Gisteren naar Virginia gevlogen...
http://home.grandecom.net/~stefanp/supra_pics/MVI_0425.AVIHet is echt een monster, als je hem voor het eerst ziet dan valt je mond bijna open. De velgen schreeuwen het uit, hij ligt zowat op de grond zo laag, de ramen zijn gespiegeld en de 4" titanium uitlaat klinkt als een aardbeving. Het rijden was ook een geval apart - ik kreeg hem eerst niet eens van z'n vrij in z'n één. Ik prutsen, en vraag daarna aan die kerel wat ik in godsnaam fout doe. Nou zegt ie, je hebt de kopeling niet ingedrukt. Ik:
![]()
dat dacht ik wel... blijkt de eerste paar cm speling te zijn en dat het echte koppelen daarna pas begint... zwaar! Ongelofelijk. Je krijgt vast een poot als Arnold Schwarzenegger als je een jaar met dat ding gereden hebt. Filerijden hoef je echt niet te proberen, want dat gaat niet langer dan een kwartier of zo. Er zit dus een TRD racing koppeling in en die druk je niet zomaar eventjes in... maar hij rijdt verder subliem. Schakelt vloeiend, stuurt heerlijk en gaat als een raket.
De voorbumper moet overgespoten worden, er zit wat steenslag op. Dat is al eens gebeurd maar niet goed, er is een heel licht kleurverschil. De achterbumper heeft er ook een kleine kras op, en rechts achter zit een krasje van 5cm. Verder is hij als nieuw.
Het wachten is nu op het geld, ik krijg er bijna een rolberoerte van. Slapeloze nachten. De bank belooft 5-10 dagen en het is nu, na 6 dagen, nog niet eens van mijn eigen girorekening afgeschreven. Echt, ZO frustrerend, je staat helemaal machteloos. Je eigen geld en je kunt er niet eens bij. Straks gaat het niet eens door omdat die kerel het te lang vindt duren en daar sta je dan. 500 dollar uitgegeven aan die vlucht, 1700 dollar aan transport geboekt, je euro's overgemaakt tegen de lage koers die er nu is, allemaal voor niets. Rotbanken, echt volstrekt WAARDELOOS.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn