Model tjabboquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:25 schreef Caerbannog het volgende:
Afgelopen paasweekend kwam ik in Oldeberkoop (frl) een zwarte Supra model tjabbo tegen. (op maandag 28e rond 4 uur als ik me niet vergis......) Is dat een bekende hier?? Was een supergave bak namelijk
Dingetje zal wel beetje harder gaan dan mijn volvootje 480.....
Weet niet of dit hier thuishoort, maar post het toch maar....
wat hij zegt!quote:Op maandag 4 april 2005 21:38 schreef Theebag het volgende:
Hoe is het afgelopen ? Op je website staat nog "My soon-to-be 1998 Quicksilver supra turbo - arriving in 4 weeks! " dus ik hoop dat het een 1-april grap is geweest.
hij postte volgens mij gister nog op supras.nl dat het geld zolang duurt.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:41 schreef BazzoS het volgende:
kijk eens in zijn sig dan, daar staat dat 'ie hem al heeft, geld van de bank = 1 april grap?
Heb je enig idee hoelang die gozer nog van plan is je auto vast te houden??quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:46 schreef StefanP het volgende:
Geen 1 april grap, was het maar waarJe wil niet weten wat ik heb de afgelopen week gedaan heb aan bankshit. Elke dag bellen, bureaucratie waar je niet goed van wordt, elke dag een ander verhaal te horen krijgen, het geld vrijdag afgeboekt zien en zaterdag weer teruggeboekt, mijn vader die nota bene vrij moet nemen om naar de bank te gaan, het geld dan maar via westernunion overmaken (kosten: 1200 euro), dat kan dan weer niet omdat het te veel is, contract moet gefaxt worden omdat de bank het niet vertrouwt, kopie paspoort, dan is het weer te hoog en zegt de FBI 'hoho, is dat geen terroristengeld?!', enz enz echt absurd, ik had beter een ticket naar Nederland kunnen kopen en terugvliegen met het geld in m'n sokken, maar dan zul je net zien dat ze je aanhouden en het in beslag nemen ook. Het zit nl. ook zo super mee!
En ik maar bellen met die verkoper, elke keer een ander verhaaltje moeten houden omdat de bank mij elke dag een ander verhaaltje geeft. Als ik hem was had ik allang gezegd 'bekijk het maar', echt mazzel dat hij relaxt is, maar voor hoe lang weet ik niet meer. Het is nu 4 april en het geld is de 22e al overgemaakt.
En ja, gewoon stalen remschijven voor, niet geventileerd... die heb je wel maar het voegt weinig toe. Drilled, crossdrilled, slotted, allemaal mogelijkheden.
ik weet niet of je alles op papier hebt.quote:Op dinsdag 5 april 2005 02:46 schreef StefanP het volgende:
Geen 1 april grap, was het maar waarJe wil niet weten wat ik heb de afgelopen week gedaan heb aan bankshit. Elke dag bellen, bureaucratie waar je niet goed van wordt, elke dag een ander verhaal te horen krijgen, het geld vrijdag afgeboekt zien en zaterdag weer teruggeboekt, mijn vader die nota bene vrij moet nemen om naar de bank te gaan, het geld dan maar via westernunion overmaken (kosten: 1200 euro), dat kan dan weer niet omdat het te veel is, contract moet gefaxt worden omdat de bank het niet vertrouwt, kopie paspoort, dan is het weer te hoog en zegt de FBI 'hoho, is dat geen terroristengeld?!', enz enz echt absurd, ik had beter een ticket naar Nederland kunnen kopen en terugvliegen met het geld in m'n sokken, maar dan zul je net zien dat ze je aanhouden en het in beslag nemen ook. Het zit nl. ook zo super mee!
En ik maar bellen met die verkoper, elke keer een ander verhaaltje moeten houden omdat de bank mij elke dag een ander verhaaltje geeft. Als ik hem was had ik allang gezegd 'bekijk het maar', echt mazzel dat hij relaxt is, maar voor hoe lang weet ik niet meer. Het is nu 4 april en het geld is de 22e al overgemaakt.
En ja, gewoon stalen remschijven voor, niet geventileerd... die heb je wel maar het voegt weinig toe. Drilled, crossdrilled, slotted, allemaal mogelijkheden.
hij woont in texas.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:52 schreef VanDread het volgende:
Postbank.... je kan echt beter bij de rabobank zitten wat betreft dit soort dingen, contact met mensen verloopt daar zoveel fijner
Maaruh, hij is mooi![]()
Ben misschien nog wel eens in washington... woon je daar ergens?
dat dacht ik dus ook maar ik nam eigenlijk aan dat het optisch bedrog wasquote:Op zaterdag 9 april 2005 10:57 schreef j0rrit het volgende:
Geweldige Supra!Zo moeten ze er allemaal uitzien, zonder Veilside bodykit!
Heeft je achterbumper ook kleurverschil, of is het optisch bedrog?
Afbeelding
Wat een superbak zeg. Er is 1 klein dingetje dat ik minder mooi vind. En dat zijn de remklouwen die zien er niet netjes uit. Maar dat is helemaal mijn mening.quote:Op zaterdag 9 april 2005 03:52 schreef StefanP het volgende:
verhaal en foto,s.
Dude, allereerst gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 03:52 schreef StefanP het volgende:
......
Nu moet ik hem nog goedgekeurd zien te krijgen en daarna registreren... maar ik ben in ieder geval eigenaar. Als de kentekenbewijzen ternminste ook niet verloren worden door FedEx voor ze Dinsdag hier zijn, het zou me niet verbazen...
Dat komt doordat de auto van voor de facelift is. Er zit o.a. geen airbag in.quote:
Showquote:Op woensdag 13 april 2005 14:34 schreef Fugie het volgende:
gefeliciteerd met deze auto, iest beters kan je jezelf niet geven lijkt me![]()
wat zijn nou je plannen ermee ? Show? Drag?
Maar ja kan wel naar racewars!quote:Op donderdag 14 april 2005 02:43 schreef StefanP het volgende:
[..]
ShowDragracen vind ik zonde, op de track zou ik bang zijn hem te beschadigen en op de highway hier zijn ze HEEL streng met snelheidsboetes (cel in, baan kwijt, nooit meer een verzekering kunnen krijgen!).
Oh okay. Dat wist ik niet.quote:En Tjabbo er zit wel een airbag inStuur is gewijzigd in 1997 tov de oudere modellen, maar behield een airbag.
Geef es antwoord.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:14 schreef t0n het volgende:
Maar hoezo opnieuwd gekeurd? Zit je in NL, of is het staat afhankelijk in de USA?
Die Classis-PC... hahahahahahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Tjabbo op 14-04-2005 13:38:22 (die t0n toch :')) ]
Staatafhankelijk.quote:
Wat is daarmee? Een mooie uitlaat, en bij deze auto's uiterst functioneel.quote:
T'is net een stuk regenpijp moet je zien dat ziet er toch niet uit ?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Een mooie uitlaat, en bij deze auto's uiterst functioneel.
Wat wil je nog meer?
*laat een opmerking over geen verstand hebben van japanse auto's maar achterwegen*quote:Op donderdag 14 april 2005 12:14 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
T'is net een stuk regenpijp moet je zien dat ziet er toch niet uit ?![]()
Dit soort mensen moet 'n 24uurs ban krijgen man.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:08 schreef t0n het volgende:
Laat nou t0n.
Waarom? Omdat ze niet van plasticfantastic houden? Zo'n extreem grote uitlaat valt nou eenmaal niet bij iedereen in de smaak.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:54 schreef t0n het volgende:
[..]
Dit soort mensen moet 'n 24uurs ban krijgen man.
PTA is vrij serieus, voor kachelpijp opmerkingen mag je naar ONZ.'
Damn, ik zou 'n goeie mod zijn
De manier waarop.quote:Op vrijdag 15 april 2005 12:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze niet van plasticfantastic houden? Zo'n extreem grote uitlaat valt nou eenmaal niet bij iedereen in de smaak.![]()
Je diff naar de tief. eerst maar de olie verversenquote:Op woensdag 20 april 2005 20:52 schreef supraluc het volgende:
Hallo,
ik heb een supra van 89 op het oog. Het gaat om een 3.0 liter zonder turbo.
De wagen heeft 137000 km en verkeert in bijna perfecte staat, enkel de achteras maakt een vrij luid zoemend geluid.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
De prijs is 2500 euro, is dit een correcte prijs?
Alvast bedankt
ik begreep dat het daar juist slechter isquote:Op donderdag 21 april 2005 11:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo te zien sta je erg ver over dat randje, dus die lip is volgensmij je eigen schuld..
Dat asfalt in de USA he, is dat nou zo veel beter dan hier in NL?
HRE 545Rquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:46 schreef Furb het volgende:
dude, welk merk velgen hebbei eronder liggen?? zijn wel mega sexy!! zoiets zoek ik voor mijn rx7
slechter jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:51 schreef Threepio het volgende:
[..]
ik begreep dat het daar juist slechter is
Nooit opgevallen dan, misschien in New York City, maar goed daar liggen de straten toch altijd open.quote:
Hier in Florida schijnt het wel mee te vallen, hoewel ik de hoeveelheid potholes toch fors vind. Ik was laatst in San Diego en dat was huilen met de pet op. De wegen in Louissiana zijn meer gat dan weg. Andere staten zou ik niet weten.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:50 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Nooit opgevallen dan, misschien in New York City, maar goed daar liggen de straten toch altijd open.
komt omdat de supra MKIV meer is dan een auto.... het is een kunstwerk!quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:06 schreef MrX1982 het volgende:
wow wat een vette wagen zeg![]()
![]()
en ik houd niet eens van Japanse auto's
ik weet en dat weet jij ook, dat een aparte auto als hobby geld mag kosten!quote:Op zaterdag 23 april 2005 05:52 schreef StefanP het volgende:
[..]
HRE 545R
http://www.hrewheels.com/welcome/
Schrik niet van de prijzen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |