dorst is okquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee vage actie
Okay moet beginnen
quote:Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Mon Oct 4 2004 om 09:12:41 UTC+0200)
Download : 1084.2 KByte/sec
Upload : 503.9 KByte/sec
psssst Speedtest trekt meestal niet echt snelle verbindingen dus waarschijnlijk is het een nog snellere lijnquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:13 schreef BoJo het volgende:
Geile verbinding hier
[..]
Ik mis toch een aantal BROODnodige artikelen op dat dienblad.quote:
hijs mietjequote:Op maandag 4 oktober 2004 09:18 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik mis toch een aantal BROODnodige artikelen op dat dienblad.
Valt me echt zwaar van je tegen maat!
Dit was het 3de rondjequote:Op maandag 4 oktober 2004 09:18 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik mis toch een aantal BROODnodige artikelen op dat dienblad.
Valt me echt zwaar van je tegen maat!
We wachten nog op het verslagquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:51 schreef Xtreem het volgende:
BoJo:
Ik zit hier in de koffiekamer, en de tuthola van de kassa komt al vragen wat er zo geweldig leuk is
* BoJo loopt trouwens ook sinds gistermiddag met een gigantische smile op m'n smoel
Wat heb je nu wel danquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
hijs mietje![]()
btw bojo, van mijn audio install is nix meer gekomenging teveel geld kosten
alleen 6 cd wisselaar ingebouwd. Voor de rest nog steeds alles zoals ik het kreeg (pioneer deh-p6100r headunit, pioneer setje voorin, jbl 4weg achterin). Heb zonet op wat dingen op marktplaats geboden (oa 5 kanaals amp), ff kijken hoe dat loopt.quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wat heb je nu wel dan![]()
En ik wachtte op die vraagquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
We wachten nog op het verslag![]()
oud nieuws. Je hebt met de supra mee gereden.quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:51 schreef Xtreem het volgende:
* ook_gek loopt trouwens ook sinds gistermiddag met een gigantische smile op m'n smoel
quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oud nieuws. Je hebt met de supra mee gereden.
Oh heb ik nu je moment verpest![]()
Goed zo. Je verdiende loonquote:PFFFF ik ben vandaag echt dood.
Ik lig hier bijna dood te gaan![]()
Wij hebben zaterdag van uit antwerpen met een Lancia Lybra SW 2.0 20v Emblema Tussen de 180 en 220 gereden tot dat we in nederland warenquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:05 schreef Xtreem het volgende:
GAAAAP
Liep jij niet vlak na de meet zo te patsen dat je (binnen de fukking bebouwde kom, in colonne) met de suup had mee gereden?quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wij hebben zaterdag van uit antwerpen met een Lancia Lybra SW 2.0 20v Emblema Tussen de 180 en 220 gereden tot dat we in nederland warenEn volgens de specs kan die auto maar 210
Oke oke het duurde EEEEEEUWEN voor de naalt op de 220 kwam van af de 190 maar goed we hebben het wel gehaald
![]()
Dus je hebt helemaal geen supra nodig
Een fiat met is minder cheap-ass stoelbekleding.quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:14 schreef Fugie het volgende:
wat is een lancia ?
kansloos dusquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Een fiat met is minder cheap-ass stoelbekleding.
duh.quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
kansloos dus
vind ik niet erg, iedereen was vol lof over mijn gt in parijsquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
duh.
sorry thermo![]()
Bekijk het postief... eindelijk weer 'ns een echte Italiaanquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:26 schreef Thermo het volgende:
[..]
vind ik niet erg, iedereen was vol lof over mijn gt in parijs
En als je een prototype op de beurs zet... zoals de 8C competition... zo mooi model..
en er zit ROEST op 1 van de deuren....... door schade?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |