordt er wel het een en ander gegeven hierover. Heb het rooster voor dit jaar nog wel, studiegids niet. Moet ik het je toemailen?quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nu ja, in de Ottomaanse Expansie.
Satire?quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:17 schreef Johan_de_With het volgende:
De satire wordt zo langzamerhand net zo slap als de werkelijkheid.
Volgens mij kan dat ook wel. Ze worden hier in Nederland gestempeld.quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:07 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ontkennen? Ik ontken niks... alleen constant één onderwerp hier; moslims. Verzin eens iets leukers!
Hoi RQ
du_ke: weet je of dat ook voor het buitenland zo is
Graag. Hoe groot is het?quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:22 schreef Tuana het volgende:
[..]
Bij Turkse Taal & Cultuur wordt er wel het een en ander gegeven hierover. Heb het rooster voor dit jaar nog wel, studiegids niet. Moet ik het je toemailen?
Of hoe je het ook noemen wil.quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Satire?
Ik ga even voor je kijken.quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Graag. Hoe groot is het?
Dank je welquote:Op zondag 29 augustus 2004 18:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat ook wel. Ze worden hier in Nederland gestempeld.
Overigens is het moslimgelul gehalte hier in de SC wel wat minder geworden gelukkig geloof ik.
Van de verkoper van de Straatkrant?quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:27 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ga een cursus Russisch volgen
Njet, gewoon een extra module voor de gein.quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Van de verkoper van de Straatkrant?
Waarom meld je het dan?quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:36 schreef Monidique het volgende:
Ja, pberends, je loopt het civ-topic wel weer lekker te vervuilen met je gewoonlijke onzin.
Hoe lang heb je dan lessen Duits en Frans gevolgd?quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:43 schreef Monidique het volgende:
Ik wil Ivriet kunnen spreken. En Duits en Frans. En Arabisch, natuurlijk.
Officiëel? Duits tweeëneenhalf jaar, Frans een jaar langer. Maar goed, ik deed er nooit wat voor.quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe lang heb je dan lessen Duits en Frans gevolgd?
Kamervragen, zeg ik je.quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:52 schreef Ype het volgende:
Wat leuk, Achmea's Nederpoort heeft een minaret en een kerktoren naast elkander staan.
Het is rood en het vliegt door de tweede kamer?quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kamervragen, zeg ik je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:00 schreef Ype het volgende:
[..]
Het is rood en het vliegt door de tweede kamer?Ik zie het verband niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ghahahagahha, whehehe
quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:00 schreef Ype het volgende:
[..]
Het is rood en het vliegt door de tweede kamer?Dit was grappig bedoeld neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will permit no man to narrow and degrade my soul by making me hate him ...
"I never did give anybody hell. I just told them the truth and they thought it was hell." - Harry Truman
Mijn gemiddelde leeftijd is 20.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:04 schreef Tuana het volgende:
Soms vraag ik me af wat de gemiddelde leeftijd van de users op POL is...
Tsja, volgens mij begin ik oud te worden... snap sommige vormen van "humor" niet.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
.
Daarom kuste ik je ook. Bedankt.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:06 schreef Tuana het volgende:
[..]
Tsja, volgens mij begin ik oud te worden... snap sommige vormen van "humor" niet.
heb je zojuist mail gestuurd
Heb je last van je periode ofzo?quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:03 schreef Tuana het volgende:
[..]
Dit was grappig bedoeld neem ik aan?
Follow the Hitler Leader.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:13 schreef schatje het volgende:
Zeg, in welk progamma was Abou Jahjah gisteren nou te gast??
Follow the leader.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:13 schreef schatje het volgende:
Zeg, in welk progamma was Abou Jahjah gisteren nou te gast??
Ik het helemaal opzoeken.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Follow the Hitler Leader.
Nee. Ik heb wel nog net geprofiteerd van de PC-Prive regeling.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:22 schreef Ype het volgende:
Jij uitkering heb?
Ik heb de mijne meer dan twee jaar geleden tweedehands gekocht met een beeldscherm en printer van meer dan vier jaar oud en het werkt nog prima.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel nog net geprofiteerd van de PC-Prive regeling.
quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:25 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik heb de mijne meer dan twee jaar geleden tweedehands gekocht met een beeldscherm en printer van meer dan vier jaar oud en het werkt nog prima.
Hij kan zelfs de nieuwste spellen nog aan.
Ik heb hier Doom3 nog wel liggen. Dat draait bij mij echt minder...quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:25 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik heb de mijne meer dan twee jaar geleden tweedehands gekocht met een beeldscherm en printer van meer dan vier jaar oud en het werkt nog prima.
Hij kan zelfs de nieuwste spellen nog aan.
"spellen aankunnen" is niet zo relevant. Meer of de spellen redelijk soepel en lekker draaien.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:34 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb hier Doom3 nog wel liggen. Dat draait bij mij echt minder...
Hirsi Ali Somaliequote:Op zondag 29 augustus 2004 21:12 schreef Meki het volgende:
Hirsi Ali Somalie Komt zometeen op tv voor aandacht
Ja DrWolffenstein Smurf.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hirsi Ali Somalie
Dank je, Meki Marokkaan.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:12 schreef Meki het volgende:
Hirsi Ali Somalie Komt zometeen op tv voor aandacht
Iedereen is hiermee aan het spelen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:10 schreef du_ke het volgende:
Rustig hier vanavond.
Dinsdag op de bus.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
Hoi
Synagoge?quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:09 schreef Johan_de_With het volgende:
klowjow; wat was er nu een Jodenkerk?
lol, ik merk net zelf dat hij verwijderd is... er stond.. "het is hier een Jodenkerk" gewoon een Nederlands gezegde voor zover mij bekend.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:09 schreef Johan_de_With het volgende:
klowjow; wat was er nu een Jodenkerk?
Ja, díe nog wel.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Het lijkt wel of Ayaan tieten heeft.
Je beweert dat we te weinig gedronken hebben?quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:39 schreef Harry_Sack het volgende:
hoe weinig hersencellen zijn hier vandaag weer verprutst? *zucht*
Let op je woorden. Anders breekt het weer op. Zoals afgelopen dinsdag.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:44 schreef Monidique het volgende:
Ik heb een fles wijn, dat zit wel goed.
quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Putting the ''Trick'' in ''Trick or Treat.''
Even denken, wat was dat?quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Let op je woorden. Anders breekt het weer op. Zoals afgelopen dinsdag..
Wijf, zeik niet, of het nog niet erg genoeg is dat hij een wijvendrank zuipt.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Let op je woorden. Anders breekt het weer op. Zoals afgelopen dinsdag..
Heel goed, ga maar weer zitten..quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je beweert dat we te weinig gedronken hebben?
Ja meneer, ik zal niet zeikenquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wijf, zeik niet, of het nog niet erg genoeg is dat hij een wijvendrank zuipt.
nou & of dat het een wijvendrank is, een echte man drinkt bier, tenzij het niet anders kanquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:53 schreef Monidique het volgende:
Hm, rode wijn is geen woivedraank.
Haiquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:02 schreef Tuana het volgende:
Hele avond (nou ja, 1 uurtje) Zomergasten gekeken... maar vond er helemaal niks aan. Was het filmpje waar zo'n ophef over gemaakt wordt, wel interessant?
Nou ja, je zag een paar borsten van een dame gehult in een doorzichtige burka die sprak over de mishandelingen van haar vader en familie. Niet écht schokkend, ik weet ook niet of dit wel 18.000 euro waard moet zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:21 schreef Tuana het volgende:
Wolfie: Maar was het wel die 18.000 Euro waard die van Gogh eraan heeft gespendeerd? En is het echt zo "verrassend" dat er beveiliging noodzakelijk is?
Kom op, het eerste stel tieten van je leven moet je toch wel iets waard zijn?quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nou ja, je zag een paar borsten van een dame gehult in een doorzichtige burka die sprak over de mishandelingen van haar vader en familie. Niet écht schokkend, ik weet ook niet of dit wel 18.000 euro waard moet zijn.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Kom op, het eerste stel tieten van je leven moet je toch wel iets waard zijn?
Nou ja, afwachten wat de reacties morgen zullen zijn dan maar he...quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nou ja, je zag een paar borsten van een dame gehult in een doorzichtige burka die sprak over de mishandelingen van haar vader en familie. Niet écht schokkend, ik weet ook niet of dit wel 18.000 euro waard moet zijn.
Partij van de Ambtenarenquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:56 schreef Monidique het volgende:
Oei, oei, oei, wat was die Melkert toch een ramp.
Oh, dan neem ik het terug.quote:Op maandag 30 augustus 2004 01:40 schreef Monidique het volgende:
Ben ik het niet mee eens, Ype.
Ach, er kunnen zo vier fietsen in een auto (qua ruimte).quote:Op maandag 30 augustus 2004 01:44 schreef zakjapannertje het volgende:
het heeft zelfs tot opstoppingen geleid in New York, nou, als ze daar iets niet kennen....
quote:Op maandag 30 augustus 2004 01:38 schreef Ype het volgende:
intellectuele progressieve
Hier heb ik maar een enkel dingetje op te zeggen:quote:Op maandag 30 augustus 2004 01:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dat is inderdaad jammer dat je dat vind Ype. Een vluchtige blik op het journaal vd dag leert ons dat de Iraakse extremisten nog verder afgegleden waren dan men voor mogelijk had gehouden. Daarnaast is het westen zeer lange tijd het toneel geweest van langdurige vrede. Iets wat niet gezegt kan worden van niet nader genoemde werelddelen.
quote:Bij een conflict tussen westers en niet-westers kiest de progressieve intellectueel voor niet-westers.
Je snapt dat progressie opzich aanvaardt mag worden alszijnde iets universeels positiefs he? Anders wordt dit wat moeilijkt. Laten we even uitgaan van het boeddhisme. Het stelt dat elk moment een nieuw moment is. Duh, zou je zeggen. Nou, daarin heb je gelijk. Het leven is dus een stroom van elkaar opvolgende momenten. Het leven gaat -> die kant op, niet terug. Conservatisme is dus nutteloos, gezien je nooit meer <- die kant opkunt. Progressie is wat dat betreft de enige richting. Wat dit betreft ook een heel makkelijk principe, de wereld verandert, en wij veranderen mee. De wereld wordt steeds meer een eenheidsworst, 'so just live with it'. Qua Darwinisme (sue me dat ik de term nu even fout gebruik) kun je zelfs stellen dat de conservatieve achterblijvers uitsterven.quote:Op maandag 30 augustus 2004 01:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Precies wat ik bedoelde ja.quote:Op maandag 30 augustus 2004 01:55 schreef PJORourke het volgende:
En weer is de tweede wet van Croughs van toepassing.
[..]
Wat vind je dan van progressieve behoudzucht? Dat is ook een vorm van conservatisme.quote:Op maandag 30 augustus 2004 01:58 schreef Ype het volgende:
Je snapt dat progressie opzich aanvaardt mag worden alszijnde iets universeels positiefs he? Anders wordt dit wat moeilijkt. Laten we even uitgaan van het boeddhisme. Het stelt dat elk moment een nieuw moment is. Duh, zou je zeggen. Nou, daarin heb je gelijk. Het leven is dus een stroom van elkaar opvolgende momenten. Het leven gaat -> die kant op, niet terug. Conservatisme is dus nutteloos, gezien je nooit meer <- die kant opkunt. Progressie is wat dat betreft de enige richting. Wat dit betreft ook een heel makkelijk principe, de wereld verandert, en wij veranderen mee. De wereld wordt steeds meer een eenheidsworst, 'so just live with it'. Qua Darwinisme (sue me dat ik de term nu even fout gebruik) kun je zelfs stellen dat de conservatieve achterblijvers uitsterven.
Noem eens een betere.quote:Op maandag 30 augustus 2004 02:00 schreef Ype het volgende:
Precies wat ik bedoelde ja.
Die achterlijke westerse 'ik-ben-westers-dus-ik-acht-mijzelf-beter'-beschaving.
Je snapt wel wat ik bedoel hopelijk?
Fouter kun je die term inderdaad niet gebruiken. Politiek heeft immers niets met overlevingsdrang te maken. Jij geeft daarom ook de foute lading aan het woord progressief. Immers ook "progressieve" wetgeving kan conservatief werken. Ik stel voor dat je een ander woord invult voor "Darwinisme". Dit lijkt nergens op. Ik had beter van je verwacht.quote:Op maandag 30 augustus 2004 01:58 schreef Ype het volgende:
Qua Darwinisme (sue me dat ik de term nu even fout gebruik) kun je zelfs stellen dat de conservatieve achterblijvers uitsterven.
Vind ik niet. Hoewel het, net als andere ideologiën, als dit er dus een is, inderdaad een anti-westers karakter kán hebben, vind ik anti-westers per definitie eigenlijk al verwerpelijk. Noem het dan kritisch-westers, of iets dergelijks.quote:Op maandag 30 augustus 2004 01:38 schreef Ype het volgende:
In wiens sig las ik ook alweer dat progressief intellect leidt tot anti-Westernisme?
Opzich vond ik het wel een mooie uitspraak en kan ik me er in inleven.
Ik vind niet dat wij net zoveel domheid bezitten. het Westen is economisch en technologisch sowieso al superieur aan andere culturen, wat deze ook mgoen zijn, en moreel gezien vind ik het Westen eigenlijk wel superieur. De liberale democratie is een fijn goed, dat vrijwel slechts te vinden is in het Westen. De wetten en regels houden rekening met slachtoffer en dader, alsmede dus hun geschiedenis, en met name bewijslast, iets wat, me dunkt, tpyisch iets verlichts is, is in het Westen zeer zeker superieur aan, in ieder geval, andere landen.quote:Niet dat ik het er volledig mee eens ben, maar als intellectuele progressieve ben ik het er inmiddels wel met mezelf mee eens dat het 'verlichte westen' net zoveel domheid bezit (zoniet meer) dan de wereld om ons heen
Wat bedoel je?quote:(al schijn die steeds vager te worden, we lijken de VS verdorie wel).
Progressieve behoudzucht is als een regenwolk die blijft hangen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 02:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat vind je dan van progressieve behoudzucht? Dat is ook een vorm van conservatisme.
Politiek is niet het enige vlak waarop mensen conservatief zijn. Of progressief. En het heeft inderdaad weinig met overlevingsdrang te maken ja.quote:Op maandag 30 augustus 2004 02:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Fouter kun je die term inderdaad niet gebruiken. Politiek heeft immers niets met overlevingsdrang te maken. Jij geeft daarom ook de foute lading aan het woord progressief. Immers ook "progressieve" wetgeving kan conservatief werken. Ik stel voor dat je een ander woord invult voor "Darwinisme". Dit lijkt nergens op. Ik had beter van je verwacht.
In mijn geval doelde ik voornamelijk op het superioriteitsgevoel waarop het anti-stukje sloeg.quote:Op maandag 30 augustus 2004 02:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vind ik niet. Hoewel het, net als andere ideologiën, als dit er dus een is, inderdaad een anti-westers karakter kán hebben, vind ik anti-westers per definitie eigenlijk al verwerpelijk. Noem het dan kritisch-westers, of iets dergelijks.
Nogmaals dat superioriteitsgevoel dat daar schijnbaar bijhoort.quote:[..]
Ik vind niet dat wij net zoveel domheid bezitten. het Westen is economisch en technologisch sowieso al superieur aan andere culturen, wat deze ook mgoen zijn, en moreel gezien vind ik het Westen eigenlijk wel superieur. De liberale democratie is een fijn goed, dat vrijwel slechts te vinden is in het Westen. De wetten en regels houden rekening met slachtoffer en dader, alsmede dus hun geschiedenis, en met name bewijslast, iets wat, me dunkt, tpyisch iets verlichts is, is in het Westen zeer zeker superieur aan, in ieder geval, andere landen.
Wat echer wel zo is, is dat mensen altijd mensen zullen blijven en dan maakt het niet uit waar je woont. Ik moet er wel op wijzen dat ik je opmerking "zoniet meer" graag uitgelegd zie. Immers, het lijkt te impliceren dat het Westen nog erger is dan andere (zoals eigenlijk?) culturen en dan wil ik wel weten waarom.
Weet ik eigenlijk niet.quote:[..]
Wat bedoel je?
Dat chagerijnige is wel erg opvallend inderdaad. Kom je net terug vanuit Spanje in een regenachtig land en zie je allemaal van die chagerijnige koppen. Niet iets waar je vrolijk van wordt inderdaad.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:20 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens mij worden Nederlanders en hun karakter gevormd door het weer. Laatst kwamen er weer een aantal Marokkaanse rechtenstudenten bij me aan tafel schuiven. Wat bleek, ze missen Marokko nu al, dat terwijl de meesten net een aantal weken terug zijn. Wat ze me vertelden? Het is daar allemaal veel relaxter, men zit daar niet zo op elkaar te fitten als hier. Een klein voorbeeldje, moet je eens proberen hier 1 milliseconden je claxon aan te raken. Je krijgt en masse middelvingers naar je uitgestoken. Sterker nog, mensen stappen zelfs uit de auto om nog wat dreigende taal te uitten. In Marokko claxoneert er op elk moment wel een auto, nooit geschreeuw nooit een middelvinger, nooit gescheld. Het zal wel aan het weer liggen, dat hier zo somber is, en daar zo zonnig en vrolijk.
Inderdaad.. huiliequote:Op maandag 30 augustus 2004 10:26 schreef Ype het volgende:
Ali B.: Ik ben Marokkaan en ik ben rapper, ik ben twee keer de lul.
Zwaktebod.
Mutant 01: Ik ben Marokkaan en ik heb een lul.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:26 schreef Ype het volgende:
Zwaktebod.
Waar zat hij nu weer te janken?quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:26 schreef Ype het volgende:
Zwaktebod.
Normaal vind ik hem wel geinig, maar dit is wel een hele erge huilieopmerking.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar zat hij nu weer te janken?
(Ik ben je zat.)
Bedoelde hij het niet meer als grapje?quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:34 schreef Ype het volgende:
[..]
Normaal vind ik hem wel geinig, maar dit is wel een hele erge huilieopmerking.
Dit was bij een of andere discussie op MTV met Theo van Gogh en Hirsi Ali enzo.
Dat mag ik wel hopen voor je ja.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mutant 01: Ik ben Marokkaan en ik heb een lul.
Zoals alles wat hij zegt?quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:35 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Bedoelde hij het niet meer als grapje?
Als je het publiek zag vermoed ik toch dat die de mogelijke hilariteit, danwel sarcasme, danwel cynisme niet zou kunnen opmerken.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:35 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Bedoelde hij het niet meer als grapje?
Zo kwam het op mij iig wel overquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:37 schreef Ype het volgende:
[..]
Als je het publiek zag vermoed ik toch dat die de mogelijke hilariteit, danwel sarcasme, danwel cynisme niet zou kunnen opmerken.
Het valt voor ze te hopen dat het laatste het geval is.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:37 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hebben Marokkanen Neger lullen of meer Europese lullen?
quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:37 schreef George-Butters het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Althans, dat schijnt onafhankelijk Amerikaans onderzoek hebben aangetoond.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:38 schreef Ype het volgende:
[..]Dat bedoelde ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Althans, dat schijnt onafhankelijk Amerikaans onderzoek hebben aangetoond.
De vraag is natuurlijk of dat onderzoek betrouwbaar is. Hebben ze ook in de gevangenissen gekeken?
Marokkaanse lullen zijn even dik als die van een Neger, en even lang als die van een Europeaan!quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:37 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ten Napel noemde ze gisteren ''Koreaantjes.'' Opeens, uit het niets, zo vier of vijf keer achter elkaar.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:40 schreef Ype het volgende:
Noord-Koreanen zijn cool, ze kunnen allemaal leuke figuurtjes maken.
Het zal iig door blanken zijn gedaan die al een bepaalde uitkomst liever zagen dan een andere vermoedelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik.
De vraag is natuurlijk of dat onderzoek betrouwbaar is. Hebben ze ook in de gevangenissen gekeken?
Ik zal het tegen het groepje hangjongeren hier op de hoek zeggen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Marokkaanse lullen zijn even dik als die van een Neger, en even lang als die van een Europeaan!
quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:41 schreef Ype het volgende:
[..]
Het zal iig door blanken zijn gedaan die al een bepaalde uitkomst liever zagen dan een andere vermoedelijk.
Barbaar/berber.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:42 schreef Mutant01 het volgende:
Damn, ik heb een originele ondertitel nu zeg!
Logisch, die danspasjes zijn niet te onderschatten.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ten Napel noemde ze gisteren ''Koreaantjes.'' Opeens, uit het niets, zo vier of vijf keer achter elkaar.
Of hockeymeisjes, of turnsters, of gymnasten.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Die Deense handbalsters waren trouwens best leuk..
quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:42 schreef Mutant01 het volgende:
Damn, ik heb een originele ondertitel nu zeg!
Maar niet beter dan de Nederlandse.quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:45 schreef Ype het volgende:
[..]
Of hockeymeisjes
quote:Groei aantal allochtonen fors gedaald
VOORBURG - Het aantal niet-westerse allochtonen in Nederland is vorig jaar aanzienlijk minder hard gegroeid dan in 2002. In 2003 nam het aantal niet-westerse allochtonen met 46.000 personen toe, 19.000 minder dan het jaar ervoor. Ten opzichte van 2000 lag de groei bijna 30.000 lager.
Dat heeft het Centraal Bureau voor de Statistiek maandag gemeld. De bevolking als geheel groeide vorig jaar ook minder dan in 2002: 65.000 tegen 87.000. De toename kwam voor het grootste deel voor rekening van niet-westerse allochtonen. Nederland telde op 1 januari 2004 bijna 16,3 miljoen inwoners, onder wie 1,7 miljoen niet-westerse en 1,4 miljoen westerse allochtonen.
Ik ben hier niet blij mee..quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:51 schreef pberends het volgende:
Welke FA heeft mijn ondertitel verwijderd?
Wat een joden.
Shit, nu duurt het nog langer voor de sharia ingevoerd wordt.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Mij durven ze toch niks te makenquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:01 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik ben hier niet blij mee..
quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:03 schreef Ype het volgende:
[..]
Shit, nu duurt het nog langer voor de sharia ingevoerd wordt.
Ik zal niet rusten voor ik mijn ondertitel terug heb.. fight the powerquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mij durven ze toch niks te maken
In nood drink ik Sangriaquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:54 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
nou & of dat het een wijvendrank is, een echte man drinkt bier, tenzij het niet anders kan![]()
Wil jij sharia??quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:12 schreef Meki het volgende:
[..]
wil jij de sharia
Waarom dan? Ik vraag gewoon in een feedback topic waarom mijn ondertitel verwijderd is... Ik snap het namelijk niet.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:25 schreef Monidique het volgende:
Word je zo niet gebanned, kLowJow?
neeh jij gek zijnquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:21 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Wil jij sharia??
Pas er maar op, ik weet waar jouw huis woont.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:31 schreef Meki het volgende:
[..]
neeh jij gek zijn
jah ik ookquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:33 schreef Ype het volgende:
[..]
Pas er maar op, ik weet waar jouw huis woont.
In Osdorp, vlakbij die Islamitische slagerij en die Islamitische groentenwinkel.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:34 schreef Meki het volgende:
[..]
jah ik ook
op de grond
Zie je wel? Ik mag hem weer gewoon gebruikenquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:25 schreef Monidique het volgende:
Word je zo niet gebanned, kLowJow?
Jahquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:37 schreef Ype het volgende:
[..]
In Osdorp, vlakbij die Islamitische slagerij en die Islamitische groentenwinkel.
bedoel je naast AHquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:37 schreef Ype het volgende:
[..]
In Osdorp, vlakbij die Islamitische slagerij en die Islamitische groentenwinkel.
Daad!quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jah
Jij kilo hash kopen?
Neen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:41 schreef Meki het volgende:
[..]
bedoel je naast AH
neehquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:42 schreef Ype het volgende:
Of is de AH opeens islamitisch?
foutquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:44 schreef Ype het volgende:
Weet je opeens weer waar je huis woont?
Ja, dat snap ik.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:48 schreef Meki het volgende:
[..]
fout
daar woon ik niet![]()
daar loop ik soms
jawel ik weet waar ik woon , ik ben nu zelf thuisquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:49 schreef Ype het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.
Maar waarom jij mij vraag of ik weet waar jouw huis woont?
Alsof je het zelf niet meer weet ofzo.
Zeg, gaan we het nu op mij afschuiven?quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:51 schreef Meki het volgende:
[..]
jawel ik weet waar ik woon , ik ben nu zelf thuis
Maar heb ik dat gevraagd![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:52 schreef Ype het volgende:
[..]
Zeg, gaan we het nu op mij afschuiven?
Sharia is goed, waarom tegen zijn jij?quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:31 schreef Meki het volgende:
[..]
neeh jij gek zijn
Wanneer gaan we theedrinken en waterpijp roken?quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:53 schreef Meki het volgende:
[..]
![]()
Dan kan hij niet meer fokken.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:55 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Sharia is goed, waarom tegen zijn jij?
Nee, anti-zionisme.quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:58 schreef Mutant01 het volgende:
Joden!
(of is dit antisemitisme?)
wanneer het goed uitkomtquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:55 schreef Ype het volgende:
[..]
Wanneer gaan we theedrinken en waterpijp roken?
Jullie moeten allemaal even om mijn advertenties klikkenquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:59 schreef UnderWorld_ het volgende:
Jullie moeten allemaal even op de gok banner drukken bovenaan, je kan gratis spelen
wat wil je wetenquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:04 schreef UnderWorld_ het volgende:
Meki, vertel me over jou!
Wie ben je, wat doe je, alles!!quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:05 schreef Meki het volgende:
[..]
wat wil je weten
Wat je van Israel denkt.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:05 schreef Meki het volgende:
[..]
wat wil je weten
Is er in Marokko vrijheid van godsdienst?quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:06 schreef Mutant01 het volgende:
[afbeelding]
Nee, maar een moskee heeft dan ook niet de vorm van een kerk!quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Is een Moskee dan een Mohammedanenkerk?
Ja, maar waterpijp toch wel?quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:03 schreef Meki het volgende:
[..]
wanneer het goed uitkomt
Maaruh ik rook niet
quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:06 schreef Mutant01 het volgende:
[afbeelding]
Ik haat Sharon , en wie hem steunenquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat je van Israel denkt.
NIEEEEEETTTTTTTT tis een synagoge die de vorm van een kerk heeft!quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:10 schreef Ype het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die Achmeagebeuren met Nederpoort.
Daar staat helemaal geen jodenkerk. Maar wel een christelijke en een moskee. RACISME IS HET!
ik ben Meki ,quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:06 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Wie ben je, wat doe je, alles!!
quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
NIEEEEEETTTTTTTT tis een synagoge die de vorm van een kerk heeft!
Hij is helemaal niet wit.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:15 schreef Meki het volgende:
[afbeelding]
de derde grootste Moskee van de wereld
CASABLANCA
Was dat die voormalige kerk waar de Turken lelijke muurschilderingen hebben geverfd over prachtige gouden (christelijke) afbeeldingen?quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
quote:Republican National Convention Opening in New York
New York
30 Aug 2004, 02:44 UTC
George W. Bush
The Republican National Convention, which will nominate President Bush in hopes of another four-year term in office, opens in New York Monday.
Republicans chose New York, a mostly Democratic Party stronghold to have their convention not long after the September 11, 2001 terrorist attacks on the World Trade Center and the Pentagon. Mr. Bush's decision to launch retaliatory attacks against the al-Qaida terrorist network and its Taleban allies prompted his popularity to soar.
But as tens of thousands of demonstrators took to the streets of this city Sunday to protest Mr. Bush's decision to go to war in Iraq and his stand on other issues, Vice President Dick Cheney, campaigning in New York, reminded Americans why the convention is opening here.
"He is a man of his word, as the Taleban were the first to find out. Under the president's leadership, we drove them from power in Afghanistan and closed down the camps, where terrorists trained to kill Americans," he said.
In an effort to woo independent and undecided voters, the convention will feature many politically-moderate Republicans at the podium. Among the speakers Monday will be Senator John McCain of Arizona and former New York City police commissioner Bernard Kerik, who trained Iraqi police in Baghdad last year.
The Republican Party hopes to underscore broad appeal by allowing a Democrat, Senator Zell Miller of Georgia, to deliver the keynote speech later in the week.
Senator Miller offered a preview of his remarks on Fox News Sunday, praising Mr. Bush. "I think he has a vision for this country, and I think he will lay out that vision on Thursday night. I think he knows where he wants to take this country and I think we have to get behind him and let him lead us to where he wants us to go," he said.
But former President Bill Clinton, who is a New York resident and has an office in this city, says the Republicans' emphasis on moderates at their convention does not reflect what he describes as the ultra conservative views of those who make up the party's base.
He made his comments to congregates at the Riverside Church in the city. "[Their] values are anti-abortion, anti-gay rights, concentration of wealth and power," he said.
President Bush is not to arrive at the convention site until Wednesday, on the eve of his acceptance of his party's nomination.
Prachtig en Christelijkquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:30 schreef sizzler het volgende:
[..]
Was dat die voormalige kerk waar de Turken lelijke muurschilderingen hebben geverfd over prachtige gouden (christelijke) afbeeldingen?
Byzantijnse kunst is inderdaad doorgaans schitterend.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Prachtig en Christelijk![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Amerika is gewoon een misselijk land. Enerzijds afschuw uitspreken over de zoveelste mensenrechtenschendingen, anderzijds wel Saddam en Saudi-Arabië steunen en gevangenen martelen.
Irak was ook weer een act van Amerika. De bezetting van Irak bewerkstelligen omdat Amerika dan wat dubieuze handeltjes kan maken.
Overigens moet Amerika niet zeuren over de Frankrijk, zelf zijn ze in Azië en Zuid-Amerika ook volop bezig met oorlogjes, alleen laten ze daar de plaatselijke guerillagroepen er voor opdraven en die vechten alleen in naam van Amerika als dat Amerika uitkomt.![]()
![]()
Een misselijk kutland is het en dan heb ik het nog niet eens over het misselijke en laffe kutvolk genaamd "de Amerikanen".
Dat is deze en die ziet er iets anders uit:quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:30 schreef sizzler het volgende:
[..]
Was dat die voormalige kerk waar de Turken lelijke muurschilderingen hebben geverfd over prachtige gouden (christelijke) afbeeldingen?
Nou neequote:Op maandag 30 augustus 2004 12:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Byzantijnse kunst is inderdaad doorgaans schitterend.
Nee, pas over drie kwartier weg.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:46 schreef kLowJow het volgende:
Lunchpauze?
Wat is dan wel mooie kunst?quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou nee![]()
Alles wat niet Christelijk is.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat is dan wel mooie kunst?
Dat is toevallig geen oud-arabische kunstquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Verbluffend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |