Velgen passen op de een of andere manier niet bij de auto... staan bijna 'truttig'quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:59 schreef StefanP het volgende:
Dat zijn de standaard supra velgenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Velgen passen op de een of andere manier niet bij de auto... staan bijna 'truttig'
zeker naast die 19"
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:11 schreef noidea het volgende:
Bij de supra doctor langsgeweest en niet eens zelf een supercharger op je blok geplaatst?
Die auto is van Michello, ook aangemeld op dit forum. Die auto staat daar om omgebouwd te worden naar single turbo. is bijna klaar trouwens voor zover ik weet. Gaat dus meer voor de go dan voor de show. dat is wel te zien aan die 10pk stickers niet dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
MKIVTT enzo..
Tjabbo:
originele velgen? ontwijfeld... maar toch vind ik ze er niet bij passen![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Die auto is van Michello, ook aangemeld op dit forum. Die auto staat daar om omgebouwd te worden naar single turbo. is bijna klaar trouwens voor zover ik weet. Gaat dus meer voor de go dan voor de show. dat is wel te zien aan die 10pk stickers niet dan?
hij heeft een twin turbo hoor, maar een single turbo gaat harder.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]opzich wel de betere volgorde... (hoeveel pk heeft een turbo-loze mkiv standaard?)
Ja mark 4 twin turbo dus? Aernout heeft toch een bmw supercharger op z'n blok gezet samen met een grote turbo, of niet?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
MKIVTT enzo..
Tjabbo:
originele velgen? ontwijfeld... maar toch vind ik ze er niet bij passen![]()
Die supercharger komt samen met een grote turbo op een supra blokje ja, maar die komt niet in zijn auto maar in een Celica Supra (MKII dus) speciaal voor dragraces enzo.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:55 schreef noidea het volgende:
[..]
Ja mark 4 twin turbo dus? Aernout heeft toch een bmw supercharger op z'n blok gezet samen met een grote turbo, of niet?
Welke MK4? Arnout heeft een MKIII.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:55 schreef noidea het volgende:
Oh ik dach juist dat tie in die mk4 kwam. Maar wel een erg cool blok.
Uh ja, ik weet het niet meer, die toyota's enzo ook.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Welke MK4? Arnout heeft een MKIII.
Zoals MikdawG zegt, het is om je turbodruk te regelen. Normaal doe je dat handmatig, dus onder de motorkap. met een boostcontroller (dat is een klein computer-achtig ding) in je dashboard kun je dat vanuit je auto regelen, zelfs onder het rijden als je het goed doet!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:13 schreef Repeat het volgende:
en wat heb je er eigenlijk geinstalleerd?een boost-controller, wat is dat?
Nee, dat is niet nodig, ik heb al vanaf 2000 rpm boost. Bovendien is het vreselijk ingewikkeld om zoiets toe te voegen en waarschijnlijk ook heel erg duur...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:11 schreef noidea het volgende:
Bij de supra doctor langsgeweest en niet eens zelf een supercharger op je blok geplaatst?
Misschien... deze week of volgende week hoor ik het. Auto zal dan weg moeten :'(quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:02 schreef Xtreem het volgende:
Maar wat zei je nou laatst? ga je miss. emigreren
Deze keer is het echt het einde ;-) Voor deze auto in ieder geval. Wie weet wat de volgende supra aangedaan wordt!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:14 schreef Tjabbo het volgende:
Maar Stefan, je beweerde 2 weken terug toch haast stellig dat '350 pk eerst echt wel genoeg is'.
Gaat toch jeuken he, die 400+ pk
Dubbele solenoids, 2 boost settings (hi/lo). Ik weet niet wat een scramble boost functie is, misschien kun je dat uitleggen? De controller heeft wel redelijk wat instellingen (set, gain, set gain, start boost, limiter, nog wat dat ik niet onthouden heb) maar die hebben allemaal betrekking op hoe je de boost regelt, het is niet alleen een kwestie van 1.0 bar intoetsen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:19 schreef BoostedImport het volgende:
Ik had een paar vraagjes over de Profec B:
- Is ie met dubbele solenoid's uitgerust ?
- Hoeveel stages/programma'szijn instelbaar ?
- Is er ook een Scramble boost functie ?
Ik weet niet met wat voor setup je nu rijd, maar weet je misschien wat voor druk de stock turbo's nog safe kunnen draaien ?
Voor zover ik weet kan dat niet bij supras, ik heb er nog nooit van gehoord in ieder geval. Maar er zijn zoveel gespecialiseerde apparaatjes en elecronica, die doen allemaal dingen die de ECU uberhaupt niet kan. Dus waarschijnlijk, al zou je hem flashen, is het toch nodig om de naast de ECU allerlei andere dingen te gebruiken. Er zijn wel volledige vervangers voor de ECU maar dan praat je meteen over 2000 euro en een professional overvliegen uit de VS om de maps in te stellen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:37 schreef seto het volgende:
had je niet beter je ECU kunnen reflashen ipv een boost controller?
Er ligt een stuk van het camera handvat over de bestuurdersstoel, als je dat bedoeltquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:07 schreef Fiets-toeter het volgende:
StefanP, is het leer gescheurd van de bestuurderstoel? of zie ik het verkeerd?
je engine management ofzo dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:16 schreef StefanP het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kan dat niet bij supras, ik heb er nog nooit van gehoord in ieder geval. Maar er zijn zoveel gespecialiseerde apparaatjes en elecronica, die doen allemaal dingen die de ECU uberhaupt niet kan. Dus waarschijnlijk, al zou je hem flashen, is het toch nodig om de naast de ECU allerlei andere dingen te gebruiken. Er zijn wel volledige vervangers voor de ECU maar dan praat je meteen over 2000 euro en een professional overvliegen uit de VS om de maps in te stellen.
En bedankt, he!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Velgen passen op de een of andere manier niet bij de auto... staan bijna 'truttig'
zeker naast die 19"
Hoeveel zijn er nu in NL?
ik zei het hem nog, maar hij wilde niet luisteren.quote:Op zondag 29 augustus 2004 00:17 schreef MicHELLo het volgende:
[..]
En bedankt, he!![]()
Bij japanse auto's kan je je ECU heel gemakkelijk vor de gek houden met piggy back hardware, maar ook daar zit een grens aan. Als je bij een Supra je motor heftig tuned, ga je al gauw naar een EMS van AEM of ander merk waarin je je eigen maps kan laden. Maar het is best een moeilijk onderwerp om uit te leggen, omdat er zoveel mogelijkheden zijn op dat gebiedquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:02 schreef seto het volgende:
[..]
je engine management ofzo dan?
heb veel slechte verhalen gehoord over boost controllers
met het standaard management system krijg je alleen volle boost als je vol gas geeft. met een boost controller krijg je echter volle boost wanneer de turbo dat kan, dus zoals je zelf al zei iets van 2000 rpm.
maar krijg je dan geen problemen met je motor?
je rijdt veel rond op 2000 toeren denk ik, en dat is het probleem. je auto denkt namelijk nog steeds dat je op standaard boost rondrijdt, en geeft benzine voor standaard boost terwijl dit veel hoger is!
hier gaat je motor echt klote van lopen door al de extra lucht zonder benzine, je EGT`s gaan omhoog en al snel zal er een zuiger smelten.
als je een wat duurdere boostcontroller hebt die pas begint te werken op 80% van je gas (of whatever, wat je zelf kan instellen) mag je deze reply vergeten![]()
sorryquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:17 schreef MicHELLo het volgende:
[..]
En bedankt, he!![]()
Hier kan je mijn wastegate zien:
[afbeelding]
Nog een paar modificaties en dan moet hij het ook weer doen......als single turbo
hmm okquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:12 schreef StefanP het volgende:
Nee, zo werkt het nietHeel simpel gezegd houdt de boost controller de wastegate langer open waardoor je een hogere turbodruk krijgt. Maar dat is dus pas VANAF het moment dat voorheen je maximale boost was. Bij 2000 RPM of zoiets rijdt hij precies zoals voorheen. Maar zodra je 3500-6000 toeren draait merk je dat hij veel harder gaat. Je maakt niets stuk... de ECU 'denk't niet dat je op standaard boost rijdt, die meet namelijk gewoon wat jij verandert hebt. Als je er meer lucht in perst, dan spuit hij nl. ook gewoon meer benzine in
Balen man! En tegelijkertijd erg tof!quote:Op woensdag 29 september 2004 21:52 schreef StefanP het volgende:
En met pijn in het hart moet ik hem verkopen ivm verhuizing naar het buitenlandLiefhebber gezocht dus voor een goed nieuw tehuis voor deze unieke auto!
Zie V&A binnenkort of http://members.home.nl/stefan.pieterse/supra/
Ik citeer: 'Als laatste: er is zelden hard mee gereden en de auto is altijd netjes warmgereden. Het klinkt misschien vreemd maar je hebt in zo'n auto niets te bewijzen en exclusief rijden was voor mij de reden tot aanschaf.'quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:59 schreef StefanP het volgende:
Het was waardeloos weer gisteren en toen ik naar huis reed was het niet echt mogelijk om het gas in te trappen. Vanochtend toch even gedaan. De boostcontroller moet nog goed ingesteld worden, maar met wat simpele settings voor 1 bar peak boost rijdt hij al als een gek. Ik durf het gas haast niet helemaal in te trappen want het traction lampje brandt dan continu. Je wordt nu echt in je stoel geschopt, niet eens meer geduwd. Op die dragrace filmpjes zie je de voorkant van de auto altijd de lucht in gaan... dat is bij mij nu ook, alhoewel in veel mindere mate natuurlijk. Maar je merkt het zeker![]()
Je kunt wel zien dat je nog nooit een serieus snelle auto gehad hebt. anders zou je dit zelf ook weten.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik citeer: 'Als laatste: er is zelden hard mee gereden en de auto is altijd netjes warmgereden. Het klinkt misschien vreemd maar je hebt in zo'n auto niets te bewijzen en exclusief rijden was voor mij de reden tot aanschaf.'
Jaja![]()
hey in OP staat toch duidelijk dat hij wou trappenquote:Op woensdag 29 september 2004 23:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je kunt wel zien dat je nog nooit een serieus snelle auto gehad hebt. anders zou je dit zelf ook weten.
je kent de betekenenis van het woord 'zelden' neem ik aan.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
hey in OP staat toch duidelijk dat hij wou trappen![]()
sssstquote:Op woensdag 29 september 2004 23:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je kent de betekenenis van het woord 'zelden' neem ik aan.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:43 schreef StefanP het volgende:
Een mailtje van iemand die serieus leek maar vervolgens niet meer reageerde, en een hele twijfelachtige van ene Memhet Yildirim (ook nog eens een hotmail account) die denkt dat ik gerust 1/3 van de prijs wil afhalen... Leuk, emails met slechts 1 regel tekst: ich biede 20000.
Niets serieus dus nog helaas
Dit was een voorbeeld van wat je voor dit geld kunt krijgen, maar hij wil (lees: mag, van zn vrouw) geen Ferrari.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:51 schreef Alfa_Boy het volgende:
Uhm ja, als je een ferrari hebt, dan ga je natuurlijk geen supra rijden.....ondanks dat het een leuke auto is
![]()
Een ferrari heeft voor veel mensen toch iets meer, als een jap![]()
Beejeeseej en Xtreem weten het inmiddelsquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:07 schreef PeuRac het volgende:
Mn neef wil weten waarom hij een (onbekende) Supra zou kopen, ipv een Jaguar XKR of Ferrari 348![]()
ik kan em er nl niet overtuigen dat Supra's zo geveweldig zijn.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:18 schreef StefanP het volgende:
[..]
Beejeeseej en Xtreem weten het inmiddels![]()
Nee.... Stukkiemeerijmeetquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Minimeet?
Lachen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee.... Stukkiemeerijmeet
zie de sc van maandag
sowwy... bedoelde idd die maandag dicht gingquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:34 schreef Tjabbo het volgende:
Ow okay. maar dat was niet de SC van maandag (ik dacht dat je de sc bedoelde die toen geopend werd
Maar mooi he zo'n supra? Ik heb toen gereden toen de BPU er nog niet op zat en dat ging al harder dan leuk is bij wijze van spreken.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:51 schreef Tjabbo het volgende:
Zo stabiel blijft mijn supra ook wel bij 240 hoor.
Nou, iets minder dan. maar wel behoorlijk stabiel. ze zijn erop gebouwd om dat te kunnen.
BPU= Basic Performance Upgrade. Dus de eerste benodigde upgrades om daarna verder te kunnen gaan met tunen.
Wat jij bedoelt is denk ik de turbodruk ?
'wel wat' jaquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:54 schreef Tjabbo het volgende:
Whehe ja dan gaat een supra wel wat harder
Hoewel de Beemer met hoge snelheden ook lekker op de weg ligt vind ik.
Mooi. En nu snel naar Amrika en meteen weer een kopen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:48 schreef StefanP het volgende:
* Cyberdogg is een supra armer en veel euro's rijker...:'( :'(
Aannemende dat hij inderdaad het geld overmaakt zoals beloofd
Ik hoop niet dat die gene je Supra mee heeft genomen, en jij nu je geld nog moet krijgenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:48 schreef StefanP het volgende:
* Tommy_Kuklinski is een supra armer en veel euro's rijker...:'( :'(
Aannemende dat hij inderdaad het geld overmaakt zoals beloofd
Wat hij zegt...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat die gene je Supra mee heeft genomen, en jij nu je geld nog moet krijgen
iig gefeliciteerd (helaas)
Is de auto eigenlijk verkocht aan een (nederlandse) liefhebber?
Gefeliciteerd dan..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:35 schreef StefanP het volgende:
Yeah, een Nederlander die zelf met motoren dragracet. Via DBM engineering (tuningsbedrijf) had hij gehoord dat de mijne te koop staat.
Ik heb de auto zelf nog hoor, hij zou het geld met een spoedoverboeking storten. Daarna schrijven we alles over. Hopen dat er in die paar dagen dus niets met de auto gebeurt, zul je net zien!
Hij heeft de XKR nog niet, hij heeft er een optie op, eerst moet de V70 die hij gekocht heeft geleverd worden. Hij heeft nu een M5, en die gaat hij vervangen door een v70, en die M5 ruilt hij dan in op die XKRquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:46 schreef StefanP het volgende:
Hij wil hem inderdaad flink tunen. Alhoewel hij wel vond dat de auto nu al vreselijk snel is. Misschien houdt hij het op andere velgen, verlagen, wat andere gauges er bij, een turbo timer enz.
Zelf had ik ook niet verwacht hem zo snel kwijt te zijn. Maar goed, alles is nog niet rond, als ik het geld heb en de overschrijving is geregeld, dan pas ben ik zeker van mijn zaak.
En post eens foto's van die XKR. En vertel je neef wat hij dus gemist heeft
Een M5 inruilen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij heeft de XKR nog niet, hij heeft er een optie op, eerst moet de V70 die hij gekocht heeft geleverd worden. Hij heeft nu een M5, en die gaat hij vervangen door een v70, en die M5 ruilt hij dan in op die XKR
Ja, hij vind em te klein, en zijn vrouw vind em te snelquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:34 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Een M5 inruilen?![]()
![]()
Vergeet niet dat hij straks in Amerika wel genoeg verdiend om een Supra te kopen en deze dagelijks te gebruiken, en tuned naar 500+ pk en dan nog steeds niet te duur is om 200km per dag mee te rijden omdat de benzine daar geen fuck kost en Meneer hier VEEL meer gaat verdienen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:17 schreef Sjoewe het volgende:
Lijkt me moeilijk om te zien, na alle moeiste die je hebt gedaan om dat ding hier te krijgen enzo.
Alleen jammer dat je daar helemaal afgevoerd wordt als je te hard rijdtquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij straks in Amerika wel genoeg verdiend om een Supra te kopen en deze dagelijks te gebruiken, en tuned naar 500+ pk en dan nog steeds niet te duur is om 200km per dag mee te rijden omdat de benzine daar geen fuck kost en Meneer hier VEEL meer gaat verdienen.
Ik heb dus geen medelijden, maar ben jalours.
Benzine wordt ook steeds duurder daar trouwes, echter zijn de auto's daar nog fijn een stukkie goedkoper en kan je denk ik ook nog es goedkoper aan onderdelen komenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij straks in Amerika wel genoeg verdiend om een Supra te kopen en deze dagelijks te gebruiken, en tuned naar 500+ pk en dan nog steeds niet te duur is om 200km per dag mee te rijden omdat de benzine daar geen fuck kost en Meneer hier VEEL meer gaat verdienen.
Ik heb dus geen medelijden, maar ben jalours.
ik praat/typ de helft van de tijd in het engels, dan krijg je nog wel eens dit soort typfoutenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:44 schreef VanDread het volgende:
[..]
Benzine wordt ook steeds duurder daar trouwes, echter zijn de auto's daar nog fijn een stukkie goedkoper en kan je denk ik ook nog es goedkoper aan onderdelen komen
Trouwens Amerika? greencard?
ennuh PeuRac: jalours? is dat chique ofzo? ik ben namelijk gewoon jaloers
jij ben gewoon ali met snor!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik praat/typ de helft van de tijd in het engels, dan krijg je nog wel eens dit soort typfouten
Ik vind dit ook een schitterende kar.. Die grill doet een beetje aan een Maserati denkenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:53 schreef Tjabbo het volgende:
Het stefan,
In vind die lip nog wel meevallen hoor. ik vind hem zelfs wel mooi
[afbeelding]
En ik denk dat je toch naar een iets meer stock auto moet zoeken wil je beginnen met wat lagere (onderhouds)kosten. En als je er zelf aardigheid aan hebt je auto te tunen moet je het helemaal niet doen. Dan gaat het te snel vervelen.
just my 2 cents...
die durftquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:46 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Ik vind dit ook een schitterende kar.. Die grill doet een beetje aan een Maserati denken![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:46 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Ik vind dit ook een schitterende kar.. Die grill doet een beetje aan een Maserati denken![]()
Ik geloof dat de nieuwe eigenaar in Utrecht woontquote:Op woensdag 9 februari 2005 01:39 schreef chiren het volgende:
Hey Stefan, ik reed gister om ongeveer 23:00 over de A13 van R'dam naar Delft, en daar zag ik een Nederlandse zwarte Supra rijden, kan dat jouw ex-supra geweest zijn? Of komt de nieuwe eigenaar daar niet uit de buurt?
Hij ging wel behoorlijk hard, ik reed 130 ofzo toen hij voorbij kwam en hij liep flink hard uit... Ik wou hem even van dichtbij bekijken en pas rond de 180 liep ik op hem in en zag ik hem wat beter, alleen kwam mijn afslag er al aan dus ik liet m'n gas maar los
Die van fasttrankie heeft ook een Fmic in zijn zwarte MKIVquote:Op woensdag 9 februari 2005 03:09 schreef StefanP het volgende:
[..]
Die van mij had 19" en is daarnaast de enige zwarte met een front-mount intercooler. Maar zoiets zie je heel moeilijk als hij 180 rijdt
Eh, die had ik gemist, goede catch Tjabboquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Die van fasttrankie heeft ook een Fmic in zijn zwarte MKIV
Ik kwam er pas in na de trajectcontrole dus kon lekker doorrijdenquote:Op woensdag 9 februari 2005 02:01 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
A13 van R'dam naar Delft
Staat vol met flitspalen
Nee vandaar dat elke gemiddelde Toyota garage supra's makkelijk onderhouden kan.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:40 schreef Estolan het volgende:
hehe nouja opzich is een SUpra niet heel anders dan de meeste Jappanners in onderhoud, en ook niet super moeilijk. Gewoon informatie zoeken, en dan gaat alles vanzelf wel goed
of ff op www.supras.nl je vraagjes stellen
Hell YEAH!!quote:Op zondag 13 maart 2005 06:25 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1997 twin turbo, stock, black/black met gold package, 38000 mijl op de teller. Ziet er super schoon uit en hoeveel mensen bewaren nou echt alle papieren van hun auto (behalve ik dan)? Morgen ga ik hem mailen.
het is een Macquote:Op zondag 13 maart 2005 17:45 schreef Hugster het volgende:
Hey Stefan, (peurac hier op Hugo\'s pc)
wij (Hugo, BoJo en ik) hebben je oude Supra gespot op de A2
Deze ook nietquote:Op zondag 20 maart 2005 19:37 schreef j0rrit het volgende:
Hij is zojuist officieël goedgekeurd!Geweldig stijlvolle Supra!
...zonde dat daar niet meer van rondrijden in Nederland...
k en wat moek ervoor doen omdat ook te wordenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:02 schreef Hugster het volgende:
StefanP is engineer voor een telecom bedrijf als ik het goed heb
yes das een goede vraagquote:Op maandag 21 maart 2005 10:25 schreef t0n het volgende:
VET!!!
Echt super uber fucking phat steef.
btw, hoe sta jij er tegen over om parts uit de usa te shippen naar nl?
Om nou alleen voor de auto's naar de VS te gaan emigrerenquote:Op maandag 21 maart 2005 07:54 schreef hifonics het volgende:
heb nu net het hele topic doorgelezen en denk dat ik maar eens ga kijken wat de mogelijkheden zijn om naar de VS te verhuizen. Tis daar gewoon op auto gebied veel leuker.
mag ik trouwens effe vragen wat je voor werk doet want dat is me ontgaan ( ivm eventuele carriere switch)
Stuur me een maitlje met wat je precies bedoeltquote:Op maandag 21 maart 2005 10:25 schreef t0n het volgende:
VET!!!
Echt super uber fucking phat steef.
btw, hoe sta jij er tegen over om parts uit de usa te shippen naar nl?
quote:stefanp@grandecom.net on 21-03-2005 16:22
You do not have permission to send to this recipient. For assistance, contact your system administrator.
Dat wat t0n wil. dat lijkt mij ook wel watquote:Op maandag 21 maart 2005 15:29 schreef StefanP het volgende:
[..]
Stuur me een maitlje met wat je precies bedoeltstefanp-at-grandecom.net
M'n mailbox doet het goed, probeer het anders nog eens. stefanpATgrandecom.net ...quote:Op maandag 21 maart 2005 16:22 schreef t0n het volgende:
fix je mailbox man.
datadres heeft ie al geprobeerdquote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:46 schreef StefanP het volgende:
[..]
M'n mailbox doet het goed, probeer het anders nog eens. stefanpATgrandecom.net ...
quote:
dan moe je het effe aan mij melden dan handel ik het douane technisch wel af.quote:Op donderdag 24 maart 2005 17:08 schreef Furb het volgende:
dat verschepen lijkt mij ook wle interessant! voor mijn RX-7 is in NL bijna niets te krijgen op motorisch gebied...
misschien met zn allen een container regelen
wat betaal je ongeveer aan kosten behalve de container huren? percentages btw enzo?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:09 schreef hifonics het volgende:
[..]
dan moe je het effe aan mij melden dan handel ik het douane technisch wel af.
hele container inklaren voor iets meer dan 50 euro ( ex invoerrecht en btw )
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:46 schreef t0n het volgende:
dude, ik wil updates...
zelfs ik krijg slapenloze nachten van deze shit!
Model tjabboquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:25 schreef Caerbannog het volgende:
Afgelopen paasweekend kwam ik in Oldeberkoop (frl) een zwarte Supra model tjabbo tegen. (op maandag 28e rond 4 uur als ik me niet vergis......) Is dat een bekende hier?? Was een supergave bak namelijk
Dingetje zal wel beetje harder gaan dan mijn volvootje 480.....
Weet niet of dit hier thuishoort, maar post het toch maar....
wat hij zegt!quote:Op maandag 4 april 2005 21:38 schreef Theebag het volgende:
Hoe is het afgelopen ? Op je website staat nog "My soon-to-be 1998 Quicksilver supra turbo - arriving in 4 weeks! " dus ik hoop dat het een 1-april grap is geweest.
hij postte volgens mij gister nog op supras.nl dat het geld zolang duurt.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:41 schreef BazzoS het volgende:
kijk eens in zijn sig dan, daar staat dat 'ie hem al heeft, geld van de bank = 1 april grap?
Heb je enig idee hoelang die gozer nog van plan is je auto vast te houden??quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:46 schreef StefanP het volgende:
Geen 1 april grap, was het maar waarJe wil niet weten wat ik heb de afgelopen week gedaan heb aan bankshit. Elke dag bellen, bureaucratie waar je niet goed van wordt, elke dag een ander verhaal te horen krijgen, het geld vrijdag afgeboekt zien en zaterdag weer teruggeboekt, mijn vader die nota bene vrij moet nemen om naar de bank te gaan, het geld dan maar via westernunion overmaken (kosten: 1200 euro), dat kan dan weer niet omdat het te veel is, contract moet gefaxt worden omdat de bank het niet vertrouwt, kopie paspoort, dan is het weer te hoog en zegt de FBI 'hoho, is dat geen terroristengeld?!', enz enz echt absurd, ik had beter een ticket naar Nederland kunnen kopen en terugvliegen met het geld in m'n sokken, maar dan zul je net zien dat ze je aanhouden en het in beslag nemen ook. Het zit nl. ook zo super mee!
En ik maar bellen met die verkoper, elke keer een ander verhaaltje moeten houden omdat de bank mij elke dag een ander verhaaltje geeft. Als ik hem was had ik allang gezegd 'bekijk het maar', echt mazzel dat hij relaxt is, maar voor hoe lang weet ik niet meer. Het is nu 4 april en het geld is de 22e al overgemaakt.
En ja, gewoon stalen remschijven voor, niet geventileerd... die heb je wel maar het voegt weinig toe. Drilled, crossdrilled, slotted, allemaal mogelijkheden.
ik weet niet of je alles op papier hebt.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:46 schreef StefanP het volgende:
Geen 1 april grap, was het maar waarJe wil niet weten wat ik heb de afgelopen week gedaan heb aan bankshit. Elke dag bellen, bureaucratie waar je niet goed van wordt, elke dag een ander verhaal te horen krijgen, het geld vrijdag afgeboekt zien en zaterdag weer teruggeboekt, mijn vader die nota bene vrij moet nemen om naar de bank te gaan, het geld dan maar via westernunion overmaken (kosten: 1200 euro), dat kan dan weer niet omdat het te veel is, contract moet gefaxt worden omdat de bank het niet vertrouwt, kopie paspoort, dan is het weer te hoog en zegt de FBI 'hoho, is dat geen terroristengeld?!', enz enz echt absurd, ik had beter een ticket naar Nederland kunnen kopen en terugvliegen met het geld in m'n sokken, maar dan zul je net zien dat ze je aanhouden en het in beslag nemen ook. Het zit nl. ook zo super mee!
En ik maar bellen met die verkoper, elke keer een ander verhaaltje moeten houden omdat de bank mij elke dag een ander verhaaltje geeft. Als ik hem was had ik allang gezegd 'bekijk het maar', echt mazzel dat hij relaxt is, maar voor hoe lang weet ik niet meer. Het is nu 4 april en het geld is de 22e al overgemaakt.
En ja, gewoon stalen remschijven voor, niet geventileerd... die heb je wel maar het voegt weinig toe. Drilled, crossdrilled, slotted, allemaal mogelijkheden.
hij woont in texas.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:52 schreef VanDread het volgende:
Postbank.... je kan echt beter bij de rabobank zitten wat betreft dit soort dingen, contact met mensen verloopt daar zoveel fijner
Maaruh, hij is mooi![]()
Ben misschien nog wel eens in washington... woon je daar ergens?
dat dacht ik dus ook maar ik nam eigenlijk aan dat het optisch bedrog wasquote:Op zaterdag 9 april 2005 10:57 schreef j0rrit het volgende:
Geweldige Supra!Zo moeten ze er allemaal uitzien, zonder Veilside bodykit!
Heeft je achterbumper ook kleurverschil, of is het optisch bedrog?
Afbeelding
Wat een superbak zeg. Er is 1 klein dingetje dat ik minder mooi vind. En dat zijn de remklouwen die zien er niet netjes uit. Maar dat is helemaal mijn mening.quote:Op zaterdag 9 april 2005 03:52 schreef StefanP het volgende:
verhaal en foto,s.
Dude, allereerst gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 03:52 schreef StefanP het volgende:
......
Nu moet ik hem nog goedgekeurd zien te krijgen en daarna registreren... maar ik ben in ieder geval eigenaar. Als de kentekenbewijzen ternminste ook niet verloren worden door FedEx voor ze Dinsdag hier zijn, het zou me niet verbazen...
Dat komt doordat de auto van voor de facelift is. Er zit o.a. geen airbag in.quote:
Showquote:Op woensdag 13 april 2005 14:34 schreef Fugie het volgende:
gefeliciteerd met deze auto, iest beters kan je jezelf niet geven lijkt me![]()
wat zijn nou je plannen ermee ? Show? Drag?
Maar ja kan wel naar racewars!quote:Op donderdag 14 april 2005 02:43 schreef StefanP het volgende:
[..]
ShowDragracen vind ik zonde, op de track zou ik bang zijn hem te beschadigen en op de highway hier zijn ze HEEL streng met snelheidsboetes (cel in, baan kwijt, nooit meer een verzekering kunnen krijgen!).
Oh okay. Dat wist ik niet.quote:En Tjabbo er zit wel een airbag inStuur is gewijzigd in 1997 tov de oudere modellen, maar behield een airbag.
Geef es antwoord.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:14 schreef t0n het volgende:
Maar hoezo opnieuwd gekeurd? Zit je in NL, of is het staat afhankelijk in de USA?
Die Classis-PC... hahahahahahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Tjabbo op 14-04-2005 13:38:22 (die t0n toch :')) ]
Staatafhankelijk.quote:
Wat is daarmee? Een mooie uitlaat, en bij deze auto's uiterst functioneel.quote:
T'is net een stuk regenpijp moet je zien dat ziet er toch niet uit ?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Een mooie uitlaat, en bij deze auto's uiterst functioneel.
Wat wil je nog meer?
*laat een opmerking over geen verstand hebben van japanse auto's maar achterwegen*quote:Op donderdag 14 april 2005 12:14 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
T'is net een stuk regenpijp moet je zien dat ziet er toch niet uit ?![]()
Dit soort mensen moet 'n 24uurs ban krijgen man.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:08 schreef t0n het volgende:
Laat nou t0n.
Waarom? Omdat ze niet van plasticfantastic houden? Zo'n extreem grote uitlaat valt nou eenmaal niet bij iedereen in de smaak.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:54 schreef t0n het volgende:
[..]
Dit soort mensen moet 'n 24uurs ban krijgen man.
PTA is vrij serieus, voor kachelpijp opmerkingen mag je naar ONZ.'
Damn, ik zou 'n goeie mod zijn
De manier waarop.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze niet van plasticfantastic houden? Zo'n extreem grote uitlaat valt nou eenmaal niet bij iedereen in de smaak.![]()
Je diff naar de tief. eerst maar de olie verversenquote:Op woensdag 20 april 2005 20:52 schreef supraluc het volgende:
Hallo,
ik heb een supra van 89 op het oog. Het gaat om een 3.0 liter zonder turbo.
De wagen heeft 137000 km en verkeert in bijna perfecte staat, enkel de achteras maakt een vrij luid zoemend geluid.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
De prijs is 2500 euro, is dit een correcte prijs?
Alvast bedankt
ik begreep dat het daar juist slechter isquote:Op donderdag 21 april 2005 11:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo te zien sta je erg ver over dat randje, dus die lip is volgensmij je eigen schuld..
Dat asfalt in de USA he, is dat nou zo veel beter dan hier in NL?
HRE 545Rquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:46 schreef Furb het volgende:
dude, welk merk velgen hebbei eronder liggen?? zijn wel mega sexy!! zoiets zoek ik voor mijn rx7
slechter jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:51 schreef Threepio het volgende:
[..]
ik begreep dat het daar juist slechter is
Nooit opgevallen dan, misschien in New York City, maar goed daar liggen de straten toch altijd open.quote:
Hier in Florida schijnt het wel mee te vallen, hoewel ik de hoeveelheid potholes toch fors vind. Ik was laatst in San Diego en dat was huilen met de pet op. De wegen in Louissiana zijn meer gat dan weg. Andere staten zou ik niet weten.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:50 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Nooit opgevallen dan, misschien in New York City, maar goed daar liggen de straten toch altijd open.
komt omdat de supra MKIV meer is dan een auto.... het is een kunstwerk!quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:06 schreef MrX1982 het volgende:
wow wat een vette wagen zeg![]()
![]()
en ik houd niet eens van Japanse auto's
ik weet en dat weet jij ook, dat een aparte auto als hobby geld mag kosten!quote:Op zaterdag 23 april 2005 05:52 schreef StefanP het volgende:
[..]
HRE 545R
http://www.hrewheels.com/welcome/
Schrik niet van de prijzen...
Vast welquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:35 schreef alsem het volgende:
![]()
![]()
![]()
vette bak! staat hij nu ergens lang een snelweg in het zuiden van nl? daar zag ik precies zo'n zelfde supra..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |