abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21616077
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar antizionistische complottheorieen. Iedereen is welkom, zelfs milities.

Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol, vergeet MSN niet.
pi_21616091
* val
pi_21616094
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 12:53 schreef Johan_de_With het volgende:
He, op de voorpagina was je nog tvlxd.
Heb ik wat gemist?
quote:
Overigens vind ik het wel buitengewoon goedkoop om een dergelijk filmpje in Zomergasten te vertonen.
Ach, waarom? Nu moet ik erkennen dat ik het nooit kijk en dus niet geheel weet of het gepast is, maar... ofzo... Nu ben ik m'n zin weer kwijt.

In ieder geval, hij en zij willen aandacht en zo bereiken zij het kennelijk. De vraag is inderdaad of dit programma wel geschikt is. Ik geloof dat het een literair programma is, of zoiets.

Woei, toch maar even civven. Uiteraard kan zulks gelijktijdig.
  zondag 29 augustus 2004 @ 13:00:26 #4
96097 Tyrhraustur
Fenrir zal sterven
pi_21616154
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 06:15 schreef sjun het volgende:
Hoe zit het dan met de verschillende hondenrassen? Ik bij deze diersoort kan er buiten de rasspecifieke deur worden voortgeplant.
Zie ik hier een grammatica fout van sjun?

Je hebt gelijk sjun, mensen zijn weldegelijk in rassen in te delen, zelfs de vandale.nl geeft hierin gelijk.
1 groep mensen, dieren of planten die zich door dezelfde erfelijke eigenschappen onderscheiden van andere groepen van dezelfde biologische soort

Alle mensen behoren tot dezelfde soort. Een leeuw en een tijger kunnen zich soms onderling voortplanten, maar hun nageslacht is niet vruchtbaar dus zijn het verschillende soorten, hetzelfde bij een ezel en een paard.

”Ras is een groep dieren/planten met veel van dezelfde genetische ofwel fysieke kenmerken. Als je bij bv. honden kijkt zie je dat verschillende rassen grote verschillen kan betekenen.

Bij de menselijke soort ( Homo sapiens ) zijn er een behoorlijk aantal verschillen tussen de rassen. Echter zoals de critici zouden zeggen zijn de meeste verschillen nihil. Verder is het probleem dat er geen duidelijke grens is van wat nu wel blank en wat nu aziatisch is.

Rassen kunnen zich wel met elkaar voortplanten, omdat ze nog tot dezelfde soort behoren. Het genetisch verschil is dus nog te klein.
Op het moment dat bv het blanke ras zich niet meer kan voortplanten met het negroïde ras, dan zullen wij geen Homo sapiens meer zijn, maar Homo europicanus”
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 11:08 schreef Sidekick het volgende:
De vruchtbaarheid is niet een criterium voor een ras.

Mensen zijn wel in te delen in groepen die als rassen bekend staan, maar verschillen tussen twee willekeurige mensen binnen zo'n 'ras' zijn niet kleiner dan twee willekeurige mensen uit verschillende 'rassen'.
(…)
De verschillen tussen twee kaukasische mensen en de verschillen tussen twee negroïde mensen zijn kleiner dan het verschil tussen een kaukasische mens en negroïde mens, in evolutionair opzicht hebben zij zich verschillend ontwikkeld. Over de ‘genetische volkeren’ kwam ik net een ‘leuk’ kaartje tegen:
Audaces fortuna juvat.
Beati pauperes spiritu.
pi_21616160
Jemig, ik viel vanochtend zowat uit mijn bed. Men heeft dan journalisten, Franse, ontvoerd in Irak om te protesteren tegen het hoofddoekjesverbod in Frankrijk. Allicht vind ik de ontvoeringen en executies, etc., sowieso al verachtelijk, maar ik kan het begrijpen als het gaat om het land, of de regio, zelf, maar dit is toch echt waanzin. Ik vrees voor hun levens, want aan die beelden te zien, is het wel een serieuze beweging. Ze hebben ook die Italiaan gedood.

Het is wel een soortement mooi gebeuren en hiermee bedoel ik dus niet mee dat ik het mooi vind dat zij ontvoerd zijn. Het laat echter zien hoe gemondialiseerd de terreurbewegingen zijn en hoe gemondialiseerd de internationale kwesties worden. Een teken dat de wereld verenigt, me dunkt, op een bepaalde manier.
pi_21616173
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 12:56 schreef Monidique het volgende:

[..]

Heb ik wat gemist?
[..]

Ach, waarom? Nu moet ik erkennen dat ik het nooit kijk en dus niet geheel weet of het gepast is, maar... ofzo... Nu ben ik m'n zin weer kwijt.

In ieder geval, hij en zij willen aandacht en zo bereiken zij het kennelijk. De vraag is inderdaad of dit programma wel geschikt is. Ik geloof dat het een literair programma is, of zoiets.

Woei, toch maar even civven. Uiteraard kan zulks gelijktijdig.
Pardon, dat was tvdleur.

Zomergasten is, volgens de website:

VPRO's Zomergasten is het avondvullend live interviewprogramma waarin bekende Nederlanders in de gelegenheid worden gesteld om hun favoriete televisieavond samen te stellen.
Aan de hand van de door henzelf gekozen beeldfragmenten wordt de gast drie uur lang geinterviewd door Joost Zwagerman.

''Door henzelf gekozen beeldfragmenten'' betekent in de regel dat zij bepaalde passages uit andermans werk vertonen en becommentarieren.
Bekijk de keuze van de andere Zomergasten eens:

http://www.vpro.nl/programma/zomergasten/
  zondag 29 augustus 2004 @ 13:10:42 #7
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_21616286
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 13:01 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Pardon, dat was tvdleur.

Zomergasten is, volgens de website:

VPRO's Zomergasten is het avondvullend live interviewprogramma waarin bekende Nederlanders in de gelegenheid worden gesteld om hun favoriete televisieavond samen te stellen.
Aan de hand van de door henzelf gekozen beeldfragmenten wordt de gast drie uur lang geinterviewd door Joost Zwagerman.

''Door henzelf gekozen beeldfragmenten'' betekent in de regel dat zij bepaalde passages uit andermans werk vertonen en becommentarieren.
Bekijk de keuze van de andere Zomergasten eens:

http://www.vpro.nl/programma/zomergasten/
typisch, alle gasten kiezen iemand die zij bewonderen of datgene dat ze interesseert, maar bij Ayaan Hirsi Ali, gaat het alleen over Ayaan Hirsi Ali

Ik vind het geeneens jammer dat ik deze zal missen.
zo, en nu weer uitmarkten
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  zondag 29 augustus 2004 @ 13:12:12 #8
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_21616308
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 13:00 schreef Monidique het volgende:
Jemig, ik viel vanochtend zowat uit mijn bed. Men heeft dan journalisten, Franse, ontvoerd in Irak om te protesteren tegen het hoofddoekjesverbod in Frankrijk. Allicht vind ik de ontvoeringen en executies, etc., sowieso al verachtelijk, maar ik kan het begrijpen als het gaat om het land, of de regio, zelf, maar dit is toch echt waanzin. Ik vrees voor hun levens, want aan die beelden te zien, is het wel een serieuze beweging. Ze hebben ook die Italiaan gedood.

Het is wel een soortement mooi gebeuren en hiermee bedoel ik dus niet mee dat ik het mooi vind dat zij ontvoerd zijn. Het laat echter zien hoe gemondialiseerd de terreurbewegingen zijn en hoe gemondialiseerd de internationale kwesties worden. Een teken dat de wereld verenigt, me dunkt, op een bepaalde manier.
Globalisering in zijn perverste vorm.
Ik vind ontvoering en moord eigenlijk 2 vormen van onmacht. Gebrek aan comunicataire vaardigheden. Op dat vlak valt goud geld te verdienen door trainers.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_21616589
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 13:12 schreef George-Butters het volgende:
Globalisering in zijn perverste vorm.
Waar is de link tussen bizarre moorden die begaan worden door terroristen en globalisering?
pi_21616789
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 13:28 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Waar is de link tussen bizarre moorden die begaan worden door terroristen en globalisering?
Het verband met het 'hoofddoekjesverbod' in Frankrijk, het gebruik van internet, mondiaal opererende financiële netwerken, immitatie-technieken, bijvoorbeeld.

Nu is natuurlijk wel zo, dat, bijvoorbeeld, de terroristische aanslagen van tientallen jaren geleden ook vrij internationaal waren. Zie het vermoorden door Palestijnen van Israëliërs in Duitsland tijdens de Olympische Spelen.
pi_21617263
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_21617303
quote:
Berlusconi naar ziekenhuis na trap Blair

LONDEN - De Britse premier Blair heeft zijn Italiaanse ambtgenoot Berlusconi bij een potje voetbal zo hard geschopt dat deze naar het ziekenhuis moest. Daar bleek dat de meniscus van zijn linkerknie beschadigd was. Een ingreep was niet nodig.

Berlusconi had Blair tijdens diens recente logeerpartij in zijn villa op Sardinië voorgesteld een potje te voetballen met teams van medewerkers, meldden Britse media zondag. Nog dagen daarna strompelde Berlusconi, meldden Italiaanse journalisten.
R.I.P. Ome Berlus
pi_21617957
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 22:43 schreef Speth het volgende:
Fransen ontvoerd om hoofddoekverbod

En weer een reden tot steun voor Hirsi Ali en Wilders...

Man neergestoken na aanspreken vandaal

"iedereen is gelijk, en moet een tweede kans hebben!"

Moslimgroep claimt aanslag vliegtuigen

"Nederlandse politici zaaien haat! De Islam is helemaal niet gewelddadig"

Neuh...

Edit: en op dezelfde dag weer een nieuwspost:
Marokkaanse hangjongeren terroriseren gezin

Dat er nog PvdA stemmers bestaan...
Ik heb geen zin om off-topic te reageren, dus doe ik het hier maar:

.
  zondag 29 augustus 2004 @ 14:49:03 #14
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21618089
De FP vandaag: moslims, moslims en nog eens moslims Je zou bijna vergeten dat het een minderheid is.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_21618165
Hoewel de leiders van de Tsjetjeense rebellen net zulk tuig zijn als de Russische troepen en veiligheidsdiensten, en misschien nog wel erger, kan ik mij wel voorstellen dat Tsjetjeense burgers zich bij hen aansluiten. Dat niemand de moeite neemt zich nu eens in het Tsjetjeens conflict te verdiepen, terwijl toch bekend mag worden verondersteld dat Russische legers bepaald barbaars kunnen handelen en heel de Russische politiek en rechtvaardiging leugen lijkt, ik begrijp er niets van.
pi_21618299
Er is wel een aardige verdieping geweest in het conflict, maar zeker na 9/11 hoef je van in ieder geval de politiek weinig meer te verwachten. Hoe kan het immers de Russen bekritiseren wanneer het zelf ook een war on terror voert? Maar goed, af en toe is er wel kritiek, voornamelijk over dat zij het wat rustiger aan moeten doen.

Ik snap ook dat veel Tsjetjenen zich aangetrokken voelen tot het verzet. Het land is vernield, mannen en jongens vermoord, gemarteld, weggenomen in razzia's. De vrouwen zijn verkracht, vluchtelingen worden geterroriseerd. Ja, ik begrijp het wel en dan heeft het volk ook nog een fijne geschiedenis met Rusland en een zekere Georgiër.

Volgens mij is in Tsjetjenië echt massaal het fenomeen weduwe-terroristen ontstaan. Deze vrouwen hebben alles verloren, zijn allicht boos, gefrustreerd en wraakzuchtig en komen dan in contact met het verzet, of terroristen, of wie dan ook, en blazen zich dan op bij collaborateurs of Russen.
pi_21618369
Ik doelde uiteraard niet op de politiek, maar op die mensen die op een forumpje, met smilies als illuminatie, even wat over de Islam roepen naar aanleiding van een aanslag die ik overigens ten zeerste afkeur - wanneer het inderdaad een aanslag was; een beetje terrorist verklapt zoiets voordat het bekend wordt gemaakt door de overheden.
pi_21618419
Ja, dat vind ik altijd ook een beetje jammer: opeisen nadat de overheid het een aanslag noemt, . Maar goed, er zijn explosieven gevonden, zegt men. Probleem is alleen dat ik de Russiche overheid niet vertrouw, nooit.
pi_21618594
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_21618651
Rusland, dat wordt me toch ook wel wat, over een aantal jaren. Het is op het moment al een dictatuur-in-wording en over een tijdje is het dus gewoon een dictatuur. Niets liberalisme, nee, de conservatieve groepen in Rusland hebben mooi gebruik gemaakt van het gevoel van onbehagen onder de bevolking, het soortement anti-westerse en de oorlog in de Kaukasus, om de minieme hervormingen van de jaren negentig teniet te doen en zo een waardige opvolger van de USSR te creëren.

Het consistente karakter van Ruslands politiek is overigens wel opmerkelijk. Er zit weinig verschil tussen het tsarenrijk, het communistisch regime en de dictatuur, die zich nu al steeds meer ontluikt. Ze zijn allemaal afhankelijk van een wrede geheime dienst, hebben problemen met minderheden en proberen altijd een anders-westerse, doch westers ogende, mogendheid te worden of te blijven.
pi_21619350
.

[@Johan_de_With]
quote:

Zeg her_tog, wat ga jij nu eigenlijk studeren voor opleiding volgen?
Ik ga de master Technische Planologie doen aan de RUG. Dit kan in twee jaar, een instromersjaar en een jaar voor de master.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 29 augustus 2004 @ 16:36:45 #22
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_21620253
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 15:15 schreef Monidique het volgende:
Rusland, dat wordt me toch ook wel wat, over een aantal jaren. Het is op het moment al een dictatuur-in-wording en over een tijdje is het dus gewoon een dictatuur. Niets liberalisme, nee, de conservatieve groepen in Rusland hebben mooi gebruik gemaakt van het gevoel van onbehagen onder de bevolking, het soortement anti-westerse en de oorlog in de Kaukasus, om de minieme hervormingen van de jaren negentig teniet te doen en zo een waardige opvolger van de USSR te creëren.

Het consistente karakter van Ruslands politiek is overigens wel opmerkelijk. Er zit weinig verschil tussen het tsarenrijk, het communistisch regime en de dictatuur, die zich nu al steeds meer ontluikt. Ze zijn allemaal afhankelijk van een wrede geheime dienst, hebben problemen met minderheden en proberen altijd een anders-westerse, doch westers ogende, mogendheid te worden of te blijven.
Jij hebt goed geslapen vanacht of niet?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_21620273
Hopelijk doen ze het:

Met dank aan retecool
  zondag 29 augustus 2004 @ 16:38:27 #24
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_21620301
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 15:49 schreef du_ke het volgende:
.

[@Johan_de_With]
[..]

Ik ga de master Technische Planologie doen aan de RUG. Dit kan in twee jaar, een instromersjaar en een jaar voor de master.
Hoe was je KEIweek?

En heb je al een kamer gevonden?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_21620372
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 16:36 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Jij hebt goed geslapen vanacht of niet?
Ach, hoezo?
pi_21621029
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 16:38 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Hoe was je KEIweek?

En heb je al een kamer gevonden?
Keiweek was leuk . En kamer heb ik helaas nog niet .
pi_21621146
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 16:37 schreef pberends het volgende:
Hopelijk doen ze het:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Met dank aan retecool
Triest.
pi_21621164
Weinig origineel, die Retecool dinges.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_21621310
Ja, pberends, je loopt het civ-topic wel weer lekker te vervuilen met je gewoonlijke onzin.
pi_21621353

Eat the rich

[ Bericht 3% gewijzigd door DrWolffenstein op 29-08-2004 18:08:30 ]
pi_21621383
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 17:28 schreef RichardQuest het volgende:
Weinig origineel, die Retecool dinges.
Tja weer moslimbashen in het kwadraat .
pi_21621566
Ja maar, de moslims nemen ons land in!
pi_21621685
De 5e colonne!
  zondag 29 augustus 2004 @ 17:59:50 #35
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21621699
jaja... altijd weer die moslims he...

iemand een idee of je nog postzegels van vóór de invoering van de Euro - dus met de gulden - nog mag gebruiken?
I will permit no man to narrow and degrade my soul by making me hate him ...
"I never did give anybody hell. I just told them the truth and they thought it was hell." - Harry Truman
pi_21621727
Ja die mag je gewoon blijven gebruiken .
pi_21621748
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 17:59 schreef Tuana het volgende:
jaja... altijd weer die moslims he...
Blijf het maar ontkennen ja!

Oh, TUANA!
  zondag 29 augustus 2004 @ 18:07:56 #38
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21621823
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:02 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Blijf het maar ontkennen ja!

Oh, TUANA!
Ontkennen? Ik ontken niks... alleen constant één onderwerp hier; moslims. Verzin eens iets leukers!

Hoi RQ

du_ke: weet je of dat ook voor het buitenland zo is
"I never did give anybody hell. I just told them the truth and they thought it was hell." - Harry Truman
pi_21621855
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:07 schreef Tuana het volgende:

[..]

Ontkennen? Ik ontken niks... alleen constant één onderwerp hier; moslims. Verzin eens iets leukers!
Ja, snel overschakelen op een ander onderwerp als (s)links het te moeilijk word.

pi_21621943
Iemand bekend met de zogenaamde "dooie boerenverzekering" in de VS? En wat de Engelse term ervoor is? Niet "dead farmers insurance" volgens mij...
I´m back.
  zondag 29 augustus 2004 @ 18:14:28 #41
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21621946
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:09 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ja, snel overschakelen op een ander onderwerp als (s)links het te moeilijk word.

Je wil een discussie? Oké... waar wil je het over hebben?
pi_21621966
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:14 schreef Tuana het volgende:

[..]

Je wil een discussie? Oké... waar wil je het over hebben?
Moslims!
pi_21622004
De satire wordt zo langzamerhand net zo slap als de werkelijkheid.
  zondag 29 augustus 2004 @ 18:17:14 #44
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21622009
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:15 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Moslims!
Te breed onderwerp, je moet met specifieke zaken komen
pi_21622033
Zeg A, Tuana:

Is het moeilijk om Turks te leren?
  zondag 29 augustus 2004 @ 18:18:17 #46
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21622040
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:14 schreef Ryan3 het volgende:
Iemand bekend met de zogenaamde "dooie boerenverzekering" in de VS? En wat de Engelse term ervoor is? Niet "dead farmers insurance" volgens mij...
Kan je uitleggen wat de "dooie boerenverzekering" dan ongeveer is?
  zondag 29 augustus 2004 @ 18:19:40 #47
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21622067
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg A, Tuana:

Is het moeilijk om Turks te leren?
Waarom? Interesse in het Turks?
pi_21622085
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:19 schreef Tuana het volgende:

[..]

Waarom? Interesse in het Turks?
Nu ja, in de Ottomaanse Expansie.
  zondag 29 augustus 2004 @ 18:22:43 #49
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21622123
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:20 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Nu ja, in de Ottomaanse Expansie.
Bij Turkse Taal & Cultuur wordt er wel het een en ander gegeven hierover. Heb het rooster voor dit jaar nog wel, studiegids niet. Moet ik het je toemailen?
pi_21622147
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:17 schreef Johan_de_With het volgende:
De satire wordt zo langzamerhand net zo slap als de werkelijkheid.
Satire?
pi_21622163
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:07 schreef Tuana het volgende:

[..]

Hoi RQ

du_ke: weet je of dat ook voor het buitenland zo is
Volgens mij kan dat ook wel. Ze worden hier in Nederland gestempeld.

Overigens is het moslimgelul gehalte hier in de SC wel wat minder geworden gelukkig geloof ik.
pi_21622182
Ja, d'r zijn er een paar opgekalefaterd .
pi_21622190
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:22 schreef Tuana het volgende:

[..]

Bij Turkse Taal & Cultuur wordt er wel het een en ander gegeven hierover. Heb het rooster voor dit jaar nog wel, studiegids niet. Moet ik het je toemailen?
Graag. Hoe groot is het?
pi_21622216
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:23 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Satire?
Of hoe je het ook noemen wil.
pi_21622217
Ik ga een cursus Russisch volgen
  zondag 29 augustus 2004 @ 18:34:49 #56
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21622326
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:25 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Graag. Hoe groot is het?
Ik ga even voor je kijken.

[done] ongeveer 180 kb
  zondag 29 augustus 2004 @ 18:35:29 #57
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21622332
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:24 schreef du_ke het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat ook wel. Ze worden hier in Nederland gestempeld.

Overigens is het moslimgelul gehalte hier in de SC wel wat minder geworden gelukkig geloof ik.
Dank je wel
pi_21622339
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:27 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ga een cursus Russisch volgen
Van de verkoper van de Straatkrant?
pi_21622375
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:35 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Van de verkoper van de Straatkrant?
Njet, gewoon een extra module voor de gein.
pi_21622453
Ik wil Ivriet kunnen spreken. En Duits en Frans. En Arabisch, natuurlijk.
pi_21622483
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 17:36 schreef Monidique het volgende:
Ja, pberends, je loopt het civ-topic wel weer lekker te vervuilen met je gewoonlijke onzin.
Waarom meld je het dan?
pi_21622503
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:43 schreef Monidique het volgende:
Ik wil Ivriet kunnen spreken. En Duits en Frans. En Arabisch, natuurlijk.
Hoe lang heb je dan lessen Duits en Frans gevolgd?
pi_21622558
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:46 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Hoe lang heb je dan lessen Duits en Frans gevolgd?
Officiëel? Duits tweeëneenhalf jaar, Frans een jaar langer. Maar goed, ik deed er nooit wat voor.
  zondag 29 augustus 2004 @ 18:52:58 #64
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21622599
Wat leuk, Achmea's Nederpoort heeft een minaret en een kerktoren naast elkander staan.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_21622635
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:52 schreef Ype het volgende:
Wat leuk, Achmea's Nederpoort heeft een minaret en een kerktoren naast elkander staan.
Kamervragen, zeg ik je.
  zondag 29 augustus 2004 @ 19:00:29 #66
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21622746
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:54 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Kamervragen, zeg ik je.
Het is rood en het vliegt door de tweede kamer?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_21622763
pi_21622774
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 19:00 schreef Ype het volgende:

[..]

SPOILER

Ik zie het verband niet.
pi_21622807
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 19:02 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik zie het verband niet.
SPOILER
Ghahahagahha, whehehe
  zondag 29 augustus 2004 @ 19:03:52 #70
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21622816
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 19:00 schreef Ype het volgende:

[..]

SPOILER

Dit was grappig bedoeld neem ik aan?
  zondag 29 augustus 2004 @ 19:04:14 #71
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21622827
Soms vraag ik me af wat de gemiddelde leeftijd van de users op POL is...
pi_21622851
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 19:04 schreef Tuana het volgende:

[..]
.
pi_21622861
Vandaag werd ik wakker, uiterst beroerd overigens, en deed ik de kleine televisie die ik thans op mijn kamer heb staan aan. Automatisch staat 'ie dan op nummer één, Nederland Een in mijn geval, en er was een programma van de NMO. De Nederlandse Muzelmannen Omroep dus.
Er was een erg interessant programma. Kennelijk was het een of andere Amerikaan of Engelsman, dat weet ik niet meer, die, kennelijk dus weer, wel enige verstand had van de Islam en dat klaarblijkelijk onderwees aan enkelen, daar hij studenten zei te hebben. Het ging dus over de toepassing van Islamitische wetgeving(en) in de Europese samenleving. Nu weet ik niet meer precies wat er allemaal gezegd werd, maar het was reuze interessant om te horen dat, bijvoorbeeld, Korangeleerden regels, volgens dezelfde Koran, konden veranderen, mocht het nodig zijn. Zoals dat de regels anders mogen worden nageleefd in landen waar dus andere regels gelden. Het klinkt vaag, ik weet het, maar het was wel leuk.
pi_21622893
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 19:04 schreef Tuana het volgende:
Soms vraag ik me af wat de gemiddelde leeftijd van de users op POL is...
Mijn gemiddelde leeftijd is 20.
  zondag 29 augustus 2004 @ 19:06:51 #75
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21622899
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 19:05 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

.
Tsja, volgens mij begin ik oud te worden... snap sommige vormen van "humor" niet.

heb je zojuist mail gestuurd
pi_21622988
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 19:06 schreef Tuana het volgende:

[..]

Tsja, volgens mij begin ik oud te worden... snap sommige vormen van "humor" niet.

heb je zojuist mail gestuurd
Daarom kuste ik je ook. Bedankt.
  zondag 29 augustus 2004 @ 19:11:34 #77
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21622996
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 19:03 schreef Tuana het volgende:

[..]

Dit was grappig bedoeld neem ik aan?
Heb je last van je periode ofzo?
pi_21623032
Waarom heetten de gevangenen die er het slechtst aan toe waren, in de kampen eigenlijk ''Muselman''? Omdat het leek of ze aan het bidden waren?
pi_21623035
Zeg, in welk progamma was Abou Jahjah gisteren nou te gast??
pi_21623047
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 19:13 schreef schatje het volgende:
Follow the Hitler Leader.
  zondag 29 augustus 2004 @ 19:16:13 #81
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21623088
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 19:13 schreef schatje het volgende:
Follow the leader.
  zondag 29 augustus 2004 @ 19:16:46 #82
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21623103
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 19:13 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Follow the Hitler Leader.
Ik het helemaal opzoeken.
pi_21623144
Thanks .
pi_21623156
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 19:16 schreef Ype het volgende:

[..]

Ik het helemaal opzoeken.
Wat?
  zondag 29 augustus 2004 @ 19:22:08 #85
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21623218
Jij uitkering heb?
pi_21623256
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 19:22 schreef Ype het volgende:
Jij uitkering heb?
Nee. Ik heb wel nog net geprofiteerd van de PC-Prive regeling.
  zondag 29 augustus 2004 @ 19:25:19 #87
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21623312
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 19:23 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Nee. Ik heb wel nog net geprofiteerd van de PC-Prive regeling.
Ik heb de mijne meer dan twee jaar geleden tweedehands gekocht met een beeldscherm en printer van meer dan vier jaar oud en het werkt nog prima.
Hij kan zelfs de nieuwste spellen nog aan.
  zondag 29 augustus 2004 @ 19:25:49 #88
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21623323
Go Zalm, ik heb laatst nog een snip van hem gekregen.
pi_21624564
1 groot ritueel bezig nu, op Nederland2
  zondag 29 augustus 2004 @ 20:29:17 #90
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_21624658
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 20:24 schreef zakjapannertje het volgende:
1 groot ritueel bezig nu, op Nederland2
wat erg, spelen voor het volk
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_21624732
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 19:25 schreef Ype het volgende:

[..]

Ik heb de mijne meer dan twee jaar geleden tweedehands gekocht met een beeldscherm en printer van meer dan vier jaar oud en het werkt nog prima.
  zondag 29 augustus 2004 @ 20:34:55 #92
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_21624797
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 19:25 schreef Ype het volgende:

[..]

Ik heb hier Doom3 nog wel liggen. Dat draait bij mij echt minder...
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_21624820
Mijn printer kan ook de nieuwste spellen aan.
pi_21625232
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 20:34 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Ik heb hier Doom3 nog wel liggen. Dat draait bij mij echt minder...
"spellen aankunnen" is niet zo relevant. Meer of de spellen redelijk soepel en lekker draaien.
pi_21625652
Hirsi Ali Somalie Komt zometeen op tv voor aandacht
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_21625870
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 21:12 schreef Meki het volgende:
Hirsi Ali Somalie
pi_21625908
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 21:21 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Hirsi Ali Somalie
Ja DrWolffenstein Smurf.
pi_21626015
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 21:12 schreef Meki het volgende:
Dank je, Meki Marokkaan. .
pi_21627125
Rustig hier vanavond.
pi_21627159
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 22:10 schreef du_ke het volgende:
Rustig hier vanavond.
Iedereen is hiermee aan het spelen.
pi_21627202
.
  zondag 29 augustus 2004 @ 22:19:46 #102
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_21627356
Op het randje:

Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_21627405
Ik vind 'm niet eens leuk...
pi_21627440
Ach ja...
pi_21627524
Maar yo dus.
  zondag 29 augustus 2004 @ 22:44:49 #106
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_21627940
Porr
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_21628125
Wees gegroet freunden
pi_21628135
Aloha!
pi_21628234
Hoi
pi_21628267
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 22:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
Hoi
Dinsdag op de bus.
  zondag 29 augustus 2004 @ 22:57:13 #111
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_21628270
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 22:52 schreef du_ke het volgende:
Aloha!
Ahola
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_21628582
klowjow; wat was er nu een Jodenkerk?
pi_21628737
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Synagoge?
pi_21628781
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 22:57 schreef pberends het volgende:

[..]

Dinsdag op de bus.
pi_21628878
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:09 schreef Johan_de_With het volgende:
lol, ik merk net zelf dat hij verwijderd is... er stond.. "het is hier een Jodenkerk" gewoon een Nederlands gezegde voor zover mij bekend.
pi_21628881
Het lijkt wel of Ayaan tieten heeft.
pi_21628995
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Het lijkt wel of Ayaan tieten heeft.
Ja, díe nog wel.
pi_21629044
Ayaan heeft klittiek op de Islam.

Zij heeft emotionele clittekens opgelopen.

Zij is er geknipt voor.

Billy the Clit.
pi_21629099
Dit is best een knap meisje, zo te zien.
pi_21629114
Gewon dat recente nummer van Lange Frans aanhalen. Jodenkoek.
pi_21629287
Ach, het was wel een aardig filmpje. Erg... wild. Wilde muziek, wilde beelden, maar dat maakte het wel een beetje aangrijpend.
pi_21629289
Hier was nu werkelijk niets provocerends aan. Het was zelfs een hoogtepunt in het werk van Van Gogh.
pi_21629296
Er reageert geen FA in mijn topic.. Mijn teleurstelling is groot
  zondag 29 augustus 2004 @ 23:39:47 #125
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_21629301
hoe weinig hersencellen zijn hier vandaag weer verprutst? *zucht*
pi_21629365
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:39 schreef Harry_Sack het volgende:
hoe weinig hersencellen zijn hier vandaag weer verprutst? *zucht*
Je beweert dat we te weinig gedronken hebben?
pi_21629411
Ik heb een fles wijn, dat zit wel goed.
pi_21629508
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:44 schreef Monidique het volgende:
Ik heb een fles wijn, dat zit wel goed.
Let op je woorden. Anders breekt het weer op. Zoals afgelopen dinsdag.

.
pi_21629530
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:45 schreef Johan_de_With het volgende:
Putting the ''Trick'' in ''Trick or Treat.''
pi_21629533
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:48 schreef schatje het volgende:

[..]

.
Even denken, wat was dat?
pi_21629543
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:48 schreef schatje het volgende:

[..]

.
Wijf, zeik niet, of het nog niet erg genoeg is dat hij een wijvendrank zuipt.
  zondag 29 augustus 2004 @ 23:52:49 #133
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_21629592
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:42 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Je beweert dat we te weinig gedronken hebben?
Heel goed, ga maar weer zitten..
pi_21629601
Hm, rode wijn is geen woivedraank.
pi_21629614
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:51 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Wijf, zeik niet, of het nog niet erg genoeg is dat hij een wijvendrank zuipt.
Ja meneer, ik zal niet zeiken .
  zondag 29 augustus 2004 @ 23:54:06 #136
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_21629622
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:53 schreef Monidique het volgende:
Hm, rode wijn is geen woivedraank.
nou & of dat het een wijvendrank is, een echte man drinkt bier, tenzij het niet anders kan
pi_21629665
Melkert en Fortuyn!
pi_21629686
Bah... Ik zou graag mijn ondertitel terug hebben voor het slapen gaan
pi_21629687
Oei, oei, oei, wat was die Melkert toch een ramp.
  maandag 30 augustus 2004 @ 00:02:50 #140
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21629851
Hele avond (nou ja, 1 uurtje) Zomergasten gekeken... maar vond er helemaal niks aan. Was het filmpje waar zo'n ophef over gemaakt wordt, wel interessant?
pi_21629877
Niet echt boeiend.
pi_21629936
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:02 schreef Tuana het volgende:
Hele avond (nou ja, 1 uurtje) Zomergasten gekeken... maar vond er helemaal niks aan. Was het filmpje waar zo'n ophef over gemaakt wordt, wel interessant?
Hai
  maandag 30 augustus 2004 @ 00:11:05 #143
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21630057
Ah, oke dus ik heb toch niks gemist... gelukkig maar

Hai kLowJow
pi_21630107
Dag Tuana. .

Dag......anderen.
pi_21630274
Nou ja, het filmpje was ook niet echt spectaculair. Misschien wel voor een verstokte moslim. Maar die moeten we eerst vinden.
  maandag 30 augustus 2004 @ 00:21:21 #146
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21630306
Dag J_d_W

Wolfie: Maar was het wel die 18.000 Euro waard die van Gogh eraan heeft gespendeerd? En is het echt zo "verrassend" dat er beveiliging noodzakelijk is?
pi_21630372
18.000 te veel?

Hoeveel kostte het de moslims om twee vliegtuigen in het financiële centrum van het Westen te vliegen?

Precies.
pi_21630457
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:21 schreef Tuana het volgende:
Wolfie: Maar was het wel die 18.000 Euro waard die van Gogh eraan heeft gespendeerd? En is het echt zo "verrassend" dat er beveiliging noodzakelijk is?
Nou ja, je zag een paar borsten van een dame gehult in een doorzichtige burka die sprak over de mishandelingen van haar vader en familie. Niet écht schokkend, ik weet ook niet of dit wel 18.000 euro waard moet zijn.
pi_21630490
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:26 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Nou ja, je zag een paar borsten van een dame gehult in een doorzichtige burka die sprak over de mishandelingen van haar vader en familie. Niet écht schokkend, ik weet ook niet of dit wel 18.000 euro waard moet zijn.
Kom op, het eerste stel tieten van je leven moet je toch wel iets waard zijn?
pi_21630553
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Kom op, het eerste stel tieten van je leven moet je toch wel iets waard zijn?
  maandag 30 augustus 2004 @ 00:33:41 #151
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_21630617
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 00:26 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Nou ja, afwachten wat de reacties morgen zullen zijn dan maar he...
  maandag 30 augustus 2004 @ 00:34:00 #152
52589 sjun
uit solidariteit
pi_21630623
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:56 schreef Monidique het volgende:
Oei, oei, oei, wat was die Melkert toch een ramp.
Partij van de Ambtenaren
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_21630813
nou ja, Melkert nu bij de Wereldbank hoeft geen ramp te zijn, alleen moet hij met de Wereldbank zich meer richten op humanitaire noden ipv zakelijke belangen, het is er wel daar, maar nog vaag omschreven zodanig dat verwaarlozing van die taak dreigt, zoals met een olieleiding in dacht ik Kameroen naar Tsjaad

en ik baseer me vnl hierop: http://www.oneworld.nl/p_ne_re.asp?BerichtID=3161

[ Bericht 7% gewijzigd door zakjapannertje op 30-08-2004 01:12:08 ]
  maandag 30 augustus 2004 @ 01:32:41 #154
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21631641
Verdorie, wat is alcohol toch een verderfelijk goed, de moslims hebben eigenlijk ook wel gelijk ook.
Het is dat ik de komende vier dagen verplicht alcohol moet zuipen omdat ik een introductiekamp heb, anders was ik pardoes moslim geworden.
pi_21631665
Ach wat is verderfelijk? in de juiste dosering kan je het er lang mee uithouden .

Maar ik ga nu naar bed .
  maandag 30 augustus 2004 @ 01:34:44 #156
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21631668
Ohja, blub.
En Vodka van hooghoudt moet je niet drinken.
Het is enigzins minder dan de echte Communistische.
Ranzige kapitalistische vodka.

Let vooral op de hoofdletters.
pi_21631689
Stolochnaya ofzo, uit georgië of de oekranië schijnt wel goed te zijn.
  maandag 30 augustus 2004 @ 01:38:56 #158
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21631728
In wiens sig las ik ook alweer dat progressief intellect leidt tot anti-Westernisme?
Opzich vond ik het wel een mooie uitspraak en kan ik me er in inleven.
Niet dat ik het er volledig mee eens ben, maar als intellectuele progressieve ben ik het er inmiddels wel met mezelf mee eens dat het 'verlichte westen' net zoveel domheid bezit (zoniet meer) dan de wereld om ons heen (al schijn die steeds vager te worden, we lijken de VS verdorie wel).

pi_21631755
Ben ik het niet mee eens, Ype.
  maandag 30 augustus 2004 @ 01:42:02 #160
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21631766
Trouwens, mijn totalitaire respect voor de Amerikanen die in New York hebben zitten demonstreren.

Dit vind ik pas echt helden. Niet vanwege het demonstreren opzich, maar vanwege het demonstreren op fietsen.

Eat other energy then oil Bushbitch.
  maandag 30 augustus 2004 @ 01:43:22 #161
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21631776
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 01:40 schreef Monidique het volgende:
Ben ik het niet mee eens, Ype.
Oh, dan neem ik het terug.
pi_21631789
het heeft zelfs tot opstoppingen geleid in New York, nou, als ze daar iets niet kennen....
pi_21631791
Dat is inderdaad jammer dat je dat vind Ype. Een vluchtige blik op het journaal vd dag leert ons dat de Iraakse extremisten nog verder afgegleden waren dan men voor mogelijk had gehouden. Daarnaast is het westen zeer lange tijd het toneel geweest van langdurige vrede. Iets wat niet gezegt kan worden van niet nader genoemde werelddelen.
  maandag 30 augustus 2004 @ 01:45:31 #164
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21631806
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 01:44 schreef zakjapannertje het volgende:
het heeft zelfs tot opstoppingen geleid in New York, nou, als ze daar iets niet kennen....
Ach, er kunnen zo vier fietsen in een auto (qua ruimte).
  maandag 30 augustus 2004 @ 01:53:35 #165
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21631891
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 01:38 schreef Ype het volgende:
intellectuele progressieve
  maandag 30 augustus 2004 @ 01:54:02 #166
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21631895
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 01:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dat is inderdaad jammer dat je dat vind Ype. Een vluchtige blik op het journaal vd dag leert ons dat de Iraakse extremisten nog verder afgegleden waren dan men voor mogelijk had gehouden. Daarnaast is het westen zeer lange tijd het toneel geweest van langdurige vrede. Iets wat niet gezegt kan worden van niet nader genoemde werelddelen.
Hier heb ik maar een enkel dingetje op te zeggen:

Whahahahahahahahahhahahaha.

Het westen een terrein van langdurige vrede, geloof je het serieus zelf?
Men moest maar eens en voor altijd af van dat walgelijke superioriteitsgevoel dat heet 'het westen is intellectueel geavanceerd'. Want het blijkt eens en voor al een groot fabeltje te zijn. Hoe meer ik mijn intellectuele westerse medemensen hoor, hoe 'lager' ik ze in rang acht. Dit in context van het eerst door mijzelf verachte westen alszijnde een voorbeeld. Neen, de westerse wereld blijkt net zo een verderfelijk en kotsopwekkend principe te zijn als de rest. Wij zijn verre van superieur. En wat me hierin vooral opvalt is dat de mensen die het superioriteitsgevoel hoogachten, uitgaan van het principe van verlichting, een principe dat erin is gebracht door de 'gegoede maatschappij' (laten we vooral uitgaan van iedereen behalve het domme, c.q. normale volk).
Dergelijke mensen weten zich juist af te schermen van het verkondigen van dergelijke domme meningen. Ik ga even cru zijn in mijn uitspraak hieromtrent, maar ik meen dat de gemiddelde extremistische NSDFP-poster niet onderdoet aan de gemiddelde moslimextremist. De haat die beide groepen creëren is niet te onderschatten.
De westerse wereld zou enkel superieur kunnen zijn (zolang we kunnen spreken van superioriteit natuurlijk, bekeken puur vanuit het evolutionaire principe, waarin alles wat natuurlijk is, normaal is en gewoon een onderdeel van het heel, en wij het hele moreel daarin hebben weten te verweven), zolang ze dit soort radicale uitspattingen van 'onderontwikkelden', danniet onwetenden in perken weten te brengen.

Just my two beers.
  maandag 30 augustus 2004 @ 01:55:34 #167
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21631913
En weer is de tweede wet van Croughs van toepassing.
quote:
Bij een conflict tussen westers en niet-westers kiest de progressieve intellectueel voor niet-westers.
  maandag 30 augustus 2004 @ 01:58:24 #168
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21631942
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 01:53 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Je snapt dat progressie opzich aanvaardt mag worden alszijnde iets universeels positiefs he? Anders wordt dit wat moeilijkt. Laten we even uitgaan van het boeddhisme. Het stelt dat elk moment een nieuw moment is. Duh, zou je zeggen. Nou, daarin heb je gelijk. Het leven is dus een stroom van elkaar opvolgende momenten. Het leven gaat -> die kant op, niet terug. Conservatisme is dus nutteloos, gezien je nooit meer <- die kant opkunt. Progressie is wat dat betreft de enige richting. Wat dit betreft ook een heel makkelijk principe, de wereld verandert, en wij veranderen mee. De wereld wordt steeds meer een eenheidsworst, 'so just live with it'. Qua Darwinisme (sue me dat ik de term nu even fout gebruik) kun je zelfs stellen dat de conservatieve achterblijvers uitsterven.

maandag 30 augustus 2004 @ 02:00:14 #169
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21631961
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 01:55 schreef PJORourke het volgende:
En weer is de tweede wet van Croughs van toepassing.
[..]
Precies wat ik bedoelde ja.
Die achterlijke westerse 'ik-ben-westers-dus-ik-acht-mijzelf-beter'-beschaving.

Je snapt wel wat ik bedoel hopelijk?
  maandag 30 augustus 2004 @ 02:01:10 #170
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21631967
Slaap lekker trouwens.
pi_21631970
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 01:54 schreef Ype het volgende:
blablablabla
Hap hap hap
  maandag 30 augustus 2004 @ 02:02:02 #172
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21631976
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 01:58 schreef Ype het volgende:
Je snapt dat progressie opzich aanvaardt mag worden alszijnde iets universeels positiefs he? Anders wordt dit wat moeilijkt. Laten we even uitgaan van het boeddhisme. Het stelt dat elk moment een nieuw moment is. Duh, zou je zeggen. Nou, daarin heb je gelijk. Het leven is dus een stroom van elkaar opvolgende momenten. Het leven gaat -> die kant op, niet terug. Conservatisme is dus nutteloos, gezien je nooit meer <- die kant opkunt. Progressie is wat dat betreft de enige richting. Wat dit betreft ook een heel makkelijk principe, de wereld verandert, en wij veranderen mee. De wereld wordt steeds meer een eenheidsworst, 'so just live with it'. Qua Darwinisme (sue me dat ik de term nu even fout gebruik) kun je zelfs stellen dat de conservatieve achterblijvers uitsterven.

Wat vind je dan van progressieve behoudzucht? Dat is ook een vorm van conservatisme.
  maandag 30 augustus 2004 @ 02:02:48 #173
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21631982
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 02:00 schreef Ype het volgende:
Precies wat ik bedoelde ja.
Die achterlijke westerse 'ik-ben-westers-dus-ik-acht-mijzelf-beter'-beschaving.

Je snapt wel wat ik bedoel hopelijk?
Noem eens een betere.
pi_21632034
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 01:58 schreef Ype het volgende:
Qua Darwinisme (sue me dat ik de term nu even fout gebruik) kun je zelfs stellen dat de conservatieve achterblijvers uitsterven.
Fouter kun je die term inderdaad niet gebruiken. Politiek heeft immers niets met overlevingsdrang te maken. Jij geeft daarom ook de foute lading aan het woord progressief. Immers ook "progressieve" wetgeving kan conservatief werken. Ik stel voor dat je een ander woord invult voor "Darwinisme". Dit lijkt nergens op. Ik had beter van je verwacht.

pi_21632037
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 01:38 schreef Ype het volgende:
In wiens sig las ik ook alweer dat progressief intellect leidt tot anti-Westernisme?
Opzich vond ik het wel een mooie uitspraak en kan ik me er in inleven.
Vind ik niet. Hoewel het, net als andere ideologiën, als dit er dus een is, inderdaad een anti-westers karakter kán hebben, vind ik anti-westers per definitie eigenlijk al verwerpelijk. Noem het dan kritisch-westers, of iets dergelijks.
quote:
Niet dat ik het er volledig mee eens ben, maar als intellectuele progressieve ben ik het er inmiddels wel met mezelf mee eens dat het 'verlichte westen' net zoveel domheid bezit (zoniet meer) dan de wereld om ons heen
Ik vind niet dat wij net zoveel domheid bezitten. het Westen is economisch en technologisch sowieso al superieur aan andere culturen, wat deze ook mgoen zijn, en moreel gezien vind ik het Westen eigenlijk wel superieur. De liberale democratie is een fijn goed, dat vrijwel slechts te vinden is in het Westen. De wetten en regels houden rekening met slachtoffer en dader, alsmede dus hun geschiedenis, en met name bewijslast, iets wat, me dunkt, tpyisch iets verlichts is, is in het Westen zeer zeker superieur aan, in ieder geval, andere landen.

Wat echer wel zo is, is dat mensen altijd mensen zullen blijven en dan maakt het niet uit waar je woont. Ik moet er wel op wijzen dat ik je opmerking "zoniet meer" graag uitgelegd zie. Immers, het lijkt te impliceren dat het Westen nog erger is dan andere (zoals eigenlijk?) culturen en dan wil ik wel weten waarom.
quote:
(al schijn die steeds vager te worden, we lijken de VS verdorie wel).
Wat bedoel je?
  maandag 30 augustus 2004 @ 09:57:59 #176
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21633892
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 02:02 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Wat vind je dan van progressieve behoudzucht? Dat is ook een vorm van conservatisme.
Progressieve behoudzucht is als een regenwolk die blijft hangen.
  maandag 30 augustus 2004 @ 10:03:20 #178
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_21633951
morning
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_21633984
BREMEN - Het Openbaar Ministerie in het Duitse Bremen heeft vierentwintig agenten aangeklaagd omdat ze pornografisch materiaal zouden hebben verstuurd met hun dienstcomputer. De agenten hangt een geldboete of een gevangenisstraf van maximaal een jaar boven het hoofd.
Onderzoek wees uit dat tachtig agenten van het korps in Bremen de dienstcomputer voor privé-correspondentie hadden gebruikt. De agenten hebben daarvoor een berisping gekregen. De zaak kwam aan het rollen nadat een van de ontvangers van een pornografisch getinte mail een klacht had ingediend.

LONDEN - Zeker 227 ambtenaren van het Britse ministerie van Werkgelegenheid en Pensioenen hebben van internet in totaal twee miljoen pagina's met porno gedownload, waaronder 18.000 pagina's met kinderporno. Dat heeft de Britse BBC donderdag bericht.
Volgens het blad The Times zijn inmiddels disciplinaire maatregelen genomen tegen 211 ambtenaren. Zeker één medewerker wordt strafrechtelijk vervolgd. Zestien anderen zijn inmiddels ontslagen.
Het ministerie kwam het wangedrag van zijn ambtenaren op het spoor toen in december op een computer porno werd ontdekt. De leiding besloot een acht maanden durend onderzoek in te stellen naar het computergebruik op het ministerie.

LONDEN - Wie dagelijks urenlang voor de televisie of achter de computer hangt, schakelt de spieren onderin zijn rug uit. Het kan maanden of misschien wel jaren duren voordat de ernstige pijn die daardoor ontstaat, is genezen. Dat staat in het verslag van een studie in het wetenschappelijk blad New Scientist.

Vandaar die pijn in mijn rug... goedemorgen
pi_21634178
Goede morgen... porno
pi_21634180
Volgens mij worden Nederlanders en hun karakter gevormd door het weer. Laatst kwamen er weer een aantal Marokkaanse rechtenstudenten bij me aan tafel schuiven. Wat bleek, ze missen Marokko nu al, dat terwijl de meesten net een aantal weken terug zijn. Wat ze me vertelden? Het is daar allemaal veel relaxter, men zit daar niet zo op elkaar te fitten als hier. Een klein voorbeeldje, moet je eens proberen hier 1 milliseconden je claxon aan te raken. Je krijgt en masse middelvingers naar je uitgestoken. Sterker nog, mensen stappen zelfs uit de auto om nog wat dreigende taal te uitten. In Marokko claxoneert er op elk moment wel een auto, nooit geschreeuw nooit een middelvinger, nooit gescheld. Het zal wel aan het weer liggen, dat hier zo somber is, en daar zo zonnig en vrolijk.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 30 augustus 2004 @ 10:20:19 #182
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21634182
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 02:09 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Fouter kun je die term inderdaad niet gebruiken. Politiek heeft immers niets met overlevingsdrang te maken. Jij geeft daarom ook de foute lading aan het woord progressief. Immers ook "progressieve" wetgeving kan conservatief werken. Ik stel voor dat je een ander woord invult voor "Darwinisme". Dit lijkt nergens op. Ik had beter van je verwacht.

Politiek is niet het enige vlak waarop mensen conservatief zijn. Of progressief. En het heeft inderdaad weinig met overlevingsdrang te maken ja.
En je moet niet veel van mij verwachten als ik gezopen heb.
Of sowieso.
  maandag 30 augustus 2004 @ 10:22:46 #183
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21634213
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 02:10 schreef Monidique het volgende:

[..]

Vind ik niet. Hoewel het, net als andere ideologiën, als dit er dus een is, inderdaad een anti-westers karakter kán hebben, vind ik anti-westers per definitie eigenlijk al verwerpelijk. Noem het dan kritisch-westers, of iets dergelijks.
In mijn geval doelde ik voornamelijk op het superioriteitsgevoel waarop het anti-stukje sloeg.
quote:
[..]

Ik vind niet dat wij net zoveel domheid bezitten. het Westen is economisch en technologisch sowieso al superieur aan andere culturen, wat deze ook mgoen zijn, en moreel gezien vind ik het Westen eigenlijk wel superieur. De liberale democratie is een fijn goed, dat vrijwel slechts te vinden is in het Westen. De wetten en regels houden rekening met slachtoffer en dader, alsmede dus hun geschiedenis, en met name bewijslast, iets wat, me dunkt, tpyisch iets verlichts is, is in het Westen zeer zeker superieur aan, in ieder geval, andere landen.

Wat echer wel zo is, is dat mensen altijd mensen zullen blijven en dan maakt het niet uit waar je woont. Ik moet er wel op wijzen dat ik je opmerking "zoniet meer" graag uitgelegd zie. Immers, het lijkt te impliceren dat het Westen nog erger is dan andere (zoals eigenlijk?) culturen en dan wil ik wel weten waarom.
Nogmaals dat superioriteitsgevoel dat daar schijnbaar bijhoort.
quote:
[..]

Wat bedoel je?
Weet ik eigenlijk niet.
  maandag 30 augustus 2004 @ 10:25:05 #184
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21634246
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:20 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens mij worden Nederlanders en hun karakter gevormd door het weer. Laatst kwamen er weer een aantal Marokkaanse rechtenstudenten bij me aan tafel schuiven. Wat bleek, ze missen Marokko nu al, dat terwijl de meesten net een aantal weken terug zijn. Wat ze me vertelden? Het is daar allemaal veel relaxter, men zit daar niet zo op elkaar te fitten als hier. Een klein voorbeeldje, moet je eens proberen hier 1 milliseconden je claxon aan te raken. Je krijgt en masse middelvingers naar je uitgestoken. Sterker nog, mensen stappen zelfs uit de auto om nog wat dreigende taal te uitten. In Marokko claxoneert er op elk moment wel een auto, nooit geschreeuw nooit een middelvinger, nooit gescheld. Het zal wel aan het weer liggen, dat hier zo somber is, en daar zo zonnig en vrolijk.
Dat chagerijnige is wel erg opvallend inderdaad. Kom je net terug vanuit Spanje in een regenachtig land en zie je allemaal van die chagerijnige koppen. Niet iets waar je vrolijk van wordt inderdaad.

PS: Politiek op MTV.
  maandag 30 augustus 2004 @ 10:26:09 #185
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21634267
Ali B.: Ik ben Marokkaan en ik ben rapper, ik ben twee keer de lul.

Zwaktebod.
pi_21634309
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:26 schreef Ype het volgende:

Zwaktebod.
Inderdaad.. huilie
pi_21634323
quote:

Zwaktebod.
Mutant 01: Ik ben Marokkaan en ik heb een lul.
Allah Al Watan Al Malik
pi_21634343
quote:

Zwaktebod.
Waar zat hij nu weer te janken?
(Ik ben je zat.)
  maandag 30 augustus 2004 @ 10:34:31 #189
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21634385
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:31 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Waar zat hij nu weer te janken?
(Ik ben je zat.)
Normaal vind ik hem wel geinig, maar dit is wel een hele erge huilieopmerking.
Dit was bij een of andere discussie op MTV met Theo van Gogh en Hirsi Ali enzo.
pi_21634396
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:34 schreef Ype het volgende:

[..]

Normaal vind ik hem wel geinig, maar dit is wel een hele erge huilieopmerking.
Dit was bij een of andere discussie op MTV met Theo van Gogh en Hirsi Ali enzo.
Bedoelde hij het niet meer als grapje?
  maandag 30 augustus 2004 @ 10:35:29 #191
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21634398
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat mag ik wel hopen voor je ja.
Anders zou je niet meer nieuwe moslimpjes kunnen kweken.
  maandag 30 augustus 2004 @ 10:37:01 #192
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_21634412
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hebben Marokkanen Neger lullen of meer Europese lullen?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_21634414
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:35 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Zoals alles wat hij zegt?
  maandag 30 augustus 2004 @ 10:37:13 #194
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21634415
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:35 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Als je het publiek zag vermoed ik toch dat die de mogelijke hilariteit, danwel sarcasme, danwel cynisme niet zou kunnen opmerken.
pi_21634426
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:37 schreef Ype het volgende:

[..]

Als je het publiek zag vermoed ik toch dat die de mogelijke hilariteit, danwel sarcasme, danwel cynisme niet zou kunnen opmerken.
Zo kwam het op mij iig wel over
pi_21634430
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:37 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Het valt voor ze te hopen dat het laatste het geval is.
  maandag 30 augustus 2004 @ 10:38:34 #197
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21634432
quote:

[..]

SPOILER
Althans, dat schijnt onafhankelijk Amerikaans onderzoek hebben aangetoond.
pi_21634442
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:38 schreef Ype het volgende:

[..]
SPOILER
Althans, dat schijnt onafhankelijk Amerikaans onderzoek hebben aangetoond.
Dat bedoelde ik.
De vraag is natuurlijk of dat onderzoek betrouwbaar is. Hebben ze ook in de gevangenissen gekeken?
pi_21634455
quote:

[..]

Marokkaanse lullen zijn even dik als die van een Neger, en even lang als die van een Europeaan!
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 30 augustus 2004 @ 10:40:03 #200
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21634458
Noord-Koreanen zijn cool, ze kunnen allemaal leuke figuurtjes maken.
pi_21634468
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:40 schreef Ype het volgende:
Noord-Koreanen zijn cool, ze kunnen allemaal leuke figuurtjes maken.
Ten Napel noemde ze gisteren ''Koreaantjes.'' Opeens, uit het niets, zo vier of vijf keer achter elkaar.
  maandag 30 augustus 2004 @ 10:41:05 #202
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21634473
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:39 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik.
De vraag is natuurlijk of dat onderzoek betrouwbaar is. Hebben ze ook in de gevangenissen gekeken?
Het zal iig door blanken zijn gedaan die al een bepaalde uitkomst liever zagen dan een andere vermoedelijk.
pi_21634493
Damn, ik heb een originele ondertitel nu zeg!
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 30 augustus 2004 @ 10:42:30 #204
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21634496
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Marokkaanse lullen zijn even dik als die van een Neger, en even lang als die van een Europeaan!
Ik zal het tegen het groepje hangjongeren hier op de hoek zeggen.

"Zoek je ruzie man!"
"Nee man, dat zei een Marokkaan tegen me."
pi_21634501
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:41 schreef Ype het volgende:

[..]

Het zal iig door blanken zijn gedaan die al een bepaalde uitkomst liever zagen dan een andere vermoedelijk.

''Negers hebben een kleinere.''
pi_21634506
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:42 schreef Mutant01 het volgende:
Barbaar/berber.
  maandag 30 augustus 2004 @ 10:43:34 #207
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21634508
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:40 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ten Napel noemde ze gisteren ''Koreaantjes.'' Opeens, uit het niets, zo vier of vijf keer achter elkaar.
Logisch, die danspasjes zijn niet te onderschatten.
  maandag 30 augustus 2004 @ 10:44:21 #208
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21634520
Gwen Steffanie is zoetsappig.
pi_21634524
Die Deense handbalsters waren trouwens best leuk. .
  maandag 30 augustus 2004 @ 10:45:12 #210
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21634534
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Die Deense handbalsters waren trouwens best leuk. .
Of hockeymeisjes, of turnsters, of gymnasten.
pi_21634541
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:42 schreef Mutant01 het volgende:
pi_21634564
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:45 schreef Ype het volgende:

[..]

Of hockeymeisjes
Maar niet beter dan de Nederlandse.
Waarom doen de Italianen niet aan hockey? .
  maandag 30 augustus 2004 @ 10:56:35 #214
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21634688
Jodenkoek met spruiten.
pi_21634739
quote:
Groei aantal allochtonen fors gedaald

VOORBURG - Het aantal niet-westerse allochtonen in Nederland is vorig jaar aanzienlijk minder hard gegroeid dan in 2002. In 2003 nam het aantal niet-westerse allochtonen met 46.000 personen toe, 19.000 minder dan het jaar ervoor. Ten opzichte van 2000 lag de groei bijna 30.000 lager.
Dat heeft het Centraal Bureau voor de Statistiek maandag gemeld. De bevolking als geheel groeide vorig jaar ook minder dan in 2002: 65.000 tegen 87.000. De toename kwam voor het grootste deel voor rekening van niet-westerse allochtonen. Nederland telde op 1 januari 2004 bijna 16,3 miljoen inwoners, onder wie 1,7 miljoen niet-westerse en 1,4 miljoen westerse allochtonen.
pi_21634756
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 10:51 schreef pberends het volgende:
Welke FA heeft mijn ondertitel verwijderd?

Wat een joden.
Ik ben hier niet blij mee..
  maandag 30 augustus 2004 @ 11:02:23 #217
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21634771
Of moet het zionistenkoek zijn?
  maandag 30 augustus 2004 @ 11:03:04 #218
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21634783
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:00 schreef Meki het volgende:

[..]
Shit, nu duurt het nog langer voor de sharia ingevoerd wordt.
pi_21634839
Yo.
pi_21634887
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:01 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ik ben hier niet blij mee..
Mij durven ze toch niks te maken
Allah Al Watan Al Malik
pi_21634939
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:03 schreef Ype het volgende:

[..]

Shit, nu duurt het nog langer voor de sharia ingevoerd wordt.

wil jij de sharia
pi_21635072
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mij durven ze toch niks te maken
Ik zal niet rusten voor ik mijn ondertitel terug heb.. fight the power
pi_21635073
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 23:54 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

nou & of dat het een wijvendrank is, een echte man drinkt bier, tenzij het niet anders kan
In nood drink ik Sangria
pi_21635103
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:12 schreef Meki het volgende:

[..]

wil jij de sharia
Wil jij sharia??
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_21635170
Word je zo niet gebanned, kLowJow?
pi_21635191
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:25 schreef Monidique het volgende:
Waarom dan? Ik vraag gewoon in een feedback topic waarom mijn ondertitel verwijderd is... Ik snap het namelijk niet.
  maandag 30 augustus 2004 @ 11:28:02 #227
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21635211
Wie wil er nou niet de sharia?
pi_21635258
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:21 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Wil jij sharia??
neeh jij gek zijn
  maandag 30 augustus 2004 @ 11:31:33 #229
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21635266
Hoe was dat filmpje van Hirsi eigenlijk? Ik heb het gemist omdat ik moest zuipen, dus is het nog ergens te downloaden?
  maandag 30 augustus 2004 @ 11:33:16 #230
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21635290
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:31 schreef Meki het volgende:

[..]

neeh jij gek zijn
Pas er maar op, ik weet waar jouw huis woont.
pi_21635322
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:33 schreef Ype het volgende:

[..]

Pas er maar op, ik weet waar jouw huis woont.
jah ik ook
op de grond
  maandag 30 augustus 2004 @ 11:37:25 #232
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21635378
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:34 schreef Meki het volgende:

[..]

jah ik ook
op de grond
In Osdorp, vlakbij die Islamitische slagerij en die Islamitische groentenwinkel.
pi_21635394
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:25 schreef Monidique het volgende:
Zie je wel? Ik mag hem weer gewoon gebruiken
pi_21635438
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:37 schreef Ype het volgende:

[..]

In Osdorp, vlakbij die Islamitische slagerij en die Islamitische groentenwinkel.
Jah

Jij kilo hash kopen?
pi_21635460
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:37 schreef Ype het volgende:

[..]

bedoel je naast AH
  maandag 30 augustus 2004 @ 11:41:17 #236
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21635465
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:39 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Jah

Jij kilo hash kopen?
Daad!
Respizzle toe mai meenmen RQ.
  maandag 30 augustus 2004 @ 11:41:52 #237
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21635478
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:41 schreef Meki het volgende:

[..]

bedoel je naast AH
Neen.
  maandag 30 augustus 2004 @ 11:42:20 #238
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21635490
Of is de AH opeens islamitisch?
pi_21635523
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:42 schreef Ype het volgende:
Of is de AH opeens islamitisch?
neeh
aah ik weet het al
naast de postkantoor
  maandag 30 augustus 2004 @ 11:44:35 #240
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21635546
Weet je opeens weer waar je huis woont?
pi_21635621
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:44 schreef Ype het volgende:
Weet je opeens weer waar je huis woont?
fout
daar woon ik niet
daar loop ik soms
  maandag 30 augustus 2004 @ 11:49:13 #242
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21635651
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:48 schreef Meki het volgende:

[..]

fout
daar woon ik niet
daar loop ik soms
Ja, dat snap ik.
Maar waarom jij mij vraag of ik weet waar jouw huis woont?
Alsof je het zelf niet meer weet ofzo.
pi_21635702
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:49 schreef Ype het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik.
Maar waarom jij mij vraag of ik weet waar jouw huis woont?
Alsof je het zelf niet meer weet ofzo.
jawel ik weet waar ik woon , ik ben nu zelf thuis
Maar heb ik dat gevraagd
  maandag 30 augustus 2004 @ 11:52:41 #244
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21635715
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:51 schreef Meki het volgende:

[..]

jawel ik weet waar ik woon , ik ben nu zelf thuis
Maar heb ik dat gevraagd
Zeg, gaan we het nu op mij afschuiven?
pi_21635726
Ik zie de toekomst van Nederland opeens geheel voor mij.
pi_21635738
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:52 schreef Ype het volgende:

[..]

Zeg, gaan we het nu op mij afschuiven?
pi_21635762
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:31 schreef Meki het volgende:

[..]

neeh jij gek zijn
Sharia is goed, waarom tegen zijn jij?
  maandag 30 augustus 2004 @ 11:55:48 #248
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21635779
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:53 schreef Meki het volgende:

[..]

Wanneer gaan we theedrinken en waterpijp roken?
  maandag 30 augustus 2004 @ 11:56:21 #249
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21635787
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:55 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Sharia is goed, waarom tegen zijn jij?
Dan kan hij niet meer fokken.
pi_21635820
Joden!

(of is dit antisemitisme?)
Allah Al Watan Al Malik
pi_21635835
Jullie moeten allemaal even op de gok banner drukken bovenaan, je kan gratis spelen
pi_21635885
Zeker niet, moslim.
pi_21635891
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:58 schreef Mutant01 het volgende:
Joden!

(of is dit antisemitisme?)
Nee, anti-zionisme.
Geiten. .
pi_21635921
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:55 schreef Ype het volgende:

[..]

Wanneer gaan we theedrinken en waterpijp roken?
wanneer het goed uitkomt
Maaruh ik rook niet
pi_21635935
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:59 schreef UnderWorld_ het volgende:
Jullie moeten allemaal even op de gok banner drukken bovenaan, je kan gratis spelen
Jullie moeten allemaal even om mijn advertenties klikken
pi_21635936
Meki, vertel me over jou!
pi_21635943
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 12:04 schreef UnderWorld_ het volgende:
Meki, vertel me over jou!
wat wil je weten
pi_21635947
Geitenkoek.
pi_21635959
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 12:05 schreef Meki het volgende:

[..]

wat wil je weten
Wie ben je, wat doe je, alles!!
pi_21635961
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 12:05 schreef Meki het volgende:

[..]

wat wil je weten
Wat je van Israel denkt.
pi_21635972
Allah Al Watan Al Malik
pi_21635999
Is een Moskee dan een Mohammedanenkerk?
pi_21636001
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 12:06 schreef Mutant01 het volgende:
[afbeelding]
Is er in Marokko vrijheid van godsdienst?
pi_21636013
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 12:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Is een Moskee dan een Mohammedanenkerk?
Nee, maar een moskee heeft dan ook niet de vorm van een kerk!
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 30 augustus 2004 @ 12:09:05 #265
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21636019
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 12:03 schreef Meki het volgende:

[..]

wanneer het goed uitkomt
Maaruh ik rook niet
Ja, maar waterpijp toch wel?
Met appeltjestabak.
En een lekkere thee met Tia Maria erin.
  maandag 30 augustus 2004 @ 12:10:08 #266
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21636040
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 12:06 schreef Mutant01 het volgende:
[afbeelding]

Dat doet me denken aan die Achmeagebeuren met Nederpoort.
Daar staat helemaal geen jodenkerk. Maar wel een christelijke en een moskee. RACISME IS HET!
pi_21636066
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 12:06 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Wat je van Israel denkt.
Ik haat Sharon , en wie hem steunen
tegen de joden heb ik niks die voor vrede zijn
pi_21636074
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 12:10 schreef Ype het volgende:

[..]

Dat doet me denken aan die Achmeagebeuren met Nederpoort.
Daar staat helemaal geen jodenkerk. Maar wel een christelijke en een moskee. RACISME IS HET!
NIEEEEEETTTTTTTT tis een synagoge die de vorm van een kerk heeft!
Allah Al Watan Al Malik
pi_21636096

pi_21636100
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 12:06 schreef UnderWorld_ het volgende:

[..]

Wie ben je, wat doe je, alles!!
ik ben Meki ,

nog meer
pi_21636117
Met dien verstande dat het steeds beter wordt.
pi_21636178

de derde grootste Moskee van de wereld
CASABLANCA
  maandag 30 augustus 2004 @ 12:16:31 #273
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21636189
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 12:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

NIEEEEEETTTTTTTT tis een synagoge die de vorm van een kerk heeft!

Een pertinente leugen zeg ik je!
Joden maken blijkbaar nog niet een procent van de Nederlandse bevolking uit en daarom is er geen behoefte aan.
  maandag 30 augustus 2004 @ 12:17:38 #274
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_21636216
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 12:15 schreef Meki het volgende:
[afbeelding]

de derde grootste Moskee van de wereld
CASABLANCA
Hij is helemaal niet wit.
pi_21636231
Toen ik in Turkije op vakantie was, kwam er ook allemaal van dat geratel uit de toren naast het hotel. Niet echt storend, zo vaak was het nou ook weer niet.
pi_21636350
''Geratel.'' . Was het geen aanslag?
pi_21636444
Mekimekimekimekimekimekimekimekimekimekimeki
pi_21636446
Ik ga straks weer werken, .

Maar vier uurtjes, overigens.
pi_21636468
Oké, ik ga niet werken.
pi_21636474
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 12:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Was dat die voormalige kerk waar de Turken lelijke muurschilderingen hebben geverfd over prachtige gouden (christelijke) afbeeldingen?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_21636646
quote:
Republican National Convention Opening in New York

New York
30 Aug 2004, 02:44 UTC

George W. Bush
The Republican National Convention, which will nominate President Bush in hopes of another four-year term in office, opens in New York Monday.

Republicans chose New York, a mostly Democratic Party stronghold to have their convention not long after the September 11, 2001 terrorist attacks on the World Trade Center and the Pentagon. Mr. Bush's decision to launch retaliatory attacks against the al-Qaida terrorist network and its Taleban allies prompted his popularity to soar.

But as tens of thousands of demonstrators took to the streets of this city Sunday to protest Mr. Bush's decision to go to war in Iraq and his stand on other issues, Vice President Dick Cheney, campaigning in New York, reminded Americans why the convention is opening here.

"He is a man of his word, as the Taleban were the first to find out. Under the president's leadership, we drove them from power in Afghanistan and closed down the camps, where terrorists trained to kill Americans," he said.

In an effort to woo independent and undecided voters, the convention will feature many politically-moderate Republicans at the podium. Among the speakers Monday will be Senator John McCain of Arizona and former New York City police commissioner Bernard Kerik, who trained Iraqi police in Baghdad last year.

The Republican Party hopes to underscore broad appeal by allowing a Democrat, Senator Zell Miller of Georgia, to deliver the keynote speech later in the week.

Senator Miller offered a preview of his remarks on Fox News Sunday, praising Mr. Bush. "I think he has a vision for this country, and I think he will lay out that vision on Thursday night. I think he knows where he wants to take this country and I think we have to get behind him and let him lead us to where he wants us to go," he said.

But former President Bill Clinton, who is a New York resident and has an office in this city, says the Republicans' emphasis on moderates at their convention does not reflect what he describes as the ultra conservative views of those who make up the party's base.

He made his comments to congregates at the Riverside Church in the city. "[Their] values are anti-abortion, anti-gay rights, concentration of wealth and power," he said.

President Bush is not to arrive at the convention site until Wednesday, on the eve of his acceptance of his party's nomination.
pi_21636676
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 12:30 schreef sizzler het volgende:

[..]

Was dat die voormalige kerk waar de Turken lelijke muurschilderingen hebben geverfd over prachtige gouden (christelijke) afbeeldingen?
Prachtig en Christelijk
Allah Al Watan Al Malik
pi_21636694
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 12:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Prachtig en Christelijk
Byzantijnse kunst is inderdaad doorgaans schitterend.
pi_21636714
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 12:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Amerika is gewoon een misselijk land. Enerzijds afschuw uitspreken over de zoveelste mensenrechtenschendingen, anderzijds wel Saddam en Saudi-Arabië steunen en gevangenen martelen.

Irak was ook weer een act van Amerika. De bezetting van Irak bewerkstelligen omdat Amerika dan wat dubieuze handeltjes kan maken.

Overigens moet Amerika niet zeuren over de Frankrijk, zelf zijn ze in Azië en Zuid-Amerika ook volop bezig met oorlogjes, alleen laten ze daar de plaatselijke guerillagroepen er voor opdraven en die vechten alleen in naam van Amerika als dat Amerika uitkomt.

Een misselijk kutland is het en dan heb ik het nog niet eens over het misselijke en laffe kutvolk genaamd "de Amerikanen".
pi_21636723
Maar goed, als Christelijk per definitie niet prachtig is hebben de Kruisvaarders en de Ottomanen de stad natuurlijk voor niets overhoop gehaald. .
pi_21636739
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 12:30 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dat is deze en die ziet er iets anders uit:

pi_21636786
Wat is het dan, Caïro?
pi_21636812
Lunchpauze?
pi_21636825
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 12:45 schreef Monidique het volgende:
Wat is het dan, Caïro?
Que?
pi_21636839
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 12:41 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Byzantijnse kunst is inderdaad doorgaans schitterend.
Nou nee
Allah Al Watan Al Malik
pi_21636859
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 12:46 schreef kLowJow het volgende:
Lunchpauze?
Nee, pas over drie kwartier weg.
pi_21636867
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 12:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nou nee
Wat is dan wel mooie kunst?
pi_21636888
quote:

[..]

Nou nee
pi_21636917
quote:

[..]

Nou nee
pi_21636926
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 12:48 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Wat is dan wel mooie kunst?
Alles wat niet Christelijk is. Arabische kunst
Allah Al Watan Al Malik
pi_21636969
pi_21637073
Er is zeker wel mooie christelijke kunst. (Kunstenaars hadden eeuwenlang weinig andere keus dan voor de kerk te werken).
pi_21637087
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 12:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Verbluffend.
Dat is toevallig geen oud-arabische kunst Maar goed, dat begrijp jij ook wel natuurlijk. Een moskee is een vorm van arabische kunst, wel eens de moskee in Casablanca (Hassan II) bezocht? Een en al kunst
Allah Al Watan Al Malik
pi_21637124
Ach ja...kunst. Je kunt er een keer naar kijken en dat was het
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')